Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

2007 Kawasaki ZX-10R - Verdona

    REKLAM ALANI
  1. #41
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    son modeli gerçekten muhteşem.zx-10r center eksozlar artık hemen hemen(suzukıgsx1000r hariç.)bütün racing lerde var.eğer burada hangi R makina iyi derseniz bunu farklı olarak anlatabiliriz.dizayn olarak bakarsak sıralama(bence tabii.)şu şekilde oluşur.1.YAMAHAR1.2.KAWASAKİZX-10R.3.DUCATİ999.4.SUZUKİGSX1000R.5.HONDACBR1000RR. sağlamlık olarak bakarsak.1.HONDA.2.DUCATİ.3.KAWASAKİ.4.SUZUKİ.5.YA MAHA.yol tutuşuna gelince buarada pek te farkları yok.çok az olmakla birlikte.son olarak şu an kafamda(kısmetse biraz da cüzdanda olunca.).kesinlikkle KAWASAKİYİ ALACAĞIM.

    sevgili ruh ve beyin dostlarım bakıyorum bazı dostlar başka rengi yok mu demişler.ben de fikir beyan edeyim dedim...bu renk meselesi çok önemli benim için.şimdi YAMAHA R1.DE BEYAZ KIRMIZI DERİM.HONDACBR1000RR DA SİYAH KIRMIZI TEK GECERİM.DUCATİ999 DA SADECE KIRMIZI DERİM.(TABİİ PARA OLSA DA ALMAM 27.000EURO.NİÇİN???YANİ JAPONLAR ZATEN SÜPERRRRR!!!!!)KAWASAKİ ZX TE TEK RENK.!BAŞKA RENK ASLA OLMAZ YEŞİL...SADECE YEŞİL.SUZUKİGSX TE İSE MAVİ BEYAZ.BUNUN DIŞINDALİLER PEK HOŞUMA GİTMEZ(RENK OLARAK.).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ars287duff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R6 & 2006
    amartisör veya damper adını verdiğimiz aparat motosiklet için hayati önem taşıyan ama hangi sebepten bilinmez sadece suzikilerde, bir söylentiye göre de 2007 yada 2008 honda 1000rr da standart olarak takılı gelen şeydir.
    görevi motosikletlerde çırpma dediğimiz yüksek hızlarda giderken aniden gaz kapatma sonucu ön lastige aşırı yük biner ve ön lastik asfalttaki yada pistteki en ufak tümsekten yada çukurdan etkilenerek çok hızlı bir biçimde vibrasyona yani saga sola sallamaya başlar. işte damper yani direksiyon amortisörü motorun şasisi ile gidonnun baglandıgı yere takılarak sertlik ayarı sayesinde gittiginiz yol durumuna göre ayarlanır ve direksinonda istenmeyen ve aniden oluşan sarsıntıları ve boşlukları alır.
    pistte ve düz yolda veya uzun virajlı yollarda sertlik ayarı artırılarak direksiyonun saga sola fazlaca dönmesini engeller zaten pistte yada düz yolda motoru virajda kontrol için gidon degil motorun kendisi yatırıldığı için direksiyonun çok dönmesine gerek yoktur.
    bir küçük bilgi daha bu aparatın en düşük fiyatı yaklaşık 500 euro dur.
    ben henüz hala alamadım ve 2 kez çok tehlikeli bir biçimde çırpma yaşadım, canını seven varsa alsın önemli bir aparattır.
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı Mesajı göster




    Gidonun hemen önünde bulunan şu amortisör ne işe yarıyor fikri olan varmı????.Boy hondalarda bu parçanın sürüş hızına göre gidon açısını yada sertliğini düzenlediğinden bahsetmişti daha doğrusu ben öyle anladım sürüş güvenliği ile alakalı olmalı diye düşünüyorum tabi benim söz ettiğimden çok daha ayrıntılı anlatmıştı ne işe yaradığını öğrenmek için yabancı linklere baktım İtalyanca ve İspanyolca İngilizce olanlarda rastlamadım...
    Benim ilk gördüğümde hiç hoşuma gitmemişti ama git gide gözlerim alışıyor daha bir beğeniyorum ...Mahalledeki ufaklıklar benim Hyo yu görünce Kawasaki geldi diyorlar motosiklet çocukluğumuzda Kawasaki idi...
    sevgili muammerakbulut arkadaşımız bazı dostlar diyerek benden bahsetmişi bende yazmak istedigimin yanlış yada eksik anlaşıldığını farzederek kendimi düzelteyim;
    söylemek istediğim şuki elbetteki kawa dendiğinde fıstık yeşili, suzuki dendiğinde de mavi, ducati dendigindede ateş kırmızısı agırlıklı renklerin insanın aklına geldigini biliyorum ama nasılsa yamaha her modelde special bir reenk ve tasarımla kendini ifade ediyosa kawada bence kendini aşıp modelleri arasında fark yaratmalı tek renk agırlıgından vaz geçmeli tüm model ve serilerinde tek renk ve ton kullanmak bence göz alışkanlıgına sebep olmakta. modelleri çok yakından takip etmeyen biri için 2000 model bir kawa ile 2007 kawa arafında fiççbir fark yoktur bunun en byük sebebi fıstık yeşilinin yıllardır kullanılmasıdır. yeşilin üzerine kullanılacak farklı bir renk yada farklı bir ton daha lezzetli bir tat sunar bence. bilmem anlatabildim mi...
    Alıntı muammerakbulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son modeli gerçekten muhteşem.zx-10r center eksozlar artık hemen hemen(suzukıgsx1000r hariç.)bütün racing lerde var.eğer burada hangi R makina iyi derseniz bunu farklı olarak anlatabiliriz.dizayn olarak bakarsak sıralama(bence tabii.)şu şekilde oluşur.1.YAMAHAR1.2.KAWASAKİZX-10R.3.DUCATİ999.4.SUZUKİGSX1000R.5.HONDACBR1000RR. sağlamlık olarak bakarsak.1.HONDA.2.DUCATİ.3.KAWASAKİ.4.SUZUKİ.5.YA MAHA.yol tutuşuna gelince buarada pek te farkları yok.çok az olmakla birlikte.son olarak şu an kafamda(kısmetse biraz da cüzdanda olunca.).kesinlikkle KAWASAKİYİ ALACAĞIM.

    sevgili ruh ve beyin dostlarım bakıyorum bazı dostlar başka rengi yok mu demişler.ben de fikir beyan edeyim dedim...bu renk meselesi çok önemli benim için.şimdi YAMAHA R1.DE BEYAZ KIRMIZI DERİM.HONDACBR1000RR DA SİYAH KIRMIZI TEK GECERİM.DUCATİ999 DA SADECE KIRMIZI DERİM.(TABİİ PARA OLSA DA ALMAM 27.000EURO.NİÇİN???YANİ JAPONLAR ZATEN SÜPERRRRR!!!!!)KAWASAKİ ZX TE TEK RENK.!BAŞKA RENK ASLA OLMAZ YEŞİL...SADECE YEŞİL.SUZUKİGSX TE İSE MAVİ BEYAZ.BUNUN DIŞINDALİLER PEK HOŞUMA GİTMEZ(RENK OLARAK.).
    [URL="http://media.yamaha-motor-europe.com/swf/2006_YZF_R6_vr01.swf"][COLOR="Red"][FONT="Palatino Linotype"][CENTER][B][SIZE="2"]<<<<<<<<<< 2006 YZF-R6 >>>>>>>>>>[/SIZE][/B][/CENTER][/FONT][/URL][/COLOR]

  3. #43

    Üyelik
    02 Ekim 2006
    ya bencede güzel ama egzozlar koltuk altı olmasa daha iyi olur ben ce nedersinizzzzzzzz

  4. #44
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    dostlar hepsi çok güzel makinalar.tabii renk zevki kişiye göre birşey.kimi siyah..kimi kırmızı olsun der.ben sadece bazı temel renkler vardır.bunlar markalara özgüdür.ki zaten yamahanın bordosu da var.kırmızısı da var.siyahı da var...diğer renkleri de mevcut.ama bir r6 r1 de ben sadece ve sadece kırmızı beyazı tercih ederim.ducatinin herkezin bildiği gibi 999 da iki renk var.siyah ve kırmızı.ducati satışların yüzde 80 nden fazlası kırmızı renk.(yurt dışı pazarı.ducatinin türkiyede pazarı varla yok arasında.racinglerde.bunun en büyük etkisi yüksek fiyatı tabii.).ama tabii bu renk olayı kişiye özgü...

  5. #45
    C@NSU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    İst - bjk
    Motosikleti
    keske enduro olsa..
    kawasaki muhtesem
    hayalimdeki motor iste bu

  6. #46
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı johny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pokemon suratlı bir kamyona bakıyoruz....
    Hepsi bu...;)

    Saygılar...



    Dizayn olarak olabilir ama performans olarak kesinlikle kategorisinin birincilerinden
    Herşey tip değil bence performans olarak bu mu honda mı deseler gözüm kapalı kawayı seçerim
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  7. #47
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    3 unu de reel olarak kullananlarin yorumlarini gercekci bulurum gerisi tras(h)...
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  8. #48
    eXeSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben beğenmedim çok hantal duruyor..
    hantallık görüntüde değil motorunda belli olur bence çok şaşalı birasda hayabusaya benzetmişler ama performansa bakmak lasım;)


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler