Honda CBR250R - Yeni 2011 Model
-
mertka adlı üyeden alıntı
cbr 125in satışını durdurmadan honda bu motoru getirmez
Doğru. Zaten büyük ihtimalle CBR 125'in üretimini durdurup bundan devam edecekler yola. Bu da fiyat konusunda bir nebze de olsa umutlandırıyor insanı.
Diğer çift silindir 250cc'liklerden bağımsız düşünülünce çokta mantıksız bir seçim olmayacak gibi. Ancak burada kilit nokta fiyat...
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Reklamlar
-
bence ön far düzeneği cbr 125 gere vasat olmuş daha spor olabilirdi..eminim çok iyi fiyat isterler ve bi okadarda parçaları pahalı olacaktır diğer 250 cc ler v motor veya iki silindir kullanıyor bence tek silindir yaparak fiyatı düşürmeye çalışmış diye düşünüyorum...
-
sıfır hyo 250gtr ile aynı fiyat olursa gözü kapalı alırım
-
Arkadaşlar, anlayamıoyrum neden bu şekilde yakışıklı ve kaliteli motorlarla tatmin olamıyoruz? Yani neden herkes yarışacak gibi konuşuyor.Bir kere makina Honda.Yani kusura bakmayın ama bir Hyosung ile kıyaslanmaz bile.Ayrıca tek silinidirin dezavantajları gibi avantajları da olacaktır.coq'un belirttiği gibi bu makinayı motora binmeyi bilenler için yapmışlar.Yani amaç yarıştırmak değil motordan keyif almak.Görüyoruz milleti, herkes ayrı bir hız heyecanı içinde "Hyosung GT250R alacağım başlangıç olarak sonra yükseltmeyi planlıyorum" diyor.Adam sonra alıyor bir 600RR ve sonra sitede başlık açılıyor bir yere patladı diye...
Arkadaşlar motosiklet bir keyif aracıdır.Yani olay o alet ile eğlenmektir.Ben 5 Yıldır 200cc lik bir Honda enduro kullanıyorum.Şu an gidip bir Transalp alacak durumum var fakat benim amacım hız değil ki.Ben keyif alabiliyorum motorumdan.Yüzbinlerce km yapmışımdır 20 yıldır, hiç bir zaman ss makinalarla ilgilenmedim.Çünkü BENCE bu motorlar sadece ölüm makinası.Ben o makinanın üstünde keyif alamam.Tabi herkesin kişisel görüşü...
Sonuç olarak bu motor Türkiye'ye gelirse ve 8-9 aralığında satılırsa piyasayı siler süpürür.Umarım dilediğimiz gibi olur..
-
VTR 250'nin 13 bine satıldığı bir ortamda bu modelin 9-10bine satılmasını beklemek bence hiç mantıklı değil...VTR'yi napıcaklar çöpemi atıcaklar?!
VTR geldiğinde heyecanlanmıştım gidip bayiye inceledim,benim CBF 250'me göre tasarımı çok modern ve yakışıklıydı,çok beğenmiştim.aslında benim motoru satıp şundan alabilirim diye düşünüyordum...ama noldu,karşıma benim motorun 3 katı bir fiyat çıktı...sonra kalsın dedim ben motorumla 1-2 sene daha idare ederim...zaten heralde VTR alsam binmeye utanırım, o parayı o makineye verdiğim için dalga konusu olmaktan...
Velhasıl VTR 250 alıp kullanan gördünüzmü merak ediyorum?cidden kaç adet satıldı acaba? bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
[IMG][/IMG]
Trail ön çatalın doğrultusunun tekerlek merkezi ile arasındaki açıdır, sele yüksekliği değildir.
Motorun sele yüksekliği üstteki mesajımda da yazdığım üzere 30.9 inç (785mm). Ninja ve GT250R'ın sele yükseklikleri de 800mm dolaylarında. Rakamları nereden uydurdunuz anlayamadım.
"Titreşim vardır bu motorda" diyen arkadaşların bilgisine, motorda karşı-denge şaftı (counterbalance shaft) bulunuyor.
Seat Height (sele yüksekliği) ben trail demedimki zaten, rakamların hepsini motosikletlerin kendi sitelerinden aldım
cbr 250r ınkinide adrider.com dan bulmuştum ama teknik detayları yazan arkadaş bi yanlışlık yapmış sanırım şöyle yazıyoduki ;
Model: CBR250R / CBR250R ABS
Engine Type: 249.4cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke
Bore and Stroke: 76mm x 55mm
Compression Ratio: 10.7:1
Valve Train: DOHC; four valves per cylinder
Induction: PGM-FI, 38mm throttle body
Ignition: Computer-controlled digital transistorized with electronic advance
Transmission: Six-speed
Suspension: Front: 37mm fork
Rear: Pro-Link single shock with five positions of spring preload adjustability
Brakes: Front: Single 296mm disc
Rear: Single 220mm disc
Optional ABS
Tires Front: 110/70-17 radial
Rear: 140/70-17 radial
Wheelbase: 53.9 inches
Rake (Caster angle): 25.0°
Trail: 95mm (3.74 inches)
Seat Height: 95mm (3.74 inches) Fuel Capacity: 3.4 gallons
Color: Metallic Black, Red/Silver
Curb Weight*: 359 pounds / 368 pounds (ABS)
advrider.com daki verilerde trailin ölçüsü seat height le karışmış daha doğrusu 'trail' ve 'seat height' in ikisinede trail verisi girilmiş
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
videosunu izleyin agalar videosu yeni çıktı fırından
http://www.facebook.com/#!/video/vid...61681377196938
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
gti_king in de dediği gibi motor 8-9 bin arası gelirse çok rağbet görür bence ama 13 civarı gibi gelir diye düşünüyorum,o zaman mecburen sadece honda oluşu bu motorun albenisini arttırmayacak.o zaman emsalleri ile karşılaştırılmaya başlanacak.ve ben ss tarzı motor alacak olsam tek silindirli bir makine için o fiyatı vermem.gt250r çift silindir,29 hp ve frenlemesi de muhtemelen cbr250r den (abs li opsiyonu hariç tutarsak) daha başarılı (önde çift,arkada tek disk) ve fiyat olarak daha hesaplı bir model.yabana atmamak lazım.ayrıca bir çinliyle de kesinlikle karşılaştırmamak lazım.ninja250r ile gt250r ın karşıalştırılması çok yapıldı,araştırıp bakmak lazım.
bu arada ön farı da cbr125 tarzı olsaymış daha iyi olurmuş.biraz eski modelleri çağrıştırdı bana tip olarak.ama 8-9 bine satılırsa alınacak bir motor olur kesinlikle
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
Tahminimce GT250R bile eline verek bu makinanın.
-
-
otopsici adlı üyeden alıntı
Videosunu güzel yapmışlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------
PGM-FI yakıt enjeksiyonlu, Sıvı soğutmalı, 4 valve DOHC motor, Dijital kadran, Kombine ABS fren sistemi (opsiyonel), modern tasarım egzoz, pro-link amortisör gibi ince detaysal özellikleriyle kalitesini ve yeni jenerasyon teknolojik bir makine olduğunu belli ediyor.
Bu özelliklerde bir makinenin 9-10 bin TL gibi rakamlara satılmasını beklemek hayal kurmaktan ibaret gibi geliyor bana. Gelir de Ninja ile aynı fiyatta satılırsa bile, çok iyi bir rakam olur bence.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Videosunu güzel yapmışlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------
PGM-FI yakıt enjeksiyonlu, Sıvı soğutmalı, 4 valve DOHC motor, Dijital kadran, Kombine ABS fren sistemi (opsiyonel), modern tasarım egzoz, pro-link amortisör gibi ince detaysal özellikleriyle kalitesini ve yeni jenerasyon teknolojik bir makine olduğunu belli ediyor.
Bu özelliklerde bir makinenin 9-10 bin TL gibi rakamlara satılmasını beklemek hayal kurmaktan ibaret gibi geliyor bana. Gelir de Ninja ile aynı fiyatta satılırsa bile, çok iyi bir rakam olur bence.
Katılıyorum kesinlikle Gücü de tek silindire göre iyi, çift silindirli rakiplerine göre eksik olan gücünü tork eğrisiyle kapatacaktır bence.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
inş..gelir 250 tur racing karışımı..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
bilmiyorum ama rakiplerine göre bence daha yakışıklı bir model
-
tek silinidirli mi bunu duyduğum harikia oldu.gerçekten..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
1993 ten beri honda kullanan ve bir şekilde honda ile ilişkisi olan birisi olarak yazıyorum...vtr 250 nin son satış fiyatı 12890 TL idi...beat modeli bile 4000 TL den satıldı..bundan dolayı 8000-9000 bekleyenler daha çok bekler diyorum...unutmayın honda nın mantığı her sınıfta her zaman en pahalısını satmak...çünkü insanımız alıyor,adamlar ne yapsın
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
Ninja'nın eline su dökemez.
-
Bahsettiğim motor buydu.
http://www.kubamotor.com/xy250-5a_yeni_1.htm
Fiyatı da gayet uygundu. Tabi ki Honda ile kıyaslamak saçmalık olur ama dar gelirli bir öğrenci tayfası için ideal gibi.
Ama biraz inceledim de Allah'ı var makinasına göre öküz gibi makina. Ama CBR havası var mı? Yok.
Fiyatı dert olmasa almaz mıyım. Hemen kaparım. Bir kere tek silindir. Bu da kıvraklık demek, gaz tepkisi demek.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
Fiyat olarak süpriz yaparsa hepimizin azının suyu akar..
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
mondial bile artık 10bin TL'e motor satarken honda'nın fiyat konusunda surpriz yapacağını sanmam. 12 - 13bin'den aşağı satılmaz bu motor bence.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler