2009 Moto Guzzi Modelleri
Reklamlar
-
2009 Moto Guzzi Stelvio 1200 4V TT, Griso 8V SE, V7 Café Classic, Nevada 750 modellerinin ilk fotoğrafları OmniMoto tarafından yayınlandı.
2009 model Moto Guzzi modelleri yeni renkleri ve ufak değişiklikleri ile EICMA Milan motosiklet fuarında ziyaretçilerle buluşacak.
Stelvio 1200 4V TT modeli, standart modelin off-road kabiliyetleri biraz daha geliştirilmiş hali. Çift renk boyası, arttırılmış bagaj kapasitesi, eklenen lambalar, koruma demiri, şaft sistemi koruması, offroad lastikleri ile öne çıkan araç oldukça kaslı bir görünüme sahip.
2009 Moto Guzzi Griso 8V SE, yeşil siyah boyası, deri koltuğu, Pirelli Scorpion lastikleri ile ön plana çıkan bir model. 1.200cc güç ünitesi aracı oldukça güçlü kılmakta.
2009 Moto Guzzi V7 Café Classic modeli Guzzi’nin hava soğutmalı 744cc, 49bg v-twin güç ünitesine sahip. Yenilenmiş koltuğu, yeni boyası ve yeni egzoz sistemi ile karşımıza çıkıyor
2009 Moto Guzzi Nevada 750, V7 Classic ile aynı güç ünitesine sahip.
Kaynak:Moto Aktüel
Reklamlar
-
insan bunlarla yol hiç bitmesin ister, nevada modeli başka bi güzel duruyor.allah sahiplerine bağışlasın.
-
griso ve tabiki stelvio 10 numara ya bitiom bunlara ilerde bunlardan biri ile söyle ülkeler arası gezmek ne guzel olurdu...
-
Griso 8V SE , mukkemmel bir secim olurdu sanirim
-
-
Bir baska italyan tasarim harikasi. Firmanin tasarim gurubu aldigi maasi kesinlikle hak ediyor. Basarili bir calisma grubu olmus.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
stelvio 1200 model güzelmiş, onunla her yere gidilir
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Dist dayı Kawasaki kimin mubarekler.Yeşil renkli olan makina çok güzelmiş..
-
dizayn itibariyle çok çekici....
-
Süper Moderatör (BBRR)
stelvio gs1200 e ciddi rakip olur bence .. v2 motor şaft tahrik mükemmel dizayn..
fiyatlarınında öle uçuk olacağını zannetmiyorum .. zira norge 1200 25000 ytl civarı bu modelde bu civarda satışa çıkarmı.. eğer cevap evet olursa bmw nin tahtı ciddi sarsılır ...
Ufak bir ayrıntı ..resimlerden zaten sizde farkedeceksiniz.. Hidrolik debriyaj..
motorun itayanca teknik verilerini buldum ..
Türkçeye çevirecek biri elbete vardır ..
STELVIO
SCHEDA TECNICA
MOTORE
Tipo:bicilindrico a V di 90°, 4 tempi
Raffreddamento:ad aria e olio con pompa di raffreddamento indipendente
Cilindrata:1.151 cc
Alesaggio e corsa:95 x 81.2 mm
Rapporto di compressione:11 : 1
Diagramma di distribuzione:apertura valvola aspirazione 36° P.P.M.S.(a gioco di controllo 1 mm) chiusura valvola aspirazione 62° D.P.M.I. apertura valvola di scarico 58° P.P.M.I.
chiusura valvola di scarico 30° D.P.M.S.misurati con gioco di controllo bilanciere-valvoladi 1.5 mm
Potenza massima:oltre 80.8 kW (110CV) a 7.500 giri/minuto
Coppia massima:oltre 108 Nm a 6.400 giri/minuto
Alimentazione / Accensione:iniezione elettronica Multipoint, sequenziale, fasata Magneti Marelli IAW5A, sistema alfa-n; 2 corpi farfallati di Ø 50 mm, iniettori Weber IWP 189, sonda Lambda.
Avviamento:Elettrico
Candele:NGK PMR8B (Long Life)
Impianto di scarico:in acciaio inox, del tipo 2 in 1 catalizzato a 3 vie con sonda Lambda
Omologazione:Euro 3
TRASMISSIONE
Cambio:6 marce
Trasmissione primaria:a denti elicoidali, rapporto 27/34 = 1 : 1.259
Trasmissione finale:Cardano Reattivo Compatto CA.R.C.; doppio giunto di cardano e coppia conica flottante, rapporto 12/44 = 1 : 3,666
Frizione:monodisco con parastrappi integrato
CICLISTICA
Telaio:tubolare in acciaio ad alto limite di snervamento con motore portante
Interasse:1.550 mm
Avancorsa:125 mm
Inclinazione cannotto di sterzo:27°
Angolo di sterzo:34°
Sospensione anteriore:forcella a steli rovesciati Ø 50 mm completamente regolabile (precarico molla e idraulica in estensione e compressione) con piedino per pinza freni attacco radiale
Escursione ruota anteriore:170 mm
Sospensione posteriore:monobraccio con leveraggio progressivo, monoammortizzatore con regolazione idraulica in estensione e registro precarico molla a pomello
Escursione ruota posteriore:155 mm
Freno anteriore:doppio disco flottante in acciaio inox, Ø 320 mm, pinze radiali a 4 pistoncini contrapposti
Freno posteriore:disco fisso in acciaio inox, Ø 282 mm, pinza flottante a 2 pistoncini paralleli
Ruote:a raggi tubeless
Cerchio anteriore:2,50” x 19”
Cerchio posteriore:5,50” x 17”
Pneumatico anteriore:110/80 R19”
Pneumatico posteriore:180/55 R17”
IMPIANTO ELETTRICO
Tensione impianto:12 V
Batteria:12 V – 18 Ah
Alternatore:12 V – 550 W
DIMENSIONI
Lunghezza:2250 mm
Larghezza:1025 mm
Altezza:1475 mm (parabrezza posizione alta)
Altezza sella:840 mm
Altezza minima da terra:210 mm
Peso a secco:214 kg
Capacità serbatoio carburante:18 litri
Di cui di riserva:3,3 litri
yukardaki resim bizi kesmez diyenlerede alın size göz ziyafeti .. bakıp bakıp iç çekin diye
Beyazıda ayrı can yakıyo beeeeee....
Ama 5000 ytl fazl olsun İllaki kımızı olsun diyende çıkacaktır...
Birazda ayrıntılara girelim
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Bunlar kesin gelmez Türkiye'ye. Mevcut Breva'nın bile 750 cc'lik olanı satılmıyor burada. Şöyle olup da 9000 - 10000 €'ya satılsa, hiç değilse hayalini kurarız. 750 cc 49 BG'lik motor, başlangıç seviyesinde olup da yükseltmek isteyenler için mükemmel olurdu. Hem de Motoguzzi kalitesi ile. Geçenlerde sahibinden'de 13750 YTL'ye gitti sıfır Breva 750.
Bunların bakım masrafları nasıl acaba ?
-
Stelvio derim başkada bişey demem.Alık alıkda resimlerine bakar hayallere dalarım.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
stelvio nun beyazi cok hos olmus
-
benım baya hosuma gıtttı...eldıven koyma yerıde ıımıs
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)