çok harika. mükemmel. bir 1941 indian four um ve birde 1939 nortn manx ım olsun istemişimdir hep. buradaki arkadaşların çoğu motosikleti superbike ve süpersport olarak tanımladıkları için doğal. keşke imkanım olsa bu bebeğe sahip olabilsem.
çok harika. mükemmel. bir 1941 indian four um ve birde 1939 nortn manx ım olsun istemişimdir hep. buradaki arkadaşların çoğu motosikleti superbike ve süpersport olarak tanımladıkları için doğal. keşke imkanım olsa bu bebeğe sahip olabilsem.
2010 model olduğu hiç anlaşılmıyor desem yeridir. merak ettim bu motoru nasıl sürüyorlar die merak edenler için link: http://www.youtube.com/watch?v=c_a-Xebc-u8&NR=1 ı :( bu motor için en iyi tarif sanırım yeni model antika :D:D
bu bir sanat eseri... bulunamayanın asaletini veremez ama o günleri yaşamanın ne demek olduğunu anlatmaya değer bir sadelik... bu tasarım ve imalat, öz motosiklet kültürüne hediyedir bence. sanki herşeyiyle el yapımı bir hava uyandırıyor. hele o selesi bir harika, eski model BMW leri anımsattı alttan çift yaylı modellrini.
bir de şöyle düşünmek lazım, bunu yapınca yedek parçasını da yapacaklardır. o halde kolleksiyoncular orijinal yedek parçaları da daha kolay bulabileceklerdir...
ve yazım stili, benc aslına uygun sadelikte ve asalette. peylaşım için çok teşekkürler
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
hmm, baştan sona şimdi okudum... ben de "arkadaşlar neden -oh bee- diyor" dedim.
ben de yıllar öncesinde bilmiyordum ve bir gün çok çok çok eski bir motosiklet gördüm ( markasını hatırlamıyorum ) eski model ama cıncık gibi parlıyordu, siyahtı ve boyası yeni değildi... karşısında durup izlerken yanıma 45-50 yaşlarında 2 adam geldi ve başladılar bana motor anlatmaya. o zamanlarda 15-16 yaşımdayım yani 20 yıl önceydi... ve ben şimdi o motorun markasını buldum paylaşan arkadaşın sayesinde... hayran olduğum kadar varmış, 1940 ların motorları hala çalışır vaziyette iken 2005 bir 1000cc bugün neredeyse pert ya ad baştan sona rektefe görüyor ve ayzılım hataları filan allak bullak olmuş ortam.
ben şahsen 1957 bir BMW yi gsr ye tercih ederdim ama klasik modeller zaman istiyor, bakım istiyor, ustalık istiyor. ne yazık ki ben sadece biniciyim... Ama Allah büyüktür
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Bu başlığa " cafe'si olan var mı? " başlığından geldim ama yorumlar beni benden aldı doğrusu...
Yorum yapmayacağım anlamıştır herhalde birileri bilgisizliğini.
Şu anda tek aklıma gelen "Acaba bunla teker yapmak nasıl bir duygu olur ? " sorusu.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
çocukluğumun geçtiği İskenderun'da zamanımız gençlerinin bindiği şimdi markasını hatırlamadığım max. 350cc honda ile semtimizin terminatörü dediğimiz bi abimizin bindiği cbx750 heybetli görüntüsünü asla unutmadım açıkçası çok farklı ve gerçek motosiklet sınıfına dahil ettiğim türlerden anımsattığınız için tşk
müthiş rahatsız bir alet olmuş ki yazın pişersiniz nerdeyse motorla kucak kucağa bir oturuş ne oturuşu yatış şekli var binilmez buna
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
olumsuz değerlendirmede bulunan arkadaşlara hitaben;
arkadaşlar bu motorun resmini değil cismini görseniz siz de çok beğenirsiniz.
diğer taraftan gençlerden ziyade gençlerden daha yaşı olanlara hitap eden bir çalışma. kısaca "retro" tarzıdır. ne olduğunu açıklamaktan ziyade "retro style motocycle" ifadesini google görseller yaparsanız emin olun beğenmeyenlere de hitap eden bir model mutlaka çıkacaktır.
Zevki de objektif test etmek mümkündür:
bu retro tarzın ve dükkanlarda satılan tüketimlik motorlardan herhangi birinin maketlerini ufaklıkların, küçük çocukların önüne koyun bakalım hangisini seçecek
eh maket olmayanı da bize nasip olur inş.
saygılar, iyi haftalar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 ----------
http://images.google.com.tr/images?u...pell=1&start=0
The world's fastest indian filmini büyük bir keyifle izlemiştim, herkese tavsiye ederim. Bu tarz motorlar tarihte çok önemli bir yere sahip ama günümüzde tuhaf karşılanıyorlar. Bende böyle bişeye binip gezmem ama çok param olsa garajda bir tane olmasını isterim. Çalıştırması bile zevklidir.
ne kadar bet motor ama üzerindekilere bakarsak uçar gibime geliyorr
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
klasik dizaynı parçalardaki işçilik,o motorun şasi üzerinde emanet gibi durması bile harika birşey bununla sokaklarda gezmeyi isterdim çünkü bir keresinde sokakta rastladım ve herkes dönüp hayran hayran izlemişti gerek görüntüsü tarzı ve sesiyle benim diyen racing i sollar kanaatimce(kanaatimce dıyorum boşuna saldırmayın ;) ) ama motosiklet=racing hız ve güç olarak algılayanlar için açıklama yapmayı bile uygun görmüyorum
0-100 sana kalmış 100-0 1 saniye...
Bu başlıktaki tüm yazılanları okudum ve bi kaç tespit yapmak istiyorum...
1. Toplanılan motor bir sanat eseri olmuş ! Çok özenle toplanmış ve sesini çok merak ediyorum.
2. Türkiye'de ve bu forumdaki sözüm ona motosiklet severlerin ; (ki forum genel TR scene indeki motosiklet kulllanıcısını yansıtıyor) Bir Cafe Racer , bir Oldtimer gördüğünde tıpkı uzaylı görmüş köylünün uzaylıya taş atması gibi yaklaştığını bana ispatladı.
3. Günümüzde ne yazıkki kullanıcı profili yüzünden (malesef birçoğu kıro) racing tarzı motorların atası niteliğinde olan bu motosikletin bana göre Harley Davidson tarzı pop ikonu motorlardan daha değerli bir motor olduğunu ve bu kadar hakareti hak etmediğini düşünüyorum.
4. Tipografiden , dizayndan , tasarımdan , tarihten , tutkudan anlayan kullanıcılarında olması beni sevindiriyor.
Açıkcası bu motora sözüm ona laf atan arkadaşlara da bi lafım olucak. Bu motora herkes ulaşamadığı için kullanıcısı umarım mutludur ve elinizdeki motorların devri bitince bu tarz kült bi motor olabilecek mi onu sorgulayın arkadaşlar...
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Bence tarz bir makina ve bu kadar eleştiride fazla.Sanki bu makinayı toplayan kişi işi bilmiyorda muhabbet olsun,insanlar eleştirsin diye bu makinayı yaptı.Tarz arkadaşlar " tarz " meselesi.Bu makina yanyana parketmiş 1000 veya üzeri motosiklet arasından nadir fark edilecek motosikletlerden.Bence gayet güzel.acaba kaç para?
Bir motor düşünün ki ; Geçmişi mobillet olan herkesin o günleri hatırlamaktan nefret ettikleri için saçma sapan yorumlara maruz kalsın..
Bir motor düşünün ki ; Bize teknolojinin bu günlere gelirken moto+rider aşkını nasıl deforme ettiğini hatırlatsın...
Bir motor düşünün ki ; Tarih koksun ama sıkıntısız yolumuza devam edelim...
Bir motor düşünün ki ; 60-70 hatta 80 kuşağının en iyi, en kötü anılarını taşısın üzerinde, uzun favorili, deri ceketli bogazlı kazak giyen abilerin arkasında oturan fular takan ablaların aşkını günümüze kadar taşıyabilsin..
Bir motor düşündüm ; bunun adı Cafe Racer dan başkası olamaz elbette ki.. Paylaşım için teşekkürler..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)