Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ducati 848 asfalta indi...

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    bir çok sefer olduğu gibi bir açıklama yapmak istedim de, öncelikle 2 silindir Ducati'nin uzmanlık alanıdır, sebebi de ne yakıt ekonomisi ne de başka diğer gülünç sebebler, çift silindir makine demek tork'un yani makinenin hareket kabiliyetinin geniş devir bandında alınmasıdır, yani japon örneğin çevirdiği 13.000 devrin ilk 7000'inde tabiri caizse gezinirken, duc çalışması ile birlikte sana ihtiyacın olan tork ve gücü sunar, bir de 848'e R1'i ya da 1000rr'ı alternatif gösteren arkadaşa da 1098'e bir bak diycem, bu arada World SBK'nın ilk denemelerinde bu işten fena anlayan kişilerin bayıldığı 4 silindir japonlar, çift silindir bir italyanın arkasında kaldılar. 848 ya da 1098'i yakından kozyatağı spormoto'da ya da kızıltoprak Ducati bayisinde görebilirsiniz. TR'deki ilk 848 satışı geçtiğimiz günlerde oldu, fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 23.000 euro ama emin değilim. Neden bu kadar pahalı, o fiyata ben 3 tane R1 alırım diyene de al kardeşim diycem, sokaklar V-Tec, Evo ile dolu, bir caddede en son ne zaman bir Ferrari, Maserati ya da Lambroghini gördün diye de bir sor ama!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    onümde gidiyor olsa bu bir ducati derdim.. ama arkamdan geldiginde bu da neyin nesi dicem heralde .. farlar hiç iyi olmamış .. ama arkadan fenaaa bir ducati
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  3. #23

    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    K.Maraş
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyan bir markaya heleki ducati ye Fransız rulmanlar kullanmak kanımca abes kaçmış....

    rulman ne oluyo ki bilen var mı

  4. #24

    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    G.O.P
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    karabela işte kapı gibi motor yine yapmış italyanlar

  5. #25
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    rulman bilgisinden ziyade ''bir kusur bulayım da ne olsunn''??? hah! rulmanları Fransızmış düşüncesi nedir onu merak ediyorum?

  6. #26
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    Su gibi makine.......Duru ve akıcı
    THRACE

  7. #27
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    race motorları hiç sevmem, fakat bu motorun bir karakteri var gibi geldi bana.farklı olduğunu haykırıyor.Nefis bi şey olmuş.
    güzel bakan , güzel görür.

  8. #28

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir,,astrahan
    Motosikleti
    cbf 150:::::08
    peh peh peh adamlar yapmış beeee.
    [COLOR="Red"][I]meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,[I][/I][/I][/COLOR]

  9. #29
    canabien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    2002 cbr 600 f
    arkadaşlar sadece 1500 adet üretildi ve fiyatı 60.000 yavro haberiniz ola stokları bitti

  10. #30
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Balago Zanis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir çok sefer olduğu gibi bir açıklama yapmak istedim de, öncelikle 2 silindir Ducati'nin uzmanlık alanıdır, sebebi de ne yakıt ekonomisi ne de başka diğer gülünç sebebler, çift silindir makine demek tork'un yani makinenin hareket kabiliyetinin geniş devir bandında alınmasıdır, yani japon örneğin çevirdiği 13.000 devrin ilk 7000'inde tabiri caizse gezinirken, duc çalışması ile birlikte sana ihtiyacın olan tork ve gücü sunar, bir de 848'e R1'i ya da 1000rr'ı alternatif gösteren arkadaşa da 1098'e bir bak diycem, bu arada World SBK'nın ilk denemelerinde bu işten fena anlayan kişilerin bayıldığı 4 silindir japonlar, çift silindir bir italyanın arkasında kaldılar. 848 ya da 1098'i yakından kozyatağı spormoto'da ya da kızıltoprak Ducati bayisinde görebilirsiniz. TR'deki ilk 848 satışı geçtiğimiz günlerde oldu, fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 23.000 euro ama emin değilim. Neden bu kadar pahalı, o fiyata ben 3 tane R1 alırım diyene de al kardeşim diycem, sokaklar V-Tec, Evo ile dolu, bir caddede en son ne zaman bir Ferrari, Maserati ya da Lambroghini gördün diye de bir sor ama!


    Fena halde ducatici olduğunuz belli oluyor.
    Tork meselesi güzel de. Yarış motorunda napayım ben torku?
    Enduromu bu?
    Tork alacaz. Rahat edecez.

