Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 SonuncuSonuncu

Honda CBR250R - Yeni 2011 Model

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    mutlaka alan çıkacak ama üç ama beş ama beşyüz, hedefledikleri rakamı tutturabileceklerini sanmıyorum ben de... şahsen ben Honda'dan başka vasıta sahibi olmamama rağmen(karada) diğer seçenekleri tercih ederim...

    bi an düşündüm de çok iyi taşıyan bi şanzımanla, hafiflikle beklenmedik bi atak yapabilir mi acaba
    Ninja


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    seyitster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Konya/Çumra
    vtr 250 vardı hani geldiği gibi gitti satılmayınca yüksek fiyat olursa aynı onun akıbetine dönecek bu motosiklette inşallah 9500-10 000 arası bir fiyat derler değilse

  3. #163
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    youtube'da videoları biraz karıştırayım dedim.

    cbr250r'ın motor sesini duymak isteyenlere:

    http://www.youtube.com/watch?v=0PmPd...eature=related

    sesi bnim için biraz hayal kırıklığı oldu.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #164
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    youtube'da videoları biraz karıştırayım dedim.

    cbr250r'ın motor sesini duymak isteyenlere:

    http://www.youtube.com/watch?v=0PmPd...eature=related

    sesi bnim için biraz hayal kırıklığı oldu.
    evet ybr125 in sesinden hiç farkı yok (ybrnin sesi kötü demek istemedim yanlış anlaşılmasın) 250 dediğin zaman biraz tok ses çıkması lazımdı bence cc olduğundan seside onlara benzemesi gerekti

  5. #165
    GT250rAlanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    Alanya - Ankara
    Motosikleti
    4 Silindirden başkası YALAN
    Fatihim. Tek silindir olduğu için sesi öyle çıkıyor.
    2 silindir olsa hyo gibi çıkar
    SS gibi ses çıkması için içine 4 silindir koymaları lazım
    "Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
    Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972

  6. #166
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı GCervatoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Dün merakımdan Mototal'den bu motosiklet için Yetkili Satış Temsilcisi Cem Bey nezdinde fiyat tahmini hakkında görüş aldım telefon açıp... Kendisi " 11.000.- / 12.000.- arası anahtar teslimi olabilir." dedi. "Fuarda gelecek ve Ocak sonu - Şubat gibi de yetkili bayi olarak kaparo toplamaya başlayacağız" dedi.

    Bilgi toplarken oturuş pozisyonunun dik olduğunu ifade etti. Reklamında da Honda resmi ağızda bunu belirtiyor yazılı olarak. Ama ben daha çok kendi rahat oturuşumdan çok artçım olan eşimin rahat edip edemeyeceğini merak ediyorum. Eski motosikletim olan NX4 Falcon'da rahat olduğunu söylerdi. Bana benim gibi sakin yaradılışlı kullanıcılar için TOURING amaçlı da kullanılacağını ifade etti Cem Bey.

    Sizce de bu enjeksiyonlu, yeni kuşak makine ikimizi, hem konfor hem de ekonomik anlamda rahat ettirir mi uzun orta menzile gelir mi? arkadaşlar almayı düşünsem?
    Sen bu motoru alırsan cbf150'yi çok ararsın.Ayrıca eşini de artçı olarak çok ararsın.Eşin bi kere artçı olur bi daha da senin arkana binmez.Spor tarz motorlarda sadece sen eğilmiyosun artçında seninle birlikte eğilerek oturuyo.Boşver sen cbf150 ile devam et.Hem cebindeki paraya yazık hem de arkanda artçı olacak eşine yazık.Ama ille de cc yükselticem diyosan hem de eşini rahat ettirmek istiyosan al bi tane xciting 250 , arkasına da bi top case taktır.Sen önde ayaklarını uzat , eşin arkada arkasına yaslanarak keyfini çıkarın gezintinin.

  7. #167
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı GT250rAlanya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatihim. Tek silindir olduğu için sesi öyle çıkıyor.
    2 silindir olsa hyo gibi çıkar
    SS gibi ses çıkması için içine 4 silindir koymaları lazım
    şahsen hyo'nun sesinide beğenmiyorum ama cbf250'nin bile bundan daha güzel bir sesi var

    tasarım olarak ninja'ya rakip olabilecek - hatta daha güzel bir tasarıma sahip bir motor olmasına rağmen egzos sesi cbf150 yada ybr125 gibi çıkıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bu motoru alırsan cbf150'yi çok ararsın.Ayrıca eşini de artçı olarak çok ararsın.Eşin bi kere artçı olur bi daha da senin arkana binmez.Spor tarz motorlarda sadece sen eğilmiyosun artçında seninle birlikte eğilerek oturuyo.Boşver sen cbf150 ile devam et.Hem cebindeki paraya yazık hem de arkanda artçı olacak eşine yazık.Ama ille de cc yükselticem diyosan hem de eşini rahat ettirmek istiyosan al bi tane xciting 250 , arkasına da bi top case taktır.Sen önde ayaklarını uzat , eşin arkada arkasına yaslanarak keyfini çıkarın gezintinin.
    cbr250'nin test videolarını izlediyseniz oturma pozisyonunun ninja250 gibi dik olduğunu görebilirsiniz. ayrıca tek parça ve geniş bir selesi var. üzerine oturmadan ve kullanmadan yorum yapmak yanlış olur ama cbf150'i aratıcağını sanmam.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #168

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abisinin VFR1200F yerine , CBR1000RR olması gerekmiyormuydu?

    bence de cbr 1000rrın benzerini yapabilirlerdi. bu mühendislerin kafası mı basmıyor yoksa bir biz türkler mi agresif duruşlu motorlara hastayız bilmiyorum. cbr 125rnin yeni tasarımını da beğenmedim. o da minyatür vfr 1200. eğer bu modeli cbr 1000rrın benzeri yapsalardı çok satardı.

  9. #169

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    09YBR125, 08DYLAN
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence de cbr 1000rrın benzerini yapabilirlerdi. bu mühendislerin kafası mı basmıyor yoksa bir biz türkler mi agresif duruşlu motorlara hastayız bilmiyorum. cbr 125rnin yeni tasarımını da beğenmedim. o da minyatür vfr 1200. eğer bu modeli cbr 1000rrın benzeri yapsalardı çok satardı.
    yakında cbr 1000 rr da 600 rr da benzer kafaya sahip olacaktır.

  10. #170
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahsen hyo'nun sesinide beğenmiyorum ama cbf250'nin bile bundan daha güzel bir sesi var

    tasarım olarak ninja'ya rakip olabilecek - hatta daha güzel bir tasarıma sahip bir motor olmasına rağmen egzos sesi cbf150 yada ybr125 gibi çıkıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------



    cbr250'nin test videolarını izlediyseniz oturma pozisyonunun ninja250 gibi dik olduğunu görebilirsiniz. ayrıca tek parça ve geniş bir selesi var. üzerine oturmadan ve kullanmadan yorum yapmak yanlış olur ama cbf150'i aratıcağını sanmam.
    İlk sayfadaki motorun fotoğraflarına bakarsanız elciklerin seleden 5 cm yukarda olduğunu görürsünüz.Müfettiş gadget gibi kollarınız uzamıyosa dik oturmak mümkün değil.Ayrıca spor motor kullananlar zaman zaman düşük hızlarda dikilip kullanırlar motoru.Belkide beli dinlendirmek içindir.Video öyle denk gelmiştir.Bende spor motor kullandım.Dikildiğim zaman avuç içlerime ağırlık binerdi.Uzun süre o şekilde kullanılamaz.Hemen depo üstüne yatılır.Fototğraflardan görüldüğü üzere tipik bir spor motor bu.Artçının selesi de yüksek.Ne artçı ne de kullanan kişi dik oturamaz bu motorda.

  11. #171
    kwsk-boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2009
    Şehir
    Adana/Ceyhan
    Motosikleti
    Honda cbr125r repsol
    tipine ve kalitesine diyecek yok ama bu ve bunun gibi motoru kullanan insan illaki güç ister ve altındaki canavarın gücünü ara sırada olsa hissetmek ister (isterse 80 yaşında olsun) sadece karşısına koyup oturup izlemicek çünkü. eğer gelirse 2. ele düşmesini bekleyip motoru bitik yada bozuk bi cbr 250r alıcam (hondanında motoru kolay kolay bitmezki. ama bunu başaran illaki biri çıkar. başlangıç motor nede olsa) daha sonra crf 250r kelle motoru sipariş edip. iyide bi honda ustası bulup monte ettiricem(yaptırabilirsem faturaya cbr250r motoru olarak kestiricem böylece yasal olarakda hiç sorun çıkmaz ama bakalım.). crf250r kros motoru ama en güçlü tek silindirli 250 lik motor değerleri bi kros için çok iyi bence uygun bi ön dişliyle racing içinde çok iyi olabilir. (43.5 PS, 29.3-8500) bide sesini dinleyin. tek 250 cc için çok tok ve güzel bi ses bence.
    http://www.youtube.com/watch?v=hYJ_kva6E8E

