CFMOTO 250 SR modeli satışa sunuldu? İşte fiyatı...
Reklamlar
-
15 Aralık 2020, 21:49
#21
web sitesinde detaylı bilgi yok, kaydırmalı debriyaj varsa bir adım öne çıkar, düzgün servis ve satış sonrası hizmet verirlerse bütçesi gsxr 250 ve R25’i aşan kullanıcılardan kayma olabilir, 250nk’nın göstergesini çok beğenmiştim, umarım marka olarak pazarda kalıcı olurlar.
Reklamlar
-
15 Aralık 2020, 22:40
#22
Metela adlı üyeden alıntı
haklısın, opsiyonel olabilir.
Cinlilerin alicengiz oyunu yav. Eger olur da pembe kar yagar da brembo kaliperli olan bir versiyon satisa konursa standardin en az 1,5 kati fiyat hesap edin. 60-70den asagi alamazsiniz o motoru.
Zaten 250lik tek disk bir motora brembo takmak sadece yarim akillinin isi olur. Freni iyilestirmis olmazsin yani oyle yapinca sadece gereksiz bir ultra masraf yapmis olursun. O is biraz mondiale 2000 euroluk karbon jant takmak gibi.
Brembo kaliper ani ve yuksek hizlanmalara karsi durma performansini ve fren hissiyatini artirmak icin takiliyor. bu bisiklet hizindan hallice bir seye degil.
-
15 Aralık 2020, 22:46
#23
-ZERO- adlı üyeden alıntı
beygir gücü honda cb 250'den bile düşük.
250'lik piyasasında çıkarıp masaya vurmuş olan o malum motosikletle karşılaştıran arkadaşlar vardı bi ara. noldu onlara
şu motora 40 bin verecek insanları gerçekten merakla bekliyorum. taş çatlasın ederi 30 bin benim gözümde.
ikinci el satışı, parça ve servis durumlarından hiiiç bahsetmiyorum bile.
gidin cb250 alın 5-6 lira var aralarında. race olsa nolur naked olsa nolur 250'likte.
kW ile hp karıştı galiba? Bu motosiklet 27,5 hp...
-
15 Aralık 2020, 23:02
#24
35bin iken motordan daha hızlı gelen zam ile 39bin oldu. 30bin bütçem varken bu zam benim için hiç hoş olmadı.
-
15 Aralık 2020, 23:14
#25
Şekil şemal güzel amma R25i geçemiyorsa bizim ülkemizde bu fiyatla tutmaz
-
15 Aralık 2020, 23:21
#26
Cyan adlı üyeden alıntı
kW ile hp karıştı galiba? Bu motosiklet 27,5 hp...
ben cb250'yi 28.5 sanıyordum.
hoş yine 40 bin çine vermektense 46 bin japona vermek mantıklı oluyor.
bu arada biraz önce gördüğüm, bu yorumunuzun altında yazan ama kaldırdığınız "motosiklet.net yönetimi" ne ola ki...
-
15 Aralık 2020, 23:31
#27
Metela adlı üyeden alıntı
haklısın, opsiyonel olabilir.
Bir zamanlar fuarda tanıtım yapılırken cf 250nk model hidrolik debrajlı idi ama bizim ülkemize gelen telli versiyon oldu, yabancı ülkelerde 300sr diye geliyor ve o özellikler vardır ama bizim vergilerden 250cc olarak geliyor ve üzerinde doğal olarak kısmalar olur ve olacaktır normal bir durum.
-
16 Aralık 2020, 00:24
#28
Çok para, o kadar para verilmez.
-
16 Aralık 2020, 00:48
#29
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.
-
16 Aralık 2020, 01:05
#30
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.
Gayet gerekli ve işe yarar bir şey. 150cc de olsa o kompresyonu hissediyorsunuz. Ayrıca vites geçişlerinde de farkediyor.
-
16 Aralık 2020, 01:17
#31
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.
Yukarida yazdigim gibi brembo ultra abarti ve gereksiz olmakla birlikte kaydirmali debriyaj icin cc ve model sinirlamasi olmaz, harika bir seydir o. En son duke390da denemistim. Tum motosikletler icin elzem sayarim kaydirmali debriyaji. Kaydirmali debriyaji bir performans ozelligi olmaktan cok yol sartlarinda guvenlik elemanlarindan biri olarak sayabiliriz. 4ten ikiye attiginizda sanzimanin ve arka tekerin kitlenmedigini hissetmek, hala stabil bir suruste olmak istersiniz.
-
16 Aralık 2020, 01:36
#32
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.
benim çok hoşuma gitmişti kaydırmalı debriyaj ilk motorumda korka korka vites düşüyordum 150 lik motorlarda bile olmalı bence artık virajda yatır motoru vites düş banamısın demiyor,gerçi mt07 ye nasıl koymamışlar onada aklım ermiyor
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
16 Aralık 2020, 01:38
#33
yürekçe adlı üyeden alıntı
Yahu 250mct bile 19.5hp idi yanılmıyorsam.
2002 model cbf 250 22hp idi
2021 de, bunca 250lik malina 25hp den başlıyorken akıl kârı mı bu güç ve fiyat oranı?
Bunları, sırf vitrin dolu görünsün diye boş telefon kutularını ve maketleri dizen esnafa benzetiyorum.
