Çok şık ve asil duruyor ne diyeyim.. Allah yeni ashiplerine bağışlasın.
Çok şık ve asil duruyor ne diyeyim.. Allah yeni ashiplerine bağışlasın.
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
Bu honda CG125 e ve CBF 150 ye de devir saati koymamış Devir saati koymamalarının nedeni sizce ne olabilir??
Bana göre devir saati olmazsa olmaz bir parça.Özellikle motosiklet için gerekli çünki, Motorun devrini bulduğunu sadece motorun sesinden anlıyorsunuz.Ama Honda CBF150 başlangıç motoru sayılır.Motora yeni başlayan birisi içinse motorun sesinden vites değiştirmek biraz zor gelecektir.
Kafanızda kask ve rüzgarında etkisiyle motorun devrini alıp almaydığının sesinden farkına varılması zor oluyor.Bence hayati önem taşıyan gerekli bir parça diyorum.
Bana göre Hondanın düşüncesi hangi viteste gittiğine gösterge koyduk devir saatine ne gerek var diye koymamış olabilirler.
Devir saati öyle çok kafaya takılacak birşey değil arkadaşlar. O vitesteki ivmelenme düşerse vites yükseltirsiniz veya motor çekmiyorsa hız artmıyorsa vites düşürürsünüz.
Olsa çok daha güzel olurdu tabii.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
cbf 150 alıcam diyoru m başka bişey cıkıyo ya ALLAH ALLAH şimdi bide bunu araştırcaz ama cbf 150 kadar hızyapamıyosa bakmama hiç gerek yok en az 110 görmek istiyorum ibrede en AZ
DEVİR saatı ise zaten bakmıyorum ki motor um da arabam da bnmle konusuyor vitesi at düşür diyor zaten devirle ne işiniz var ibresiyle yni
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
ben beğendim arkadaşlar ama hondanın fiyat politikası biraz farklı innova 125i de enjeksiyon var diye 4200 olmuş diyorlar bunda da su soğutma fiyata eklenirse 4000 olur sanırım
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
Devir saatide neymiş boşverin yav yoksa yok :D ben motorumu seviyorum ya siz ona bakın
Türkiye'ye ne zaman geliyormuş ?
bence çok gereksiz model özür dilerim o güce o ağırlık orantısız olmuş ayrıca gösterişi kadar performanslı olduğunu sanmıyorum alan 100km den sonra tıkanınca büyük hayal kırıklıklarına uğrayabilir bu tip bu ağırlığın hakkı 200cc olmalıydı ve uygun bir fiyata yağ soğutmalı devir saati önemli değil yüksek devirli olmadıkça
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bence ybr ile aynı olabilir fiyatlar çünkü cbf 150 şehir içinde ybrdeb yavaş kalıyodu ona inat sanırım
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
CBF mi yavaş kalıyor
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
enjeksiyonlu olması süper tipide güzel ama one abicim ALLAH tan korkun ya 2000 küsür € günah valla 150 lik varken bunu alan olmaz BENCE!!
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
cbf125, cbf150 den pahalı...
tamam yenilikler olabilir ama ben inanamadım
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
ama bir gerçek var malesef dikkat etmek gerekirse cbf 150 den daha kaliteli malzeme kullanılmış
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
büyük ihtimalle Tr ye gelmeyecekmiş öyle deniliyor...bir şey duyan varmı bu konuda
[B]Düş peşindeysen, [U]DÜŞ PEŞİME[/U][/B] :bounce:
yok arkadaşlar bugun hondadaydım ve sordum yurt dışında var zaten burayı da gelcek miş abs olduğu için fiyat yüksekmiş
[B][I]Dört teker bedenimi İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR..!:[/I][/B] rahmetlinin sözü
yakışıklı motor harbiden
[COLOR="Blue"][B]Dünyanın En Delisi Motor Sürenmiş İkinci Delisi İse Arkasına Binenmiş Ben Her Zaman Birinci Deli Oldum İkincilik Bana Yakışmaz[/B] [/COLOR]::bira01:::flower:::bira01::
arkadaslar tmmm gercekten guzel makına olmus ama bırakın yaa ona 4500 werene kadar gıdın gs 500 er 5 gt 250 alın 1.si alıoruz 4 bıne mal olan ybr ler 2. elde 1000 ytl ye kadar dusdu temızlerı 2 bın ortalama 2.side emın olun aldıktan en fazla 3 ay sonra makınanın yetmedıgını hıssedıosunuz 3 ay sonra gs 500 lere gt 250 lere bakmaya baslıcaksınız yeni başlayanlar icin düşük hacimle başlamak şart tabi ama genede yeni başlayanlarında 2.el 125 15o liklerle başlamasını tavsiye ederım hem yenı makınalara yazık etmemıs olursunuz hemde sadece surmeyı deıl karsılastıgınız problemler sayesınde motorculugu ogrenırsınız
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)