Valla ne yalan diyim hoşuma gitti... Güzel.... 100 hp de oldukça yeterli....
Valla ne yalan diyim hoşuma gitti... Güzel.... 100 hp de oldukça yeterli....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
bu motor hornetin izarlı hali selesi aynı şasede aynı büyük ihtimal cigeride aynıdır.
F nasıl bi sınıftır yaaaa... iki ara bi dere...
Tabiki Honda birçok modelinde aynı motoru , şasiyi ve parçaları kullanacak...
Bunların hepsini her modelinde baştan tasarlamak demek ekstra arge demek ekstra mühendislik ve baştan aşağı dizayn demek bu da ekstra para demek.
En önemlisi tamamen yeni bir motor ekstra parça üretimi demek.
Honda Hornet'i giydirmekle en doğrusunu yapmış. Gerçekten güzel ara sınıf bir motor.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Çok etkileyici ama ben zin düşmanı bunlar :D
Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...
Üstadlar kim ne derse desin ama ben bu motoru alırım.
F ayrı bi dünya, onu sadece yaşayan bilir.Ben ilk büyük motor olarak onu sectim ve iyiki secmişim.
Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
Çok güzel bende beğendim
Peki fiyat tahmin edilirse ne olur sizce yada bilgisi olan varmı
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Ama bu 600F olmaktan çıkmış. 600F içinde SS tutkusu olan ama aynı zaman kısmen touring motor isteyen arada kalmışların motoruydu. F çizgisinden çıkıp suzukinin modellerine benzemiş. 600F olmasaydı yeni bir model olsaydı tamam ama 600F adıyla benden puan almadı.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
Sırasıyla 2004 ve 2006 model CBR600F kullanmış birisi olarak; modelin aynı isimle geri gelmesine çok sevindim, eski bir dostumla karşılaşmış gibi oldum, tabi bu dost daha bir yakışıklı olmuş.
Motorun veya şasinin Hornet tabanlı olması da bence önemli bir problem değil, keza Hornet'i de çok beğenirim. Yeni karenajlar ve yeni far grubu çok yakışmış. Benim kalbimi kazandı valla, makul bir fiyata TR'ye gelirse yine satış rekorları kıracaktır.
Tam enduroya geçiş yapmıştık, mecbur döneceğiz gene japon ss'ine
Edit: bir ekleme yapmak istiyorum; "sayın Honda yetkilileri, şu eksoztu sokun artık biyerlere!"
Honda'nın en çok satan efsane SS modeli ve boşuna üretim bandından kalkmasıyla geçmiş 5 yıl.
Gerçi boşuna değil, üretimden kalkmasaydı RR'da istenilen satış rakamlarına ulaşılamazdı.
Supersport mu, Suport-touring mi tartışmaları 2003'de RR piyasaya sürüldükten itibaren başlamış ancak, RR çıkmadan önce Honda'nın 600cc sınıfındaki Supersport motorunun 600F olduğu unutulmuştur. Yeni jenerasyon RR'ın çıkmasıyla birlikte F serisi daha soft kalmış ve bu tartışmalar ortaya çıkmıştır.
Yani özünde 600F bir Süpersport'dur.
Yeni çıkan 2011 CBR600F'i ele alalım :
Görünüm tamamen yeni jenerasyon modern bir motosiklet tasarımı; ince ve sportif.
Ancak bu sefer Honda bu modelin çizgisini belirlemiş ve eski World Supersport şampiyonu CBR600F misyonunu tamamlayıp bayrağı RR'a devrederek, tam bir 600cc Sport-Touring olmuş.
2001 yılından beri üretilen ve CB600 Hornet'da kullanılan motor değişmeden yeni modelde de; bu sefer Hornet şasesi üzerinde kullanılmış.
Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz.
Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.
Yarışcı ruhundan birazcık taviz verse de, çağa uyarlanarak yeni baştan yaratılan efsane CBR600F'in hem sportif hem de konforlu sürüş koşullarında beklentilere en iyi şekilde cevap verip, sınıfının lideri olacağına şüphem yok.
Hayırlı olsun.
peki bununda orta sehpası olacak mı ?
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Fiyatı ne olur acaba
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
Ortada hornet olunca iyi bakamıyorduk;böyle koydum tekrar..
Bende naked i giydirip motor yapmak oyuna hile karıştırmak.Bilemedim.
CBR 600F İN olayı hem safkansupersport hem de sporttouring olmasıydı.Motor gücü,özellikleri vs. deildi.Çanta takınca sırıtmıyordu hatta Emre nin motorunda sissybar bile vardı hatırlayacaksınız,güzel de duruyordu.
Kolpa Adamları
farı hariç gsl bence
KaZaDaN SoNRa BiR TeK KoRNaSı KaLDuuuu....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)