Ürün yok, fiyat oynak, servis belirsiz, yedek parça muamma...
Yapın yerli motosikleti artık. Yahu olmadı, şaseyi kendin üret, motor bloğu için eski japon modelleri için anlaş. Ne bileyim bir gs 500, bir klr 650, bir twister, yamaha ybr 250.. Olmadı kanuni tiger'ın 250 bloğu suzuki menşei ( 19.5 hp çift silindir ) vallahi bunlardan çook ucuza ve daha çok satar.
Lastik teknolojisi bile en az motor teknolojisi kadar zor iken yapmışız, bunları mı yapamıcaz.
Ah be!!!...
motor 20.5 kw, 27 beygir yalnız.
-
16 Aralık 2020, 01:53
#34
Parça kalitesine bakmak lazım , 40 bin biraz damarlı.
-
16 Aralık 2020, 08:00
#35
-ZERO- adlı üyeden alıntı
ben cb250'yi 28.5 sanıyordum.
hoş yine 40 bin çine vermektense 46 bin japona vermek mantıklı oluyor.
bu arada biraz önce gördüğüm, bu yorumunuzun altında yazan ama kaldırdığınız "motosiklet.net yönetimi" ne ola ki...
Size özel mesaj gitmiş konuya abone olduğunuz ve sizi alıntıladığım için; benim site yönetimi ile bir alakam yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------
Sj's adlı üyeden alıntı
Yukarida yazdigim gibi brembo ultra abarti ve gereksiz olmakla birlikte kaydirmali debriyaj icin cc ve model sinirlamasi olmaz, harika bir seydir o. En son duke390da denemistim. Tum motosikletler icin elzem sayarim kaydirmali debriyaji. Kaydirmali debriyaji bir performans ozelligi olmaktan cok yol sartlarinda guvenlik elemanlarindan biri olarak sayabiliriz. 4ten ikiye attiginizda sanzimanin ve arka tekerin kitlenmedigini hissetmek, hala stabil bir suruste olmak istersiniz.
45.000km'dir (%90'ı şehir içi) kaydırmalı debriyajı ve çekiş kontrolü olmayan vitesli motosiklet kullanıyorum, daha vites küçülttüğümde arka tekerin kilitlendiği tek bir durum yaşamadım. Rev matching falan da yapmam hiç. Milletin arka tekeri nasıl kilitlediği benim için bir muamma.
-
16 Aralık 2020, 09:00
#36
Bu işler kadınların takı merakı gibi , orta halice tek taş beş taşa bayılırlar 6-7 alırsın 2 ye anca satarsın tek taşı beş taşı ,
Ama altın blezik öylemi 22 ayar 23,5 gram blezigi 10,5 alırsın yan kuyumcuya gidersin 10,4 geri alırlar ,anında ... Sıfır alıyor isen de özel yaptıryor isende 12,5 ile 13,5 alırısın işçiligine göre hemen satmak istesen 10,4 satarsın..Tek taş beş taş böylemi satması dert alması dert...
JApon dediğin altın bleziktir her yerde para eder deger kaybın olmaz , Çİn dediğin tek taş gibi deger kaybın çok olur başına iş alırsın.
HEm yatırım hem takı olmaz çinden sadece görsel olur onun için çok para vermek dogru değil, yoksa NT650 ler falan gayet güzel makineler , NC ler den falan çok iyi ama işin birde geri satış kısmı var , ...Şu olsa iki üç maşımız ile alabiliyor olsak şans verelim de 40 bin 19 asgari ücret ve 250 lilik çin malı tabi ülkenin geldigi halide gösteriyor o da ayrı konu ... İnsanlar oy verirken artık umarım takım tutar gibi tutmaz da elini vicdanına koyarda ona göre oy verir .. 250 lik çin malı 19 ay 1,5 sene bir kişi yemeden içmeden alabiliyor oldugunu görür...
Ez cümle ölü dogmuş bana göre , yaşam sansı pek yok , bu saatden sonra bu tip malların hiç yok , piyasa TR için iki şekilde olacaktır , CG ,CUB tarzı ucuz çinliler ve JAPONLar şeklinde.
-
16 Aralık 2020, 09:33
#37
Cyan adlı üyeden alıntı
Size özel mesaj gitmiş konuya abone olduğunuz ve sizi alıntıladığım için; benim site yönetimi ile bir alakam yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------
45.000km'dir (%90'ı şehir içi) kaydırmalı debriyajı ve çekiş kontrolü olmayan vitesli motosiklet kullanıyorum, daha vites küçülttüğümde arka tekerin kilitlendiği tek bir durum yaşamadım. Rev matching falan da yapmam hiç. Milletin arka tekeri nasıl kilitlediği benim için bir muamma.
Zaten bu tarz şeyler 1 kere lazım oluyor,sende yoksa hayatının geri kalanı pişmanlık oluyor.ABS gibi sürekli abs mi kullanıyoruz tabiyki hayır ayda yılda bir kez.
-
16 Aralık 2020, 09:54
#38
Benim mt 10da bile renkli ekran yok
-
16 Aralık 2020, 10:05
#39
Eagle7 adlı üyeden alıntı
Benim mt 10da bile renkli ekran yok
nası mt10 da renkli ekran yok mt09 dur bence 10 da var diye biliyorum
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
16 Aralık 2020, 10:06
#40
sp de var. düz mt 10 da yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)