Honda CBR250R - Yeni 2011 Model
-
02 Kasım 2010, 18:24
#121
performans konusunda tork ile performans ölçüldüğünü ilk defa sizden duydum. ve şaşırdım. sizin söylediğinize göre cbf 250 6bin devirde 22 nm torkuyla ve 140 kg agırlıgıyla hepsinden performanslı demek ki. ama malesef düz yolda üzerine yatarak 55 kg bir sürücü ile 125 i zor görmektedir.
Max güç (ps @ dev/dak)…………..22 / 8000
Max tork (Nm @ dev/dak)…………22 / 6000
cbr 250 r ise 7000 devirde 22,9 mn
ninja 250 ise 8200 devirde 22 nm
tork günlük kullanımda sürekli elimizin altında olan, aracın akselerasyon veya büyük viteslerde belli devirlerde hızlanması ve devir arttırmasını sağlayan ana öğedir.
ne yazık ki tork demek alt devirlerde yüksek vitesle gitmeyle alakalı bir şey maksimum güç ise motorun çıkarabildiği en yüksek güçtür. ve burdaki degerlere göre performans bakımından yüksek olan 33 hp ile ninja dır.
Reklamlar
-
03 Kasım 2010, 01:05
#122
Bana cevap olarak yazmışsınız sanırım bunları ancak, üstteki mesajımı bir kez daha okumanızı tavsiye ederim; zira ne demek istediğimi tam olarak anlayamamışsınız sanırım ve bu açıklamalar biraz gereksiz olmuş.
Tork ve performansın anlam ve teknik açılımlarını tabiki bilirim, bunları yazmamın sebebi 2 motoru kıyaslamayacak kadar küçümseyen bilgisiz kalemlere teknik aktarımdır.
Ben CBR250R için performans olarak Ninja'dan üstündür demedim zaten, arada dağlar kadar fark yoktur ve aynı segmentteki makinanın bir diğer rakibiyle kıyaslanamayacak kadar ağır eleştirileri haketmediğini düşündüğümü dile getirdim. Ayrıca burada alım kriteri, kullanıcının kullanım amacına ve diğer yan şartlara bağlı olarak (parça-servis durumu vb.) hangi 250cc motosikleti tercih edeceğidir.
Not: CBF250'nin ıslak ağırlığı 152 kg'dır ve 70 kg. bir sürücü ile 140 km/h rahat görmektedir (Şahsi tecrübe ile sabit).
-
03 Kasım 2010, 01:44
#123
Bence racing diye tabir edilen bir motorun en az 2 silindiri olması lazım.
Hoş, bana kalsa 2 den fazla silindişr almam
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
03 Kasım 2010, 15:53
#124
benim şahsi tecrubem ile sabit olan ise düz yolda 55 kg ile üzerine yatarak 125 km geçememesidir. yoksa rahat 140 yapsa ben sıfır motorumu niye satayım. bu arada başka cbf 250 motoru olan arkadaşlarla da denedik malesef motor üzerine yatmadan 117 gibi bir sürat yapıyordu.
-
03 Kasım 2010, 16:04
#125
Gerçekten çok enteresan ve de mantıksız.
Benim kullandığım CBF250 rahatça 140 km/h görüyordu, sonrasında da yokuş durumuna göre 150'ye kadar yavaş yavaş çıkabiliyordu.
Ayrıca CBR125'le bile 120'yi geçiyorum ve CBF250'yi geçebilen bir CBR125 de yok.
-
03 Kasım 2010, 16:10
#126
Acun, bunu kişisel bir karalama olarak algılama lütfen, ama konuyla alakalı yada alakasız birçok yerde CBF 250 yi yerden yere vurduğunu görüyorum.
Bu modeli ben de kullandım (6000 km yol yaptım), senin yazdıklarınla benim tecrübelerim o kadar farklı ki sanki hiç alakası olmayan iki farklı modelden bahsediyorsun.
Senin kullandığın motorda bir sorun olması lazım, çünkü ben ne zaman motorun üstüne otursam artçımla beraber düz yolda 125 km sürati görüyordum. (90 kg ben, 60 kg artçım)
Şimdi başka bir modelin tartışıldığı bu başlıkta daha fazla konu dışına çıkmak istemiyorum, ama bu kadar kesin ifadeler kullanmazsak, forumu okuyan arkadaşlara, ve bu modellere sahip olmayı düşünenlere daha sağlıklı bilgi vermiş oluruz...
-
03 Kasım 2010, 16:21
#127
olmayan birşeyi oluyormuş gibi göstermek degildir. amacım ama cbf 250 yi sıfır aldım. düz yolda 117 yapar.cbr 125 110 km hız yapar. honda cg 125 100 yapar ybr 100 yapar . apaçhe 150 105 yapar. sym gts 250 125 yapar. hd 200 110 yapar. suzuki bandit 210 yapar. 600 f 240 yapar. 900 rr 250 yapar. 1000 rr 270 yapar. gsr 600 230 yapar. er 6 n 205 yapar. ninja 250 160 yapar. yamaha r1 280 yapar. gsxr 1000 290 yapar. işallah anlatabilmişimdir.
konu dışı yazılardan dolayı özür dilerim.
-
03 Kasım 2010, 17:15
#128
acun0 adlı üyeden alıntı
olmayan birşeyi oluyormuş gibi göstermek degildir. amacım ama cbf 250 yi sıfır aldım. düz yolda 117 yapar.cbr 125 110 km hız yapar. honda cg 125 100 yapar ybr 100 yapar . apaçhe 150 105 yapar. sym gts 250 125 yapar. hd 200 110 yapar. suzuki bandit 210 yapar. 600 f 240 yapar. 900 rr 250 yapar. 1000 rr 270 yapar. gsr 600 230 yapar. er 6 n 205 yapar. ninja 250 160 yapar. yamaha r1 280 yapar. gsxr 1000 290 yapar. işallah anlatabilmişimdir.
konu dışı yazılardan dolayı özür dilerim.
hep en cabuk çıktığı hızları yazmıssınız biraz daha sıksaniz her bi motoru dahada gider mesela ybr düzde 100 yapiyordu ama ben 130 yaptıgım zamani bilirim düzdede 115 yapmiştim iman gücüyle
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
03 Kasım 2010, 17:45
#129
Uzun bir aradan sonra bende yorum yapayim arkadaslar.bendede bir zamanlar 250cc urun gaminda bir motosiklet var idi.
Hondanin bu konsept deki anlayisi benim anladigim kadar az yakan ve ruzgar surtunmesini azaltarak biraz daha hiz yapan bir cbf 250 ve race sever olupda az yaksin diyenlerin gonlunu hos tutmak istemis olmalaridir.cunku bilindigi uzere petrol fiyatlari Turkiyede pahalidir ve bence bu motosikleti Turkiye pazarina yonelik uretmislerdir.
Bu da benim gorusumdur.
Abs li modelide mevcuttur. linki asagida dir.
http://www.youtube.com/watch?v=PIgEBZlzKWc
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
-
03 Kasım 2010, 18:09
#130
arkadaşımda cbf 150 var dı 120 km görüyorsu ( stok)
başka bir arkadaşımda cbf 250 var dı 140 km deviriyordu ( stok )
sürücünün çok etkisi var.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------
hondanın bu yeni yüzünü çok sevdim ben. cbr 250 ve cbf 600f ile yeni bir başarı rekoru kıracak gibi, gibi
-
22 Kasım 2010, 17:55
#131
abi bence muhteşem olmuş bırde cbf 150 de degişiklık yapılsa daha ıyı olur 2011 model aldım ama eskısıyle aynı hiçbir degişiklik yok
-
22 Kasım 2010, 19:14
#132
yukarıda gereksiz bi gerilim görüyorum çok fazla bi tecrübem yok bu konuda ama bu kadar da öldürme son hızları arkadaş, biz iki kişi 125 gördük cbr 125 ile cbf nasıl 125te takılır... hem de yatarak... gözümle görsem inanmam servise götürürüm motoru kadran bozuk diye muhtemelen senin motorunun farkedilemeyen bir sıkıntısı vardı
-
30 Kasım 2010, 15:26
#133
33 hp lik sıralı çift silindir 8 sübaplı Kawa Ninja 250R dururken bu tek silindirli zayıf motoru kimse almaz üstelik fiyatıda Kawa ninja 250R den daha pahalı olur
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
30 Kasım 2010, 17:50
#134
alır alır birileri her malın alıcısı var
-
30 Kasım 2010, 17:59
#135
bu motor seneye fealn gelirmi ki
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
30 Kasım 2010, 19:15
#136
-
13 Aralık 2010, 21:31
#137
-
arkadaşalr bu motorda ABS ve enjeksıyon sıstemı dıjıtal gösterge bulunmakta ben bunun tanıtım vıdeesunu izledım honda bayısıyle görüştüm ve 2011 yılının 7.ayında büyük ıhtımal gelecek dıyor ve yanısırada 2ve 3 model daha gelecek dıyor ve çıkmadan karalamaya başladınız bu yanlış bence ortada honda söz konusuyla tartışılmaz bence honda bu saygılar herkeze
-
En az ninja 250' nin fiyatında olur.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
tam emin degilim ama honda bu modeli fuarda tanıtacak. ben begendim motosikleti ama hondanın kazık parça fiyatları beni bu tür motosikletlerden soguttu. düşünün makyajlı kasa cbr125r sadece far 900 lira. müşteriyi yolunacak kaz gibi görmekten başka ne oalbilir nedir bu fiyat politikası. cbf 150 farı 50 lira. hadi teknoloji farkı var diyelim 3 katı olsunda 150 lira olsun. bu nedir arkadaşlar 900 lira.
kısaca honda tr iyi bir tokat istiyor. motosiklet sektörü krizde şuan. eskisi gibi satamıyorlar. bunu iyi degerlendirip honda trnin artık tüketiciyi keriz yerine koymaması gerektigi gerçegini dile getirmek lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler