Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Gladius 400 ABS Tokyo’da

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
     
    Tokyo Motosiklet fuarında Suzuki Gladius ‘un 400 ‘lük küçük kardeşi tanıtılacak. Suzuki ‘nin bu ay fuarda tanıtacağı Gladius 400 ABS, büyük kardeşi ile aynı kasaya sahip olacak. Araç hakkında henüz detaylı teknik bilgi bulunmazken aracın ABS ‘li olarak piyasaya sürülmesine kesin gözüyle bakılıyor.

    Moto Aktüel
    Online Motosiklet Bilgi Kaynagı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    400 cc çok iyi bir seçim olmuş, ekonomik ve güçlü.

  3. #3
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Tek silindirmi bu makina
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  4. #4
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Tek silindir gibi gözüküyor.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  5. #5
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    ulkemızede gelse ya bunlardan 300 cc 400 cc guzel ccler ayrıca 500cc motor bile kalmadı
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  6. #6
    HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yerleşik hayata geçince yeniden olacak...
    Türkiyeye küçük ve orta hacimli makinaları olan motorların bir çoğunun gelmemesi gerçekten çok kötü. Millet 600-650lik canavarlara mecbur kalıyor, hatta ne uğraşacağım deyip 1000liklere bakıyorlar. Keşke bütün modeller gelse seçenek şansı artsa. Hele bu 400lüklerin durumu çok kötü bir tek nxf4 var, o da 2. el. 500lükler de azalıyor... Ne olacak bu memleketin hali? Herkes anasının karnında motor sürmeyi öğrenip büyük hacimli motorlara binmeli galiba...

    Bu motor 2. motor olarak çok mantıklı gözüküyor. Tek kişi uzun yolda sıkmaz en azından. İnsanlarda uzun yol yapmak için senelerce büyük hacimli motor alacak kadar pişmeyi beklemez ve sürüşün tadını daha çabuk alabilir...
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."

  7. #7
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Gelse kaç yazar etiketinde acaba uçmuş bu suzuki kardeşinede 15.000 tl aşağı satmazlar abisi 22.000 küsürlerde.
    ''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''

  8. #8
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindirmi bu makina
    iki silindir,
    hani pazar günü gördüğümüz begür vardıya ondan içinde kaç tane var bilmiyorum

  9. #9
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Bu tür ara cc'ler neden Türkiye'ye gelmemesinin kanıtı Vtr250 gibi motosikletlerin bize göre fahiş fiyatlardan piyasaya sunulmasıdır, muhtemelen bu aletde bize gelse bi arkadaşın dediği gibi 15bin TL'nin altına zor satılır hele Suzuki ise ama yakıtın pahalı olduğu ülkemizde bu tür ara cc'leri şahsım adına söyliyim ben çok arıyorum ama gelir mi zor gelsede bize uymaz maliyet olarak...

  10. #10
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Bunu birde hangi vergi dilimine gireceği konusu var (alımda KDV -ÖTV tutarında) yıllık Mot.taş.vergisi 100-250 cc de 76TL. 251-650 cc de 155 TL Yani kimse kolay kolay (en azından ben) 650 cc vergisi verip 300 cc lik motora binmem hem bu motorun sıfırı 15000 tl gibi bir rakamsa üst cc deki alınabilecek motorların listesi uzarr giderrr.

  11. #11
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    gladius 650 202 kg
    aynı kasaya sahip olacaksa bu da aşağı yukarı aynı kiloda olacak

    400cc bir motorun maksimum ağırlığı 150 kg olmalı (202 650 cc için bile fazla).
    naked bir motor itmeye kalkmaya gelmeli, zapt-u raptı kolay olmalı.
    düşünüyorum da ortalama bir japonu koltuk altlarından tutar kaldırırım, ama 200 kg lik motor bana ağır kardeşim.

  12. #12
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Sanırım bu model Japan iç pazarı içindir. Japonya'da 400cc üstü için ağır motosiklet ehliyeti gerektiği için Japonların çeşitli 400cc modelleri var. İnternet sitelerinde görebilirsiniz.

    Dragstar400 :http://www.yamaha-motor.co.jp/news/2...agstar400.html

    XJR400 :http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup...00r/index.html

    SR400 : http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup...400/index.html

    Shadow400 : http://www.honda.co.jp/SHADOW/

    CB400 : http://www.honda.co.jp/CB400SF/

    GSR400 : http://www1.suzuki.co.jp/motor/gsr400/index.html

    Suzuki'nin 400lükleri : http://www1.suzuki.co.jp/motor/full_line/cap_400.html

    Kawasaki 400lükler sayfanın ortasında : http://www.kawasaki-motors.com/model/displacement.jsp


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler