Honda CBR250R - Yeni 2011 Model
-
mutlaka alan çıkacak ama üç ama beş ama beşyüz, hedefledikleri rakamı tutturabileceklerini sanmıyorum ben de... şahsen ben Honda'dan başka vasıta sahibi olmamama rağmen(karada) diğer seçenekleri tercih ederim...
bi an düşündüm de çok iyi taşıyan bi şanzımanla, hafiflikle beklenmedik bi atak yapabilir mi acaba
Reklamlar
-
-
08 Şubat 2011, 23:52
#163
youtube'da videoları biraz karıştırayım dedim.
cbr250r'ın motor sesini duymak isteyenlere:
http://www.youtube.com/watch?v=0PmPd...eature=related
sesi bnim için biraz hayal kırıklığı oldu.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
09 Şubat 2011, 00:02
#164
overcloud adlı üyeden alıntı
evet ybr125 in sesinden hiç farkı yok (ybrnin sesi kötü demek istemedim yanlış anlaşılmasın) 250 dediğin zaman biraz tok ses çıkması lazımdı bence cc olduğundan seside onlara benzemesi gerekti
-
09 Şubat 2011, 00:10
#165
Fatihim. Tek silindir olduğu için sesi öyle çıkıyor.
2 silindir olsa hyo gibi çıkar
SS gibi ses çıkması için içine 4 silindir koymaları lazım
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
09 Şubat 2011, 00:13
#166
GCervatoglu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Dün merakımdan Mototal'den bu motosiklet için Yetkili Satış Temsilcisi Cem Bey nezdinde fiyat tahmini hakkında görüş aldım telefon açıp... Kendisi " 11.000.- / 12.000.- arası anahtar teslimi olabilir." dedi. "Fuarda gelecek ve Ocak sonu - Şubat gibi de yetkili bayi olarak kaparo toplamaya başlayacağız" dedi.
Bilgi toplarken oturuş pozisyonunun dik olduğunu ifade etti. Reklamında da Honda resmi ağızda bunu belirtiyor yazılı olarak. Ama ben daha çok kendi rahat oturuşumdan çok artçım olan eşimin rahat edip edemeyeceğini merak ediyorum. Eski motosikletim olan NX4 Falcon'da rahat olduğunu söylerdi. Bana benim gibi sakin yaradılışlı kullanıcılar için TOURING amaçlı da kullanılacağını ifade etti Cem Bey.
Sizce de bu enjeksiyonlu, yeni kuşak makine ikimizi, hem konfor hem de ekonomik anlamda rahat ettirir mi uzun orta menzile gelir mi? arkadaşlar almayı düşünsem?
Sen bu motoru alırsan cbf150'yi çok ararsın.Ayrıca eşini de artçı olarak çok ararsın.Eşin bi kere artçı olur bi daha da senin arkana binmez.Spor tarz motorlarda sadece sen eğilmiyosun artçında seninle birlikte eğilerek oturuyo.Boşver sen cbf150 ile devam et.Hem cebindeki paraya yazık hem de arkanda artçı olacak eşine yazık.Ama ille de cc yükselticem diyosan hem de eşini rahat ettirmek istiyosan al bi tane xciting 250 , arkasına da bi top case taktır.Sen önde ayaklarını uzat , eşin arkada arkasına yaslanarak keyfini çıkarın gezintinin.
-
09 Şubat 2011, 00:35
#167
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Fatihim. Tek silindir olduğu için sesi öyle çıkıyor.
2 silindir olsa hyo gibi çıkar
SS gibi ses çıkması için içine 4 silindir koymaları lazım
şahsen hyo'nun sesinide beğenmiyorum ama cbf250'nin bile bundan daha güzel bir sesi var
tasarım olarak ninja'ya rakip olabilecek - hatta daha güzel bir tasarıma sahip bir motor olmasına rağmen egzos sesi cbf150 yada ybr125 gibi çıkıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
Sen bu motoru alırsan cbf150'yi çok ararsın.Ayrıca eşini de artçı olarak çok ararsın.Eşin bi kere artçı olur bi daha da senin arkana binmez.Spor tarz motorlarda sadece sen eğilmiyosun artçında seninle birlikte eğilerek oturuyo.Boşver sen cbf150 ile devam et.Hem cebindeki paraya yazık hem de arkanda artçı olacak eşine yazık.Ama ille de cc yükselticem diyosan hem de eşini rahat ettirmek istiyosan al bi tane xciting 250 , arkasına da bi top case taktır.Sen önde ayaklarını uzat , eşin arkada arkasına yaslanarak keyfini çıkarın gezintinin.