    İyi de pistte ne yapacak bu arkadaş?
    Önden giden motosikletlerin hizasını mı kontrol edecek?
    Ducatilerin pist performansı ortada..
    O paraya üç tane değil, bir tane Japon alıp, Allah'ına kadar modifiye edilir.
    Hem de R1 e Cbr'ye falan gerek yok. 600cc lik bir japon canına okur.

    Bu işler sokakta Ferrari görmekle aynı değil.
    Gazı açtığında, bitane Çinli yanından uçup giderse yakarsın o motoru.


    Alıntı canabien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sadece 1500 adet üretildi ve fiyatı 60.000 yavro haberiniz ola stokları bitti

    Az sallamamışsın ha.
    Sitesine girip bir zahmet fiyatlara baksaydın bari...


    ***************
    Devam edelim.

    Motosikletin ürettiği güç, 75kw
    Honda CBR 600RR ürettiği güç 78 kw.

    Ducati 8500 devire kadar 78 nm tork üretiyor. Ama devir yükseldikçe aynı başarı yok.

    Yani üst devirlerde kullanılan bu tür motosikletlerde istenen performansı beklemek hayal gibi görünüyor.

    Anladınız mı neden 600cc japonlar yer bu motoru dediğimi?

    Fakat yiğidi öldürelim. Hakkını yemeyelim.
    Ducati'nin şimdiye kadar yaptığı motosikletler içerisinde en yakışıklısı bence bu.
    Bir çok Japondan daha çekici ve güzel duruyor.

    Alır herkesi motoruma baktırırım diye düşünüyorsanız daha iyi bir seçim olmaz bence.
    Fakat sakın gaza gelip yarışmaya falan kalkmayın.

  11. #31
    kayku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul-avrupa yakası
    Motosikleti
    hiç belli olmuyo :D
    farklı paylaşım saolasın DUCATİ her zaman beğenirim bu makinayı
    [url] www.myspace.com/kayku34 [url]
    [url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]

  12. #32
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    patriote fena başlamamışsın ama sonlarda ciddi seviye kaybıyla bitirmişsin, hele Çin karşılaştırman şaka bile olsa da ziyadesiyle biçimsiz,anlamsız, ilk yazımda belirttiğim bu fiyata şu kadar japon alır mod. ederim vs vs lafları edilmiş beklediğim gibi, edin arkadaşım o zaman, bugün 97 model 355'mi kıymetlidir yoksa onu kalkışta geçen, bilmem kaç bar turbo ile dibine dek sıkılmış civic'mi, Ducati'nin pistlerdeki hali ortada gibi bir laf edilmiş, ne varmış halinde benim bilmediğim? o konuda bir bilgilendirme fena olmaz derim.

    bu arada 1500 adet üretilen Ducati de markanın Moto Gp'de kullandığı makinenin sadece far grubu uygunlanması ve egzoz sisteminin sakinleştirilmesiyle caddeye uygun hale getirdiği Desmosedici'dir.

  13. #33
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    Ducati'ciler ikiye ayrılır;

    1- Ducati almış olanlar
    2- Ducati almamış,alamayacak,sadece pahalı olduğundan ya da 'motordan anlıyormuş gibi gözükebilmek' için Ducati'ci olanlar..

    1.grup taassuplanmış bir biçimde Ducati'cidir,her ne derseniz deyin,istediğiniz kadar veriyi kafasına vura vura okutun,istediğiniz yolda istediğiniz biçimde eline verin,anlatamazsınız.Çünkü bir motora onbinlerce € saydıktan sonra 15-20 milyarlık Japon'a geçilmenin vermiş olduğu bastırılmış duyguları yaşayan bilir.Biz bilmeyiz.İtalyan'lar Ducati sever keza Avrupa'lılar da ama bunun sebebi Ducati'nin Japon'dan iyi olması değil,'kendi varlıkları' olduğu içindir.
    Ducatici'ye yaranılmaz,'abi motorun süper-harika-ayrıcalık-müthiş-efsane-japonu geçer-özel' gibi şeyler söylediğiniz zaman gülümsemez,aksine somurtur,çünkü sizin Ducati'niz yoktur.Siz motorcu değilsinizdir ona göre,insan olabilme ihtimaliniz vardır ama.Kendi motorunu Ferrari zanneden Bilgeler'e göre bütün japon motorları tenekedir. 4 silindirden olması sebebiyle küçülen silindirlerle 2 silindirlik koca silindirli motorların torkunu elde edebilmeyi sindiremezler.
    Süreki 'MOTOGP! MOTOGP!' diye hile yapıp engin bilgili insanlara karşı savunmaya geçerler haklı çıkamayacaklarını anladıklarında.... E benim salak kardeşim Clio Dizel mi geçer Yoksa Mclaren F1 mi? Megane Hatchback mi daha torklu Yoksa Ferrari Enzo mu? Laguna'mı yüksek süratte daha stabil yoksa MERCEDES AMG C63 mü? Efendim? Renault olacak doğru cevap! Cahilsiniz işte Formula 1 'de kim şampiyon oldu onu bile bilmiyosunuz.TABİKİ RENAULT! Çünkü F1 şampiyonu...

    Sen al MOTOGP'deki motoru caddeye sür ondan sonra en hızlı benim de.. Oldu canım afferim sana.. Kim çevirecek onun gaz kolunu?

    2.Grup ise Ducati almaya uzak ve motosikletten anlamayan kişilerdir.Çok pahalı olduğunu biliyodur ya da duymuştur,bir kaç kişide 'ducati ayrıı bee' demesiyle aynı lafı söylediğinde dışardan çok karizmatik gözüktüğünü düşünür...Ama bu grup eğitilebilir.Gerçekleri öğrenebilir.İlk gruba benzemez.Zaten parası es kaza olduğunda Ducati'ye vermeyecektir.Güzelim bir R1'e daha uygun para vermek varken kim hayır derki?

    Bu işin pirleri istesekte istemesekte Amerika'dadır.Amerika'dakilerin milli motorları Harley Davidson olduğu için SS kategorisinde görüşler tarafsızdır.
    Ducati'ye binende azdır çünkü Ducati artık o kadar pahalı olmasına rağmen teknolojik bakımdan da geri kalmaya başlamıştır.

    Ducati'yi ducati yapan yüksek torku ve mükemmel yol tutuşuydu.Ve bunların ana kaynağı 2 silindir olmasıydı,Japonlar artık 4 silindire rağmen daha yüksek ve düzgün torklu makineler üretmekt,yol tutuş konusunda ise magnezyum şaseye başlıcak olan japonlar yol tutuş konusunda da aynı başarıyı gösterirlerse Ducati'yi piyasadan silerler..Aynı Aprilia'yı sildikleri gibi

  14. #34
    kraljames - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2006
    Şehir
    TÜRKİYE
    Çok güzel bir makine.Allah inşl bizede nasip eder...
    [ ELAZIĞ-MT ]

  15. #35
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Hazır seviyemizi düşürmüşken devam edelim o zaman.

    Ryang güzel anlatmış.

    Farklı olma duygusunu tattırması bakımından ben de Ducati'yi tek geçerim.
    Gerçekten de binlerce motosikletin içerisinde hemen ayırt edilirler.
    Fakat konu yarışmak olunca iş biraz değişiyor.
    Bizim itirazımız da buna.

    Dikkat ettiyseniz ben bu yeni modeli 600cc ile karşılaştırdım.
    Aslında ait olduğu kategorideki motosikletlerle karşılaştırmaya kalksak, daha vahim sonuçlar ortaya çıkıyor.
    848, ne tork ne de beygir gücü bakımından rakiplerine yaklaşamıyor bile.
    Dileyen teknik verilere bakıp karşılaştırma yapabilir. Ben uğraşamayacağım.
    Şimdi hal böyleyken, Türkiye gibi gelir seviyesi yerlerde sürünen bir ülkede vatandaşı gereksiz bir bütçe açığı içerisine sokmanın manası nedir?

    Üç-beş kuruşu es kaza bir araya getirmeyi başarmış yurdum insanının burayı okuyup hatalı bir seçim yapma yüzdesi nedir acaba?
    Adamlar,
    "param olsa hemen alırım"
    diye yazmışlar bile.

    Ben bu motosikletin sevilmesine ya da binilmesine karşı değilim.
    Karşı olduğum şey, sanki dünyanın en iyi motosikleti buymuş, diğerleri bisikletmiş gibi tavırlar sergilenmesidir.

    Paran varsa al bin.
    Ama pahalı motosiklet aldın diye, en kral motosikleti aldığını da zannetme.
    Ya da zannet.
    Ama burda iddia edip, bilgiyi arayanları yanlış yönlendirme.
    İtirazım bunadır.
    Bu tüm markalar için geçerlidir....
    Sadece Ducati değil.....

