2021 Yeni Kasa Yamaha MT-09 Ortaya Çıktı
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Geniş kapasiteli 889 cc EU5 uyumlu CP3 motoru, daha düşük devirde daha yüksek tork seviyelerini zorlar ve size daha ani hızlanma ve daha iyi yol odaklı performans sağlar. Yüksek teknolojiye sahip 6 eksenli IMU, en üst düzeyde kontrol sağlayabilmeniz için sınıfının en iyisi elektronik sürücü yardımı özelliklerini yönetir. QSS ise süper hızlı vites yükseltme ve daha kararlı vites düşürme deneyimi sunar.
Son derece keskin yol tutuşu için yeni modelde ayarlanabilir süspansiyon ve süper hafif tekerleklerle kompakt bir alüminyum şasi bulunur. Radyal ana silindirli ikili 298 mm ön frenleri parmak ucunuzla kontrol edebilirsiniz. Radikal yeni nesil tarzı ve saf şasi tasarımı, MT-09'un en gelişmiş Hyper Naked modeli olduğunu doğrular.
EU5 889 cc CP3 motor
Yepyeni, hafif CF alüminyum döküm şasi
Yeni nesil tasarım ve tarz
6 Eksenli IMU ve yatış açısına duyarlı sürücü yardımı özellikleri
Tam renkli 3,5 inç TFT gösterge
Kompakt, çift işlevli LED far
Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (QSS)
Hafif SpinForged jantlar
Ayarlanabilir süspansiyon
Radyal ön fren ana silindiri
Yeni geliştirilen 889 cc sıvı soğutmalı 3 silindirli motor daha düşük devirde daha yüksek tork ile daha hafif, daha hızlı ve daha güçlüdür. Yeni hava girişi ve egzoz sistemleri, hızlanma hissini artıran harika bir ses üretir. Yeni yakıt enjektörleri daha yüksek verimlilik sağlarken optimize edilmiş dişli oranları ve geliştirilmiş A&S debriyaj, EU5 uyumlu motorun daha yüksek güç çıkışıyla uyumu sağlar.
Tamamen yeni ve kompakt CF döküm alüminyum iskelet tasarımı, Deltabox düzenine modern bir görünüm kazandırır. Gelişmiş sürücü geri bildirimleri, stabilite ve artırılmış dinamik sürüş aralığı için daha yüksek seviyede şasi sertliği. Optimize edilmiş arka maşa pivot yapısı, hafif ve ince şasi ve günlük yol arkadaşınız olarak size verdiği rahatlama hissi.
Saf, sade ve güzel; yeni nesil MT tasarımı, Hyper Naked serisini yeni bir on yıla taşıyor. Minimalist "karenajsız" tarzı, gereksiz gövde bileşenlerini ortadan kaldırır ve hafiflikle çevikliği ifade etmek için yalnızca şasi ve gerekli yapısal bileşenleri kullanırken yeni Crystal Graphite iskelet kaplaması ise mekanik parçaların işlevsel güzelliğini vurgular.
YZF-R1 modelinden yola çıkılarak geliştirilen yeni ve kompakt 6 eksenli IMU, MT-09 modelinin yüksek teknolojili sürücü yardımı özelliklerini (yatış açısına duyarlı 3 modlu Çekiş Kontrol Sistemi (TCS), Kaydırma Kontrol Sistemi (SCS), ön tekerlek Kaldırma Kontrol Sistemi (LIF) ve Fren Kontrolü Sistemi (BC)) yönetir. Sınıfının en iyisi olan bu elektronik kontrol teknolojisine sahip yepyeni MT-09 ile, değişken hava ve yol koşullarında kontrol sizde olur.
3,5 inç tam renkli TFT ekran, devir yükselip alçaldıkça renk değiştiren çubuk şeklinde bir devir göstergesine sahiptir ve saat, yakıt, ortalama hız, su ve hava sıcaklığı ve vites değiştirme bilgilerini de görüntüler. Gidon düğmeleriyle ekrandaki göstergeleri ve bilgileri kolayca değiştirebilir ve isteğe bağlı Orijinal Yamaha elcik ısıtıcılarını ayarlayabilirsiniz.
