Sevene saygı sonsuz ama rahmetlinin dedigi gibi , tasarımı tam bir akraba evliliği ürünü..
Teknolojisine, dengesine, konforuna eyvallah.. Konum tasarım. O kadar itici geliyor ki gagası xyz si, sevemiyorum, olmuyor.
Sevene saygı sonsuz ama rahmetlinin dedigi gibi , tasarımı tam bir akraba evliliği ürünü..
Teknolojisine, dengesine, konforuna eyvallah.. Konum tasarım. O kadar itici geliyor ki gagası xyz si, sevemiyorum, olmuyor.
Hafiflemesi ve sele yüksekliğinin ciddi oranda degistirilebilmesi onemli gelişmeler olmus. Tipini hiç anlamadım ama canlı görmek lazim. Önceki GS'ler cirkin olsa da cüssesi ve ikonik far tasarımıyla oldukça gösterişli motorlardi. GS1300'de Boyle bir hava yok sanki. Bir de bu kadar elektronik ne kadar sorunsuz olacak o da ayrı bir soru işareti.
Su an GS1250 sahibi olsam satip buna gecmezdim heralde.
Ben fiyatdan bagimsiz olarak söylemiştim aslında. 1250 çok güzel bir motosiklet, bir çok geri cagirmadan vs sonra artık sorunlarindan da arindirilmis vaziyette. Artik eski model olması biraz can sikar tabi ama yine de cok güzel bir motosiklet. GS1300 hafiflik disinda beni çok etkilemedi acikcasi. Tasarim olarakda geriye gitmiş sanki ama canlı görmek lazım belki de güzeldir. Fiyat anlaminda hala bayi elinde kalan 1250GS varsa güzel bir indirimle alinabilir. 1300 icin fiyatlar oldukça yüksek olacaktır diye tahmin ediyorum.
Vay be adamlar yapiyor abiii
yeni teknolojik eklemeleri beğendim güzel olmuş, çantalar yenilenmiş, biliyorsunuz GS'de çanta çok mühim şehir içinde bile yan çantalı dolaşmak durumundayız
ha rally edition 1200'den geçer miyim? henüz geçmem, biraz eskisin öyle geçerim, yeşili beğendim şahsına münhasır olmuş.mavili de güzel, bakarız gelsin bakalım.
ağırlık zaten 244kg idi, 237 demişler, bu mudur yani? bilemedim.
Arkadaşlar lansmanı izledim, ben de çok beğendim. Hele yeşil olan süper olmuş.
tövbe de carpilirsin, gs demek gaga demektir
yeni tasarim gercekten cok cirkin olmus bence
Honda CBF125, Yamaha XJ600S, Kawasaki ER6N
Motorun yol tutuşu , viraj kabiliyeti , freni o kadar üst seviyede ki görünüşü önemli değil nasıl olsa kullanan vazgeçmez diyorlar herhalde 45 yıldır her yeni GS üretildiğinde görünüşü eleştirildi yinede çok sattı satıyor , kafa tasarımı tüm motorlarda ufalıyor , bunun sebebi emisyonlar ve aerodinamik artılar olsa gerek , motorun gövdeside zayıflamış görünüyor , depo 19 lt ye inmiş mesela , fakat 145 beygir 6500 devirde 149 nm tork ve sadece 4,8 lt tüketim gerçekten ciddi arge harcamışlar , far tasarımına bütçe yetişmeyincede şundan yapalım dediler herhalde :D
Ben tipini sevdim daha derli toplu ve modern göründü gözüme
ama sürekli cc arttırmak nereye kadar ?
sanki güç yeterli değilde sürekli hacim arttırıyorsun
daha yüksek hacimdeki motor daha kaba çalışır nihayetinde 2 silindirsin
The new R 1300 GS is said to be rolling into UK dealerships in November 2023 and will be starting at £15,990 for the base model, and £18,465 for the higher spec TE.
1250 gs e gore 1000 euro artmis fiyatt..borusan bunu 5000 euro ya cok rahat ceker.
Bizim afrika adv de 14.750 ve 17.500(es+dct) pound
Simdi anliyorummm. 1000-1200 pound fark varken gs tabikiii rekor kiracak.
Bu motor varken ne dukati multi v4 ne de ktm 1290adv ye ekmek cikar.
Ben aliyorummmm yaaa arkadaslar ese dosta soyleyin 140.000 km de ilk elden, 3.9 lt ortalama ile dolasilmis harika africami 344.990 tl son fiyat olarak satiyorum.
Yabanciya gitmesin,lutfen
Not: kazasizdir tabikiii,amator degiliz yani.
BMW ne yapmak nereye varmak istemektedir.
hormanları üzerinden alınmış daha fit olmuş resimlerden pek birşey anlamasakta videolar da gerçekten çok güzel duruyor
ulaşamayanlar pok atmaya devam ededursun BMW işini yapar biz buna it ürür kervan yürür diyoruz
Bmw Gs in her yeni modelini çıkardığında radikal değişiklikler yapıyor , bu sefer ne yapmış ? daha fazla hafiflik için tüp şaseden vazgeçip ultra hafif malzemeden döküm şaseye geçmiş..insanlar far dizaynına takılıp kalmış oysa biraz detaylı teknik konulara bakınca ortada müthiş bir mühendislik olduğu aşikar..
https://www.motorcyclenews.com/news/...enture-sports/
Allah askina hirbo bu motor mu gs le ugrasscak ?
Sen yapma bari!
Nerde lan supercharge, nerde dayrekt incekşin Honda efendi.
Sikistirma orani artmis, daha fazla tork 5500rpm de pik yapiyormus.iyi ama bunun icin baslik acmam ben, kusura bakma Honda abi.
19 inc on teker pehhhh(adv olanda).Erkek adam 21" kullanir.
Edit:
"The suspension stroke of the new EERA kitted bike remains the same as the manually adjusted machine (230mm front/220mm rear) and the system measures the bike’s speed from the ECU, attitude from the IMU and fork behaviour via the stroke sensor. In this way, Honda is stating the new EERA-kitted bike can make tweaks to the suspension in as little as 15 milliseconds from the calculations being made."
Aciklayin bana sunu, yeni bisey mi bu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
Arkadaslar, ben bu adama neden kaptan magara adami diyorum anladiniz mi ?
Burdaki arkadaslarin bir kismi tasarimi elestirdi sadece,
ama magara adaminin yaptıgi benzetmeye bakkk !
İt ürürmuss..ulan ya, ne yontulmadik adam bu pess.
Hırbo boşver Honda yı Bmw yi gel Moto Guzzi alalım ;) Cumartesi Autodrom da pistte test sürüş günü var ben gidiyorum gelen varsa görüşelim..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)