Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Suzuki DL650 V-Strom 2012

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
     
    Suzuki yeni DL650 V-Strom modelinin yeni görünümü ve teknik detayları açıklandı.

    Fotoğraflardan görülen en büyük yeniliklerden biri yeniden tasarlanan ön bölüm. Özellikle yeni far grubu aracın ön kısmına çok farklı bir hava katmış. Aracın arka kısmı eski model ile neredeyse aynı, süspansiyon ve frenler değişmeyen unsurlardan.


    Yeni araç güç ünitesini SFV650 Gladius modelinden almış. Bu güç ünitesi üzerinde bir takım ayarlamalar yapılmı, 22 lt olan benzin deposu 20 lt ye düşürülmüş.

    Firma yeni V-Strom ile özellikle pazarda bulunan BMW F650GS, Triumph Tiger 800, Kawasaki Versys ve Honda Transalp modelleriyle nasıl bir rekabete gireceği merakla bekleniyor.


    2004 yılında satışa sunulan V-Strom 650 ufak yenilikler ve 2006 yılında ABS opsiyonu harici bugüne kadar neredeyse hiç değişikliğe uğramamıştı.




    Moto Aktüel
    Online Motosiklet Bilgi Kaynagı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Eskisine alışmıştık..TRİUMPH 800 XC biraz benzemiş ön taraf..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  3. #3
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    daha sportif çizgilere kavuşmuş...eski kasa çok hantal...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #4
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115


    bu fotograf bana


    Fz1 fazeri anımsattı direk.

  5. #5
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Yan plastik kapaklar çok basit ve kalitesiz duruyor...
    Eski kasa kesinlikle çok çok daha şık.



    Eski kasa v-strom'un çin malı çakması gibi olmuş.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #6
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan plastik kapaklar çok basit ve kalitesiz duruyor...
    Eski kasa kesinlikle çok çok daha şık.



    Eski kasa v-strom'un çin malı çakması gibi olmuş.
    Eski kasa daha şik durabilir en büyük sorun rüzgarlı havalarda motor hakımıyeti çok zor oluyordu bunu iyi tesbit edip yeni kasada o yan kapakcıkların aralıklı olması motorun daha rahat kullanması acısın dan daha iyi olmuş..
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  7. #7
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Eğer siyah kısımlardaki plastikler göründüğü gibi veya BMW deki gibi kaliteli ise,
    bence yeni kasa çok güzel olmuş.

    DL de en beyenmediğim kısım ön taraftı, çok koca kafalı gözüktüğünü düşünüyordum, bu yeni tasarım çok daha güzel ve spor olmuş.

  8. #8
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    inanamıyorum benim hayran olduğum bu motoruda batırmışlar
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #9
    blacklord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    YBR 125 2010
    Bence yeni kafası son derece güzel duruyor
    http://www.flashokey.com

  10. #10

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    30 bin TL etiketi dayar buna Suzuki.

  11. #11
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Güzelim motoru batırmışlar.

  12. #12
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Çakma çin mallarına benzemiş...

  13. #13

    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150+xl1000varadero
    her yeni model bi öncekinden çirkin olmak zorunluluğumu var anlamıyorum. kim açıklayacak bunu (özellikle iki tekerliler)

  14. #14

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    sakarya
    DL nin hantal ve eskimiş bir tasarımı var.yenilenmesi güzel ama kesinlikle daha büyük değişikliklerle yenilenmesi gerekirdi.

  15. #15
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inanamıyorum benim hayran olduğum bu motoruda batırmışlar
    eski kasaların fiyatı düşer fenamı
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  16. #16

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    sakarya
    dl sahipleri kızmasın.dl piyasada çok sevilen ve tutulan bir motor.tamamen kişisel görüşüm.ne öyle otobüs gibi bir tasarımı var resmen.arkadaşlarla konuşuyorum bazen.efendim çok iri kalıplı duruyormuş.bu yeterli demekki onlar biçin.benim için değil.herhalüarda eskisinden iyi olmuş.daha iyi olabilirdi ayrı..

  17. #17
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Firma yeni V-Strom ile özellikle pazarda bulunan BMW F650GS, Triumph Tiger 800, Kawasaki Versys ve Honda Transalp modelleriyle nasıl bir rekabete gireceği merakla bekleniyor.
    Nasil bir rekabete girecegi merakla bekleniyor demek.
    Himmm!
    Ulem kiminle rekabete girecek?
    Triumph ve Kawasaki disinda bu modellerde tel jant kullanmayan kaç tane salak var?
    kendisi gibi sazanlarla rekabete girecek.
    Sanki daha önce rekabet edebilmis de!!!
    GS ile Transalp ile nerede sidik yaristiracak bu model.
    Tel jant kullanmadiklari yetmiyormus gibi karikatür gibi bir egzoz manifoltu koymuslar.
    Kendilerine asfaltta rakip arasinlar,isin gerçegi maalesef bu.
    Yoksa daha çok tirmalarlar.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  18. #18
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasil bir rekabete girecegi merakla bekleniyor demek.
    Himmm!
    Ulem kiminle rekabete girecek?
    Triumph ve Kawasaki disinda bu modellerde tel jant kullanmayan kaç tane salak var?
    kendisi gibi sazanlarla rekabete girecek.
    Sanki daha önce rekabet edebilmis de!!!
    GS ile Transalp ile nerede sidik yaristiracak bu model.
    Tel jant kullanmadiklari yetmiyormus gibi karikatür gibi bir egzoz manifoltu koymuslar.
    Kendilerine asfaltta rakip arasinlar,isin gerçegi maalesef bu.
    Yoksa daha çok tirmalarlar.
    Multistrada'nında tel jant olmaması çok kötü.

  19. #19
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Kişisel fikrim eskisinden yakışıklı olduğu yönünde. Çok klasikleşmiş, kanıksanmış, her markada 3 aşağı 5 yukarı bulunan görüntünün dışına çıkıp fark yaratmak amaçlanmış ve yaratılmış da bence. Hava kanalları gövde renginde olsa daha etkileyici bir hava katardı ama o zaman da olmaya çalıştığı tipten daha da fazla uzaklaşacaktı süsü püsü yüzünden...

    Uzun lafın kısası; motor olmuş, ama hala bir "Endüro deel"...

    Yani şu yazı hala geçerli;
    Dele Neden Endüro değildir.


    Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
    Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
    bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
    daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

    Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
    yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    Amörtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    Çünkü endürolar güzeldir.

    Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
    . Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

    Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
    bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
    iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
    güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
    güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
    yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
    enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...



    Written by Anonim


    Copied by Alper
    vstrom650 known as 1100GS

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1Q32VixZj
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  20. #20

    Üyelik
    22 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xciting250i
    bi nesil enduronun ne olduğunu bu yazıdan öğrendi walla

    v-storm hayalimdeki makinaydı ama bozmuş biraz yan kapaklar ii olmamış dier yerler güzel


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)