Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Pumarex Türkiye Pazarına Giriyor...

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Pumarex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlarımız. Pumarex olarak biz bu ürünleri Avrupa pazarında 1999 yılından beri zaten pazarlıyoruz. Üretimimizin Çin olduğu doğrudur. Fakat fason olarak üretim yaptırmıyoruz. Çin' de ortak olduğumuz fabrikada tamamıyla Pumarex kontrolünde üretim yapılıyor. Zaten araçların tasarımı Almanya' da gene firma bünyesinde yapılıyor.

    Elektrikli bisikletlerin hepsini incelerseniz o sigorta kutusu hepsinde mevcuttur.
    başarılar dilerim

    çindeki maliyeti ve türkiyeye gelişinde türkiyede 10 bin tl gibi istemiş olduğunuz rakamlara yakın bir maliyetimi var neticede çindeki üretim fiyatları belli.. bilmediğimden soruyorum..

    o sigorta kutusu mevcut değil demedim ama madem almanyadaki firmanızdaki tasarımcı tasarlamış onu saklasaymış yada daha şık bir sigorta butonu kullansaymış açıkda kablo su falan görünüyor şık durmuyor ama kasası çok güzel o kasaya bir 250 cc lik motor koydurup makul fiyata burda satışa çıkartsaymışınız 150 zat asyaya alternatif olarak çok iyi satardınız...

    ne olursa olsun ben bütün yerli firmalarımızın çinde bile üretim yapsa başarılı olmasını isterim..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    Antalya
    İyi dilekleriniz için teşekkürler.

    Elektrikli bisiklet grubumuz komple Çin üretimi. Tasarımı veya üretimi konusunda bizim bir yaptırımımız olamıyor maalesef. O yüzden sigorta kutusu vb. donanıma müdahale edemiyoruz.

    Ama ATV ve Spider grubumuz bu şekilde değil. Üretimi istediğimiz gibi yönlendirebiliyoruz. Ürünleri eğer incelediyseniz Şase ve amortisör yapısı emsallerinden çok daha farklı. Bizde açıkçası Türkiye' de üretim yapmayı çok isterdik. Ama ülkemiz maalesef bu tip konularda yorucu bir ülke. Bürokratik engeller oldukça fazla. Devletimizin bu tip girişimleri desteklemesi gerekiyor.

    Bizim elektrikli arabalarımızın üretimleri bitti, testleri gerçekleştiriliyor. Kısa bir süre içerisinde Almanya' da satışa çıkacağını umuyoruz. Ama mesela bu aracı Türkiye' de nasıl satacağımızı, hangi vergi dilimine dahil olacağını biz bile bilmiyoruz.

    En kısa zamanda Türkiye' de üretim yapabilme umuduyla. Yeni modellerimizi takip etmek için lütfen sık sık www.pumarex.com u ziyaret ediniz.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    şimdi bu ürünleriniz, sizin rürünleriniz ve her şeyiyle size ait öyle değil mi? yani üretim türkiye'de olmasa da çizim, kalıplar, üretim, lisanslar, patentler her şey size ait? bu durumda bu ürün bir türk malı, türk ürünü, türk markası.

    peki isim niye "pumarex"?

  4. #24

    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    Antalya
    Ürünlerin her şeyi bize ait değil. Lisanslar, patentler, proje ve çizim bize ait. Üretimi ise Çin' de ortağı olduğumuz fabrikada "kendi kontrolümüzde" yaptırıyoruz.

    İsme gelince; 1999 yılında Almanya' da kurulmuş bir markadır Pumarex. Türkiye' den önce Almanya pazarında ATV üretim ve satışı yapıyordu. 2010 yılı ile Türkiye' ye geldi.

  5. #25
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiklerin dıştan içe kalınlıklarını bakarak nasıl anladınız yahu? lastik bu, kafaya göre üretilmez. dünya standartlarında ölçüsü vardır. diş kalınlığı, lastiğin içindeki çelik kuşakların ve örgüleri kalınlığı, hamurun birbirine tutunabilmesi için gerekli kalınlık vs. gibi bir sürü teknik kriter var. yani bu dediğiniz "ince" lastik kavramı diye bir şey olamaz, kaldı ki siz bunu bir de çıplak gözle tespit ettiğinizi söylüyorsunuz???????

    Şubeye gidip inceledim. Ayrıca satıcının söylediği şey de aynısıydı ve teknik olarak mantıklı. Normal motosiklet ve araç lastiklerine göre çok daha ince. Çünkü 150 kiloyu 4 lastik taşıyor. Yani o incelik bile yeterli. Sonuçta off road değil.

    Ayrıca diş derinliği yok gibi, sanki çıkma lastik. O da aynı sebepten, o diş derinliği yeterli çünkü aşınmayacak. Ya da aşınacak ve lastik tek yerden tmein edilebilciği için sorun olacak ;)
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler