Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR250R - Yeni 2011 Model

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı TheDaywalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazılanları az çok okudum, en çok bu yoruma takıldım.
    tek silindiri anlamsızca öven bir makale olmuş sanki.

    olayın motor kültürüyle de direkt olarak alakası var üstelik.
    hem CBR diyorsunuz, hem de 250 'nin sonuna "R" ekliyorsanız, o zaman en azından (kendi tabirimle) "half-racing" olması gerekir bir motorun. bakınız: ninja 250R, bakınız hyosung gt250R.
    ayrıca, oldu da TR 'ye geldi diyelim, bu motoru honda'nın sitesinde hangi kategoride göreceğinizi bir düşünün, tıpkı cbr125R gibi "super sport" kategorisinde görmeyecek miyiz?

    Soru 1: cbr125r, ss kategorisinde 125cc alt kategoride diğer rakiplerine karşı güçlü bir alternetif mi? evet!
    Soru 2: peki, sizce bu cbr250r yine ss kategorisinde 250cc alt kategorideki rakiplerine karşı güçlü bir rakip olur mu? ASLA!

    sadece şunu söylüyorum size (hali hazırda 600rr movistar kullanıcısı, 2 sene öncesine kadar da hyosung gt250r kullanıcısı olarak (hyo yu aldıgımda henüz kawa 250 yoktu!))

    bana bi tane hyosung gt250R verin, hızlandıkça bu cbr250R 'i aynamda küçülteyim size. başka söze gerek var mıdır? bence yoktur. kore malı hyosung 'un tam anlamıyla aynı kategorideki (super sport, 250cc) motorsikleti bile HONDA 'nınkini geçebiliyorsa, durun bir düşünün derim. kaldı ki kawa ninja 250r ile kıyaslamıyorum bile! o kadar hadsiz değilim.

    şimdi gelelim olayın özüne, ve sadede.

    "bu motorun amacı hız değil" diyenlere sorarım öyleyse, nedir amaç? gösteriş mi?
    cbf250 'den çok çok mu güzel kardeşim bu motor? bence YOOO. ön farlara bakınız lütfen :S suzu 'dan çakma gibi duruyorlar, durmuyorlar mı ? bence bi tek egzostu güzel, o da aynı sekilde suzu-yama cakması
    tüm bunlara ek olarak da meçhul fiyatı, cabası :S

    bence bu motor tamamen kalkan CBF250 'nin süslenip püslenip sonuna bir de çakma "R" eklenip ss kategorisinde çakmaya çalışılanıdır. öyle 2 dış grenaj ve biraz (bence başarısız olan) spor görünüm katmakla olmuyor bu işler. onları ekleyeceğinize önce eksik silindirinizi tamamlayın demezler mi adama? alın commuter kategorisine sokup güle güle kullanın, ama diğer 250cc SS'lerle "grenaj harici" anlamlarda yan yana bile koymayın demezler mi?

    tek silindirdi kıypırık motorun ne kadar ömrünün olabileceğini tartışmıyorum bile, kawa gibi güçlü bir rakibin karşısında!

    SONUÇ: Bu motora super sport demeyin de, ne derseniz deyin. ilgimi de çekmiyor, çekmeyecek. gelmese de olur.

    nerde o eski cbr250 nerde bu sümüklü nokta.
    Buyrun az önceki yorumuma bir örnek.
    Motosikleti yaristirmayi birakip, binmeye bir baslasak olay çözülecek aslinda.
    Sen de yaristirmissin hocam.
    Senin yorumuna bakarsak Hayabusa'da gereksiz motor.
    Piste çiksan, 600lüklerin bile makarasi olursun.
    Sehiriçinde kullansan, kamyon.
    Ama çatir çatir satiliyor.

    Demissin ya hocam.
    Bana verin bir gt 250 dikiz aynamda küçülteyim.
    Bunu bir de kalabalik trafikte yapin da göreyim sizi.


    Hangi kategoriye konacak sorusuna gelince.
    Bence Allah'ina kadar sportif bir motor.
    Sportif kategorisine konacaktir.
    Alternatifi routieres çünkü ve 250cc routieres olmaz.
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel şuna VFR250 diyelim, kırmayalım birbirimizi.
    Eh yoldan beri yorum bu.
    Iyi bakmak lazim.
    Honda CBR 125'in yanina R koymus.
    Olmus CBR125R
    CBR 250'nin yanina R koymus.
    Olmus CBR 250R
    Ama CBR 600ve 1000 için iki tane R kullanmis.
    Olmus,CBR 600 RR ve CBR 1000 RR
    Düsünmek lazim.....
    O elestiri konusu olan dalganin özü ikinci R harfinde.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Denizli İl Temsilcisi BLACK_ICE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    yamaha YZF r125 2014
    jantları kess :D komedi yha bundan daha dandirik bir görünüş daha dandirik bi piston anlayışı olamaz honda ya hayat onda zannediyor ama ben almam buna vericağim parayı benim çin malıa yüklerim daha ii olur