cbr250'nin test videolarını izlediyseniz oturma pozisyonunun ninja250 gibi dik olduğunu görebilirsiniz. ayrıca tek parça ve geniş bir selesi var. üzerine oturmadan ve kullanmadan yorum yapmak yanlış olur ama cbf150'i aratıcağını sanmam.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
09 Şubat 2011, 01:11
#168
Skullhunter adlı üyeden alıntı
Abisinin VFR1200F yerine , CBR1000RR olması gerekmiyormuydu?
bence de cbr 1000rrın benzerini yapabilirlerdi. bu mühendislerin kafası mı basmıyor yoksa bir biz türkler mi agresif duruşlu motorlara hastayız bilmiyorum. cbr 125rnin yeni tasarımını da beğenmedim. o da minyatür vfr 1200. eğer bu modeli cbr 1000rrın benzeri yapsalardı çok satardı.
-
09 Şubat 2011, 02:12
#169
pc-kopat adlı üyeden alıntı
bence de cbr 1000rrın benzerini yapabilirlerdi. bu mühendislerin kafası mı basmıyor yoksa bir biz türkler mi agresif duruşlu motorlara hastayız bilmiyorum. cbr 125rnin yeni tasarımını da beğenmedim. o da minyatür vfr 1200. eğer bu modeli cbr 1000rrın benzeri yapsalardı çok satardı.
yakında cbr 1000 rr da 600 rr da benzer kafaya sahip olacaktır.
-
09 Şubat 2011, 03:22
#170
overcloud adlı üyeden alıntı
şahsen hyo'nun sesinide beğenmiyorum ama cbf250'nin bile bundan daha güzel bir sesi var
tasarım olarak ninja'ya rakip olabilecek - hatta daha güzel bir tasarıma sahip bir motor olmasına rağmen egzos sesi cbf150 yada ybr125 gibi çıkıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
cbr250'nin test videolarını izlediyseniz oturma pozisyonunun ninja250 gibi dik olduğunu görebilirsiniz. ayrıca tek parça ve geniş bir selesi var. üzerine oturmadan ve kullanmadan yorum yapmak yanlış olur ama cbf150'i aratıcağını sanmam.
İlk sayfadaki motorun fotoğraflarına bakarsanız elciklerin seleden 5 cm yukarda olduğunu görürsünüz.Müfettiş gadget gibi kollarınız uzamıyosa dik oturmak mümkün değil.Ayrıca spor motor kullananlar zaman zaman düşük hızlarda dikilip kullanırlar motoru.Belkide beli dinlendirmek içindir.Video öyle denk gelmiştir.Bende spor motor kullandım.Dikildiğim zaman avuç içlerime ağırlık binerdi.Uzun süre o şekilde kullanılamaz.Hemen depo üstüne yatılır.Fototğraflardan görüldüğü üzere tipik bir spor motor bu.Artçının selesi de yüksek.Ne artçı ne de kullanan kişi dik oturamaz bu motorda.
-
09 Şubat 2011, 03:56
#171
tipine ve kalitesine diyecek yok ama bu ve bunun gibi motoru kullanan insan illaki güç ister ve altındaki canavarın gücünü ara sırada olsa hissetmek ister (isterse 80 yaşında olsun) sadece karşısına koyup oturup izlemicek çünkü. eğer gelirse 2. ele düşmesini bekleyip motoru bitik yada bozuk bi cbr 250r alıcam (hondanında motoru kolay kolay bitmezki. ama bunu başaran illaki biri çıkar. başlangıç motor nede olsa) daha sonra crf 250r kelle motoru sipariş edip. iyide bi honda ustası bulup monte ettiricem(yaptırabilirsem faturaya cbr250r motoru olarak kestiricem böylece yasal olarakda hiç sorun çıkmaz ama bakalım.). crf250r kros motoru ama en güçlü tek silindirli 250 lik motor değerleri bi kros için çok iyi bence uygun bi ön dişliyle racing içinde çok iyi olabilir. (43.5 PS, 29.3-8500) bide sesini dinleyin. tek 250 cc için çok tok ve güzel bi ses bence.