  16. #36
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Balago Zanis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rulman bilgisinden ziyade ''bir kusur bulayım da ne olsunn''??? hah! rulmanları Fransızmış düşüncesi nedir onu merak ediyorum?
    Bunu bir başka binici söylese anlardım.... Ama kaldıki bir ducati binicisinin demesini yadırgadım...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  17. #37
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    bu benim bu konu hakkındaki son yazımdır, öncelikle şu f1 konusu nerden açıldı onu anlamadım , enzo-laguna-clio karşılaştırması ciddi ilginç olmuş, f1 şampiyonunu hatırlamayan salak olarak kime seslenildi çözemedim?

    hatırladığım kadarıyla renault geçen senenin şampiyonuydu, bu sene ve önceki uzun yıllar kırmızı bir araba pistte turlarken diğerleri de onu takip etti, hakkinen yılları hariç, ki bence bu yıllar hariç, f1 için ciddi sıkıcı zamanlardı, bu arada renault f1'deki en birikimli takımlardan biridir bence ve buna ek olarak ne motosiklet camiasında ne de otomobil ortamında olduğundan farklı durmaya çalışan örnekler hariç kimseyi yermedim

    ducati sahipleri hakkındaki görüşler de inanılmazdı, bulunduğum ortamdaki ducati kullanıcıları gördüğüm kullanıcı grupları arasındaki en tatlı muhabbet ve mütevazı adamlar, kullanıcı bilinci açısından şöyle de bir iddiada bulunayım hiçbir zaman koluna kaskını takmış, caddede turlayan bir ducati sürücüsü görmeyeceksiniz, evet prima bir makinenin sahibi olmanın verdiği bir gurur olabilir ama nedense kimse kasıntılıkta harley davidson ya da bmw sürücülerinin yanına yaklaşamaz

    doğal olarak ducati'nin teknik yetersizliklerine de katılmıyorum, her çıkan model olmasa da, satışa sunulan modeller özellikle de 90'ların ortasından sonra yapılanlar, özel tasarımları ve üstün mühendislikleri ile uzun yıllar hatırlancaktır

  18. #38
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    japonların teknolojik üstünlüğe laf edemeyiz de tasarım yönünden italyan markalarının cazibesini es geçmemek gerekir.
    var mı japonların benelli tornado gibi bir race tasarımı veya tnt gibi naked i? yok,
    peki japon motorları daha mı kaliteli? hiç sanmıyorum.
    tek üstünlükleri performansları diyecek oluyorum, desmosedici 1000cc 200hp değilmiydi? demek ki italyanlar da yapabiliyor.
    bizler motogp pilotu değiliz, bu motor pekala tatminkar bir performans verir. hiçbir japon motosiklette de bu cazibe olmadığına göre neyi tartışıyoruz?
    ryangt
    sınıflandırma yapmışsın, ben bir sınıf daha ekleyeyim:
    3-ucuza aldıkları japon malı motosikletleriyle ulaşamadıkları ducatiye laf atanlar
    artık kusura bakmayacaksın.

  19. #39
    Balago Zanis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 ie
    eyvallah hocam!...........

  20. #40
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    tigermbz: bende seni gerçekten varolan 2.sınıfa sokuyorum

    ucuza aldığım japon demişsin? Ulaşamamak demişsin? Yolda 2 kat parayı veren diğerine ulaşamıyorsa hangisini ulaşamamazlık sıkıntısı çeker sence
    Hayatında ne japona ne ducatiye bindiğini sanmıyorum..Klavye başından yazması kolaydır ama...

    Ducati 1098
    Ducati 1098 S
    Ducati 1098 R
    Ducati 1098 T

    1098 R Desmosedici'dir ve 1098 T Motogp versiyonun sadece far ve sinyal takılmış başka bir versiyonudur.5 adet üretilecek sadece ve fiyatı 120,000€

    Türkiye'de satılmayan Yamaha YZF R1 Sp bunların cevabıdır.Ama kimse almaz çünkü trafiğe çıkış izni yoktur...

    Ducati sahiplerinin burjuva olduğu doğrudur.Kasıntılık konusunda harley ve BMW'ciler kadar olurmu olmaz bilmem ama ben bitane 748 sahibine caddede motoruna Hyosung muamelesi yapınca çok fena bozulmuştu onu bilirim
    Ducati 749 ya da 1098 hatta 848 gayet güzel seri makineler,kimse mok atamaz.Ama fiyat/performans makuliyeti Japon'la bir olamaz.Buna karşı çıkmak cehalettir,hatta çok para verdiği için Japon motorlarını küçümsemek cehaletin ötesinde hıyarlıktır..Hee adamda para çoktur,saçmak istiyodur o da bizi ilgilendirmez
    Daha performanslısını yarı fiyatı ucuzuna almayıp,satarken de yarı fiyatına alınmayandan daha ucuza satabilmek için kıvranabilmek ehh kimse kusra bakmasında enayiliktir.

    Bunların hiç birini bilmeden,ducatinin selesine oturmadan 'ducati şöle iyidir,efsanedir,zarttır,özeldir,ayrıcalıktır' diye konuşmakta boşboğazlıktan öte değildir... kimse kusra bakmasın.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)