Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CFMOTO 2021 için 1250TR-G Modelini tanıtıma çıkarttı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
     
    CFMoto ciddi ciddi kalitesini ve modellerini yükseltiyor, herhalde devler arasına girme yolunda da emin adımlarla avrupa, amerika ve uzakdoğuya kafa tutacak şekilde ilerliyor.

    1250 cc gibi yüksek bir modelle 2021 yılında boy gösterecek, KTM ile işbirliği geçmişten bu yana olduğundan bu motorda KTM'in V-twin bloğunu kullanıyor. Dizayn olarak bir bmw gibi olmuş resmen, içerik olarak da boş değil, Brembo frenler, KTM'in kardeş firması Wp'nin ayarlanabilen amortisörleri, TTF ekranı üzerinden lastik basınç ölçer, sürüş modları, JBL ses sistemi ve kontrolü gibi birçok kontrol koymuşlar, touring paketinde elcik ve koltuk ısıtmalar, elektrikli ön cam eklemeleri de varmış.

    Belki daha da özellikler vardır, gerçekten çok sağlam bir yatırım yaptıkları ortada. Türkiye fiyatı ne olur bilinmez ama tabi ki yine bir japon amerikan ya da avrupa dengi modeller kadar yüksek olmasa da iyi bir rakam olacaktır. Zaten vergi dilimi de yüksek bir makina, mucize olur da çok uygun bir fiyata gelirse alabilir miyim diye düşünmeden de edemedim, çok güzel duruyor.





















    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    400 cc ustu modellerını begenıyorum ama 400cc altı getırıyorlar sadece ulkemızde pek satmaz o modellerde

  3. #3

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    harbi yatırım ürünü olmuş.muadillerinin baya bir altında satılması lazımki iş yapsın.türkiyeye zaten gelmez anlamsız gereksiz.tipi 2000lerin başlarındaki tur motorları olmuş çok eski duruyor hiç beğenmedim.cf moto için bir adımdır tabiki güzel işler

  4. #4
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Japon muadillerine neredeyse yakın fiyata çıkıyor. Örneğin 650 Mt ilk çıktığında 36-37 gibi bir rakamdı. 5 Bin TL farkla Honda NC 750 alabiliyordunuz. Şimdi 2017 model 650 MT 40-45 bandında ikinci eli. Nc 750 nin 2017 modeli km düşük olanlar 70-80 bin bandında. İkiye katlamış resmen.

    Servis sıkıntıları, yedek parça zorluğu dışında yatırdığınız para yıllar geçtikçe yerinde sayıyor. Fakat japon aldığınızda hem kaliteli motor kullanıyorsunuz hem de motorunuz ve paranız değer kazanıyor. İkinci el kolay satılması da cabası.

    CF Moto 650 Mt kafamı çok kurcaladı. 2017 Forza 300 motorumu satıp neredeyse kafa kafaya 650 MT bulmuştum. Yukarıdaki sebeplerden ve işin ustası motorcu arkadaşlarımdan gelen uyarılarla vazgeçtim.
    odo ve maktama bunu beğendiler.

  5. #5
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Güzelmiş, bana hitap etti. Ama fiyat önemli tutulması için.

  6. #6
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    600lük motoru vardı Mondial ile ortak üretim. Ona baya benziyor. Onun abisi olacak herhal

  7. #7
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CFMoto ciddi ciddi kalitesini ve modellerini yükseltiyor, herhalde devler arasına girme yolunda da emin adımlarla avrupa, amerika ve uzakdoğuya kafa tutacak şekilde ilerliyor.

    1250 cc gibi yüksek bir modelle 2021 yılında boy gösterecek, KTM ile işbirliği geçmişten bu yana olduğundan bu motorda KTM'in V-twin bloğunu kullanıyor. Dizayn olarak bir bmw gibi olmuş resmen, içerik olarak da boş değil, Brembo frenler, KTM'in kardeş firması Wp'nin ayarlanabilen amortisörleri, TTF ekranı üzerinden lastik basınç ölçer, sürüş modları, JBL ses sistemi ve kontrolü gibi birçok kontrol koymuşlar, touring paketinde elcik ve koltuk ısıtmalar, elektrikli ön cam eklemeleri de varmış.

