bunun ne önemi olacağını anlamış değilim .
bunun ne önemi olacağını anlamış değilim .
lüzümsuz bir yenilik. hem ekstra maliyet getirecektir hemde aracın kalkış dışında hiçbir işine yaramayacaktır. böyle bir sistemi uygunabilir bulsa şaftlı motor uzmanı bmw çoktan uygulardı.
peki tekere nasıl kalkar bu motor
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
tekerde km'lerde gidildiği gibi stopie yapılarakta gidilebilir artık
Drift Religion
Hem Avantajı Cıkar Hem DezAvantajı Bunun sonu Geliceqi kesindir böle sekilde .. Ben belki cok sey anlamadım ama biraz acaip qeldi bana xD
Drumist... Gerisini Sen Anla.. --İSTANBUL / KücükÇekmece ! SuperKıng 110-2 Cup 06 [ 34 EJ 0734 ] [ EDİRNE UzunKöPRü ] Lüü x) bilal___@windowslive.com
Hem hızlanma, hem frenleme açısından avatajlı olacağını düşünüyorum.
Ancak dünyada ilk kez denenen bir sistem geliştirilmesi için zamana ihtiyaç var.
Avantajları ve dezavantajlarını kıyaslama için bence çok erken.
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
teknoloji bu alışmak zor olacak
işe yaramasa yapılmazdı. nice mühendis kafa yormuştur bu işe
Güzelmiş. Cross motorlarda daha kullanışlı olur gibime geliyor :D
www.tugsah.com
tamamda biz arka tekere gerek olduğunda kompresöre bindiriyoruz ve ister istemez kilitlenmeler yaşanıyor böyle bir kompresyonda ön tekerinkilitlenmesi bana hiç mantklı gelmiyor...yada zemini ıslak bir yolda çekiş olan ön teker patinaja düştüğünde kolay toplanırmı arka teker gibi?...(HAYIR) ben ön tekerden çekiş sistemini mantıklı bulmuyorum zaten güç verilmeye başladığında motorun ağırlık merkezi arkaya kayıyor.ön tekerdeki gücün aşaırı fark yaratacığını düşünmüyorum fakat yanılıyorda olabilirim. Ama benim düşüncem günümüz yollarında hiç mantıklı değil.
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Resmen tehlikeye davetiye..
evet bunu bende düşündüm özellikle virajlarda arkadan tahrikli bir motorla gazı fazla açtığında seni uyarıyor hemen kendine geliyosun ama aynı uyarıyı ön tekerin yapma durumu olmaz asfaltta biraz ısınırsın sürtünmeyle... ama bunun içinde güçdağılımını otomatik ayarlıyan bi sistem muhakkak geliştiriceklerdir yani bazı spor arabalardaki gibi ister manuel olarak aktarıyorsun ister otomatik.. sanırım böyle bir çözüm olur güvenli sürüş için ozaman belki önüne geçilir patinajın tabi böyle bi durumda teker yapmak ta asr li bi arabayla patinaj çekmek kadar zor olucak ss çi üstatlar adınıza şimdiden üzüldüm tabi bu sadece bi tahmin bakalım zaman neyi göstericek.
Desenize artık hiç kimse lastik yakamıyacak...
Çok ilginç yorumlar yapılmış
Artık burn-out yapamayacağız....
Kompresyon yapamaz,ön teker kilitlenir vs vs...
Bu ürünü icad eden ve geliştiren hatta test edenler her hangi bir sıkıntı ve tehlike rapor etmemişler. Tam aksine fonksiyonel ve güvenli olduğu ifade edilmekte.
Yüksek hızla viraja girildiğinde önden çekişin kesinlikle faydası olacağına inanıyorum....bence gelecekte güzel icat ve eklentiler olacak motosikletlerde bu güzel bir oluşum insan sağlığı bakımından
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)