2012 Ducati Panigale 1199
Reklamlar
-
Yeni Ducati 1199 Panigale superbike 195 bg gücü, 176 kg dolu ağırlığı ile dikkat geçiyor.
Tamamen yeni 1200cc güç ünitesine sahip aracın teknik detaylarını Amerikan Ducati bayisinden edinen hellforleather sitesi aracın ve rakiplerinin teknik verilerini karşılaştırmalı olarak yayınladı.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=lXMEoPl-2so
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
Reklamlar
-
japonların pek hoşuna gitmeyecek gibi
-
ne fark eder ki ? fiyatı ile performans ortalaması bir Japon'dan daha iyi değil.....
-
racingte en fazla tork sunan ve en hafif olmayı başaran marka olduğunu bu listeden anlıyoruz
-
-
Mücadele her sene güzelleşiyor....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
tek kelime ile muhteşem özellikle 1200cc motorun 176kg olması o.0
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
197 hp açıklanan Zx-10 dyno da 20 hp fark yiyo BMW S1000RR den Amerikan testlerinde. Youtubede izlediğim roll-on lardada top speede doğru çok rahat bi şekilde gücünü gösterip geçiyor kawasakiyi.
Bunun iki sebebi var sanırım. Kawa gücü ram-air lı açıklıyor ve 12 beygir falan ekstra yazılmış oluyo zaten ve Bmw tekerleğe aktarımda daha başarılı
Ducati ise dynoda Bmw ile aynı gücü vermesi olası ve düşük ağırlık ile yeni kral olabilir. Yanlız S1000rr nin japon fiyatına satılması gerçekten olay bence. Aprillia ve ktm fiyatı istese yine meraklısı çok olurdu ve belkide daha egzotik olurdu
-
Ducatiyi çok seviyorum ama 2 silindirli oluşu beni kahrediyor...
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
W-SBK'da şuanki ducati fena estiriyor. Yeni gelen motor ile neler yapabileceklerini düşünemiyorum açıkcası. Ayrıca Ducati'nin 1200cc olması kafalarına öyle estiğinden kaynaklanmıyor. Yarışlarda kural gereği 3 veya 2 silindirli motorlar 4 silindirliler kadar güç üretebilmesi için daha fazla hacime ihtiyaç duyuyor. Bu doğrultuda +100cc fazla imkan tanınıyordu Ducati'ye ve 1098cc lik 1098 modelleri ile yarışıyordu Ducati. Daha sonra uzun ısrar ve itirazlar sonucunda +200cc farkı kabul ettirdiler ve 1198 modelleri ile yarışmaya devam ediyorlar(~1200cc). Ancak Ducati'ye göre asıl adil olan 4silindir,1000cc = 2silindir,1250cc olması ve bu konuda ki itirazları da devam ediyor. Bu itirazlarını da kabul ettirebilirler. O yüzden birkaç seneye kadar 1250cc lik modellerini de yollarda görmeye başlıycaz sanırım. İşte ozaman Japonların başı daha çok ağrıycak. Ancak WSBK daki başarıları böyle devam ederse 2silindirliler için +250cc kuralına izin vermezler gibi geliyor bana...
Buarada Amerikan markası olan BUELL EBR1190RS modelinin Amerikada "Ducati RS" fiyatına satılması da akıllara zarar bir gariplik...
-
-
Egzozlar orjinal olmadığı için orada sanırım, deneme sürecine veriyorum bu görüntüyü. Aksini düşünemiyorum bile...
-
sıvılarla beraber 176 kilo müthiş birşey ducati yi kutluyorum gerçekten başarı bu demek, helal olsun kilo başına 1 bg den daha fazla düşüyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
egzozlar, termignoni logosu görünüyo.
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Egzozlar orjinal olmadığı için orada sanırım, deneme sürecine veriyorum bu görüntüyü. Aksini düşünemiyorum bile...
Egzoz sele altında olmayacak galiba. 2. emire kadar orada kalıcak.
-
Yalnız süren adam baya kilolu galiba karın ve bacak kısmına bakılırsa
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
o kadar tipsiz göbekli bi adam bile bu motor üstünde nasıl duruyo.İşte ducatinin çekiciliği budur 2cylinder rulez
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)