1999 yılından 2007 ye kadar rx125 kullandım yağ balata zincir lastik haricinde
bi lira masraf yapmadım bu motora adam gibi binen eskitemez. Kalite olarak japondan farkı yok artı binmesini bilen için en sağlam motor hyosung..
1999 yılından 2007 ye kadar rx125 kullandım yağ balata zincir lastik haricinde
bi lira masraf yapmadım bu motora adam gibi binen eskitemez. Kalite olarak japondan farkı yok artı binmesini bilen için en sağlam motor hyosung..
depo ve ön taraf gv650 arka kısım ve arka çamurluk gv250 den alınmış, ben pek beğenmedim açıkcası daha özgün bir tasarım yapabilirlerdi...
Yahu ben ne kadar şanslı bir adammışım ilk motorum olan 2007 model Hyosung GT 250 R 32100km. (otuzikibinyüzkilometre)'dir sorunsuz çalışıyor.
2007 GV 250 sahibiyim 30.000 km deyim hala orjinal ampüllerini kullanıyorum,yaz-kış-yağmur-çamur sürekli 2 kişi üstündeyim,çok şükür hiç canımı sıkacak bir sorun yaşamadım
Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur diye boşuna dememiş atalarımız.
^^
halen daha sport modellerinde kullanılan yüksek devirli motorları kullanıyorlar bence değişmesi gerekli artık
tek farkları sübapları hareket ettiren eksantrik milinin biraz farklı olması
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
birader KYCD arkadaştaki motor hyo değil. 9bin kilometrede çin malı daha tık dememiş bir motosiklet(kendisi yazmış) sen öyle bi takmışsın ki bu hyoya kardeşim önüne gelenehyoyu kötüleyip duruyosun... vazgeç artık şu üstteki yorumları bi oku güzelce ne demiş hyo sahipleri...
Ha pardon hyo deilmiş ya
Tamam kötülemiyom artık.No comment bundan sonra.
Makina güzel ancak biraz fazla süslü çinli gibi,Eksozlarını beyenmedim.
GV650 yi çok beyenen biri olarak ve metro motordan beri fiyatlarını bilen biri olarak Hyo nun özellikle kanuniye geçtikten sonra neredeyse 20000 tl ye satılması ve bu motorunda muhtemelen min.bu fiyatlardan gelecek olması hiç satmıyacağı anlamına geliyor(Bence)GV 650 9500 tl ye yollara çıktı.Sonra global motora geçince14-15 arası fiyat çektiler bir günde kanuni ise 18 lerden bahsediyor.Diyeceksinizki en ucuz 600 cc sınıfı cruizer bu! Oda doğru..
Ancak normalde çok daha düşük fiyata satılması gerekiyor Firmadan dolayı bu kadar yüksek.Kanuni bu ülkede Çin motorunu Türk üretimi diye senelerce satan bir firma.Benimde ilk motoroum knuni seyhan 250 idi..
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
GV650 bence daha spor ve tercihim odur. Bu daha bi dragstar havasında. İşte olayın kötü tarafı. Bir yerleri hep başka bir motora benzetiyorlar. Önü şu, arkası bu.... Kandi tiplerini yaratsalar... Bence daha karizmatik olur.
genel olarak bakınca hyo bu işi sonunda kapmış diyesi geliyor insanın.. güzel olacak güzel..
lakin işte mükemmellik, asillik, kalite ne yazık ki ayrıntılarda gizli.. öyle gözde gıcıklanma yaratan detaylar var ki..
Aldığımız motorlara verdiğimiz paranın hakkını almak önemli. Kolay kazanmıyoruz. Marka kötülemek işin kolay yolu. Kocaeli nde oturuyorum vede servis o kadar kötü ki çok beğenmeme rağmen gv650 almadım. Servisi boş geçmemek gerekir diye düşünüyorum...
Hız tutku olmamalı...
Bence motor gayet güzel olmuş, hantta honda shadow lara benziyo beğendim Hyosung doğru yolda, motorlarına bakıcak olursanız 8 subaplı bence gayet güzel.Kanuni firmasında olması bence avantaj, Mazda, subaru türkiyede neden tutulmadı sizce kötü oldukları içinmi yoksa arkalarında güçlü firmalar olsa idi tutulurdu. Örnek toyota sabancı gibi.Aksine FİAT gibi beş para etmez otomobilleri olan bir firmanın arabaları çok satıyo arkasında KOÇ olduğu için bunun gibi örnekleri çoğaltmak mümkün.Hyosunglar fiyat/kalite endeksinde yüksek bir değere sahip bence küçük hacimli motorları 250 cc gibi yarış motoru gibi kullanırsan tabiiki sorun çıkarıcak , çıkarmasa bile biçok parçası ömrünü erken tamamlayacak limitleri dahilinde hyosungların yıllarca hizmet edeceğini düşünüyorum,Olumsuz yorum yapan arkadaşların İyi firmaların ilk motorlarına bir bakmalarını istiyorum.Bir yerlere gelebilmek için yıllar gerekiyor.1978 yılından bu yana motorsiklet üreten bir firma 35 yıllık bir tecrübe ile bu motorları üretiyorlar.Ve vizyonları açık Dünyanın 1 numaralı üreticisi olmak.11 model ile piyasadalar şu an.
motosiklet tamamıyla çöp. cruiser motosiklet seven, uzun yol yapacak olana kesinlikle tavsiye etmem. hatta kimseye tavsiye etmem. herşeyden önce 678cc motor çok alınmaz bence. mtv 650cc için 203tl iken, 28cc fark için 517tl bu motorda. japon yada harley alamayıp bu motoru alacaklar için bu vergi farkı çok önemlidir. 678cc motor kullanıp, 1200cc ile aynı vergiyi vermeyin.
ikinci saçmalıkta, cruiser ruhuyla alakası olmayan motor. performans motoru bu. cruiser motosikletlerde her zaman tork daha ağır basar, basmalı. tork içinde daha uzun strok, daha düşük devirli motor demektir. bunun üzerindeki motoru biraz zorlasan superspor motorada takabilirsin. yani bu tarzda motora bu motoru koyan, supersporada koymalı zaten.
ve şimdi kahkaha atmaya hazır olun: 24.900tl
bu motoru alana hakkımı helal etmiyorum
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
2014 st7 inceleme fırsatı buldum gv 250 kullanıcısıyım bu st7 yi çok beğendim satın alamak istedim fakat 18.000 20,000 YTL olması gerektiğini düşündüğüm bu ürün sanki satmasak için bir fiyat verildi 27,400 bence çok o paraya yamaha alırım daha iyi
http://www.hyosung.com.tr/cruiser/1/st7
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)