  12. #172
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk sayfadaki motorun fotoğraflarına bakarsanız elciklerin seleden 5 cm yukarda olduğunu görürsünüz.Müfettiş gadget gibi kollarınız uzamıyosa dik oturmak mümkün değil.Ayrıca spor motor kullananlar zaman zaman düşük hızlarda dikilip kullanırlar motoru.Belkide beli dinlendirmek içindir.Video öyle denk gelmiştir.Bende spor motor kullandım.Dikildiğim zaman avuç içlerime ağırlık binerdi.Uzun süre o şekilde kullanılamaz.Hemen depo üstüne yatılır.Fototğraflardan görüldüğü üzere tipik bir spor motor bu.Artçının selesi de yüksek.Ne artçı ne de kullanan kişi dik oturamaz bu motorda.
    dostum bu motorun gidon yapısı ninja250r ile aynı görünüyor ve ninja'da da dik bir oturma pozisyonu var. gidon kollarıda soylediğin gibi aşağı doğru değil yukarı doğru. bu tarz gidonlar naked modellerde de yaygın.. kıyaslama için hyosung gt250r'in gidon yapısını dikkatlice incelemeni tavsiye ederim. ninjada selenin geniş olması sayesinde istediğin zaman geriye doğru kaykılarak motorun üzerine yatabiliyorsun.

    bu sürüş testi videosu:
    http://www.youtube.com/watch?v=TThSMjstdRw

    bu da hondanın hazırladığı reklam filmi:
    http://www.youtube.com/watch?v=1dtsuSM9Keg
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #173
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bu motorun gidon yapısı ninja250r ile aynı görünüyor ve ninja'da da dik bir oturma pozisyonu var. gidon kollarıda soylediğin gibi aşağı doğru değil yukarı doğru. bu tarz gidonlar naked modellerde de yaygın.. kıyaslama için hyosung gt250r'in gidon yapısını dikkatlice incelemeni tavsiye ederim. ninjada selenin geniş olması sayesinde istediğin zaman geriye doğru kaykılarak motorun üzerine yatabiliyorsun.

    bu sürüş testi videosu:
    http://www.youtube.com/watch?v=TThSMjstdRw

    bu da hondanın hazırladığı reklam filmi:
    http://www.youtube.com/watch?v=1dtsuSM9Keg
    Hyosung gt250r ile kıyasla derken.....Bi zamanlar o motora sahiptim.Gayet yakından tanırım kendisini.Ne açıdan kıyaslıyacağımı anlıyamadım?

  14. #174
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    motorun üzerine yatmak gerekmediği yada gadget gibi kolları uzatmak gerekmediği konusunda

    bu motoru çok merak ediyorum doğrusu umarım fuara gelir..

    13lt yakıt ile 400km menzil hedefliyor olmaları da ayrı bir çekici etken.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #175

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    senin kullandıgın ninja zaten 13 litre ile 400 km gidebilir.
    1 lt ile 30.7 abartılacak bir şey degil. zaten ölçümler 90 km sabit hız ile ölçülür. şehir içi dur kalk 13 bin devir çevirerek ölçüm yapmazlar.

  16. #176
    seyitster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Konya/Çumra
    sonunda hondanın sitesinde gösterime çıkmış cbr 250 9.950 tl ninja 250 den yzf-125 ten daha ucuz çıktı bu alet tutulur gibi bu fiyat ile bakalım zaman gösterecek o kadar param olsun ben hemen alırdım hani

  17. #177

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    honda krizden silkindi çıktı bence..durum bunu gösteriyo..laf edenlere tükürdüğünü yalatacak..125 yamahadan daha ucuza 250cc honda..inanması güç ama gerçek..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  18. #178
    seyitster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Konya/Çumra
    yamaha da ayıp olmasın diye yzf-r125 i 9500 e kadar çekebilmiş 9500 fiyatı şu anda sitesinde 250 cc piyasasını karıştıracak honda ninja nında fiyatı düşerse şaşırmayın

  19. #179
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Bence; Honda 250r ; fiyatı kawasaki250R ile yakın olursa; kawasaki den daha fazla satılacak bir modeldir...
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  20. #180

    Üyelik
    02 Haziran 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011CBR125R almalı :)
    vay arkadaş ! ortalık karıştı desenize
    [B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler