Dominar 400 Güncellendi. Artık uzun yola daha uygun
-
Reklamlar
-
Akü problemi de giderildi mi acaba ?
-
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet, kopyalaya kopyalaya motosiklet yapmasını öğrendi ona şaşıyorum.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet, kopyalaya kopyalaya motosiklet yapmasını öğrendi ona şaşıyorum.
Her ne kadar bu seviyeye gelmeleri uzun süreler alsa da, onlar yapıyor biz alıyor.
-
koy yana soft çanta istediğin yere git
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet, kopyalaya kopyalaya motosiklet yapmasını öğrendi ona şaşıyorum.
Bu saga sola sicma olayi her nekadar hintliler ile özdeslesmis olsada, 100 sene oncesine kadar avrupalilar da camdan aşagi ihtiyac gideriyormus.
Buckingham Sarayinin orjinal halinde tuvalet yokmus mesela. Kral cani isterse doga ile basbasa, huzur dolu bir bosaltim saglarken, cani istemez ise kaba pisleyip yaverlerine disari attiriyormus.
Neyse bu pis igrenc ecnebiler sonunda tuvalet aliskanligi kazanmislar. Lakin Amerikada hicbir tuvalette taharet muslugu yok.
Bircok ulkede buna benzer ornekler var. Velhasil dunyanin en temiz dötlü milleti olarak, bu temizligimizden dolayi gurur duyuyorum. Asin bayraklari asin asin asin.
‐------------------------------
Konuya donecek olursak, aksesuarlar cok yakismis. Bajajdan cok yerinde bir hamle.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet, kopyalaya kopyalaya motosiklet yapmasını öğrendi ona şaşıyorum.
Bende bu kadar bilgi temeli olmayan yorum yapan insanlara şaşırıyorum halk başka bir şeydir devlet politikası başka Hindistan’ın sanayi devrimi 1765 li yıllarda başlar ağır sanayi devrimi 1947 de başlar .. Hindistan’ın Çelik gemi yapımı ağır sayanide ki yerine dünyada bir bak kaçıncı sırada yazılımda kaçıncı sıradalar dünyadaki en fazla yazılımcı ve robot mühendisi neden Hintliler den çıkıyor Microsoft Apple gibi firmalarda dolu Hintli yazılım mühendisleri çalışıyor ..
Ülkelerin fakirliği ayrı devlet politikaları ayrı kaldıki bilgisi olmayan insanlar bir türlü şunu öğrenemedi Hindistan fakir bir ülke haliyle en ucuz vasıta motorsiklet ve ona bağlı tuk tuk denilen motorsiklet alt yapısını kullanan 3 ve 4 lastikli vasıtalar falan insanlar araba niyetine orda motorsiklet alıyor
bir motora YouTube videolarda da görürsünüz 5 kişilik aile torun tombalalak dede nine teyze bir motora binip yolculuk yapıyorlar çünkü motor orda araba niyetine biniliyor insanlar motorcu olduğu motor sürmeyi çok sevdiği için binmiyor 70 yaşındaki adamda biniyor 50 yaşındaki teyzede biniyor motor orda sadece bir vasıta haliyle adamların kötü motor üretme lüksleri yok çünkü insanların gelirleri çok düşük belki 10-15 senelik biriktirdiği paralarla ancak bir motor alıyorlar o motorunda kötü olma lüksü yok 1.5 milyar nüfus o üretici firmayı artık ne yaparlar kim bilir o yüzden tekrar ediyim kalitesiz mal üretme lüksleri yok ..
Ve adamların bir Japon İtalyan olalım mantığıda yok Hindistan’da üretim tarzıyla burda satıyorlar nedir o temel olarak arabadaki taksi hesabı a noktasından b noktasına insanları taşıma ..
Bugün bajajı hero su tvs si istese 600-800 litrelik motor üretmezmi adamların ktm harley davidson Yamaha Suzuki gibi firmalarla bir sürü ortaklık yada proje Ar-Ge çalışmaları var gerek görmüyorlar Hindistan’da kim ne yapsın litrelik makineyi 600/800 lük makineyi ..
Yaparlarsa bir gün onuda Hindistan piyasası için yapmazlar artık Avrupa Amerika Asya pazarında büyük abilerle rekabete girmek için yaparlar..
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet, kopyalaya kopyalaya motosiklet yapmasını öğrendi ona şaşıyorum.
İlginç bir bakış açısı. Eşek, tavuk, damacana ya da otomobil egzozundan sonra motosiklete binme mertebesine erişen daha şaşırtıcı milletler de var.
-
valla bajajı tebrik etmek istiyorum. gerçekten bir motosiklet kullanıcısının ihtiyacı olan şeyleri eklemiş motora. yerinde bir yenileme
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Bende bu kadar bilgi temeli olmayan yorum yapan insanlara şaşırıyorum halk başka bir şeydir devlet politikası başka Hindistan’ın sanayi devrimi 1765 li yıllarda başlar ağır sanayi devrimi 1947 de başlar .. Hindistan’ın Çelik gemi yapımı ağır sayanide ki yerine dünyada bir bak kaçıncı sırada yazılımda kaçıncı sıradalar dünyadaki en fazla yazılımcı ve robot mühendisi neden Hintliler den çıkıyor Microsoft Apple gibi firmalarda dolu Hintli yazılım mühendisleri çalışıyor ..
Ülkelerin fakirliği ayrı devlet politikaları ayrı kaldıki bilgisi olmayan insanlar bir türlü şunu öğrenemedi Hindistan fakir bir ülke haliyle en ucuz vasıta motorsiklet ve ona bağlı tuk tuk denilen motorsiklet alt yapısını kullanan 3 ve 4 lastikli vasıtalar falan insanlar araba niyetine orda motorsiklet alıyor
bir motora YouTube videolarda da görürsünüz 5 kişilik aile torun tombalalak dede nine teyze bir motora binip yolculuk yapıyorlar çünkü motor orda araba niyetine biniliyor insanlar motorcu olduğu motor sürmeyi çok sevdiği için binmiyor 70 yaşındaki adamda biniyor 50 yaşındaki teyzede biniyor motor orda sadece bir vasıta haliyle adamların kötü motor üretme lüksleri yok çünkü insanların gelirleri çok düşük belki 10-15 senelik biriktirdiği paralarla ancak bir motor alıyorlar o motorunda kötü olma lüksü yok 1.5 milyar nüfus o üretici firmayı artık ne yaparlar kim bilir o yüzden tekrar ediyim kalitesiz mal üretme lüksleri yok ..
Ve adamların bir Japon İtalyan olalım mantığıda yok Hindistan’da üretim tarzıyla burda satıyorlar nedir o temel olarak arabadaki taksi hesabı a noktasından b noktasına insanları taşıma ..
Bugün bajajı hero su tvs si istese 600-800 litrelik motor üretmezmi adamların ktm harley davidson Yamaha Suzuki gibi firmalarla bir sürü ortaklık yada proje Ar-Ge çalışmaları var gerek görmüyorlar Hindistan’da kim ne yapsın litrelik makineyi 600/800 lük makineyi ..
Yaparlarsa bir gün onuda Hindistan piyasası için yapmazlar artık Avrupa Amerika Asya pazarında büyük abilerle rekabete girmek için yaparlar..
Türk kara kuvvetlerinin kuruluş tarihi olarak, mete han'ın tahta çıkış tarihini baz alınır. tarih mö 200 civarı. (ne demek istediğim anlaşıldı sanırım)
1947 yılından önce hindistan adıyla anılan millet yok hükmündedir. Hindistan'ın bağımsızlığı malum 1947 yılında gerçekleşti.
ilaveten dünyada en fazla yazılımcı vs, hintlilerden çıkması nüfusu 1.5 milyona dayanan bir millet için yine anlam ifade etmiyor.
istatistik mini etek gibidir. çok şey gördüğünü iddia edersin, en önemli yeri göremezsin. dolayısıyla, dünyadaki hintli yazılımcıların nüfusa oranına bakmak gerekiyor ki mantıklı bir istatistik olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
toreador adlı üyeden alıntı
İlginç bir bakış açısı. Eşek, tavuk, damacana ya da otomobil egzozundan sonra motosiklete binme mertebesine erişen daha şaşırtıcı milletler de var.
Rulmanı unutmayalım hocam
https://www.haberler.com/guncel/rulmana-cinsel-organini-soktu-yerinden-10564206-haberi/
-
Her ne kadar ortamlarda motorun sağa çekmesiyle ilgili laf etsem de bence de kendi segmentinde başarılı olmuş bir motordur.
Bu Dominar'da bir gıcık olduğum şey devir saatinin dizaynıdır. Analogdan vazgeçtim ama Honda Nc serisi gibi yapsalar göze daha hoş gelebilirmiş.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Türk kara kuvvetlerinin kuruluş tarihi olarak, mete han'ın tahta çıkış tarihini baz alınır. tarih mö 200 civarı. (ne demek istediğim anlaşıldı sanırım)
1947 yılından önce hindistan adıyla anılan millet yok hükmündedir. Hindistan'ın bağımsızlığı malum 1947 yılında gerçekleşti.
ilaveten dünyada en fazla yazılımcı vs, hintlilerden çıkması nüfusu 1.5 milyona dayanan bir millet için yine anlam ifade etmiyor.
istatistik mini etek gibidir. çok şey gördüğünü iddia edersin, en önemli yeri göremezsin. dolayısıyla, dünyadaki hintli yazılımcıların nüfusa oranına bakmak gerekiyor ki mantıklı bir istatistik olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Rulmanı unutmayalım hocam
https://www.haberler.com/guncel/rulmana-cinsel-organini-soktu-yerinden-10564206-haberi/
Dediğin şey günü kurtarmak kendini kurtarmak anlattığım şey belli devlet politikaları ile halkın yaşamı ayrıdır bakınız Çin bakınız Amerika bir sürü homeless var durumu kötü insanlar var ama bir yandan pek çok alanda lider..
Anlamsız bir yerden örnek verip anlatılan gerçeklerin üstünü örtemezsin senin yollarında şu anda bajaj varmı var tvs varmı var hero varmı var bitmiştir .. ve şu anda Hindistan’da hala bir yerlerde birileri o dediğin işi görüyor olabilir bu diğer gerçeği değiştirmez ..
-
Kafa halen yere bakıyor. Arka topcase halen alüminyum değil. Gidon ve ekran değiştirip piyasaya sunuyorlar.
Dayang 200 lük makinası, Rks Trv 242 dahi 3 lü alüminyum çanta ve gaga kafa ile geliyor.
Dominar iyidir hoştur belki ama yine olmamış.
-
Şu ön farı yüzünden almamıştım. Hala da sevemiyorum. Bir tasarımcı ile çalışıp güzelleştirseler yok satar...
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
-
Maksat uzun yol güncellemesi ise çok önemli bir eksik var; gidon uzun yol için dar. Daha geniş bir gidon lazım. Misal Rx3 evo da en çok sevdiğim özelliklerden biri gidondu.
-
Dominar'ı kullanmış birisi olarak o çirkin ön farın nasıl deli dehşet aydınlattığını bilirim. Çirkin olabilir ama o farların konforunu halen arıyorum.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
def-i hacetlerini taşa gideren bir millet,
Koskoca Hindistanı ve kültürünü bu şekilde açıklamak doğru değil bence. Olmamış.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
duyar kasmanın da bu kadarı olmaz artık. tarihin hiç bir yerinde hindistan ile düzgün ilişkimiz olmadı,
nerede türk adını görseler hortlak görmüş gibi kaçarlar. azıcık milletinizi sevin, ölmezsiniz kormayın. milliyetçilik kötü bir şey değil.
türk'ün türk'den başka dostu yoktur, unutmayın.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
duyar kasmanın da bu kadarı olmaz artık. tarihin hiç bir yerinde hindistan ile düzgün ilişkimiz olmadı,
nerede türk adını görseler hortlak görmüş gibi kaçarlar. azıcık milletinizi sevin, ölmezsiniz kormayın. milliyetçilik kötü bir şey değil.
türk'ün türk'den başka dostu yoktur, unutmayın.
şimdi buna çok şey denir de anlaşılmayacak, en iyisi uğraşmamak.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
türk'ün türk'den başka dostu yoktur, unutmayın.
Hayatım boyunca hiç katılmadığım bir fikir.
May the Force be with McLaren Mercedes
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)