Bombardier 3-wheeler (3 tekerlekli) 2007'de yollarda
Reklamlar
-
Ünlü Kanada'lı firma Bombardier sahibi olduğu Can-Am markasi altında 2007 Şubat ayında 3 tekerlekli bir model çıkartmaya hazırlanıyor. Modelde 1000cc'lik bir motorun kullanılması öngörülüyor.
Aşağıdaki metnin Türkçe tercümesini yapmaya çalışacağım
Sensational shots of a type of vehicle the world has never seen before! The threewheeler pictured here is a prototype developed by Bombardier Recreational Products in Canada. Bombardier is known for producing snowmobiles, small business planes and railway cars. The big Canadian company, with more than 6000 employees and a lot of money, does also own Rotax, which makes motorcycle engines for Aprilia and BMW.
This new Threewheeler is designed to offer a similar experience to riding a motorcycle, but with the added stability of three wheels. Another advantage is that in many countries a normal car driving licence will allow you to ride this, without the need for a motorcycle licence.
The engine is a 1000cc, 60-degree water-cooled V-twin, designed and built by Rotax, which is owned by Bombardier. It is the same engine as used in the Aprilia RSV-R superbike, so should make around 130 bhp.
According to the firm's original plans, the bike should have a CVT gearbox, but the spy pictures appear to show a conventional foot-operated gearchange. Bosch has developed an ABS brake system for the vehicle, and an electronic stability system. The front and rear brakes are operated individually, as on a motocycle.
The vehicle could be marketed under the Can-Am brand, which, again, is owned by Bombardier. The firm is planning to launch the vehicle on February 7 at an airfield in San Diego, and it will be sold in mainland Europe and the United States, with deliveries starting in the first half of 2007.
Reklamlar
-
ÇOk süper bi alet.Türkiyede tutarmı bilmiyorum böyleleri.
1 St Class Warrior.Hardware Master.
-
Super Moderator
Önce havadan karaya inen, ardından kara araçlarına tekerlek takan, yavaş yavaş 4 ve sonunda 3 tekerleğe düşen Bombardier kararlı adımlarla 2 tekerlekli motosiklet sektörüne yaklaşıyor.
Adı, ünü belli bir firma sektöre adım atıyor, gözümüz aydın...
-
[B][COLOR="Blue"]"-.crazy team.-" -ѕєякαи кαяαуєℓ-[/COLOR][/B]
[B]0 RH(+) cBr 125 R:bounce:[/B]
-
[COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]
-
valla bende bombardier ds650 baja var cidden super alet bombardier yapıyorsa buda superdir gercekten cok basarılı bir firma
-
güzel birşeymiş yaaa, tahminen ne kadardır, bilen var mı?
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
Çok hoş duruyor acaba kaç YTL ye sunarlar?Tutmaz ben zannetmiyorum.Paylaşım için tşk ederiz...
-
Acayip bir görüntüsü var. İki teker yapsalardı ya şunu.
Gönül ne gezi ister, ne dernek şahane;
Gönül iki kalıcı dost ister, motosiklet bahane.
-
25 Aralık 2006, 10:26
#10
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
25 Aralık 2006, 12:19
#11
Çok güzel ama motorun bazı avantajlarını azaltmış. Başta trafikte aralardan kaçma, istanbul için çok önemli bi özellik malum yollarımız dar ve sıkışık daha sonrada park sorunu heryere rahatlıkla park ettiğimiz iki tekerleri, üç teker olunca kaldırıma çıkarmamız zor. Birde en sevdiğim otoparklara para ödemmeden alışveriş merkezlerinde filan kart okutmadan yandan yavaş yavaş uzama. Bu özellikleri göz ardı edersek güzel bi alet.
-
25 Aralık 2006, 13:15
#12
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
25 Aralık 2006, 18:15
#13
Dilim döndüğü kadar çevirmeye çalıştım. Buyrun.
Dünyanın daha once hiç görmediği türde bir aracın sansasyonel fotoğrafları! Burada resmedilen 3 tekerlekli, Kanada’daki Bombardier Rekreasyonel Ürünler Firması tarafından geliştirilen bir prototiptir. Bombardier, kar araçları, küçük iş uçakları ve trenyolu arabaları ile ünlüdür. 6000 çalışanı ve çok parası olan bu Kanadalı büyük şirket aynı zamanda Aprilia ve BMW için motorsiklet motoru üreten Rotax’ın da sahibi.
Bu yeni 3 tekerlekli, motorsiklet sürüşüne benzer fakat 3 tekerleğin dengesinin eklendiği bir tecrübe sunmak üzere dizayn edildi. Diğer bir avantajı da bir çok ülkede motorsiklet ehliyetine gerek olmadan araba ehliyeti bu aracı kullanmanıza olanak sağlayacak
Motor, Bombardier’in sahibi olduğu Rotax tarafından dizayn edilen ve üretilen 1000cc’lik 60 derece açılı su soğutmalı V-twin. Aprilia RSV-R superbike’ta kullanılan motorun aynısı,yani yaklaşık olarak 130 bg güç üretmeli.
Firmanın original planlarına göre motor CVT vites kutusuna sahip olacaktı, fakat casus fotoğraflar geleneksel ayakla kontrol edilen vites değişimi olduğunu gösteriyor. Bosch, bu araç için ABS fren systemi ve elektronik denge sistemi geliştirdi Ön ve arka frenler motorsiklette olduğu gibi bağımsız olarak çalışıyor.
Araç, yine Bombardier’e ait olan Can-Am markası altında pazarlanabilir. Firma aracın tanıtımını 7 Şubat tarihinde San Diego’da bir havaalanında yapmayı planlıyor. Teslimat 2007’nin ilk yarısında başlamak üzere satışlar Avrupa anakarasında ve A.B.D.’de olacak.
-
25 Aralık 2006, 20:28
#14
acaba virajları nası alıoki cok merak ediom
[CENTER][B][COLOR="Red"]*** THE WEBMASTER[/COLOR] BY_KANUNSUZ[COLOR="Red"] ***[/COLOR][/B]
::evil::[/CENTER]
-
26 Aralık 2006, 01:31
#15
Forumdan Uzaklaştırıldı
arkadaşlar birşey dikkatimi çekti, arkadaki minderde oturan yolcunun belinde balık adamların kullandığı kurşun kemerden var... fark edebildiniz mi
acaba arkataraf hafif olunca motor virajda savruluyor mu? yoksa yoldan çıkmasındie hep arkada yük mü taşımak gerekioo???
niee böyle kurşun kemer takmalı ki? ne bakımdan işe yarıoo, yoksa bende artcıma kurşun kemer taktırtacamda ondan fikirlerinizi sordum... ben şahsen çözemedim olayı...
-
29 Aralık 2006, 02:06
#16
ya gercekden de güzele benziyor fuarda yakından görebiliriz herhalde..
34uc8334 a rh+ 30091981
-
nevZAT150 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar birşey dikkatimi çekti, arkadaki minderde oturan yolcunun belinde balık adamların kullandığı kurşun kemerden var... fark edebildiniz mi
acaba arkataraf hafif olunca motor virajda savruluyor mu? yoksa yoldan çıkmasındie hep arkada yük mü taşımak gerekioo???
niee böyle kurşun kemer takmalı ki? ne bakımdan işe yarıoo, yoksa bende artcıma kurşun kemer taktırtacamda ondan fikirlerinizi sordum... ben şahsen çözemedim olayı...
ağırlık denemesi olabilir. aracın yükleme için ne kadar ağırlık olması gerektiği gii konular içindir. genelde yükleme kapasitesi olarak 150 - 200 kg olarak veriliyor iki kişinin toplam ağırlığı test rakamına ulaşmadığı için pratik çözüm olarak kurşun ağırlık konmuş olması ihtimali var.
başka bir düşünce de bu motorlar su altında da gidebiliyor artçı su altında giderken suyun üstünde kalmasın diye
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
arazide cuvallar bu,endurosuda olmaz,
begenmedim
-
arazi için üretildiğini sanmıyorum daha çok asvalt kullanımı için ön çamurluklara dikkat edilirse arazi tipi değil. daha çok motorun iki terkeli dengesizliğinden çekinin motor severler için üretilmiş gibi görünüyor.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
olsu ne o oyle iki teker onde payton gibi yakısıyomu hic
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler