Aprilia RS 457 Türkiye'de Satışa Sunuldu.. İşte Fiyatı ve Özellikleri.
Reklamlar
-
Aprilia RS 457, dünya çapındaki genç motosikletçiler için teknoloji ve tasarım alanında yeni bir referans noktası haline gelerek, spor motosikletler dünyasına Aprilia tarzıyla yön vermeyi amaçlıyor.
Aprilia, başarısını kanıtlamış modellerinin yanı sıra yarış pistlerinde elde ettiği tecrübeyi yollara taşıyan yeni RS 457’yi Türkiye'de ilk kez motosiklet tutkunlarıyla buluşturdu. Yeni Aprilia RS 457, Türkiye’de 359.000 TL fiyatıyla fuarla birlikte listelerde yerini aldı.
Aprilia RS 457, özellikleriyle neler sunuyor❓
Hafif yapısı, A2 ehliyetle kullanılabilecek bir motosiklet için olası en yüksek güç-ağırlık oranına sahip olması, kullanım kolaylığı ve teknolojik donanımı, bu motosikletin güçlü yönlerini oluşturuyor. RS 457, yol ve pist motosikletçilerine eşlik etmek üzere tasarlandı. Üst gidon plakasının üzerine monte edilen klipsli gidonlarla kendini gösteren ergonomi, sportiflik ve sürüş konforu arasında en iyi dengeyi sağlayan yol tipi spor motosikletlere yönelik bir çözüm sunuyor.
Yeni RS 457, çift ön grenajından 2’si 1 arada egzozlu gövde altı alt susturucusuna kadar, motosiklet alanında tarih yazan efsanevi RS serisindeki tasarım stilini örnek alıyor.Tamamen LED ön far, Aprilia’nın daha büyük süper spor motosikletlerine özgü ışık imzasını içerirken, ön sinyal lambaları ön farın ışık imzasına entegre edildi. Zarif 5 inçlik TFT renkli gösterge paneli pratik kullanım sağlarken, gidon kumandaları da arkadan aydınlatılıyor.
Aprilia RS 457, ileri teknoloji ürünü olan, sıvı soğutmalı paralel çift silindirli bir motora sahip. Çift eksantrikli ve silindir başına dört supaplı bu motor, 35 kW (47,6 HP) güç sağlıyor ve böylece, A2 ehliyetle kullanılabilecek bir motosiklet için mümkün olan en yüksek güç değerini sunuyor. Motosiklet, yüksek güç kapasitesinin yanı sıra düşük ağırlığı ile de dikkat çekiyor. Motosikletin sıvılar hariç ağırlığı 159 kg iken, sıvılar dahil ağırlığı ise sadece 175 kg olarak öne çıkıyor.
Aprilia RS 457, mümkün olan en iyi değeri hedefleyen ve bunu elde etmeyi başaran Noale tasarımcıları sayesinde tek kelimeyle rakipsiz bir güç-ağırlık oranı sunuyor. Bu değer, Aprilia’nın Noale genel merkezindeki sürüşe yönelik geliştirme çalışmalarında saf performansa dönüştürüldü.
RS 457’nin yeni motoru rijit bir şaseyle bir araya getirildi. Alüminyum şase, motosikleti kendi segmentindeki rakipleri arasında benzersiz kılıyor. Aprilia’nın, dünyanın tüm yarış pistlerinde onlarca yıldır kazandığı zaferlere dayanan tasarım uzmanlığı bu çözümde de kullanılıyor. Motor karteri, RS 660’tan örnek alınan bir çözümken, düşük ağırlığı ile dinamik nitelikleri ve sürüş keyfini sağlayan bir taşıyıcı eleman olarak görev yapıyor.
RS 457’nin ön süspansiyonunda ise 41 mm çapa sahip çatal, 120 mm çalışma aralığına ve ön yükleme ayarına sahip. Benzer durum, arka süspansiyonlardaki 130 mm çalışma aralığı ve ön yükleme ayarı, çelik salınım kolunun üzerinde çalışan mono amortisör için de geçerli. RS 457’nin fren sistemi, ByBre 4 pistonlu radial kaliperler ve 320 mm ön diske sahip. Arkada ise ByBre kaliper 220 mm’lik bir çelik diski frenliyor. Tüm bunlar, her iki tekerlekte veya sadece ön tarafta olmak üzere, ikili kullanım haritası sunan iki kanallı bir ABS sistemi tarafından destekleniyor.
RS 457’nin 17 inçlik spor jantları, önde 110/70 ve arkada 150/60 ölçülerindeki lastiklere sahip. Söz konusu boyutlar, yeni Aprilia’nın gerçek gücü olan çevikliğini korurken üstün tutuş kabiliyetine de büyük katkı sağlıyor.
Aprilia RS 457’nin elektronik donanımı, onu, Aprilia’nın marka geleneğine tamamen sadık olan ve geniş bir kullanıcı yelpazesine hitap eden gerçek bir spor motosiklet yapıyor. RS Cube modeli ile MotoGP’de kullanılan ve ilk kez Aprilia tarafından seri üretimdeki bir modelde yer alan Ride by Wire sistemi ile motoru, güç ve tork dağılımını ayarlayan, çekiş kontrolüne müdahale eden, üç seviye ayarlı ve devre dışı da bırakılabilen üç sürüş modu arasından seçim yapabiliyor. Ayrıca aksesuar olarak, bir de hızlı vites değiştirici sunuluyor. Aprilia RS 457, “Siyah”, “Beyaz” ve “Replika” renleri ile tercih edilebiliyor.
Kaynak : Donanımhaber
Reklamlar
-
Voge kullanıcılarından abuk subuk kronik problem duymuyoruz. Hint malı Aprilia için 359000 TL ödeyen genç kardeşimizin eğer Çin malı önyargısı yoksa 30000 TL daha eksiğe 55 bg 525 RR'ı da radarına alacaktır.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Voge kullanıcılarından abuk subuk kronik problem duymuyoruz. Hint malı Aprilia için 359000 TL ödeyen genç kardeşimizin eğer Çin malı önyargısı yoksa 30000 TL daha eksiğe 55 bg 525 RR'ı da radarına alacaktır.
https://i.hizliresim.com/mlvhrlk.JPG
Benim bildiğim kadarıyla, ürün Hint yapımı değil, parçaları Hindistan'a gönderilip orada montaj yapılıyor. Mevcut fiyatı göz önünde bulundurulduğunda, Aprilla satın almak hem fiyatıyla hem de rakipleri göz önünde bulundurduğumuzda mantıklı görünüyor.
-
spacenet adlı üyeden alıntı
Benim bildiğim kadarıyla, ürün Hint yapımı değil, parçaları Hindistan'a gönderilip orada montaj yapılıyor. Mevcut fiyatı göz önünde bulundurulduğunda, Aprilla satın almak hem fiyatıyla hem de rakipleri göz önünde bulundurduğumuzda mantıklı görünüyor.
Ürünün "kesin" açıklanmış bir menşei yok. Piaggio'nun 3-5 ülkede kendi fabrikaları var, oralarda üretiliyor parçalar ancak sanırım son toplama ve bu nedenle resmi gümrük kaydı Hindistan.
Tabi orada üretiliyor parçalar dedim de, kim neyi kendi üretiyor?
Geçen ay Ducati fabrika turuna katıldım, sadece ve sadece krank mili ve egzantrik milini kendileri üretiyorlar kocaman fabrika.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Voge kullanıcılarından abuk subuk kronik problem duymuyoruz. Hint malı Aprilia için 359000 TL ödeyen genç kardeşimizin eğer Çin malı önyargısı yoksa 30000 TL daha eksiğe 55 bg 525 RR'ı da radarına alacaktır.
https://i.hizliresim.com/mlvhrlk.JPG
Bu voge u duzgun bir distributor getirse Ben alirdim acikcasi. Fakat suan servise saglam girse bozuk cikar motor.
-
ortaligi karistiyorsun
Honda CBF125, Yamaha XJ600S, Kawasaki ER6N
-
Deliciden daha hoş tasarım olarak.
-
Motosiklet namına hiçbirşey üretmeyen ülkemin herşeyi eleştiren güzel insanları.
Daha sahibi olmadan binmeden çamur atmak bu şaheseri kirletemez.
Bana göre bakım maliyetleri hariç aynı sınıftaki rakiplerinden 3 tık ileride bir makina.
Fiyatı nedeniyle keşkelerden bahsetmiyorum
-
450sr dan tek iyi yanı amortisörleri. 80bin farka değer mi tartışılır.
-
çatır çatır alınır niye alınmasın.fiyat olarak ciddi derecede iddalı bir fiyat.şu an 1 silindirli rc390 alsanız zaten 360 binler veriyorsunuz.r3 dediler satıcaz girin bakın fiyatına bomboş makina kaça satılıyor.450sr ile rs457 bu sınıfta galiba terör estiricek.voge da güzelmiş ama genel olarak gördüğüm kadarıyla çok performanslı motorları yok hepsi ağır kanlı kalıyor genel olarak.ama dayanıklı kalitelidir parasının hakkını verir bence
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
çatır çatır alınır niye alınmasın.fiyat olarak ciddi derecede iddalı bir fiyat.şu an 1 silindirli rc390 alsanız zaten 360 binler veriyorsunuz.r3 dediler satıcaz girin bakın fiyatına bomboş makina kaça satılıyor.450sr ile rs457 bu sınıfta galiba terör estiricek.voge da güzelmiş ama genel olarak gördüğüm kadarıyla çok performanslı motorları yok hepsi ağır kanlı kalıyor genel olarak.ama dayanıklı kalitelidir parasının hakkını verir bence
Burak, Hornet'i aldın şimdi atıp tutmak kolay tabii
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Voge kullanıcılarından abuk subuk kronik problem duymuyoruz. Hint malı Aprilia için 359000 TL ödeyen genç kardeşimizin eğer Çin malı önyargısı yoksa 30000 TL daha eksiğe 55 bg 525 RR'ı da radarına alacaktır.
https://i.hizliresim.com/mlvhrlk.JPG
üstünde brembo fren ve pirelli diablo rosso 3 le geliyor. cidden cezbedici duruyor ama servis ağı, distribütör vs büyük soru işareti.
-
fb__ömer adlı üyeden alıntı
450sr dan tek iyi yanı amortisörleri. 80bin farka değer mi tartışılır.
ciddi misin?
-
Kesinlikle değer
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Ben bir aprilia kullanıcısının. Şimdiye kadar hiçbir sorun olmadı servis yedek parça vs. Bu kullanıcılarında içindeyim. Kaza oldu parça parça lazım oldu ama hepsi geldi takıldı bitti gitti. Zaten kendi kullandığı malzeme kalitesi çok iyidir. Merak etmeyin yılların markası ve arkadaşında koca bir dev var distribütör olarak
-
Alternatif çok yeter ki tercihlerini üç, beş marka ile sınırlandırma geniş düşün, rahat düşün.
-
CF çöpüne para vermektense gül gibi aprilia almak veya ninja 400 almak çok çok daha mantıklı geliyor bana. yeni kasa R25lere istenen paradan daha ucuz ikisi de.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)