bir çok sefer olduğu gibi bir açıklama yapmak istedim de, öncelikle 2 silindir Ducati'nin uzmanlık alanıdır, sebebi de ne yakıt ekonomisi ne de başka diğer gülünç sebebler, çift silindir makine demek tork'un yani makinenin hareket kabiliyetinin geniş devir bandında alınmasıdır, yani japon örneğin çevirdiği 13.000 devrin ilk 7000'inde tabiri caizse gezinirken, duc çalışması ile birlikte sana ihtiyacın olan tork ve gücü sunar, bir de 848'e R1'i ya da 1000rr'ı alternatif gösteren arkadaşa da 1098'e bir bak diycem, bu arada World SBK'nın ilk denemelerinde bu işten fena anlayan kişilerin bayıldığı 4 silindir japonlar, çift silindir bir italyanın arkasında kaldılar. 848 ya da 1098'i yakından kozyatağı spormoto'da ya da kızıltoprak Ducati bayisinde görebilirsiniz. TR'deki ilk 848 satışı geçtiğimiz günlerde oldu, fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 23.000 euro ama emin değilim. Neden bu kadar pahalı, o fiyata ben 3 tane R1 alırım diyene de al kardeşim diycem, sokaklar V-Tec, Evo ile dolu, bir caddede en son ne zaman bir Ferrari, Maserati ya da Lambroghini gördün diye de bir sor ama!