  3. #63
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    düzgün bir fiyatla bir çok kişiye hitap eder...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #64

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Az yaksın, oturuş pozisyonu rahat olsun, görünüşü güzel olsun ki bence çok hoş bir model üretmişler, 250cc olsun bana büyük şehir trafiğinde yani geniş ve uzun yolda (diğer araçlar yüzünden) 125cc'lerin yaşattığı sıkıntıyı yaşatmasın ve aracın arkasında ciddi bir firma olsun, kasaba çakalı şirketler olmasın, yedek parça/servis sıkıntısı çekmeyeyim, üretimi/ihtalatı devam eden bir model olsun ki ikinci elde satmakta sıkıntı çekmeyeyim diyebileceğim tek motosiklet modeli var o da Kawasaki Ninja 250R. Onun da tipini ben beğenmiyorum.

    Aldığım aleti de uzun süre kullanmak niyetindeyim, yani 10 bin lira da versem 12 bin lira da versem ben aldığım aletten o verdiğim parayı çıkartırım. Çoğu Ninja 250R kullanıcısının da aynı mantıkla hareket ettiğini zannediyorum. E piyasaya Ninja 250R'nin mudaili bir araç daha çıkıyor, neden bu aracın tutmayacağını öne sürüyorsunuz anlamıyorum. Herkes tek silindir falan diyor ama trafikte yarışmak için almıyoruz bu aletleri, üç beş beygir az olsun ya da fazla olsun farketmez çoğu insan için. Geriye dış görünüş ve fiyat kalıyor o kadar. Piyasada Ninja 250R'ye binen o kadar insan olduğuna göre eminim bir süre sonra bu modelin de sahibi bir sürü insan olacaktır.

    Tabi işin bir de firma boyutu var. Firmalar biliyorlar ki bir modelin ikinci el piyasası oluşana kadar piyasada tutabilirseniz o model başarılı olacaktır yani piyasada tutunacaktır. Eski başlıklarda çok okudum Ninja 250R için o para verilir mi, ikinci el 600cc alırsın vs diyen ancak şu sıralar maddi gücü olan çoğu supersportcu ikinci el de olsa Ninja 250R almak ister. Eğer Honda bu modeli ülkemize getirir ve piyasada tutmak isterse ileride Ninja 250R ile benzer bir üne ve kullanıcı sayısına sahip olacağını düşünüyorum.

  5. #65

    Üyelik
    19 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLE 500
    Arkadaşlar peşinen söylemek istiyorum SS makinalara hiç merakım yok, ama bu 250 cc lik makinaların yerden yere vurulması bana çok saçma geliyor.

    250 ve 400 cc lik modellerin piyasada olmaması maalesef çok ciddi bir eksiklik. Mecburen 500-600 cc lik modellere yönelmek zorunda kalıyoruz. Benim gibi ağırlıklı olarak şehir içinde ve haftasonları bir günlük gezilere giden birisi için 30 BG lik güç fazlasıyla yeterli olacaktır.

    İhtiyacım olmayan güç için daha fazla yakıt, bakım ve daha fazla satınalma masrafına girmek bana saçma geliyor.

    Piyasada bir CBF 400 olsa fena mı olurdu? Fiyat CBF 250 ile 600 arasında olsa alıp yıllarca keyifle kullanırdım.

    Bir de bu çıkacak modeli hyosung ile karşılaştıran arkadaşlar var. Lütfen biraz ciddi olalım. Marka fanatikliği falan yapmak istemiyorum ama bahsi geçen markalardan birisi honda diğeri de hyosung

  6. #66

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    162 kg kuru agırlık buda demek ki 13 lt benzin+ 2lt yag +2 lt de antifiriz ve firen hidrolikleri ile motor 179 kg oluyor.
    minjanın 169 kg bütün sıvılarla ölçülen kilosudur. buda demek ki 26 beygirin işi daha da zorlaşıyor. bu motorun düz yoldaki sürati 135 gibi birşey
    bu motor türkiyeye gelsede 8 bin fiyat arlıgında olsa alan olur.
    yoksa tutunamaz.

  7. #67
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Güzel bir motora benziyor.



    Piyasaya çıkmamış bir motorun sadece resmine bakıp son süratinden hızlanmasına dek her türlü veriyi hesaplayabilen süpperzeki arkadaşları da tebrik ederim. (İroniyi anlamayan pencere olsun)



    TEKNİK VERİLER!!!!
    Kaynak burada

    2011 Honda CBR250R Spesifikasyonlar

    Motor tpi: Sıvı soğutmalı, dört zmanlı tek silindir
    Motor hacmi: 249.4cc
    Çap ve strok: 76mm x 55mm
    Sıkıştırma oranı: 10.7:1
    Subap: DOHC; silindir başı 4 valf
    Yakıt: PGM-FI, 38mm throttle body
    Ateşleme: Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü, elektronik avans ayarlı
    şanzıman: 6 vites
    Ön süspansiyon: 37mm çatal
    Arka süspansiyon: Pro-link 5 kademeli ayarlanabilir monoshock
    Ön fren: 296mm tek disk, iki pistonlu Nissin kaliper
    Arka fren: 220mm tek pistonlu tek disk
    Opsiyonel ABS
    Ön lastik: 110/70-17 radial
    Arka lastik: 140/70-17 radial
    Rake/Trail: 25.0 degrees / 95mm (3.74 inches)
    Aks aralığı: 53.9 inç (1.369mm)
    Sele yüksekliği: 30.9 inç (785mm)
    Yakıt kapasitesi: 3.4 galon (Yaklaşık 15 lt)
    Renkler: Metallic Siyah, Kırmızı/Gümüş
    Curb Weight: 359 pounds / 368 pounds (ABS) --- 163 kg / 167 kg (ABD)
    ***Ağırlığa tam depo benzin ve tüm sıvılar dahildir.

    *ÖNEMLİ NOT: Honda motorun gücünü resmi olarak açıklamadı.
    Honda'nın 2011 CR250R Duyurusu:

    http://www.honda.com/newsandviews/article.aspx?id=5723
    http://www.honda.com/newsandviews/article.aspx?id=5724



    Ya bir defa da hariçten gazel okumaktansa bir kişi Google'dan "2011 Honda CBR250R" yazıp araştırsın neymiş bu alet diye!

  8. #68
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Öncelikle herkeze günaydın Bütün Yorumları okudum Ve şu kanaat içersindeyim Bence bu motor vfr ın kardeşi değil cbr ın abisi bende yıllarca cbr 125 kullandım ve hep biraz daha performans olup yine böyle koklıyan bir motorsiklet olsa nasıl olurdu diye düşündüm vede oldu ben cbr 125 ile zaten sürekli 120 den aşşağı inmiyordum uzun yolda hava filtresi vs.vs güç ekleyici bir kaç malzeme ile. hı yokuşlarda ve grup sürüşlerinde geri kalmıyormuydum kalıyordum fakat. bu cbr 250 ile yokuşta bile 100 km süratten aşşağı düşmüceğini düşünerekten. fiyatıda makul olursa zx250 r a göre Alınması çok mantıklı cbr 125 yakıtında 250 lik hızında Daha ne olsun? zx 250 ile kıyas yapıcaklar her hafta sonu bu 2 motor ile istanbul parkta 250 cc cup lara mı katılıcaklar onuda çok merak ediyorum bu motor verdiği hızı cüzzii yaktığı için hakkını vericektir nokta
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  9. #69
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    ordan burdan derlenmiş güzel bir üretim gibi görünse'de 250 cc ve tek silindir oluşu bence'de - yönü.tabiki fiyat aralığını bilmediğimiz için yorumun yönü değişebilir cbr 125'i örnek alıp fiyat koyarlarsa satacağını sanmıyorum sadece mağazalar'da vitrin süsler ve ya iş olsun diye alan arkadaşların ğarajını,ama fiyat makul olursa satar gibi.bim insanımız hem güçlü,hem yakışıklı,hem ucuz olandan yana bu sıfatları taşıyan markalar güzel iş yapıyor.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  10. #70
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    yabancı forumları takip eden arkadaşlar baksa acaba oralarda ne diyolar bu motor için?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  11. #71

    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Er6f abs
    Çok yüksek fiyatı ile gelecek ve akibeti vtr250 gibi olacak , ve bunu düşünen honda turkiye bunu hiç getirmeyecek .

  12. #72
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Süpriz yapılabilir, 9-10 aralığı ile gelirse, çinli ss çakmaları asıl pılıyı pırtıyı daha satış yapmadan toplar gider..
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  13. #73

    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Er6f abs
    Grenajsız vtr 250'yi 13bin tl ye satan honda , grenajlısını ucuza satacağını hiç düsünmuyorum.

  14. #74
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    ninja 250r ın sele yüksekliği 290mm
    gt250r ın sele yüksekliği 280mm
    cbr 250r ın sele yüksekliği 95mm (3.74 inches)
    bu motoru hobitler içinmi yapmışlar???
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #75
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Honda mühendisleri iyi biliyor diyorsunuz da bizene mühendisin bilgisinden sırf mühendis iyi biliyor die gidipte buna 13m yatıramam. Mühendislik açıdan konuşursak tek silindir dengesiz çalıştı için her zaman titreşim olur az veya çok. Bir insanın içine sinmediyse mühendis amuda kalkıp dans etsin beğenmez. Şeklini beğendim ama gerçekten teknik özellikleri bu kulvarda olan diyer marka ve modellere göre iyi değil, fiyatı ucuz olursa tabi alınabilir.
    Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?

  16. #76
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja 250r ın sele yüksekliği 290mm
    gt250r ın sele yüksekliği 280mm
    cbr 250r ın sele yüksekliği 95mm (3.74 inches)
    bu motoru hobitler içinmi yapmışlar???
    295 tir kardeşim,yazım hatası vardır. Siyah siyah kocaaman yacızak kadar bi sorun değil sanırım dimi


    Motora gleince, ilk bakışta ninjayı andırıyor, gidon pozisyonu, ince kuyruğu, şasi si, lastikleri..
    Tek silindir ss olmamalı bence, çift silindirin esnekliğini sağlayamaz malesef.. Vibrasyonda cabası.
    Fiyatıda 13 binse şaşırırım, genellikle honda uygun sıfır fiyatlarıyla meşhurken, bu fiyatpolitikası oldukça ilginç olur.
    GKN MOTORS

  17. #77
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    295 tir kardeşim,yazım hatası vardır. Siyah siyah kocaaman yacızak kadar bi sorun değil sanırım dimi


    Motora gleince, ilk bakışta ninjayı andırıyor, gidon pozisyonu, ince kuyruğu, şasi si, lastikleri..
    Tek silindir ss olmamalı bence, çift silindirin esnekliğini sağlayamaz malesef.. Vibrasyonda cabası.
    Fiyatıda 13 binse şaşırırım, genellikle honda uygun sıfır fiyatlarıyla meşhurken, bu fiyatpolitikası oldukça ilginç olur.
    ben bu sayfanın yalancısıyım ama dediğin gibi olabilir haklısın banada mantıklı gelmedi öyle
    http://www.advrider.com/forums/showt...highlight=250r

    bu arada honda nın sitesinde cbr 250r ı sport kategorisinin altına koymuşlar
    http://powersports.honda.com/2011/cbr250r.aspx
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  18. #78

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CBR600RR Movistar
    marka fanatikliği yapmam diyenlere bakın) aynı kategoride ve aynı cc hacmindeki motorları markaları ne olursa olsun karşılaştırırım, çin malı olmama kaydı ile. küçümsediğiniz o motor da emin olun çok daha performanslı, hele hele de yokuşta yakaladı mı affetmez v-twin motoruyla.

    grup sürüşlerinde geri kalmayacağını düşünen arkadaşa da selamlar burdan, geri kalmamak için o tek silindir motoru nasıl inim inim inletip ne kadar kısa sürede eline alacak hep beraber göreceğiz )))

    en başından da dediğim gibi, hem başına hem sonuna "R" koyup sonra "yarıştırmayın" demeyin. piyasadaki muadillerine bir bakın, çok gerisinde kalmış.

    yeni cbf 250 deyin, hatta belki cbf 250r deyin, o zaman elbette "yarıştırmayız" biz de.
    ama cbr250r derseniz hem ninja 250r la yarıştırırım tabii, hem de (malzeme olarak) boktan hyo gt250r la.

    racing gibi görünen commuter ruhlu bir motora o paralar verilmez arkadaşlar, cidden yazık olur. henüz net bir fiyatı olmasa da 12-13 den aşağı olacağını kesinlikle sanmıyorum.

  19. #79
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja 250r ın sele yüksekliği 290mm
    gt250r ın sele yüksekliği 280mm
    cbr 250r ın sele yüksekliği 95mm (3.74 inches)
    bu motoru hobitler içinmi yapmışlar???

    Trail ön çatalın doğrultusunun tekerlek merkezi ile arasındaki açıdır, sele yüksekliği değildir.



    Motorun sele yüksekliği üstteki mesajımda da yazdığım üzere 30.9 inç (785mm). Ninja ve GT250R'ın sele yükseklikleri de 800mm dolaylarında. Rakamları nereden uydurdunuz anlayamadım.




    "Titreşim vardır bu motorda" diyen arkadaşların bilgisine, motorda karşı-denge şaftı (counterbalance shaft) bulunuyor.

  20. #80
    mertka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBR 125R'dı
    cbr 125in satışını durdurmadan honda bu motoru getirmez


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler