hasmet adlı üyeden alıntı
VTX1800 radarimda olduğu için daha önce görmüştüm. Gerçekten etkileyici ve kocaman bir motosiklet. Ek olarak:
Motosiklet kullanmanın kondisyon istemesi olayı, daha çok ön camsız cruiserların yüksek hız için uygun olmamasından. Kondisyonunuz n'olursa olsun, bir süre sonra yoracak, ağrı yapacaktır. Çünkü dik oturuyorsunuz ve rüzgar sürekli iktiriyor. Boyun, bilek, kol, omuz ve sırt kasları sürekli rüzgara karşı boğuşmak durumunda.
O yüzden standart motosiklet ergonomisinde pegler selenin altında, vücut ta hafif öne eğimlidir. O sayede rüzgarın geri itişi, vücudun konumu ile dengelenir, ve 130-150 km/s gibi hızlarda saatlerce rahat seyehat mümkün olur, ön cam olmasa dahi. Gel gelelim 200km ve üstü hızlar uzun sürede yine rahat olmayacaktır.
Siz 150-160km hızlarda uzun süre kullanımda rahat ettiğinizi yazmışsınız. Bunda boy faktörünü (1.72 yazmışsınız) unutmamak lazım. Şahsen 110km hızla yarım saatten fazla kullandığımda kol ve sırt ağrıları başlıyor bende, çünkü göğsüme ve omuzlarıma ciddi rüzgar vuruyor (boy 1.85). Aynısı Diavel dahil tüm ön camsız cruiserlar için geçerli.
Koltuk erhonomisi motosiklet dururken çok rahat, ancak yüksek hızda işler değişiyor. Yine de motorun sesi, ağırlığı, süspansiyonun yumuşaklığı çok güzel. O yüzden severim cruiser'ları. O yüzden fırsat olduğunda ikinci bir motosiklet olarak cruiser edinme fikrim var.
Viraj olayında peglerin sürtmesi de aracın yere yakın olmasından. Malum, cruiserlar yapıları itibariyle çok iyi viraj alabilen makinalar değil. Yatış açıları diğer motosikletlere göre çok sınırlı.