İlk Türk malı Enduroyla Karaburun’da kum savaşı
Reklamlar
-
Benim burada mevzu bahis yaptığım konu KANUNİ markası ve cross 250. Kuralkan ciddi olarak bu işle ilgileniyor, diğer çinli markaları savunmuyorum, Genel bir tespit olarak da şunu diyorum: çinliler bizi motosiklet sahibi yaptı, ithalatçı firmaların fırsatçılığı, ürünün arkasında durmaması, pasta geniş olunca cebinde parası olan fırsatçıların motosiklet satıcılığına başlaması, sonra batmaları.. bunlar farklı konular... Çinliler sayesinde Türk halkı motosikletle tanıştı mı tanıştı, ya da şöyle diyeyim, çinli markalar ve kanuni Türk pazarına girmeselerdi motosiklet bu kadar yaygınlaşacak mıydı? Cevap hayır.. o zaman çinli motorları kötüleme kolaycılığına kaçmamak gerek, herkes öncelikle cebindeki parayı düşünecek, Mesela Kuralkan bu işle ciddi olarak ilgileniyor, belki duydunuz dizel motosiklet yaptılar.. Ben diyorum ki Kanuni cross 250 ile 300kmsi asfaltta 2200 km yol yaptım, önemli bir sorun yaşamadım, rodaja filan da dikkat etmedim, aldığım gibi araziye girdim, parama göre çok güçlü, güzel bir motor aldım, düşünenlere tavsiye ederim.. saygılar..
Reklamlar
-
-
kanuni enduro 200
motorsikletim kanuni enduro 200 artık üretilmiyor.2007 27 mayıstan beri kullanıyorum.çok memnunum oturaklı çok iyi yol tutan güçlü bir makina.motor kısmı ve yürüyeniyle ilgili hiç bir sıkıntım olmadı.aldığımdan beri yaptığım masrafalr şunlar.ön balata 4sefer değişti.arka balata 1 sefer.ön rulman keçelerini dün değiştirdim.debriyaj teli değişti.akü ve far ampulü.lastiklerde 500 km oldu değiştireli.amortisör yağınıda kendim değiştirdim keçelerde problem olmadığından değiştirmedim.motorsikletim şu anda 25000 km de sorunsuz tek marşta çalışıp ben durdurana kadarda durmuyor arazide oldukça iyi amortisörler oldukça iyi kesinlikle tavsiye edbileceğim bir makine ama artık üretilmiyor enduro.parça konusunda kuralkan sitesinden istediğim parçayı alıp ücretsiz müşteri hizmetlerinden onaylatıyorum.2.gün sabahı istediğim bayiden gidip alıyorum.parçaları çin mallarından kaliteli ve ekonomik.motor bloğu cpu motor tayvan,lastikler çin.hava filtresi çin.kalbüratör dekni japon yakıt olarak 100 km 2,7 ile 3,5 litre arası değişiyor fazla sıkıştırmadan 2,7 litre yakıyor.oldukça iyi.şase türk.plastik aksamlarında(ccc)firmasının amblemi var sinyaller farlar oldukça kaliteli ama grenajları esnek sağlam ama boyasını esnekliğinden güneşten kaynaklı boya çatlaması olabiliyor. amortisörlerde jant ve diğer aksamlarda herhangi bir ülke amblemi yok yanlız iso 9001 kalitesi damgaları falan var.
-
benim tek ümidim kanuni nin işin yıllarcana kolayına kaçıp montaj sanayi den çıkıp bunca yıllık montaj tecrübesinden bilgi edinip artık ufak ufak kendi argesini yapıp kendi motorunu üretip kendi şase kasasını üretip tamamen %100 çinliye bağımlı kalmadan %100 türk motoru diyebiliceğimiz motorlarıda üretmesi gene çin motorlarıda üretmeye devam etsin ama arada artık ufak ufak bunca yıldır montaj yapıp sattığı motorlardan bir şeyler öğrendiğini bir ders aldığını insanlara en azından %100 tamamen her şeyiyle ham maddesine kadar türk malı bir modelle göstermesi gerekli..
-
Yani kesinlikle...En azından prestij için birmodel çıkarsa 2 senede eksiklerini tamamlasa birçok markadan fazla satış seviyesine ulaşır.Fiyatı ile degil endamı kalitesiyle öne çokacak bir model.Tamamaen yeni bir motor(ne çinlide ne avrupada seri üretime geçmemiş.)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler