Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

CFMoto dört silindirli motor patenti aldı. CFMOTO 500 SR geliyor

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    patent
    /.’./
    ad
    1.
    bilimsel ve teknik bir buluşun ya da böyle bir buluşu uygulama alanında kullanma hakkının kime ait olduğunu gösteren resmi belge.


    Cfmoto hangi konuda patent almış ?
    Osm@n bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cfmoto hangi konuda patent almış ?
    İçten yanmalı 4 zamanlı benzinli motorun patentini almıştır. Reyiz deyince oluyor da CF deyince neden olmasın?

    yaşlıveacemi bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    clx 700 heritage kullaniyorum.inanilmaz yol dengesi var.tam olarak sport touring surusu var.
    On amortisorler damper ve rebound ayarli showa.
    eco ve spor 2 mod var.eco 50 spor 75 beygir.
    parca kalitesi ust duzey.dizayn uniq
    cinliler teknoloji ve gelecege yatirim yapiyor.
    Bok atmakla biyere varamassiniz.
    Ancak sanirim yedek parca stok sorunu var.
    herhangi bir modelin atiyorum debriyaj balatasi yada yan krenaj falan stoklanmamis.arastirmak gerekir almadan once
    oialdemir ve freasy bunu beğendiler.

  4. #24
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu biliyorum hocam, hatta 250 ve 390 ların motor bloklarını söktüğünde kapağın üzerinde direk kocaman bajajda yazıyor, yanlış bilmiyorsam bajaj tamamen ktm ye montaj yapan bir fabrikayken kendi motorlarını çıkaran bir marka.
    ama anlatmaya çalıştığım şu;
    ben ktm servisine götürdüğüm zaman motorumu gözüm kapalı bırakıp, sorunları halledilmiş vaziyette alabiliyorum, herhangi bir problem olduğunda bir nebze yine arkasında duruluyor, ktm servisi ile sorun yaşayan tek tük insan varken, bajaj servisi ile sorun yaşayan yüzlerce insan var.
    benim anlatmaya çalıştığım daha çok mercedes ve bmw a segmentteki araçlarına renaulttan motor alarak yapıyorlar. doğal olarak kalitesi ve kullanıcı kitlesi ister istemez düşüyor, bmw bu durumdayken tutupta doğan/şahinden motor alıp takarsa bu arabaya ciddi imaj kaybı olur.
    Burada ilk nesil 390 ile çok sorun yaşayan arkadaş oldu. Çok güzel motosiklet ama özellikle RC390 bir ara kol çıkarması ile meşhurdu. Resmi dağıtıcı ile davalık oldu 2-3 arkadaş tabi yeni modellerde böyle şeyler duymadık. Bahsettiğim 2017-18 yılları sanırım.

    CFmoto 1290 bloğunu kullanacaklar. KTM bu durumdan rahatsız değil. Avusturya gibi bir ülke ile Çin' in üretim maliyeti kıyasnamayacak kadar avantajlı.

    https://www.bikewale.com/news/ktm-12...atents-leaked/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj ülkemizde popüler ama hep bütçesi uygun kardeşlerimize hitap eden motorlar yapıyorlar, en sofistike motorları Dominar 400 Ug. Ok Dominar da iyi hoş, çok güzel motor da bence Cf Moto farklı kulvarda ilerliyor. 2 Markanın da modellerini kıyasladığımızda onları aynı cümle içinde bile anmak bence doğru değil.
    Ürün çeşitliliği ve ürenlerin sürekliliğine baktığımız zaman Çin' in HONDA' sı olma yolunda bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patent
    /.’./
    ad
    1.
    bilimsel ve teknik bir buluşun ya da böyle bir buluşu uygulama alanında kullanma hakkının kime ait olduğunu gösteren resmi belge.


    Cfmoto hangi konuda patent almış ?
    mt650, nk650, clx700 serisi hepsi kawasaki ER6 bloğu üstüne kurulu. CLX 700 lerde 50 cc bi hacim artışı var sadece. Lisanslı bir üretim.
    NK ve MT800' birebir 790 bloğu. Tüm KTM 790 lar Çin' de üretiliyor şuan 790ADV ler 790Duke ler hepsi.

    CF nin yeni 450MT sinde süreç ters işledi. 790 ı küçültüler. Bu yeni 500 lük de durumu bilmiyorum. Kawasaki den lisans alındı mı alınmadı mı.

    https://www.visordown.com/news/new-b...ts-bike-teased

  5. #25

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzak olmayan bir gelecekte otomobilde olduğu gibi Çinliler Japonlar dahil tüm satış adetlerinde tepelerde olacak.
    Başı CFmoto, Voge, Kove ve QJmotor çekecek. Çünkü devlet arge ve yatırımlarını destekliyor. Kaynak sınırsız.
    Kimse bununla baş edemez. Kaliteli değil. Çöp gibi cümlelerin altı dolu değil artık. Ciddi anlamda çağın standartlarında üretim yapıyorlar.

    CFmoto önümüzeki yıl 1290 bloğu dahil tüm KTM' leri üretecek. 1290 ın bloğunu kendi modellerinde de kullanacak.
    675cc lik trimup bloğuda satın aldılar. Kawasaki' nin küçük 4 silindir makinesinide üretiyorlar artık.

    Voge BMW' nin 900 e kadar olan tüm bloklarını yapmaya başlamıştı. Küçük olana TVS yapıyor zaten. Şuan büyük
    Boxer ı yapmayı konuşuyorlar. R kodlu olan BMW nin ana makinesini yani.

    Kove yeni bir firma bilindik tüm motor bloklarını kopyalıyorlar gibi. Ancak CEO su biraz yarış meraklısıs ciddi hafifleme var modellerde.

    QJbenelli ortaklığı hala devam ediyor. Ama QJ artık kendi devam edecek. Benelli ile yaptığı herşeyin daha iyisini yapıyor şuan.

    5 yıl sonra bu markaları bambaşka pozisyonlarda göreceksiniz. YTD
    şu markalara yatırım yapabileceğim bir fon olsa motorumu satar basarım tüm parayı. ama ortalama türk tüketicisi bir müddet daha bunlara çöp demeye devam eder. nmax ve pcx'e ilah muamelesi yapan bir pazarımız var. böyle yenilikler bizi zorlar.

  6. #26
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu markalara yatırım yapabileceğim bir fon olsa motorumu satar basarım tüm parayı. ama ortalama türk tüketicisi bir müddet daha bunlara çöp demeye devam eder. nmax ve pcx'e ilah muamelesi yapan bir pazarımız var. böyle yenilikler bizi zorlar.
    Çinliler 80' ler dünyayı kasıp kavuran Japon mallarının yerini alıyor. O dönem Çin devrim mevrim birbirini asarken Japonlar bugün dünyada ki saygın üretici konumuna gelmişti. Bugün Çin benzer bir yol ile ilerliyor. Herşeyi kopyalama evresi bitti. Ulusal markalar çıkarma dönemi geldi. 20-30 yıl da bunların hüküm sürdüğünü göreceğiz.
    freasy ve TIGERSHARK bunu beğendiler.

  7. #27

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patent
    /.’./
    ad
    1.
    bilimsel ve teknik bir buluşun ya da böyle bir buluşu uygulama alanında kullanma hakkının kime ait olduğunu gösteren resmi belge.


    Cfmoto hangi konuda patent almış ?
    Ben ne için paten aldı bir şey mi icat etti yoksa birinin patent hakkını mı aldı? Patentin konusu ne demişim.

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt650, nk650, clx700 serisi hepsi kawasaki ER6 bloğu üstüne kurulu. CLX 700 lerde 50 cc bi hacim artışı var sadece. Lisanslı bir üretim.
    NK ve MT800' birebir 790 bloğu. Tüm KTM 790 lar Çin' de üretiliyor şuan 790ADV ler 790Duke ler hepsi.

    CF nin yeni 450MT sinde süreç ters işledi. 790 ı küçültüler. Bu yeni 500 lük de durumu bilmiyorum. Kawasaki den lisans alındı mı alınmadı mı.

    https://www.visordown.com/news/new-b...ts-bike-teased
    Sizde kawasakinin bilmem ne bloğunu bilmem ne motorun da kullanmış. Bilmem ne motorunun da hacmini 50 cc büyüttüler, bilmem ne modelleri de Çin'de üretiyorlar gibisinden cevaplar vermişsiniz.

    Bunların patentle ne alakası var ? Çin'de motosiklet üretmek bilimsel buluş mu oluyor ? ya da motor hacmini 50 cc büyütmek ?

    Admin de sırf gelirat olsun diye nedir, ne değildir diye incelemeden konu açıyor.

