Paradan haber versinler ne kadar?
Paradan haber versinler ne kadar?
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
6000 ytl den aşşağı olması imkansız kimse heveslenmesin hatta dahada pahalı olabilir
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Objektıf olarak yorumlamak gerekırse.Mukemmel bir dizayn olmuş zaten dızayn konusunda Derbıden herhangı bır endısem yoktu , ama maalesef performans konusunda oncekı kasa gpr 125 i cok aratacak gıbı duruyor.Derbı nınbu kasa GPR'da hacım arttırımına gıtmesı lazımdı.4 zamanlı mınımum 250cc 30-35 beygır arası olması gerekırdı.Yada 2 zamanlıdan vazgeçmeden,yamaha motoru bırakıp, aprıllıa RS125 in motorunu transfer etmeleri gerekirdi.Sımdı bu model 10000-12000 ytlden turkıyede alıcı bulmaz.Yamaha yzf r125 gıbı satışkonusunda sıkıntı yaşar ferco.Yzfr125 gıbı atıl kalır bence.
Aprilia veya Yamaha gibi çok yüksek fiyat ile piyasaya süreceklerini sanmıyorum en fazla 6500-7000 ytl civarlarında olur diye düşünüyorum vatana millete hayırlı olsun..
Eski kasa sıfır olarak 8000YTL idi, sonra elde kalanları daha az fiyata sattılar, 7000 gibi, tahminim yine 8000-8500arası olur gibi, bu arada 125 cc üretilmesinin nedeni 125cc için avrupada araç ehliyetinin yeterli olması ve gençler arasında çok popüler olması,giriş sınıfı olduğu için avrupa'da 125cc satışları baya iyi!250cc çıkarırlarsa piyasası çok olmayacaktır, zaten 250cc olsa Türkiye'ye gelse hyodan filan pahalı olacağından satmaz...
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
ufak çaplı tam racing makine
Hissettiğin gibi yaşa...
iyi hoş güzelde o lastikler çok cılız kalıyo azıcık daha kalın olsa ne olur hoş eskisini de beğenmezdim bence bundan daha güzeldi
:bestmt:
Yamahanınki daha güzel bence
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
arkadaşlar merhaba benn yenı ehlıyet alıcam ama ıkı motor arasında ıkılemde kaldım gılera runnner wxr 200 mu derbı gp1 mı daha gusel bana derbı gp1 hakkında bılgı verırmısınız
Derbi de çağa ayak uydurdu sonunda.
Bir yerden kazanırken diğer yandan fedakarlık yapmak gerekiyor haliyle.
Derbi de daha ekonomik, kullanışlı ve daha fazla tercih edilebilecek bir motosiklet yapmış ve haliyle 4 zamanlı 125cc bir makineden alınabilecek en sağlıklı gücü elde ederek, beygir gücünü eski modeline göre düşürmüş. Tabiiki şirket politikası ve tercihi. Satışlarının artacağını düşünüyorum.
Kalitesi belli bir marka, ben şahsen beğendim.
125cc sınıfında çeşitlilik görmek güzel, CBR125 biraz geri kalsa da, YZF ve DERBI ile 3 tane canavar gibi 4T 125'lik SS'imiz var.
Vaaşşşşş motora baak beeee...
bizim hiç bişeyimiz yok adamlar yapıyo ortaya atıyo dünya ülkelerine sürüyo biz de elalemin malını alıp kullanıp seviniyoruz ve buna da muhtacız çünkü bizim üreten firmamız yok yabancılar yapacak önümüze getirecek çekecek 8000 - 12000 arası bi fiyat bizde böyle bakacas paramız olursa alıp bineces....
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Görünüş 10 numara ama pahalıdır bu
Fiyat konuada pek sizinle aynı fikirde değilim.Birincisi ÖTV+KDV motor fiyatını etkiliyor hemde baya bir,ikincisi distribütörlerin yüksek kar marjı koyması.Yani yabancılar 8000-12000 çekse buraya geliş fiyatını teleffus etmeye gerek yok.Adamlar yapıyor en nihayetinde kar edebilecekleri bir rakama ihraç ediyorlar sonrasında işin rengi değişiyor.
Bir çok konuda üretemiyoruz deniyor ama Türkiye gibi bir tüketim toplumunda,nasıl üretilir ha birtek toplum değil devletin teşvik kredisi vermesi,ar-ge çalışmasına firmaların önem vermesi vs... çok uzatmak istemiyorum ama olaya hep bardağın boş tarafından değil dolu tarafından da bakmak lazım...maalesef bardağın dolu tarafını dolduracak bir şey ben göremiyorum.
Neyse bu model T.C e gelirse tahminim 8000-9000dir.Güzel motor hoş gelirse yzf-125le güzel rekabet olur ama yamaha'nın muadili modelini maalesef fuar haricinde göremedim görüp incelemek hatta binmekte çok isterim.15 beygir çokta kötü değil,neticede 125lik işte.Umarım gelirde test etme ikanım olur.
bu makinenin bir 140 km hızı olacağını düşünüyorum bu ağırlıkta bir motorsiklet için normal bu arada beygiri 15 olabilir ama 12000 devire çıktığınıda unutmayalım
Güzel makine ama keşke 2 zamanlı olarak kalsaydı 2 zamanlının performansı tartışılmaz.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
Dizaynı çok başarılı, 4 zamanlıya geçmesi güzel olmuş, düşen güç arka lastiği biraz inceltmiş(130 dan 110 a düşmüş sanki) ama bu 125 cc sınırlaması yüzünden 15hp veletler ve yeni öğrenenler dışında kimseye yeterli gelmez.
Gilera runner da oldugu gibi 2 zamanlıdan 4 zamanlıya geçiste güç korunmalıydı.(180cc2t = 200cc4t = 21hp)
Bence bu motorun 125cc ye ek olarak birde 250cc lik Gp1 250 motoruyla piyasaya sürülmeliydi.
Bu 125 limiti yüzünden 200-250cc scooterla yol vermek zorunda kalınması kabul edilebilir gibi değil. Dizaynı ne kadar güzel olusa olsun 25 yasının üzerindeki insanlara hiç uygun değil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)