http://www.youtube.com/watch?v=hYJ_kva6E8E
-
09 Şubat 2011, 08:44
#172
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
İlk sayfadaki motorun fotoğraflarına bakarsanız elciklerin seleden 5 cm yukarda olduğunu görürsünüz.Müfettiş gadget gibi kollarınız uzamıyosa dik oturmak mümkün değil.Ayrıca spor motor kullananlar zaman zaman düşük hızlarda dikilip kullanırlar motoru.Belkide beli dinlendirmek içindir.Video öyle denk gelmiştir.Bende spor motor kullandım.Dikildiğim zaman avuç içlerime ağırlık binerdi.Uzun süre o şekilde kullanılamaz.Hemen depo üstüne yatılır.Fototğraflardan görüldüğü üzere tipik bir spor motor bu.Artçının selesi de yüksek.Ne artçı ne de kullanan kişi dik oturamaz bu motorda.
dostum bu motorun gidon yapısı ninja250r ile aynı görünüyor ve ninja'da da dik bir oturma pozisyonu var. gidon kollarıda soylediğin gibi aşağı doğru değil yukarı doğru. bu tarz gidonlar naked modellerde de yaygın.. kıyaslama için hyosung gt250r'in gidon yapısını dikkatlice incelemeni tavsiye ederim. ninjada selenin geniş olması sayesinde istediğin zaman geriye doğru kaykılarak motorun üzerine yatabiliyorsun.
bu sürüş testi videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=TThSMjstdRw
bu da hondanın hazırladığı reklam filmi:
http://www.youtube.com/watch?v=1dtsuSM9Keg
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
09 Şubat 2011, 14:34
#173
overcloud adlı üyeden alıntı
dostum bu motorun gidon yapısı ninja250r ile aynı görünüyor ve ninja'da da dik bir oturma pozisyonu var. gidon kollarıda soylediğin gibi aşağı doğru değil yukarı doğru. bu tarz gidonlar naked modellerde de yaygın.. kıyaslama için hyosung gt250r'in gidon yapısını dikkatlice incelemeni tavsiye ederim. ninjada selenin geniş olması sayesinde istediğin zaman geriye doğru kaykılarak motorun üzerine yatabiliyorsun.
bu sürüş testi videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=TThSMjstdRw
bu da hondanın hazırladığı reklam filmi:
http://www.youtube.com/watch?v=1dtsuSM9Keg
Hyosung gt250r ile kıyasla derken.....Bi zamanlar o motora sahiptim.Gayet yakından tanırım kendisini.Ne açıdan kıyaslıyacağımı anlıyamadım?
-
09 Şubat 2011, 14:49
#174
motorun üzerine yatmak gerekmediği yada gadget gibi kolları uzatmak gerekmediği konusunda
bu motoru çok merak ediyorum doğrusu umarım fuara gelir..
13lt yakıt ile 400km menzil hedefliyor olmaları da ayrı bir çekici etken.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
09 Şubat 2011, 15:52
#175
senin kullandıgın ninja zaten 13 litre ile 400 km gidebilir.
1 lt ile 30.7 abartılacak bir şey degil. zaten ölçümler 90 km sabit hız ile ölçülür. şehir içi dur kalk 13 bin devir çevirerek ölçüm yapmazlar.
-
24 Şubat 2011, 18:59
#176
sonunda hondanın sitesinde gösterime çıkmış cbr 250 9.950 tl ninja 250 den yzf-125 ten daha ucuz çıktı bu alet tutulur gibi bu fiyat ile bakalım zaman gösterecek o kadar param olsun ben hemen alırdım hani
-
24 Şubat 2011, 19:03
#177
honda krizden silkindi çıktı bence..durum bunu gösteriyo..laf edenlere tükürdüğünü yalatacak..125 yamahadan daha ucuza 250cc honda..inanması güç ama gerçek..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
24 Şubat 2011, 20:26
#178
-
25 Şubat 2011, 12:14
#179
Bence; Honda 250r ; fiyatı kawasaki250R ile yakın olursa; kawasaki den daha fazla satılacak bir modeldir...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
26 Şubat 2011, 02:56
#180
vay arkadaş ! ortalık karıştı desenize
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler