Uygunluk belgesinde temsilci kısmında KTM AG yazıyor. Adam taşa siliyor ama birçok avrupa markasının da sahibi oldular.
Uygunluk belgesinde temsilci kısmında KTM AG yazıyor. Adam taşa siliyor ama birçok avrupa markasının da sahibi oldular.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
Bana göre Aksesuardan ziyade motor mekanik kısımlarının ne kadar sağlam ve uzun ömürlü olduğu daha önemli, bahsedilen aksesuarları keyfe keder alır yapar motoru kişiselleştirebilirsin zaten.
Zaten cümlenin asıl olması gereken şekli tam tersidir. Göktürk Devleti'nin nasıl ve kimler tarafından yıkıldığı ortadadır. Aşağıdaki görselde (Uygur Devleti Sonrası Harita) görüldüğü üzere, Türk devlet/yabgu/kağanlık vb. oluşumlarının tarih boyunca birbirlerinin boğazına basmak istemiş olması bir gerçektir. Bize yanlış öğrettiler, bari gelecek nesil doğruları bilsin. Türk kendi ırkı ile genel olarak savaş halinde olmuştur. Hatta taraf değiştirdiği dönemler de çoktur.. Maalesef.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Arkadaşlar bu motor daha gelmeden bir yerde sohbetini ettik bu motor yeni bir motor değil bildiğiniz normal 400 ug .. sadece aksesuarlısı..
hikayesi vardı unuttum araştırın görebilirsiniz bajaj kullanıcıları çok talep mi geliyor çok istek mi oluyor yada bajaj bakıyor aksesuar satışı çok fazla bir hazır aksesuarlısını mi üretelim diyor öyle bir hikayesi vardı ..
400ug yanında hani akseuar masrafı yapmıyım hazır full aksesuarlı alıyım diyen insanlara tour ismiyle ekstra çıkarılan bir model . Yeni bir model değil Avrupa Hindistan pazarında hala 400ug ve 400ug tour adıyla iki model satılmakta Türkiye distiribütörü sadece tour versiyonu nu getirmeyi uygun bulmuş bence mantıklıda bir hareket dolu dolu asksesuarlısını al gitsin ..
İyi de , o taşa , torpağa abdest bozan HİNDUUU lar 1980 lerde ,İNGİLAZ Royal Motors'un motosiklet bölümünü, bütün kalıplarıyla birlikte satın almıştı .
Adamlar yine aynı yıllarda 350 cc diesell ROYAL motosikleti dünyaya sundular. O tarihlerde iyi de sattılar. Bilmiyorum amma o gün için belki de en çok
satılan dizel motosiklet ünvanını yakalamış olabilirler. Biz 67 lerde JAWA - CZ montajına başlamıştık . Hintliden neredeyse 20 yıl önce. Bu arada Onların, Çinden sonra nüfus olrak Dünya 2 ncisi olduklarını unutmamak gerek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
İyi de , o taşa , torpağa abdest bozan HİNDUUU lar 1980 lerde ,İNGİLAZ Royal Motors'un motosiklet bölümünü, bütün kalıplarıyla birlikte satın almıştı .
Adamlar yine aynı yıllarda 350 cc diesell ROYAL motosikleti dünyaya sundular. O tarihlerde iyi de sattılar. Bilmiyorum amma o gün için belki de en çok
satılan dizel motosiklet ünvanını yakalamış olabilirler. Biz 67 lerde JAWA - CZ montajına başlamıştık . Hintliden neredeyse 20 yıl önce. Bu arada Onların, Çinden sonra nüfus olrak Dünya 2 ncisi olduklarını unutmamak gerek.
bursevi
Arkadaş bir kaç gün önce R25 aldı, dominar 400 al diye ısrar ettim ama biraz yakıt parası ile terbiye edilmesi gerekiyor sanırım... R25 yerine dominar 400 önermek ile hata mı ettim acaba? Daha önce motor tecrübesi yok, bir kaç ay NK 150 kullandı ve hızını gücünü beğenmeyip sattıydı. 85 kg 1,72 boylarında biri, aynı zamanda trafik okuması berbat birisi, tehlikeli sürüyor.
Ben hala arabalarda ve motorlarda telefon tutacağının nasıl standart olmadığını anlamıyorum. Tek tük bazı arabalara koyuyorlar hadi android play falan var da çok gerek kalmıyor ama motorlara kesinlikle şart. Anlamıyorum neden hala gidip kendimiz aksesuar uydurmamız gerektiğini ortaya bölme yap koyalım işte telefonu olmayan mı var
Bende hala neden 0 arabalarda yol kamerası konulmuyor onu anlamıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
Akü sorunu nedir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
Sağ çekme işi hala çözülemedi mi ?
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!
Motor sağa çekmiyor ellerini bırakırsan çekiyor ellerini motorda bırakmak zaten mantıklı bir şey değil normal koşullarda çekme diye bir şey yok ..
Bajaj'ın en büyük eksikliklerinden birisi de; direksiyon yükseltme aparatı ve daha da önemlisi direksiyonu 3-4cm. den daha da yükseltince uygun gaz ve fren teli bulunamayışı. Sırf bu yüzden 180cm den uzun adamlar iki büklüm sürüyor bu canım motosikleti..
Abi en büyük eksikliği 4'lü flaşör.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)