    Belki daha da özellikler vardır, gerçekten çok sağlam bir yatırım yaptıkları ortada. Türkiye fiyatı ne olur bilinmez ama tabi ki yine bir japon amerikan ya da avrupa dengi modeller kadar yüksek olmasa da iyi bir rakam olacaktır. Zaten vergi dilimi de yüksek bir makina, mucize olur da çok uygun bir fiyata gelirse alabilir miyim diye düşünmeden de edemedim, çok güzel duruyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZaNbIubwKNo

    https://www.youtube.com/watch?v=m-W-...orcyclesDreams

    https://www.youtube.com/watch?v=YIRK...nnel=LangThang

    https://imagizer.imageshack.com/img924/5782/T9wqRp.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img923/872/Mep1mr.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img924/9966/SimGeR.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img923/866/3Yao6f.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img922/8786/HcJeZY.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img923/9451/gBz9Ua.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/img923/3517/hw6tbk.jpg
    700 CL X ile çıtayı yükseltmişti. Lüks tüketim pastasından da pay almaya niyetlenmişler. 700 CL X için de KTM 790' a bezner bir blok kullanıldı. Gerek şasi gerek motor bloğu gibi kalitesi tartışılmaz Avusturyalı bir üretici ile 2 yıldır ciddi yol aldılar. 1250TR-G gerçekten kaliteli bir yol motoru olacak. Zaten bir sürü güncel model var bu sınıfta. Rakabetin artması güzel. Lastik, Süspansiyon ya da Led bir göstergeyi her marka koyabiliyor artık.
    Asıl olay iyi bir blok ve şase üretmekte. Zaten KTM ile çalışmak, kullandığı blokların benzerlerini yeni nesil elektronik desteklerle kendi modellerine koymak çok isabetli oldu.

    Benelli ve CF moto hızla yükseliyor bana kalırsa. Benelli yola biraz daha erken çıktığı için avrupa da satıştan ekmek yemeye başladı. CF biraz gecikti. Ama sebebi varmış. Bana kalırsa Ar-Ge ve tasarım açısında daha güçlü geliyor.

    Bu sürecin sonunda Japon ve Avrupalı motorları almak zorlaştıkça. Asya' nın kaliteli motorlarına kaymak durumunda kalacağız. Sonuç bunu gösteriyor.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon muadillerine neredeyse yakın fiyata çıkıyor. Örneğin 650 Mt ilk çıktığında 36-37 gibi bir rakamdı. 5 Bin TL farkla Honda NC 750 alabiliyordunuz. Şimdi 2017 model 650 MT 40-45 bandında ikinci eli. Nc 750 nin 2017 modeli km düşük olanlar 70-80 bin bandında. İkiye katlamış resmen.

    Servis sıkıntıları, yedek parça zorluğu dışında yatırdığınız para yıllar geçtikçe yerinde sayıyor. Fakat japon aldığınızda hem kaliteli motor kullanıyorsunuz hem de motorunuz ve paranız değer kazanıyor. İkinci el kolay satılması da cabası.

    CF Moto 650 Mt kafamı çok kurcaladı. 2017 Forza 300 motorumu satıp neredeyse kafa kafaya 650 MT bulmuştum. Yukarıdaki sebeplerden ve işin ustası motorcu arkadaşlarımdan gelen uyarılarla vazgeçtim.
    aYNEN 650 NK ılk çıktığında mt07 ile arasında kucuk bir fiyat farkı vardı sonra 3 yıl satamadılar en son modellerı de mt07 nın yarı fıyatına satılar nerdeyse. Demekkı satılabılıyormus ya da zarar ettık dıyıp kapatmaları lazım ama kapatan yok bakalım 150-250 400lukler zebıl onlarda çöp. Yenı yarıs modelı gelıyor ama o 250likte yamaha ibi hızlanıyor rekabet edebılecek sevıyede 37 cıvarı fıyatla uygun

  9. #9
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    FJRyi daraltıp 2 silindir motor koymuşlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)