Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Elektrik motorlu motosiklet GPR-S

    REKLAM ALANI
  1. #1
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan

    Elektriksel güç kaynaklı motosiklet bazında uzmanlaşmış Electric motorsport firması GPR-S modelini piyasaya sürdü...Motosiklette Lithium bataryalı 14,2 kw. 19 beygir gücünde driver (DC Sürücü) kontrollü bir elektrik motoru kullanılmış...Mevcut güç kaynağı ile motosiklet 115 km/s son sürate sahip.Şarj sonrası ekonomi modunda 100 power modunda ise 60 kilometre menzile ulaşabiliyor...Motosiklette aliminyum şasi ve ekipmanların yanısıra çift hidrolik disk fren sistemi ve zincir aktarma tercih edilmiş...Driver kontrollü motor aksamlarının sahip olduğu düşük bakım maliyetleri ile kolay revize edilebilen motor ve sürüş parametreleri (Cycle Analyst) ve sıfır egzoz emisyonu gibi avantajlara sahip olan 2 kişilik GPR-S Metalik beyaz siyah kırmızı gümüş ve mavi renk seçenekleri ile 8000$ satışa sunuldu...












    Cycle Analyst...





    Motor...





    Firmanın ürettiği diğer modeller...




    Electric Super Motard



    Electric GPR



    Değişik güç ve ekipman aralıklarına sahip scotter modeller



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    Aslında bunları şarj etmeye gerek duyulmuyacak bir alternatör sistemi yapmaları gerekir o zaman sadece bin git olur
    MoToCroSS RuLeZZ

  3. #3

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    bence super yaaa ama motorun en onemlı ayrıntılarından bırı sestır o nasıl olcak bunda ben o sesı duymadan rahat edememkı...
    [COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]

  4. #4
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    arkadaşlar bunlarda radyasyon durumları nasıl bana insana zararlı bişi gibi geliyor bunlar.Eksoz dumanı da öle de .

  5. #5
    overrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Honda wave 110i
    Alıntı killing_machine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bunları şarj etmeye gerek duyulmuyacak bir alternatör sistemi yapmaları gerekir o zaman sadece bin git olur
    Öyle bi sistem fizik yasalarına aykırı, imkansız.

    Alıntı cbr125faik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence super yaaa ama motorun en onemlı ayrıntılarından bırı sestır o nasıl olcak bunda ben o sesı duymadan rahat edememkı...
    Egzoz taktırıp ufak bir kompresöre bağla, kompresörün debi ayarını da gaz kolu ile kontrol edersin olay çözlür.

    Sessiz olması çok daha güzel bence. Huzur elektrik motorunda

  6. #6
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı killing_machine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bunları şarj etmeye gerek duyulmuyacak bir alternatör sistemi yapmaları gerekir o zaman sadece bin git olur
    Arkadasın dedıgı gıbı ogle bısı ımkansız o zaman sen sonsuz enerjıyı bulmuş oluyorsun..Yanı ilk hareketı verıcez ondan sonra donen tekerlekten sarj dınamosu ile Aku yu besliyecez Aku motoru dondurecek motor tekerlegı tekerlek sarj dınamosunu oda yıne Akü yü dolduracak vs vs sonsuza kadar donecek Ama Dünyada işler boyle yurumuyor

    Motor yanlız cok tatlı olmus gordugum en guzel elektırıklı motorlardan dıyebılırım
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  7. #7

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha 09 YBR sonunda:)
    Alıntı killing_machine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bunları şarj etmeye gerek duyulmuyacak bir alternatör sistemi yapmaları gerekir o zaman sadece bin git olur
    tekerlek hareketini enerjiye çevirip 2. bir guç deposuna aktara bilir 1. guç deposundaki enerji bitiğinde 2. depoyu devreye alır falan filan biraz fazla fantastik oldu ama ilk yanmalı motorsiklet icat edildiğinde deselerdiki bu aletler bi zaman sonra elektirikle çalışcak die kimse inanmazdı hatta gulerlerdi bile ama şimdi oluo beldi Killing_machine arkadaşın dediğide olabilir
    [B]Benim İçin Hayat [COLOR="Red"] 1[/COLOR].Raundda Stili Tanınır [COLOR="Red"]2[/COLOR]. Raundda Rekabet Edilir [COLOR="Red"] 3[/COLOR]. Raundda Nakavt Edilir.. [/B] ::deliir::

  8. #8
    overrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Honda wave 110i
    Alıntı yiit10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekerlek hareketini enerjiye çevirip 2. bir guç deposuna aktara bilir 1. guç deposundaki enerji bitiğinde 2. depoyu devreye alır falan filan biraz fazla fantastik oldu ama ilk yanmalı motorsiklet icat edildiğinde deselerdiki bu aletler bi zaman sonra elektirikle çalışcak die kimse inanmazdı hatta gulerlerdi bile ama şimdi oluo beldi Killing_machine arkadaşın dediğide olabilir
    Olamaz kardeşim. çünkü enerji yoktan var edilemez. Devri daim makineleri denir bu çeşit icatlara, yüzlerce deneme yapılmış, hiçbiri başarılı olamamıştır. Çünkü termodinamiğin 1 yasasına aykırı !

  9. #9
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı yiit10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekerlek hareketini enerjiye çevirip 2. bir guç deposuna aktara bilir 1. guç deposundaki enerji bitiğinde 2. depoyu devreye alır falan filan biraz fazla fantastik oldu ama ilk yanmalı motorsiklet icat edildiğinde deselerdiki bu aletler bi zaman sonra elektirikle çalışcak die kimse inanmazdı hatta gulerlerdi bile ama şimdi oluo beldi Killing_machine arkadaşın dediğide olabilir
    Einstain a sövmüş gibi oldun şimdi.

    Sürekli yokuş aşşağı güzergahta gidiyorsa bi bakıma olur.Mesela yokuş aşşa giderken şarj eder sonrada yokuşu çıkar. Bataryada mutlaka azalma olacaktır. Ama şarj sıklığı oldukça azalır.

  10. #10

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha 09 YBR sonunda:)
    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Einstain a sövmüş gibi oldun şimdi.

    Sürekli yokuş aşşağı güzergahta gidiyorsa bi bakıma olur.Mesela yokuş aşşa giderken şarj eder sonrada yokuşu çıkar. Bataryada mutlaka azalma olacaktır. Ama şarj sıklığı oldukça azalır.
    Einstain'a taş çıkartırım
    ya şaka bi yana ben daha radyo tamir etmemiş adamım annamam yanı böle şeylerden sadece mantığımın sınırlarını zorlayarak yazdım


    Alıntı overrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü termodinamiğin 1 yasasına aykırı !
    Sadece 1 tanemi ? ben butun hepsini çiğnedim sanmıştım
    [B]Benim İçin Hayat [COLOR="Red"] 1[/COLOR].Raundda Stili Tanınır [COLOR="Red"]2[/COLOR]. Raundda Rekabet Edilir [COLOR="Red"] 3[/COLOR]. Raundda Nakavt Edilir.. [/B] ::deliir::

  11. #11
    talkie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    YBR125 CITY
    Peki ya bunların güneş enerjisiyle çalışanını yapsalar deyip konuyu daha da derinleştirmek istiyorum
    Satılık Asya125t-Spidi mont

  12. #12
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Ben de rüzgar enerjisi diyeceğim Nasılsa hareket halinde iken bolca rüzgar var

    Çok denemek istediğim bir motor, 4-5 yıl içinde ortalık bunlarla dolar.

  13. #13

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha 09 YBR sonunda:)
    ben gene bi saçmalığa imzamı atıyımmı ? ruzgar guneş derken bitanede nukleer enerjili yapsınlar denizaltı misali nası olur?
    [B]Benim İçin Hayat [COLOR="Red"] 1[/COLOR].Raundda Stili Tanınır [COLOR="Red"]2[/COLOR]. Raundda Rekabet Edilir [COLOR="Red"] 3[/COLOR]. Raundda Nakavt Edilir.. [/B] ::deliir::

  14. #14
    heredot1923 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    ankara-mersin
    Motosikleti
    ns200
    herşeyden önce bataryayı kuvvetlendirseler de menzili artsa.Elektrik motorlu motorsikletlerin en kötü özelliği menzildir günümüzde.
    maşrabamız küçükse deryayı suçlamaya hakkımız yoktur


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)