Honda VFR1200F Motoplus 2010 da Sergilenecek
Reklamlar
-
Honda motosikletlerde yeni çift kavramalı debriyaj sistemi.
Honda Motor Co., Ltd., büyük hacimli spor motorlar için dünyada bir ilk olan tam otomatik çift kavramalı şanzımanı geliştirdiğini duyurdu.Yeni şanzıman, binicilere sportif bir sürüş deneyimiyle birlikte kolay kullanım ve üstün bir şanzıman verimi sunarak, geleneksel bir manuel şanzımana eşit veya ondan daha iyi bir yakıt ekonomisi sağlıyor.
Dünyanın bu ilk çift kavramalı motosiklet şanzımanı, mevcut motorlarla önemli model değişikliğine gerek kalmadan birleşmeye imkan veren hafif ve kompakt bir tasarıma sahip.Yeni şanzıman ayrıca binicilere ihtiyaçları olan hassas hızlanma denetimini, yumuşak ve kusursuz vites değişikliğine yardımcı olan elektronik kontrol teknolojisi ile sağlıyor.Çok çeşitli konularda binici ihtiyaçlarına yanıt verebilmesi için, şanzımana ikisi tam otomatik olmak üzere üç çalışma modu (D-modu normal çalışma ve S-modu sportif sürüş için) ve manuel şanzımanın verdiği vites değiştirme hissinin aynısını veren 6 ileri manuel mod eklendi.Honda yeni şanzımanın, büyük hacimli motosikletlere, özellikle de geleneksel motosiklet pazarlarında kullanılmak üzere tasarlanan spor motosikletlere yerleşimini zamanla daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor.
Başlıca Özellikler
Yeni şanzıman, bağımsız debriyajların sırasıyla önce tek viteslere (1, 3, 5), sonra da çift viteslere (2, 4, 6) uygulandığı bir çift debriyajlı şanzıman konfigürasyonuna sahip.Bu iki debriyaj, vites değişikliklerini gerçekleştirmek için nöbetleşe çalışıyor.Örneğin, 1. vitesten 2. vitese geçerken, bilgisayar vites yükseltmeyi tespit ederek, kusursuz bir vites değişikliği gerçekleştirmek üzere 2. vites debriyajını hazır tutar ve 1. vites debriyajını bırakıp, 2. vitese geçer.Mevcut çift debriyajlı şanzımanlardan bazıları hantal olsa da, yeni sistem çift giriş mili gibi teknolojiler kullanarak, yenilikçi sıralı debriyaj dizaynı ve motor kapağının altındaki hidrolik devre konsantrasyonu ile kompakt bir tasarımı yakalamaktadır. Kompakt olma ve hafiflik özelliği, geleneksel motosiklet vites kutusununkine dayanan basit bir vites değiştirme mekanizması kullanılarak daha da geliştirilmiştir.En üst seviyede iyileştirilmiş vites programlama özelliği, tam manuel bir şanzımanın ki ile aynı veya ondan daha iyi bir yakıt ekonomisi sağlarken, Çift Debriyajlı Şanzımanın sportif bir sürüş ile çevresel performansı bir arada sunmasına imkan veriyor.
Kaynak.......Honda Motor Co. Ltd
Vfr1200F'de mevcut.
http://www.youtube.com/watch?v=miGuPoctw2A&NR=1
Reklamlar
-
hondanın orjinal sitesinde racing sınıfında gösteriliyor.bizde sport touring bence her iki sınıf arasında kalan bir motosiklet bu nedenle eşsiz
-
fren konusunda eşsiz bir makina 800den biliyorum, ayrıca bu kasa hafife alınıcak gibi değil, birçok motor halt etmiş şaftlı olmasıda cabası zaten tamamen kusursuz ve bana bmw yi ve ducati yi anımsatıyo nedense tasarım malzeme kalitesi teknolojisi alman italyan tarzında...
-
altın elbiseli adamın esti var güzel bişi bakın hele
-
03 Aralık 2011, 15:59
#25
Hortlatıyorum kusura bakmayın. Yakınlarda vfr1200 konusu bulamadım.
Ağırlığı çok fazla geldi bana. Yoksa alınabilecek bir makine bence. Fiyatıda özelliklerine göre iyi gibi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler