Fransa'da 2011'in ilk çeyreğinde; en büyük avantajı fiyatı olacağından, yükseltmemek için ABS'siz olarak satışa sunulacakmış.
Fransa'da 2011'in ilk çeyreğinde; en büyük avantajı fiyatı olacağından, yükseltmemek için ABS'siz olarak satışa sunulacakmış.
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
yükseltmemek için derken ? fiyatı mı
çok fazla farkediyo mu o kadar
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
yeni cbr 150 buraya geldi, bence 250likten daha fazla 150lik is yapar, 250liklerde kawasaki zxr250 cok daha hos, benim kisisel gorusum
Detaylar icin http://www.aphonda.co.th/product/all...150r/index.asp bakabilirsiniz, satis fiyati eski kasa icin 3.000TL idi, bunun icin 3.400TL olarak sunuldu burada ( Tayland )
Cbr 150 gerçekten dehşet verici, Honda Türkiye görmez bunu o ayrı.
Arkadaş iyi ki otomotiv sanayisi gelişmiş ülkemizde. Saolsun sayelerinde ne yabancı arabalara binebiliyoruz ne de ucuz motosikletlere. Hatırlıyorum da Türkiye'de gümrük duvarları kapalıyken de aynıydı, ne anladım ben bu işten!
siyah rengi cok hos bence turkiyeye gelse 7milyar civarina gelir ki normal fiyatinin iki katinin uzerinde, nedir bu fiyatlar bu kadar vergi, herkes bir kere yasayacak bize bunu layik gorenler diyecegim ama herkes hakkettigi sekilde yonetilir
CBR 150r harika ya keşke gelse 7bin olacağını zannetmiyorum CBR 125r 6bin150ken ve tutacağındandan eminim..
cbr 250 liği Ninja 250 ile karşılaştırmak teknik anlamda tutarsızlık olur biri tek biri çift silindir. ama şuda var fiyatı uygun gelirse (uygun geleceğini sanmıyorum) satışta patlama yapar. Buda tabi bir hayalden öteye gitmez. 150liliğini getirseler bile CBR125ten daha fazla bir fiyata satarlar o da 8000-10000 aralığında olur. 250liliği ise 12000-14000 aralığında olur diye düşünüyorum. Görünümü güzel ama motorun teknik özellikleri beni tatmin etmedi.
@acun0 arkadaş Ninja 250R ile kıyaslamak ayıp olur demiş ama teknik detayları bir tarafa bırakırsak geriye sadece zevk meselesi kalıyor. Sırf aynı cc'de olmaları yüzünden karşılaştırılmaları normal. Ben yıllarca yaşadığım küçük şehirde apaçilerin yeşil Ninjalara binmeleri yüzünden bir türlü ısınamadım o araca ve yeşil renge ama Kawasaki'nin 600cc'lik modellerini çok şık buluyorum. Tabi ki 250cc ile 600cc'yi karşılaştıracak değilim.
Bence Cbr 250R fiyat konusunda dezavantajlı olsa bile benim gibi modeli beğenen ve onu alacak bir çok kullanıcı olacaktır, Ninja 250R'lerin ikinci el 600cc fiyatında olmalarına rağmen bu kadar popüler olmsı ile aynı nedenden hem de.
11 milyara cbr 250 r gelse bile sırf teknik verilerinden dolayı ninja ile yan yana kıyaslanmaz ninja yollarda bu 250 ligi beklemek zorunda degilki biri 175 giderken digeri 135 gidecek
ninja 135 giderken rahat rahat ve az yakıtla gidecek motoru ninjanın az eskiyecek daha önce cbf 250 vardı bende o günden beridir 250 cc de hondanın başarısızlıgını görüyorum.
Noktalama işareti kullanmadığınızdan sanırım, ortalarda yazanı tam anlayamadım ama daha önce de bu başlığa yazdım, herkes motosikleti hız yapmak ya da teknik verileri ile hava atmak için almıyor. Dış görünüş, yakıt ekonomisi vs. gibi bir çok neden yüzünden tercih ediliyor araçlar. Zaten fazla seçenek olmayan 250cc kılasmanında bir tana daha araç çıktı piyasaya neden Ninja 250R ile kıyaslamayalım ki?
Honda 250cc'deki başarısızlığını görüp çıkarmış bu modeli, tek silindir ile yakıt ekonomisi yapmak istemeleri, super sport tarzı değil de daha rahat kullanılabilir (aynı Ninja 250R'deki gibi) gidonu olması bu modelin tam anlamıyla Ninja 250R'nin karşısına çıkardığına delalet bence.
çok güzel anlatmışsınız fakat bana göre bu model kawasaki 250 ninjaya rakip olmayı bırak yanından bile geçemez. Nedenine gelince ninja 250 deki fiziki estetik ve 33 hp güç hiçbir 250 likte yok.bu nedenle hem güç bakımından hemde fiziki estetik bakımından diger 250 liklerle kıyaslanması mümkün degil. Hele yeni çıkan cbr 250 r ile hiç mümkün degil.
ben HONDA gibi büyük bir firmadan böyle bir motor beklemezdim.Daha önceden cbf 250 yi forumlardan okudum ve sfır bir cbf 250 aldım ama 22 hp lik gücü ile hiç bir 250 cc ye kafa tutamadım. hepside beni geçti gitti hatta hiç yarış tarzı olmayan sym gts 250 ve kymco venoks 250 dahi
yakıt konusunda cimrilikten baksederken cbf 250 hiçte cimri degildi. 1lt benzinle 23 km cimri mi demek?
gsf 600 s suzuki bandit ile yola çıkıyoruz. ve benim cbf 250 den daha az yakıt tüketiyor.
bana göre teknoloji aynı cc ile daha çok performans üretmektir.
CBR-150R ne tatlı öyle. Dış görünüş bekleneni fazlasıyla veriyor dijital göstergeler çok hoş herkezin kalınlaştırmaya çalıştığı arka lastik 130 luk Bide Dylan- PS150i gibi 15,6 hp max güç varsa çok güzel bi kombinasyon olmuş..
Scootererde 150cc(honda) 180cc(screbo) 200cc(runner-carnaby) gibi güç seçenekleri varken vitesli versiyonların 125 cc ile gücünün sınırlanmasını çok saçma buluyorum. sanki herkes 125 cc gp lerine katılıcakta cc sınırlaması var yoksa trafikten men edicekler ilk cevirmede
Düşük yakıt tüketimi çok önemli bi nokta. Oto üreticileri sapıtmış durumda. dizeller için start-stop sistemleri özel otomatik şanzımanlar hibridler şimdide gelecegin motoru sadece elektirikliler derken motorlarda tık yok. düşük cc de hem yeterli gücü üreten hemde az yakan modeller mümkünken tüketici bi türlü bu modelleri göremiyor
cbr125'ten kawasaki ninja'ya geçmeyi düşünen bendeniz bile şimdiden "hele bu motoru da görelim" moduna girdim
ne varki ilk izlenim olarak fotoğraflarına baktığımda ilk bakışta insanın kalbini fetheden bir motorla karşılaştığımı söyleyemem. (zevkler-renkler meselesi.. ninja'nın güzelliği de fotoğraflardan yeterince anlaşılamıyor, ne kadar hoş olduğunu anlamanız için illa ki görmek gerekli.)
umarım 250cc kategorisine yeni bir rekabet havası getirir
muhabbet ne şimdi türkiyeye cbr 150 mi cbr 250 mi gelecek 2011de
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...!
Fiyatı aynı segmentdeki en ciddi rakibi olan Ninja 250R ile aynı dahi olsa, ülkemizde motosiklet sektörünün lideri konumundaki Honda markasının vereceği güvenden dolayı bile daha çok tercih edilebilir bu motor.
Başta ben de biraz hayal kırıklığına uğradım ama, düşününce günümüz koşullarında güzel bir motor yapmış bence Honda.
İlk etapta tek silindir göze batıyor fakat, bu aslında motorun ağırlığının azaltılması, daha düşük bakım maliyeti ve yakıt tüketimi konusunda avantajdır.
CBF250 ile kıyaslayan arkadaşlar olmuş, CBF eski teknoloji ve karbüratörlü bir makinadır, CBR250R ise yeni nesil enjeksiyonlu bir motora sahip.
Ninja 250 ile kıyaslayıp yerden yere vuran hatta, kıyasa dahi girmeye tenezzül etmeyecek şekilde küçük gören arkadaşlar olmuş bu makinayı. Bence bilinçli bir pencereden bakınca bu kadar ağır eleştirileri hak etmiyor.
Görünüm konusu zevk meselesidir ve tabiki kişiden kişiye değişir. Mesela ben Ninja'nın eski moda ön far tasarımı ve son derece çirkin analog göstergelerine karşın, CBR250R'ın yeni nesil farı ve oldukça şık dijital ön panelini kesinlikle çok başarılı buldum. Ninja'nın da kuyruk tasarımını daha çok beğeniyorum ama.
Performans konusunda, 32 HP gücündeki Ninja'ya karşın 26 HP güç üreten CBR250R, aynı zamanda 162 KG ağırlığıyla Ninja'ya göre 7 KG daha hafiftir. Ayrıca 8,200 devirde 22 NM tork üreten Ninja'ya karşın, 7,000 devirde 22,9 NM tork üreterek daha üstündür.
Yani bu sınıfta makinalar için performans herşey demek olmasa da, iki motor arasında dağlar kadar da fark yoktur.
Sonuçta bu motorlar pistte yarışılacak makinalar değil, şehir kullanımına yönelik "Sportbike" sınıfında modellerdir ve hangisinin tercih edileceği tamamen kullanıcının takdiridir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)