  8. #28

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    patent başvurusu motorun soğutma sistemiyle alakalıymış ama başvuruda motorun detayları da gösterilmiş. meraklı arkadaşlar okuyabilir.

    https://www.cycleworld.com/motorcycl...rs-in-patents/
    yaşlıveacemi bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patent başvurusu motorun soğutma sistemiyle alakalıymış ama başvuruda motorun detayları da gösterilmiş. meraklı arkadaşlar okuyabilir.

    https://www.cycleworld.com/motorcycl...rs-in-patents/
    Helal olsun iyi laf değdirdin. Zaten forumunda amacı milletin bir birine ufaktan laf değdirmesi.
    freasy bunu beğendi.

  10. #30
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ne için paten aldı bir şey mi icat etti yoksa birinin patent hakkını mı aldı? Patentin konusu ne demişim.



    Sizde kawasakinin bilmem ne bloğunu bilmem ne motorun da kullanmış. Bilmem ne motorunun da hacmini 50 cc büyüttüler, bilmem ne modelleri de Çin'de üretiyorlar gibisinden cevaplar vermişsiniz.

    Bunların patentle ne alakası var ? Çin'de motosiklet üretmek bilimsel buluş mu oluyor ? ya da motor hacmini 50 cc büyütmek ?

    Admin de sırf gelirat olsun diye nedir, ne değildir diye incelemeden konu açıyor.
    450SR ve 450MT de ki blok sıfırdan yapıldı. 790 a bakılarak blok küçültüldü. Arkadaş laf dokundurmuyor. Hava girişi ile ilgili yeni bir şey deniyorlar.
    Kawasaki' nin Ninja ZX-4RR bloğunu klon olarak yapmış olsalarda hava girişi için bir farklılık yapmışlar.

    Kimse bir şeyi sıfırdan üretmiyor. Patent aldı yazmadık hiç bir yerde. Ürettiği şeylerin kaynakları ile ilgili konuştuk. Admin başlığı siz istediniz diye açmadı. Bu forumda siz istediniz diye başlık açılmıyor. Kendinizi bu kadar kıymetli görmeyin. Burası motosiklet kültürü ile ilgili bir tartışma platformu başlığı yada konuyu sevmiyorsanın okumazsınız olur biter. Benim size bir şey açıklama yada ispatlama zorumluğum yok. Sizde otorite filan değilsiniz. Okumayıverirsiniz bu konuyu olur biter.
    computeus ve MR.BERK bunu beğendiler.

  11. #31

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Helal olsun iyi laf değdirdin. Zaten forumunda amacı milletin bir birine ufaktan laf değdirmesi.
    Abicim sana da yaranılmıyor yani? :D

    Soru sormuşsun cevabını almışsın yine de mutsuzsun :D
    espresso ve maktama bunu beğendiler.

  12. #32
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Sanki Mick Doohan' a '' Abi sen motora biraz garip oturuyorsun'' dedik. O da bize ' Kardeşim bu değil bu da değil bu hiç değil. Ben bambaşka bir sürüş pozisyonu istiyorum '' diye ayar veriyor. :D

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CFmoto önümüzeki yıl 1290 bloğu dahil tüm KTM' leri üretecek. 1290 ın bloğunu kendi modellerinde de kullanacak.
    An itibariyle Cin'de kucultulmus LC8 bloklu bir model uretiyor CFmoto, ama sadece Cin piyasasina.

    Cin acik ara farkla en cok arac ureten ulke. Lakin iki nokta onemli:
    1. Bu araclarin ezici cogunlugu ic payasaya gidiyor. Dunyada 5 insandan biri Cinli zaten.
    2. Ciro ve karlilik orani sayidan daha onemli. Cin'de satilan ortalama arac fiyati Avrupa ve Amerika'dan cok daha az.

    Amerika Cin'den sonra en buyuk araba pazari, ve burada bir tane bile Cinli marka yok henuz. Tabii ki zaman icerisinde bu degisebilir. Daha iyisini daha ucuza ureten kazanir, ve kazanmali da.

