MV Agusta F4 Frecce Tricolori
Reklamlar
-
İtalyan Hava Kuvvetleri gösteri ekibi Frecce Tricolori ye 2 tekerlekli saygı duruşu.
Bir dönem helikopter üretimi de yapan MV Agusta, İtalyan Hava Kuvvetleri gösteri ekibinin 50. doğum günü sebebiyle gösteri ekibinin renklerinde boyanan MV Agusta F4 Frecce Tricolori modelini tanıttı.
Gökyüzünün ve İtalyan bayrağının mavisinin ana renk olarak seçildiği araç sadece 11 adet üretilecek. Araç sadece renk şeması ile değil, gümüş numara plaketi, karbon ve titanyum alaşımlı parçaları ile oldukça özel bir model.
2 Yıl Amerika ‘lı Harley-Davidson bünyesinde kalan MV Agusta, geçenlerde Castiglioni ailesi tarafından satın alınmıştı.
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
Reklamlar
-
Super Moderator
Son cümleyi okuyunca; işin özeti şudur:
...da benim aklıma asıl takılan
ELINT adlı üyeden alıntı
... İtalyan bayrağının mavisinin ana renk olarak seçildiği araç...
kısmı oldu? İtalyanlar kendilerine "gli azzuri" derler, maviyi temsili renkleri olarak kabul ederler tamam da, bayrakları da değişti de benim mi haberim yok?
-
Motosiklet Eğitmeni
Haberi yapan Italyanlari Fransizlarla karistirmis.
Ale-le-blue
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Super Moderator
Pardon beyefendi, Fransızca'yı Türkiye'de mi öğrendiniz?
-
-
ELINT adlı üyeden alıntı
İtalyan Hava Kuvvetleri gösteri ekibi Frecce Tricolori ye 2 tekerlekli saygı duruşu.
Bir dönem helikopter üretimi de yapan MV Agusta, İtalyan Hava Kuvvetleri gösteri ekibinin 50. doğum günü sebebiyle gösteri ekibinin renklerinde boyanan MV Agusta F4 Frecce Tricolori modelini tanıttı.
Gökyüzünün ve İtalyan bayrağının mavisinin ana renk olarak seçildiği araç sadece 11 adet üretilecek. Araç sadece renk şeması ile değil, gümüş numara plaketi, karbon ve titanyum alaşımlı parçaları ile oldukça özel bir model.
2 Yıl Amerika ‘lı Harley-Davidson bünyesinde kalan MV Agusta, geçenlerde Castiglioni ailesi tarafından satın alınmıştı.
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
Elint tin sucu degil ama haber bayagi yanlis dolu
Bir donem helikopter yapan degil halen helikopter ureten bir firma Agusta.
Halen Agusta Westland olarak dunyada cok talep edilen bir helikopter ureticisi. Hatta motor isi bence adamin hobisi , helikopterden kazandiginin yaninda
Italyanin bayraginda mavi yok zaten onun yorumu gelmis
Bu resimlemede aslinda italyanlarin meshur ucagi MB 339 PAN dan alinmis
Asagidaki resim gibi
Pardon yanlis resim oldu su , asil su resim gibi olacak
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Motosiklet Eğitmeni
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Yok zaten kafaya koydum birgün baskı balatasını sıyırıp seri katil olursam olaya ilk motosiklet haberleri yapan bilindik sitelerin editörlerini keserek baslıycam.
-
MV Agustanın belgeseli vardı Discovery'de geçen günlerde...
orada ailenin 3. kuşağı 30larının sonunda gelmiş bir abi (ki kendisi direk yönetici ve sahibi fabrikanın) :
bizim aile erkeklerinin 3 zevki vardır diyodu;
1. tazı cinsi köpeklerimiz
2. motorlarımız
3. bunu burada söyliyemem ........
yaptığı işlerden sıkılıp motor üretimine girmiş Kont Agusta zamanında, o devir bu devir motor üretiyorlar..
3 bant çalışıyormuş fabrikalarında (honda suzuki gibi fabrikalar 30 bant çalışıyorlar) ve 1 motor 3 ile 4 saat arasında üretiliyormuş (bu süre japon fabrikalarında 1 saat) dediğine göre.. acelemiz yok biz mükemmel olmasını istiyoruz üretimimzin diyordu.
tarihten %100 emin değilim ama 99 senesinde ilk F4 ü ürettiklerinde 120bg miş alet hiç motoru değiştirmeden sadece ilk üretim üstünde ince ayarlar yaparak şu anda aynı motoru 189bg olarak piyasada, her sene değişiklikler aynı motora 6-7 beygir demek bu.. mühendislik çalışması olarak çok müthiş bir olay......
MV Agustayı seviyoruz
-
CanTR adlı üyeden alıntı
MV Agustanın belgeseli vardı Discovery'de geçen günlerde...
orada ailenin 3. kuşağı 30larının sonunda gelmiş bir abi (ki kendisi direk yönetici ve sahibi fabrikanın) :
bizim aile erkeklerinin 3 zevki vardır diyodu;
1. tazı cinsi köpeklerimiz
2. motorlarımız
3. bunu burada söyliyemem ........
yaptığı işlerden sıkılıp motor üretimine girmiş Kont Agusta zamanında, o devir bu devir motor üretiyorlar..
3 bant çalışıyormuş fabrikalarında (honda suzuki gibi fabrikalar 30 bant çalışıyorlar) ve 1 motor 3 ile 4 saat arasında üretiliyormuş (bu süre japon fabrikalarında 1 saat) dediğine göre.. acelemiz yok biz mükemmel olmasını istiyoruz üretimimzin diyordu.
tarihten %100 emin değilim ama 99 senesinde ilk F4 ü ürettiklerinde 120bg miş alet hiç motoru değiştirmeden sadece ilk üretim üstünde ince ayarlar yaparak şu anda aynı motoru 189bg olarak piyasada, her sene değişiklikler aynı motora 6-7 beygir demek bu.. mühendislik çalışması olarak çok müthiş bir olay......
MV Agustayı seviyoruz
Yahu nasıl sevmiyeyim ben bu adamları... Birde Hondaya kıyasla Ducatiye "küçük" firma diyorlar... "Seni sevmeyen ölsün Agusta"
(Yanlız SBK-Stock1000den de çekildiler bu sene, üzücü bir durum...)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)