Kymco'nun yeni scooterı DT X360 Türkiye'de
Reklamlar
-
Dünyanın ilk “Adventure Crossover” maxi scooter modeli olarak anılan Kymco DT X360; yüksek yapısı, geniş gidon tasarımı, rahat okunur renkli led göstergeli paneli, 29 hp güçlü motoru ile ikkat çekiyor.
KYMCO, dijital olarak gerçekleştirilen Autoshow fuarında ürün yelpazesine dahil ettiği yeni maxi scooter modeli DT X360'ı Türkiye’de satışa sundu. KYMCO DT X360'ın fiyatı 79 bin 900 TL. 12 aya kadar sıfır faizli kredi seçenekleri mevcut.
Yeni KYMCO DT X360, ilk bakışta yüksek yapısı ve ön çamurluk tasarımındaki sportifliğiyle göze çarpıyor. Geniş gidon tasarımı engebeli arazide manevrayı kolaylaştırırken, yüksek oturma pozisyonu ise maxi scooterın görüş açısını iyileştiriyor. 194 kg ağırlığa sahip olan DT X360’ın sürüş konforunu teleskopik ön süspansiyon ve çift amortisörlü arka süspansiyonlar tamamlıyor. Hafiflik sağlayan alüminyum alaşım jantlar ve farklı zeminlere uygun lastikler ise engebeli ve bozuk yüzeylerde daha rahat ve konforlu bir sürüşe olanak tanıyor.
DT X360’ın avantajlı ve fonksiyonel tasarımı, ideal performans koşullarını yakalayan motoruyla da destekleniyor. 320,6 cc hacmindeki su soğutmalı, 4 zamanlı ve tek silindirli motor, DT X360’da 29 HP güç üretiyor ve 5.750 d/d’da 30 Nm torku kullanıma sunuyor. Ön ve arka disk frenler ile donatılan motosikletin 12,5 litrelik yakıt deposu bulunuyor.
DT X360, kolay erişilebilir anahtarsız sistemiyle birlikte birçok teknolojik özellikle de destekleniyor. Çekiş kontrol sistemi, farklı ve kimi zaman zorlu yol yüzeylerinde dengeli ve kontrollü sürüş için kullanıcısına yardımcı oluyor. Renkli LED gösterge paneli, gelişmiş okunabilirlik seviyesiyle kullanım kolaylığı sağlayarak fonksiyonelliği destekliyor.
Yeni DT X360 sahip olduğu tüm bu özelliklerle sürücüsüne; şehir trafiğinde manevra kolaylığı, otoyolda rahat bir sürüş ve arzu edildiğinde keşfedilmemiş yerleri keşfetme gibi çok yönlü kullanımlar sunuyor.
KYMCO DT X360 teknik özellikleri
Motor Tipi: OHC, 4 Zamanlı, 4V, Tek Silindirli
Soğutma: Sıvı
Yakıt: Enjeksiyon
Hacim: 320,6cc
Maksimum Güç: 7250 dev/dk'da 21,2 kW
Maksimmum Tork: 5750 dev/dk'da 30 Nm
Vites: Otomatik (CVT)
Kuru Ağırlık: 194 kg
Ölçüler: 2165 x 780 x 1290 mm
Sele Yüksekliği: 800 mm
Aks Mesafesi: 1545 mm
Yakıt Deposu: 12,5 LT,
Ön Teker: 120/80-14
Arka Teker: 150/70-13
Jant: Alüminyum alaşım
Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Çift Amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Kaynak : Donanimhaber
Reklamlar
-
Şu gaga modasının endurolarda bitmesini beklerken maxiscooterlere de gelmiş olduğunu görmenin hayal kırıklığı içerisindeyim.
Motosikletin tasarımı genel anlamda çok tatlı duruyor.
-
80k 300cc scooter için... bilemedim.
-
Sadece 1.000 tl daha verip yaygın servis ağı ve bol parça garantili x max 400 alır üstüne de aşağıdaki özelliklere zıplarım, ayrıca ön çift disk ve daha büyük bagaj altı.
395cc
Maksimum güç
24.5 kW @ 7,000 dev./dk.
Maksimum tork
36.0 Nm @ 6,000 dev/dk.
-
Ön çamurluk yok gibi çok küçük. Etrafa çamur sıçramaz mı? Yağmurlu çamurlu bir gün sürüşten sonra yıkamak uğraştırmaz mı?
-
bi parası bi de kilosu fazla geldi açıkçası.
-
1 elin parmaklarını geçmez alan sayısı. Bu fiyatlara 2. el daha iyilerine yönelim olur.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
-
Şu zamanda kymco'nun bu fiyatlarla tekrar pazara girmesi ölü doğumdur.
-
yanlış görmediysem lastikler cst bu bile almamak için bir sebeb ne lan bu mondial mi ?
-
Çok ilginç, 80.000 TL fiyatı olan düşük cc scooterin lastikleri Cst.
Yani İstanbul için konuşayım; bayiden motoru satın alıyorsunuz hoop Zen Moto'ya ya da Buz Motor'a gidiyorsunuz. Motosikletten az biraz anlayan adam için konuşayım; 1-2.000 TL daha ödeyip rahatlıyorsunuz. Ayıp, madem pazardan pay almak isteniyor adam gibi lastikle satılsın şu motorlar, 2021 senesinde gundi gibi cst ne?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Çok ilginç, 80.000 TL fiyatı olan düşük cc scooterin lastikleri Cst.
Yani İstanbul için konuşayım; bayiden motoru satın alıyorsunuz hoop Zen Moto'ya ya da Buz Motor'a gidiyorsunuz. Motosikletten az biraz anlayan adam için konuşayım; 1-2.000 TL daha ödeyip rahatlıyorsunuz. Ayıp, madem pazardan pay almak isteniyor adam gibi lastikle satılsın şu motorlar, 2021 senesinde gundi gibi cst ne?
Distributor acaba ucuza getirtmek icin "bize CST ile gonderin" filan mi diyor acaba? Forza 250 Pirelli Diablo ile geliyor
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Distributor acaba ucuza getirtmek icin "bize CST ile gonderin" filan mi diyor acaba? Forza 250 Pirelli Diablo ile geliyor
15-20.000 TL'den satılsa şu motorlar hadi deriz ki "1000 TL bile önemli" ama 80.000'lik makinede o tasarruf olayına çok kızıyorum.
-
Dünyanın ilk “Adventure Crossover” maxi scooter modeli olarak anılan yalanınızı yiyim.
Oncelikle 320 cc ile pek maxiskuter değilsin.Adv lik bir durumun oldugunu da sanmıyorum.hele ilk hiç değilsin.Honda x adv den once adv skuter kavramını hiç duymadım.
Ayrica 80 bin tl ile bu modeli kimse almaz.
Ulen Honda,millet 3 tane bile satılmayacak motorları getiriyor sen ise baya baya satacak modelleri sırf gıcıklığına getirmiyosun.Ayıp
-
tasarım güzel, fiyat tuzlu. :(
-
Test ettiğimde motorun arka amortisörü biraz sertti. Acaba yumuşaklık ayarı var mı?
-
motora gaga takan adv diye ortaya çıkıyor, allam yarabbim.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
-
Türkiye'de bugünü var olup yarını olmayan markaya bu kadar verilir mi bilemedim. Yolda denk gelip vay be ne güzel makineymiş diyip yanına gittiğimde Forza'nın daha plastikleşmiş halini görünce hayal kırıklığına uğradım.
-
Kymco Türkiye de hep vardı ve çok kaliteli bir markadır ama ne yazık ki doğru piar reklam işine girmediler .. Hani bizi bilen alır olayı var kymco da..
Biraz da İtalyan havasına büründüler bence parçayı pahalı tuttular oda satışlar da alıcıya bir geri adım attırdı bence..
Yoksa kymco çok sağlam kaliteli motorlar üretir gerek blok gerek grenaj işçilik teknoloji olarak..
Ama Türkiye gerçekleri de var bir yanda Yalan yok scooter piyasasında Kimse riske girmez şu sıralar pcx,nmax,xmas, forza bile o kadar kuvvetli satışı yok ama bunlara yönelir.
Parası tutarlı olan scooter da Yüksek hacim arayan eski piaggio lara yöneliyor zaten beverly 500, x9 500 falan çünkü onlardaki yedek parçada sıkıntı yok..
-
31 Temmuz 2022, 02:43
#19
Can sıkıntısından annemle gittik kymco dt x360 ve downtown 250 yi incelemeye...hoş olmuş ikisi de fakat annem downtown 250 yi sanki daha güvenli gibi gördü ve daha beğendi.bu arada oturuş pozisyonu en rahat motorlardan birisi olmuş...ama dt x360 bence çok güzel bir motor ama fiyat uçuk ve zamlar yeniden yapılacakmış
-
31 Temmuz 2022, 16:19
#20
Ehliyeti büyütmeye karar verdim. Bugün MT-7 sürdüm. 3 saat kadar sürdükten sonra, kymco ön tarafı tek koltuk olan amerikan arabası geldi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)