Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ford Otosan’dan elektrikli motosiklet Rakun Pro2 ve Rakun Pro3

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Av.Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mt-25 Abs
    Boş iş......


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bireysel kullanımda elektrikli motor şehir içi için hala çok erken yeterince şarj istasyonu yok hala ve menziller kısa. Ve bataryalar ömrünü çok çabuk tüketiyor..
    Daha dogrusu ucuz motosikletlere yeterli kapasitede pil koymuyorlar...

  3. #23

    Üyelik
    21 Şubat 2021
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Yok.
    Elektrikli bisikletlerin akulerini şarj etmek için arabaların şarj istasyonlarini mi kullanmak gerekiyor?

  4. #24

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikli bisikletlerin akulerini şarj etmek için arabaların şarj istasyonlarini mi kullanmak gerekiyor?
    Benim bildiğim genelde öyle oluyor. Ama 220v prizden de, özel bir kablo ile çok yavaş da olsa sarj edebiliyorsunuz.

  5. #25
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Elektrikli araba, motosiklet, bisiklet şarj istasyonları yaygınlaşmadığı ve de şarj istasyonunda bir sigara ya da tuvalet molası kadar, en fazla 5 dk.da şarjı fulleme imkanı olmadığı sürece bence tam bir eziyet. Cep telefonları ilk çıktığında ailemde Ericsson Gh 197 marka model bir telefon vardı 1992 ya da 1993 olması gerek, telefonu şarja koyardın gece sabaha anca şarj ederdi, berbattı ve o yokluk döneminde bile eziyetti.
    M.balibey bunu beğendi.

  6. #26
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikli bisikletlerin akulerini şarj etmek için arabaların şarj istasyonlarini mi kullanmak gerekiyor?
    Kaç volt ve kaç amperle şarj ettiğine bağlı ama şu ankileri voltajı tutsa bile amperden aküyü bozar

  7. #27

    Üyelik
    21 Şubat 2021
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Yok.
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikli araba, motosiklet, bisiklet şarj istasyonları yaygınlaşmadığı ve de şarj istasyonunda bir sigara ya da tuvalet molası kadar, en fazla 5 dk.da şarjı fulleme imkanı olmadığı sürece bence tam bir eziyet. Cep telefonları ilk çıktığında ailemde Ericsson Gh 197 marka model bir telefon vardı 1992 ya da 1993 olması gerek, telefonu şarja koyardın gece sabaha anca şarj ederdi, berbattı ve o yokluk döneminde bile eziyetti.
    Geçtiğimiz sene full elektrikli araç ile Türkiye ye geldim. Yaklaşık olarak git gel 7000 km yol yaptım. Şarj süreleri belki 5 dk olmasa da hızlı şarj üniteleri ile bir tuvalet ve kahve molası süresince aracım şarj oldu. Boş akü 50 dk süre içerisinde bana reelde 350 km bir şarj sağlıyordu. Ayrıca Türkiye de tahmin ettiğinizden daha fazla şarj istasyonu var.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  8. #28
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikli bisikletlerin akulerini şarj etmek için arabaların şarj istasyonlarini mi kullanmak gerekiyor?
    220v ile bildigimiz laptop sarj adaptoru gibi adaptoru olanlar da var, ancak bu adaptorler ile sarj suresi 4-5 saat kadar surebiliyor.

  9. #29

    Üyelik
    21 Şubat 2021
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Yok.
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    220v ile bildigimiz laptop sarj adaptoru gibi adaptoru olanlar da var, ancak bu adaptorler ile sarj suresi 4-5 saat kadar surebiliyor.
    Normal olarak motorlu bisikletleri araba şarj edilen yerlerde doldurmak mümkün olmasa. Çünkü istasyonlardaki girişler muhtemelen bisikletlerin şarj ünite girişlerine uymayacaktır. Ayrıca hızlı şarj üniteleri haricindeki AC şarj istasyonlarında kendinize ait şarj kablosunu kullanmak gerekiyor.

  10. #30
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal olarak motorlu bisikletleri araba şarj edilen yerlerde doldurmak mümkün olmasa. Çünkü istasyonlardaki girişler muhtemelen bisikletlerin şarj ünite girişlerine uymayacaktır. Ayrıca hızlı şarj üniteleri haricindeki AC şarj istasyonlarında kendinize ait şarj kablosunu kullanmak gerekiyor.
    Ihtiyacim olmadigi icin yollardaki sarj istasyonlarina hic ugramadim, o yuzden bilemiyorum ancak sehir icinde bazi alisveris merkezlerinde vs. sarj unitesinin normal bildigimiz 220v cikisi da var (ben kullandim hatta), bu tip bir kullanim belki vardir yollarda da, sarj istasyonunun sarj unitesini kontrol etmek gerekli.

  11. #31
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    2030 yılına gelmeden zaten motorcuların en az %70-80 kadarı elektrikli modellere geçiş yapacak.Benzin 10 tl,seneye 20 tl yi zorlar.Fosil yakıtlı araçların devri bitiyor artık,ford firmasıda iyi yada kötü motor olsun potansiyeli yüksek bir alan için yapacağı bu skuterler ile pazar payında ilk elden ortak olur ve karda yapar.Muhtemelen 2024-25 yılları gibi fosil yakıtlı standart motorlara olan rağbet giderek düşecek.Ortam koşulları elektrikli araçların talebini artırdığı an arzlarda o yönde ilerler.İlk etapda sarj istasyonları kapalı garajı olan apartmanlar ve işyerleri için hemen kurulur,bir vakit sonrada benzin istasyonlarında 1-2 sarj istasyonu demosuyla denemeler başlar ve talepler değerlendirir.

    2022 yılında ülkemizde daha fazla elektrikli araçların kullanılacağını düşünüyorum.Asya'da toyota firması sırf elektrikli araç arge ve üretimi için japonyadaki fabrikalarını dahi kapattı geçen hafta dolayısıyla bu değişim süreci içinde arz-talep durumuda göz önüne alarak firmalar bu tür ürünleri üretip satmaya başlar.Ülkemizde martı diye bir icat çıktı genç kesim akın etti,bu tip elektrikli motorlara rağbet daha fazla artar zira elektrikli araçların fosil yakıtlı araçlara göre bakım-onarım maliyetleride çok çok düşük.
    xterkan bunu beğendi.

  12. #32
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ford'un elektrikli araç tecrübesi?!?!?!?

  13. #33
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    getir vb. bir sürü kurye şirketi ortaya çıkmışken fırsatı kaçırmayalım demişler.
    güzel aslında ama yerli ve milli olunca bi çekiniyorum çünkü yerli ve milli diyenlerden çok kazık yedik. Milli kelimesi bile bu ülkede bir çok farklı anlamda kullanılyıro, aynı dili konuşuyoruz gibi görünse de kelimelere verdiğimiz anlam aynı olmadığı için anlaşabilmemiz zor.
    kardeş arkasında Koç grubu var Ford Otosan 2 milyar euro luk yatırım yapacaklardı zaman içinde demek ki motorları da kapsıyormuş uygun fiyatlı olursa alırım hiç düşünmem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2030 yılına gelmeden zaten motorcuların en az %70-80 kadarı elektrikli modellere geçiş yapacak.Benzin 10 tl,seneye 20 tl yi zorlar.Fosil yakıtlı araçların devri bitiyor artık,ford firmasıda iyi yada kötü motor olsun potansiyeli yüksek bir alan için yapacağı bu skuterler ile pazar payında ilk elden ortak olur ve karda yapar.Muhtemelen 2024-25 yılları gibi fosil yakıtlı standart motorlara olan rağbet giderek düşecek.Ortam koşulları elektrikli araçların talebini artırdığı an arzlarda o yönde ilerler.İlk etapda sarj istasyonları kapalı garajı olan apartmanlar ve işyerleri için hemen kurulur,bir vakit sonrada benzin istasyonlarında 1-2 sarj istasyonu demosuyla denemeler başlar ve talepler değerlendirir.

    2022 yılında ülkemizde daha fazla elektrikli araçların kullanılacağını düşünüyorum.Asya'da toyota firması sırf elektrikli araç arge ve üretimi için japonyadaki fabrikalarını dahi kapattı geçen hafta dolayısıyla bu değişim süreci içinde arz-talep durumuda göz önüne alarak firmalar bu tür ürünleri üretip satmaya başlar.Ülkemizde martı diye bir icat çıktı genç kesim akın etti,bu tip elektrikli motorlara rağbet daha fazla artar zira elektrikli araçların fosil yakıtlı araçlara göre bakım-onarım maliyetleride çok çok düşük.
    dünya değişecek önce enflasyon ,işsizlik ,kıtlıklar, su sıkıntıları, iç dış savaşlar , nüfus oranlarının azalması ardından dijital paralar ,elektrikli araçlar ,şoförsüz araçlar ,çip lenmiş insanlar, yapay zeka , robotlar v.s v.s daha öncede bahsetmiştik gidişat büyük bir bilinmezlik ,pandemi ,çip krizi v.s aslında bu geçişin zeminini hazırlamak bana göre

  14. #34
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    RAKUN PRO3 TEK KİŞİLİK # Rakun Mobilite 2022 0
    116.999 TL
    12 Nisan
    2022

    RAKUN PRO2 TEK KİŞİLİK # Rakun Mobilite 2022 0
    105.599 TL
    12 Nisan
    2022

  15. #35

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Elektrikli motosiklette rodaj bakımı nasıl yapılmalı başlığını bekliyorum :D



    Bu arada menzille ilgili bilgisi olan var mı? Sitede sarj olma süresini 4,5 saat olarak yazmışlar ama menzille ilgili bir bilgi bulamadım.

  16. #36

    Üyelik
    29 Kasım 2016
    Şehir
    ANGARA
    Motosikleti
    SYM JET 14
    ön sipariş patlaması yapacak bir fiyat politakası


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)