Son hızı hakkında fikir verebilir videodüz yolda 129km yazıyor.
http://vimeo.com/26953020
Son hızı hakkında fikir verebilir videodüz yolda 129km yazıyor.
http://vimeo.com/26953020
Kullanan arkadaşlar hız kesiciyi deaktif edebildiler mi? Benimde amacım hız değil yaptığım kazadan sonra frenlemesi çok iyi ve çabuk hızlanan kaliteli bir motor arıyorum. fakat 100km üstüne +110 +115 çıkabilsin. hız limiti kalkınca 2kişi 90km demek oluyor.
normalde 109'da hız limitleyicisine giriyor, limit kalkabiliyor yalnız teknik servis yapabiliyor bu işlemi sadece.. tahminimce 125 km rahat görür tek kişi iken.. 105'e kadar 5. viteste çok istekli çıkıyor çünkü..
bu arada Facebook'ta sayfa açtık, duke sahipleri gelsin beraber etkinlik yapalım: http://www.facebook.com/pages/KTM-Du...957680?sk=wall
Ne oldu netleşdimi şu motorun max hızı ?Şuan motorun kendi servisi yapabiliyormu hız ayarını ?
http://www.flashokey.com
güzel bir motora benziyor,son hız olayı hallolursa gerçekten iyi olur.KTM bu,nefis kalite.
Tabi ki fiyatı şu an 10000 lira yı geçti,bu segment için biraz fazla para...
ktm duke 200 haberleri geziyor internette
200cc 25 bhp güçten bahsediliyor
Haber değil o, orjinal sitesinde çoktan verildi. Yurt dışında tonla "review" yapıldı, özellikle Hindistanda.
Buarada KTM 125 DUKE hindistan fiyatı 1,000,000 Rs = 3,540 TL !!!
Nasıl oluyor bu?
http://autos.maxabout.com/bikes/ktm/duke/duke-200
http://www.bikedekho.com/bike/ktm/ktm-duke.html
#sürenadam
Ktm de yetek parca sıkıntısı varmı. Varmı bilgidi olan
200cc çıkıyorsa yakında çok iyi.
125 cc aptal(değil aslında da) avrupa kanunlarının sınırlandırdığı bir cc saçmalığı zaten. tamam Su soğutmalı 125 liklerin 0-90 arası yeterli bi seriliği var ama otobanda yeterli değil.
Yani bundan 10-12 sene önce yeterliydi belki 125 likler ama günümüzün araçları çok daha seri ve güçlü.
Ana yollarda biraz olsun rahat olabilmek için 22+ hp şart. KTM nin şasesi 15 beygirden fazla bi secenek 2-3 sene keyifle kullanabilmek için şart
Bide Hafif şaşeden dolayı KTM Duke 200 - Cbr250/ninja 250 den 0-100 ü daha hızlı olacaktır
Kesinlikle katılıyorum. Zaten kullanmaya başladığımdan beri söylüyorum kendi kendime bundan sonraki motorum ~25hp civarı olmalı diye. Büyük şehirlerde kesinlikle en ideali bu güç diye düşünüyorum. Aksi taktirde misal konya yolunda k.çnıza yapışan kamyondan kurtulamıyorsunuz. Hatta dolmuşlar bile sıkıntı oluyor...
Yanlız kalte farkı gerçekten komik. 200cc çinlilerin ürettikleri güç ile KTM nin ürettiği güce bakarmısınız
#sürenadam
Evet, her nekadar kıyasladığın motorlar arasında yaş farkı olsa da 2si de enduro amaçlı üretildiği için kıyaslanabilir diye düşünüyorum. Ve bu sonuçlara bakıldığında KTM gerçekten eziyor. Yani 2 silidirli Kawasaki de 649cc ile 71 hp üretiyor ama bu motorlar ile kıyaslamak haksızlık olur...
Yalnız garip olan bu 653cc lik, aprilia kökenli, 90kaç'tan beri üretildiğini hatırlamadığım motoru nasıl hala değiştirmedikleri. Yahu hem Yamaha, hem BMW ama en çok da Aprilia bu motorun okadar ekmeğini yedi ki!! İşte başarılı motor demek böyle bişey olsa gerek herhalde.
#sürenadam
ya bizi resmen aptal yerine koyuyor adamlar bu motor bu kadar edermi ya
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)