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzak olmayan bir gelecekte otomobilde olduğu gibi Çinliler Japonlar dahil tüm satış adetlerinde tepelerde olacak.
    Başı CFmoto, Voge, Kove ve QJmotor çekecek. Çünkü devlet arge ve yatırımlarını destekliyor. Kaynak sınırsız. Kimse bununla baş edemez.
    Cin cok ciddi atak yapti ve bu mevcut markalara ciddi baski uygulayacak. Bu kesin. Ama herseyin tepe taklak olmasi noktasinda o kadar da emin degilim. Hic bir kaynak sinirsiz degildir. Ne Almanya devleti VW grubuna, ne Japon devleti Toyota'ya, ne de Amerika devleti Ford ve GM'e "Cinli ureticilerle kendi imkanlarinizla rekabet edin, edemezseniz de yok olun, n'apalim buraya kadarmis" demeyecektir. Cok buyuk ve kritik bir endustri bu. Cok fazla para ve is imkani demek. Milli guvenlikle de iliskili. Daha once devletler bu tip endustrilere direk mudahele edip kurtardilar, icabinda milyarlarca dolar hibede bulundular.

  14. #34
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    An itibariyle Cin'de kucultulmus LC8 bloklu bir model uretiyor CFmoto, ama sadece Cin piyasasina.

    Cin acik ara farkla en cok arac ureten ulke. Lakin iki nokta onemli:
    1. Bu araclarin ezici cogunlugu ic payasaya gidiyor. Dunyada 5 insandan biri Cinli zaten.
    2. Ciro ve karlilik orani sayidan daha onemli. Cin'de satilan ortalama arac fiyati Avrupa ve Amerika'dan cok daha az.

    Amerika Cin'den sonra en buyuk araba pazari, ve burada bir tane bile Cinli marka yok henuz. Tabii ki zaman icerisinde bu degisebilir. Daha iyisini daha ucuza ureten kazanir, ve kazanmali da.



    Cin cok ciddi atak yapti ve bu mevcut markalara ciddi baski uygulayacak. Bu kesin. Ama herseyin tepe taklak olmasi noktasinda o kadar da emin degilim. Hic bir kaynak sinirsiz degildir. Ne Almanya devleti VW grubuna, ne Japon devleti Toyota'ya, ne de Amerika devleti Ford ve GM'e "Cinli ureticilerle kendi imkanlarinizla rekabet edin, edemezseniz de yok olun, n'apalim buraya kadarmis" demeyecektir. Cok buyuk ve kritik bir endustri bu. Cok fazla para ve is imkani demek. Milli guvenlikle de iliskili. Daha once devletler bu tip endustrilere direk mudahele edip kurtardilar, icabinda milyarlarca dolar hibede bulundular.
    https://www.morebikes.co.uk/bike-reviews/278203/long-termer-ktm-790-duke-2/#:~:text=Only%20now%20it's%20made%20by,%2Da%2Dbit% 20thousand%20miles.

    https://www.bikewale.com/news/made-i...ed-in-the-usa/

    Ben Duke 790' ın ve 790 taşıyan modellerin Çin' in CFmoto fabrikasında üretildiğine eminim. Hatta bir kaç probleminde çözüldüğünü yazmış uzun kullanıcı incelemesinde adam.

    https://www.motorcycle.com/bikes/man...eview-44598145https://www.motorcycle.com/bikes/man...-ride-44600017https://www.motorcycle.com/bikes/man...-ride-44592439https://www.motorcycle.com/manufactu...irst-ride.html

    Bu adamlar önceden CF filan incelemezdi. Şimdi chaseontwowheels de bile böyle Çin modelleri incelendiğini görüyorum.

    Elon abi kendi ağzıyla Çin'li otomotiv üreticileri ile baş edemiyorum dedi. Tesla çalışanlarının %20 sini içten çıkardı.
    Bunda Tesla'nın parasına göre çokta kaliteli üretim yapmaması ve pillerin hala çok verimli olmaması pay sahibi ama asıl sebep araç başına birim maliyet ile baş edememesi. Amerikan devleti zaten soft power Avrupa' ya Çin ticareti için göz dağı veriyor. Pasifikte gerilim devam

  15. #35

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Patent konusuna çok takılmayın.
    Apple'ın Samsung'dan tazminat kazandığı patent "kenarları yovarlatılmış ikonlar" idi kabaca =)

    Çin'in pazarı domine edecek olması işin doğası da; benim korkum bunun üstüne en iyi motor çinli motor tatavası da başlayacak. Neyse o zamana artık internetle ilişiğini kesmiş bir dede olurum umarım =)
    oialdemir bunu beğendi.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Duke 790' ın ve 790 taşıyan modellerin Çin' in CFmoto fabrikasında üretildiğine eminim.
    Tabii ki. O yüzden fiyatı daha ucuz. İşin garibi MCN'den Michael Neeves laf arasında Çin mali 790'ların Avusturya üretimlerden daha sorunsuz olduğunu söylediydi, ki mantıklı da. Çin istediğinde kaliteli üretim yapabileceğini tüm dünyaya çoktan ispatlamış durumda. Hatta seneye yeni Superduke'ta kullanılacak olan 1390 LC8 te Çin'de üretilebilirmiş. Bu da tüm KTM motorlarının Çin'de üretilmesi demek.

    İtirazım Çin'li üreticilerin "sınırsız devlet yatırımı sayesinde tüm üreticilerin önüne geçmesi" iddianızdaydı. Bu haksız rekabettir ve buna kimse izin vermez, ekonomisinin dev bir parçası olan temel endüstrilerini dış devletlere yedirmez. Çinden gelen araçlara gümrük vergisini arttırır, Çin'in üreticilere verdiği maddi destek diğer ülkelerin vergi geliri olur, bitti gitti:
    https://www.reuters.com/business/aut...om-2024-05-29/
    oialdemir bunu beğendi.

  17. #37
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabii ki. O yüzden fiyatı daha ucuz. İşin garibi MCN'den Michael Neeves laf arasında Çin mali 790'ların Avusturya üretimlerden daha sorunsuz olduğunu söylediydi, ki mantıklı da. Çin istediğinde kaliteli üretim yapabileceğini tüm dünyaya çoktan ispatlamış durumda. Hatta seneye yeni Superduke'ta kullanılacak olan 1390 LC8 te Çin'de üretilebilirmiş. Bu da tüm KTM motorlarının Çin'de üretilmesi demek.

    İtirazım Çin'li üreticilerin "sınırsız devlet yatırımı sayesinde tüm üreticilerin önüne geçmesi" iddianızdaydı. Bu haksız rekabettir ve buna kimse izin vermez, ekonomisinin dev bir parçası olan temel endüstrilerini dış devletlere yedirmez. Çinden gelen araçlara gümrük vergisini arttırır, Çin'in üreticilere verdiği maddi destek diğer ülkelerin vergi geliri olur, bitti gitti:
    https://www.reuters.com/business/aut...om-2024-05-29/
    Sınırsız lafın gelişi. Tabi ki hiç bir kaynak sınırsız değil. Devlet ticarette atılmaları için tüm tüketim mallarına yükleniyor. Demek istediğim o aslında. Telefon ile başladı. Motosiklet ve otomobil ile devam ediyor. Şuan en büyük atakları Rusya' da aslında. Avrupa ruslara ambargo uygulayınca
    Rusya Çin malı otomobiller ile dolmaya başladı.
    hasmet bunu beğendi.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gerçi eninde sonunda Çin devletinin otomotive yaptığı yatırım kısmen inovasyon olarak Çinli üreticilerde ortaya çıkıyor ve çıkacak, bu da Avrupa ve Amerikalı üreticiler üzerinde rekabet baskısı oluşturacak. Bu da tüketicinin yararına.
    oialdemir bunu beğendi.

  19. #39
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    - Çöp vs. gibi değerlendirmeler gerçeklerden çok uzak.

    - Yeni bir 250 SR'yi kullanma imkanım oldu. Hiç bir arızası olmasa da motordan gelen sesler beni rahatsız etti. Enteresandır bu rahatsız edici sesleri sadece motorun üzerindeyken duyuyorsunuz.

    - CF-MOTO 650 NK'nın rodaj bakımında ustaya yağ tapasının yerini göstermeseydik. Epey arayacaktı 650 NK bazı tasarım zayıflıkları olsa da kendi sınıfında bilindik "Çin motoru" algısının dışında kalan bir makina. Bu durum bütün bileşenleri ve sürüş dinamikleri için geçerli. Sağlam olduğunu söyleyebilirim. 6 ay kullanım sonunda En az 12 kez düşürüldükten sonra (koruma demiri mevcut) hiç bir hasar almadığına tanık oldum. Değerlendirme yaparken bu makinanın MT25 fiyatına alındığını da unutmamak gerekiyor.

    - Çinli üreticiler kendilerini her geçen gün daha da geliştiriyor. Yakıt ekonomisi ve genel kalite konusunda da bu gelişim devam edecektir. Satış sonrası hizmetler ise en zayıf halka olarak duruyor. Bu konuda da yeni adımlar atılacağını düşünüyorum. Ve ezberler her geçen gün daha fazla bozulacak.
    oialdemir bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)