kore'de üretiliyor bu motor. çinden parça alıp alamadını bilemem
sözüm sadece size değil aynı zamanda o lafı söyleyen kişi içinde geçerli on size alıntı yaptım bende kullandım biliyorum bi çok makinayı ama konu bilmek bilmemek değil şu an anlatabildim mi?
çinde parça üretiyor olsa neyi değiştirecek o bildiğimiz 4 büyük japonun bile çinde fabrikaları var bu neyi değiştiriyor halen daha kaliteliler ama
çinde üretim olması bişeyi değiştirmiyor ama hangi kalitede ürün üretmek istiyorsun bu önemli bir konu
aynı zamanda türkiye çinden en ucuz malların alınımı yapan 5 ülke arasında hiç bir avrupa ülkesinde gelişmiş ülkelerin yerlerinde böyle ucuz alım yok
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
çin ile hiçbir alakası yoktur arkadaşlar. Kore malı bu motorlar...
uzak doğu olunca çinmiş gibi bakılması ilginç o zaman japonlarada çin malı gibi mi bakıyorsunuz merak ettim doğrusu
Kesici varmı kesici ?????? Alacaz mı yıne krankları kucagımızaaa !!!!!
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Varmı yok mu ?? Sorum Gayet ACık ve Net ? Madem bu adam gıbı kullanmaya bakıyor Honda Yamaha Suzukı Kawasakı bunu bosuna koyuyor modellerıne
Misal veriyorum bana SS makına satıldıgı ıddaa edılıyor bende buna vermısım parayı degıl mı ?? O zaman yerı gelır lımıtlerı zorlamak ısterım yaa tabıkı katılıyorum sonucta gaz kolu elımızde bıze bakar ıs ancak neden Kanunı Sozunu tutmuyor ??
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
250 cclik bir makina ne kadar SüperSport sayılır bilmem(hondanın felan 250cc 4 silindirleri hariç pist motorlaru bunlar) şu "SS" teriminden bu motor için vazgeçseniz iyi edersiniz bence zira bu motorlar sadece ara geçiş motorlardır "SS" diye tabir ettiğiniz gruba geçmeden önce aynı zamanda bi suzuki kawasaki hondada sürekli redline gidin bakalım neler oluyor devir kesicileri var ama yine redline görebiliyor motorunuz bu motorda ne kadar basarsanız o kadar devir görüyor o ibrede yazanı aşabiliyor anlamına geliyor devir kesici olmaması
sorun devir kesicide değil sorun gaz kolunu nasıl kullanmamız gerektiğiniz bilmemekten kaynaklanıyor
ben inanıyorumki hyo yerine kawa ilk gelseydi bu 250 cc kategorisinden onunda sonuçları pek farklı olmayacaktı başlarda hyoda olduğu gibi dip gaz yapıp 600lükmüş gibi gitmeye kalkılırsa olacak olan bellidir zaten...
he diyeceksinki büyük motorlarda neden olmuyor sen o motorlarda sürekli dip gaz yaparak gidebiliyormusun onu bi düşün önce motor ya çizip altından kaçıcak ya da tekere gelip taklaya geliceksin onda insanların .ötü yemediği için gaza o kadar basamıyor hep ama bu motorlarda böyle bi durum yok güçleri yetmiyor neticede millette doğal olarak veriyor gazı fazladan umursamadan motoru sıkıştırıyorda sıkıştırıyor nasıl olsa çizme taklaya gelme durumu yok ya belki çok daha iyi hızlanır diye ama maalesefki motor sıkıştığı için vermesi gereken performansında altında bir değer veriyor ...
bilmem anlatabildimmi bazı şeyleri...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
ya bırakın bu ayakları hepinizi yerim karnım aç kahvaltı yapmamışım saten
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
herkes basmak ister motora, sonuna kadar. karnımda kaygıyla sıkıla sıkıla motora binmek üzer bence insanı. demekki diğer motorlara göre daha çok sorun çıkarıyoki bu krank, sadece bu motorun krankı konuşuluyo gibime geliyo
[B][COLOR="DarkGreen"]GÖZÜNÜ KORUMAYANIN GÖNLÜ KARIŞIK OLUR[/COLOR][/B]
valla tıpı cbf ten daha guzel oldugu kesın gucunu bılemem 650 olduguna gore vermesı lazım gelır hyocan hondaya dersini
diyorsun yani ver coşkuyu ver coşkuyu
desteğin için teşekkür ederim hüceyinim seni utandırmayacağımıza emin ol(cbf'em ve ben)
mide spazmı yapmazsak canın sağolsun derim
yani bu red line de krank patlatma söylentilerinden sonra cbf'in yiyeceğini rahatlıkla söylerim.hiç deyilse gaz kısmadan sonuna kadar, benzinim bitene kadar basacağıma eminim
genede herkesin motoru kendine iyidir en iyisi sahip oldığumuzdur
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
Arkadaşlar bildigim üzere devir kesici yok.Tamirci bir arkadaşta var.Krank problemi ile almış.tamir etmiş binmiş deneme amaçlı...ibreye bakmış 120 biraz daha basmış ....hastir demiş kendi kendine ibreye bakma ihtiyacı duymuş tekrar :bi bakmış 160 daha satıp ekmek yiyicez düşüncesi ile gaz kapamış.ve daha da giderdi diye eklemiş.abimin yakın arkadaşı.Bu devir kesici ,kesici iptalini araç elektroniginden anlayan birinin el atması gerekiyo.Yoksa biz tartışır dururuz.Bu işe ben şu açıdan bakıyorum.Standart 12v adptörle 220-250 volt dan alabilecegimiz 9-12 volt arası akım dır.Yalnışımvarsa düzeltin..Bunu ihtiyaca göre voltajı artıra bilen hale sokmak elekrononik-bilgisayar dünyasında pekte zor olmasa gerek.beynini yada ateşleme-bobin performansını artıra bilmek karekteri degiştire bilmek.Performans kitleri de zannedersem aynı mantıkla çalışıyor.Ama extra performans demek ömür den çalmak demek.Yani iki sene garanti vericen herşeyi kabul edicen markanı koruma pahasına.Bir digeride performansı ön planda tutacak-oluşabilecek aksaklıklardada başta olmasada işler rayına girdikten sonra :kullanıcı hatası diyecekVe performansı hiçte ucuza tatmamış olacagız.Kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)