Kompakt ve şık çift işlevli tek LED far, gözü yormayan yumuşak kenarlara sahip mükemmel bir huzme yayılımıyla güçlü kısa ve uzun far ışığı üretir. Bu tek projektör far, tamamen yeni MT-09'a gerçekten çarpıcı bir gelecek nesil görünümü verir ve yanlardaki LED sinyal lambaları, LED arka farla uyumlu olarak Y şeklinde karakteristik bir ifadeye sahiptir.
Yeni, yukarı ve aşağı Hızlı Vites Değiştirme Sistemi, daha güçlü 889 cc CP3 motor ile olağanüstü hızlanma duygusunu yaşayabilmeniz için süper hızlı vites yükseltmeleri sağlayarak spor sürüş deneyimini en üst noktaya taşır. Vites düşürme işlevi, yavaşlarken daha kontrollü hissetmenizi sağlamak üzere viraj alırken bile şasi dengesini korumaya yardımcı olan daha yumuşak vites değiştirmelere olanak tanır.
Önceki modelden 700 g daha hafif olan yeni Spin Forged jantlar, arkadaki atalet momentini %11 oranında azaltarak olağanüstü bir şasi çevikliği sağlar. Yaysız ağırlıktaki bu azaltma süspansiyon performansını da artırır ve yakıt verimliliğinde %9'luk etkileyici bir iyileşmeye katkıda bulunur.
Tamamen ayarlanabilir 41 mm ön çatallar, yeni ve kompakt, yüksek rijitliğe sahip şasinin karakteriyle eşleşen optimize edilmiş ayarlarla çalışır ve yalpalama eğilimini azaltır. Böylece, sürücüye daha yumuşak ve daha kontrollü bir sürüş deneyimi sağlar. Ayarlanabilir arka süspansiyon, yeni ayarlara imkan vermesinin yanı sıra tamamen yeni ve yüksek rijitliğe sahip arka maşana uyum sağlayacak şekilde geliştirilmiş bir bağlantıya sahiptir.
Yeni MT-09 modelinin en son teknoloji ürünü fren sistemi, ikili 298 mm ön disklere monte edilmiş ve 4 pistonlu kaliperleriyle doğrusal bir hidrolik basınç sağlayan radyal bir ön ana silindirle donatılmıştır. Bu da, kullanıcıya parmak ucuyla kontrol imkanı ve motosiklete olağanüstü fren performansı sağlar. Bu model, yarış genleri taşıyan bu ileri teknoloji sistemi ile donatılmış olan yalnızca ikinci Yamaha modelidir.
Motor
Motor tipi Sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, 4-subap, 3-silindir, DOHC
Motor hacmi 890 cm³
Çap x Strok 78,0 × 62,1 mm
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Maksimum güç 10.000 dev/dak'da 87,5 kW (119,0 PS)
Maksimum tork 7.000 dev/dak'da 93,0 Nm (9,5 kg-m
)Yağlama Islak karter
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6 vites
Son aktarım Zincirli
Yakıt tüketimi 5.0 L/100 kmCO2 emission116 g/km
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon
Reklamlar
-
o fari tasarlayan japon muhendisle ile cay icmek isterim!
ne derdi var dinleyip, sonrada iki cift laf etmek isterim.
benim asil dusundugum sey; kendine has bir yer acmis olan ve ayni motor bloguna sahip olan Tracer 900/900 GT modellerinin sanirim MT-09 satislarini ilk yilda etkilememesi icin, 2021 yilinda da ayni tasarim ile satilacak olmasi.
tracer 900 gt su guncellemeler ile gelseydi seneye ne guzel olurdu
- elektronik suspansiyon
- viraj abs
- cift yönlu quick shifter yada olmusken otomatik vites
-
abi o nasıl bi kafa tasarımıdır. ilkokul çocuğu resim dersinde çizse daha iyi çizer. mt25'de de bunda da bezer kafa tasarımları kullanılmış. amaç maliyetten kısmak o kadar belli ki ama tasarım umrunda değil kimsenin tabi. eski kasanın fiyatını arttırır bu tasarım. böyle led koyacağına halojen far koy ama tasarım daha iyi olsun. harbiden bu yapan tasarımcı kör oldu kesin.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
UzunYolAdami adlı üyeden alıntı
o fari tasarlayan japon muhendisle ile cay icmek isterim!
ne derdi var dinleyip, sonrada iki cift laf etmek isterim.
benim asil dusundugum sey; kendine has bir yer acmis olan ve ayni motor bloguna sahip olan Tracer 900/900 GT modellerinin sanirim MT-09 satislarini ilk yilda etkilememesi icin, 2021 yilinda da ayni tasarim ile satilacak olmasi.
tracer 900 gt su guncellemeler ile gelseydi seneye ne guzel olurdu
- elektronik suspansiyon
- viraj abs
- cift yönlu quick shifter yada olmusken otomatik vites
Keyif çayı içecekseniz ben de dahil olmak isterim size.
Yamaha inatla, marka ve teknoloji eklemiyor motorlarına. Bir Triumph Speed Triple RS öyle mi mesela? Baştan aşağı kalite ve tekonoji kokan bir motosiklet. Brembo frenler, Öhlins ayarlanabilir amortisörler, Quick shifter, Tcs, elektronik gaz sabitleyici, 5 çeşit mod + custom mod, tek arka maşa, çelik fren hortumları, stok Arrow egzoz vs. var da var elin İngilizinde.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
tek biz değil yabancılarda beğenmiyor resmen fiyasko tasarım olarak herkes far ve egzozla dalga geçyior :D
-
Linç edile bilirim ama ben beğendim,
-
-
Hayal kırıklığı, bir yandan da teselli sebebim oldu, zaten cok pahali olacagi icin zorlayacakti.
-
müthiş olmuş yav, neyini beğenmediniz ? darkness of japan işte. egsoz garip olmuş tabi ama
-
Farı aynı zamanda barkod okuyucu olmuş :D
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Keyif çayı içecekseniz ben de dahil olmak isterim size.
Yamaha inatla, marka ve teknoloji eklemiyor motorlarına. Bir Triumph Speed Triple RS öyle mi mesela? Baştan aşağı kalite ve tekonoji kokan bir motosiklet. Brembo frenler, Öhlins ayarlanabilir amortisörler, Quick shifter, Tcs, elektronik gaz sabitleyici, 5 çeşit mod + custom mod, tek arka maşa, çelik fren hortumları, stok Arrow egzoz vs. var da var elin İngilizinde.
mt serisinden bir iki degisik model deneme firsatim oldu, gercekten motor blogu isminin hakkini veriyor, her devirde muhtesem bir tork sunuyor.
60-70km hizla takmissin 6. vitese fiti fiti gidiyorsun, birde hizlanman gerekti, 120-130km dahasi bana misin demiyor, ac gazi uza git. ama teknoloji eklemeye guncelleme yapmaya gelince, pazara hakim konumun geregi vw grup gibi, azar azar sunuyorlar.
triump kullanmadim hic, blogunun methini cok duydum. showroom ve fuarda inceleme firsatim oldu, her modeli bariz sekilde cok kaliteli malzeme ve iscilikle uretilmis. aklimin bir yerinde rocket 3r modeli hep durur.
-
Aslında ön farı hariç geri kalanı güzel. Motor daha bir çıplak hal almış. Şase tasarımı değişmiş, motor bloğunun konumu öne doğru daha yatık hale gelmiş ya da şase inceldiği ve kırpıldığı için gözüme öyle gözüktü.
Ayarlı manetler gelmiş. Arka maşada da ufak dokunuşlar var. Süspansiyon ve frenleri hiç ellememişler gibi duruyor. Keşke şu motora adam akıllı süspansiyon ve fren gelse. Çünkü frenler tırt. Süspansiyon eh işte. Yamaha makyaj yapıp duruyor. Motorun yürüyenine hiç yatırım yok. 2018 MT-09 Kullanıcısı olarak beğendim ama bu motorun en büyük eksikliği fren ve süspansiyonu ellememişler.
Birde arka çamurluktaki konjektörü Yamaha abi yana almış.
https://hizliresim.com/CSimCM
Bloktaki CP3 yazısı gitmiş yerine Yamaha yazısı gelmiş. Aslında motosikletin baştan aşağı her yerine el değdirmişler büyük bir emek var ama bu dokunuşlar görüntüden ibaret sanırım. Arka maşa uzayacak ve motor bloğu CC olarak artacak deniyordu. Onun dışında her şey aynı sanırsam. Tahminim Arka maşa uzadığı için kaster açıları değişmiştir. Bu da motosikletin sürüş karakteristiğine etki edecektir. Yine de üstündeki eh işte süspansiyonlarla çokta bir şey değişeceğini düşünmüyorum.
-
resmen içine etmişler motorun. normalde naked motor sevmem ama mt07 çok hoşuma gidiyordu. 09 un kafa tasarımı çok iyiydi bence ama bu tek kelime ile rezalet. beğenen çıkacaktır tabi ;) ama rezalet
-
Kocaeli İl Temsilcisi
-ZERO- adlı üyeden alıntı
abi o nasıl bi kafa tasarımıdır. ilkokul çocuğu resim dersinde çizse daha iyi çizer. mt25'de de bunda da bezer kafa tasarımları kullanılmış. amaç maliyetten kısmak o kadar belli ki ama tasarım umrunda değil kimsenin tabi. eski kasanın fiyatını arttırır bu tasarım. böyle led koyacağına halojen far koy ama tasarım daha iyi olsun. harbiden bu yapan tasarımcı kör oldu kesin.
Ve üstelik bu çirkinliğe ülkemizde en az 140-150 bin birim para verilecek...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
berk_cglr adlı üyeden alıntı
tek biz değil yabancılarda beğenmiyor resmen fiyasko tasarım olarak herkes far ve egzozla dalga geçyior :D
Far ve egzoz kısmını ben de beğenmedim. MT-09'un o agresifliğini resmen 125'lik motormuş gibi yapmışlar. Heybeti kalmamış garibin.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
farı ve egzost çıkışını beğenmedim.
far malum
egzost büzük gibi kalmış.
geri kalan kısma lafım yok
edit: ön far zayıf bi insan yüzü silüeti gibi bu arada
-
Yamahaya kayyum atanmış galiba
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Robinson_C adlı üyeden alıntı
Linç edile bilirim ama ben beğendim,
Zevkler ve renkler tartışılmaz hocam. Motor blok olarak güzel zaten ama var ve egzoz olayı hiç olmamış bana göre
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
yani resimlerin tamamen montaj olduğunu düşünmeyi geçtim mantık kapasitem kabul etmiyor.o yüzden şaka olduğunu varsayıyorum.bu resimlerdeki motoru hediye etseler binmem öyle diyim
'düzeltme' araştırdım direk bu fotolar çıkıyor baya baya bu motoru tanıtmış adamlar.şaka değilmiş gerçekten MT09 neredennnn nereye gelmiş.hayatımda gördüğüm en çirkin motorlardan 2020 mt25 bunun yanında baya bi yakışıklıymış onu anladım.allah kimseye 2021 mt07 yi göstermesin nasıl gelecek kim bilir.artık ümidim 2021 tracer900 sanırım bu motor gerçekten yakışıklı olucak tracer700e bakıp öyle söyleyebiliyorum
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Umit1923 adlı üyeden alıntı
Hayal kırıklığı, bir yandan da teselli sebebim oldu, zaten cok pahali olacagi icin zorlayacakti.
Bu ekonomik koşullar ile almamız imkansız zaten hocam. Ben XJ6'yı satmazsam ömürlük devam edeceğim 4 silindirli garibanım ile.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
yok yok kesin photoshoptur bu. Biri bunun şaka olduğunu söylesin
Hani şakaysa bile hiç komik değil, bu ne böyle tövbe bismillah...
Japonlar bence üzerimizde deney yapıyor dostlar! Bence herşey şirket içi bir iddiayla başladı. Bloğu bu kadar iyi bir makine en çirkin görünümle bile yok satar, yok efendim satamaz, yok efendim satar, satamaz... derkeen bu makine ortaya çıktı.
Ve japonlar sinsi sinsi kenardan bizleri izliyorlar, iddianın sonucu ne olacak diye.
Bence bu tasarım için en mantıklı açıklama bu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)