Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

2021 Yeni Kasa Yamaha MT-09 Ortaya Çıktı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
     
    Geniş kapasiteli 889 cc EU5 uyumlu CP3 motoru, daha düşük devirde daha yüksek tork seviyelerini zorlar ve size daha ani hızlanma ve daha iyi yol odaklı performans sağlar. Yüksek teknolojiye sahip 6 eksenli IMU, en üst düzeyde kontrol sağlayabilmeniz için sınıfının en iyisi elektronik sürücü yardımı özelliklerini yönetir. QSS ise süper hızlı vites yükseltme ve daha kararlı vites düşürme deneyimi sunar.

    Son derece keskin yol tutuşu için yeni modelde ayarlanabilir süspansiyon ve süper hafif tekerleklerle kompakt bir alüminyum şasi bulunur. Radyal ana silindirli ikili 298 mm ön frenleri parmak ucunuzla kontrol edebilirsiniz. Radikal yeni nesil tarzı ve saf şasi tasarımı, MT-09'un en gelişmiş Hyper Naked modeli olduğunu doğrular.



    EU5 889 cc CP3 motor
    Yepyeni, hafif CF alüminyum döküm şasi
    Yeni nesil tasarım ve tarz
    6 Eksenli IMU ve yatış açısına duyarlı sürücü yardımı özellikleri
    Tam renkli 3,5 inç TFT gösterge
    Kompakt, çift işlevli LED far
    Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (QSS)
    Hafif SpinForged jantlar
    Ayarlanabilir süspansiyon
    Radyal ön fren ana silindiri

    Yeni geliştirilen 889 cc sıvı soğutmalı 3 silindirli motor daha düşük devirde daha yüksek tork ile daha hafif, daha hızlı ve daha güçlüdür. Yeni hava girişi ve egzoz sistemleri, hızlanma hissini artıran harika bir ses üretir. Yeni yakıt enjektörleri daha yüksek verimlilik sağlarken optimize edilmiş dişli oranları ve geliştirilmiş A&S debriyaj, EU5 uyumlu motorun daha yüksek güç çıkışıyla uyumu sağlar.

    Tamamen yeni ve kompakt CF döküm alüminyum iskelet tasarımı, Deltabox düzenine modern bir görünüm kazandırır. Gelişmiş sürücü geri bildirimleri, stabilite ve artırılmış dinamik sürüş aralığı için daha yüksek seviyede şasi sertliği. Optimize edilmiş arka maşa pivot yapısı, hafif ve ince şasi ve günlük yol arkadaşınız olarak size verdiği rahatlama hissi.

    Saf, sade ve güzel; yeni nesil MT tasarımı, Hyper Naked serisini yeni bir on yıla taşıyor. Minimalist "karenajsız" tarzı, gereksiz gövde bileşenlerini ortadan kaldırır ve hafiflikle çevikliği ifade etmek için yalnızca şasi ve gerekli yapısal bileşenleri kullanırken yeni Crystal Graphite iskelet kaplaması ise mekanik parçaların işlevsel güzelliğini vurgular.

    YZF-R1 modelinden yola çıkılarak geliştirilen yeni ve kompakt 6 eksenli IMU, MT-09 modelinin yüksek teknolojili sürücü yardımı özelliklerini (yatış açısına duyarlı 3 modlu Çekiş Kontrol Sistemi (TCS), Kaydırma Kontrol Sistemi (SCS), ön tekerlek Kaldırma Kontrol Sistemi (LIF) ve Fren Kontrolü Sistemi (BC)) yönetir. Sınıfının en iyisi olan bu elektronik kontrol teknolojisine sahip yepyeni MT-09 ile, değişken hava ve yol koşullarında kontrol sizde olur.

    3,5 inç tam renkli TFT ekran, devir yükselip alçaldıkça renk değiştiren çubuk şeklinde bir devir göstergesine sahiptir ve saat, yakıt, ortalama hız, su ve hava sıcaklığı ve vites değiştirme bilgilerini de görüntüler. Gidon düğmeleriyle ekrandaki göstergeleri ve bilgileri kolayca değiştirebilir ve isteğe bağlı Orijinal Yamaha elcik ısıtıcılarını ayarlayabilirsiniz.

    Kompakt ve şık çift işlevli tek LED far, gözü yormayan yumuşak kenarlara sahip mükemmel bir huzme yayılımıyla güçlü kısa ve uzun far ışığı üretir. Bu tek projektör far, tamamen yeni MT-09'a gerçekten çarpıcı bir gelecek nesil görünümü verir ve yanlardaki LED sinyal lambaları, LED arka farla uyumlu olarak Y şeklinde karakteristik bir ifadeye sahiptir.

    Yeni, yukarı ve aşağı Hızlı Vites Değiştirme Sistemi, daha güçlü 889 cc CP3 motor ile olağanüstü hızlanma duygusunu yaşayabilmeniz için süper hızlı vites yükseltmeleri sağlayarak spor sürüş deneyimini en üst noktaya taşır. Vites düşürme işlevi, yavaşlarken daha kontrollü hissetmenizi sağlamak üzere viraj alırken bile şasi dengesini korumaya yardımcı olan daha yumuşak vites değiştirmelere olanak tanır.

    Önceki modelden 700 g daha hafif olan yeni Spin Forged jantlar, arkadaki atalet momentini %11 oranında azaltarak olağanüstü bir şasi çevikliği sağlar. Yaysız ağırlıktaki bu azaltma süspansiyon performansını da artırır ve yakıt verimliliğinde %9'luk etkileyici bir iyileşmeye katkıda bulunur.

    Tamamen ayarlanabilir 41 mm ön çatallar, yeni ve kompakt, yüksek rijitliğe sahip şasinin karakteriyle eşleşen optimize edilmiş ayarlarla çalışır ve yalpalama eğilimini azaltır. Böylece, sürücüye daha yumuşak ve daha kontrollü bir sürüş deneyimi sağlar. Ayarlanabilir arka süspansiyon, yeni ayarlara imkan vermesinin yanı sıra tamamen yeni ve yüksek rijitliğe sahip arka maşana uyum sağlayacak şekilde geliştirilmiş bir bağlantıya sahiptir.

    Yeni MT-09 modelinin en son teknoloji ürünü fren sistemi, ikili 298 mm ön disklere monte edilmiş ve 4 pistonlu kaliperleriyle doğrusal bir hidrolik basınç sağlayan radyal bir ön ana silindirle donatılmıştır. Bu da, kullanıcıya parmak ucuyla kontrol imkanı ve motosiklete olağanüstü fren performansı sağlar. Bu model, yarış genleri taşıyan bu ileri teknoloji sistemi ile donatılmış olan yalnızca ikinci Yamaha modelidir.

    Motor
    Motor tipi Sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, 4-subap, 3-silindir, DOHC
    Motor hacmi 890 cm³
    Çap x Strok 78,0 × 62,1 mm
    Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
    Maksimum güç 10.000 dev/dak'da 87,5 kW (119,0 PS)
    Maksimum tork 7.000 dev/dak'da 93,0 Nm (9,5 kg-m
    )Yağlama Islak karter
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6 vites
    Son aktarım Zincirli
    Yakıt tüketimi 5.0 L/100 kmCO2 emission116 g/km
    Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon







































    nanis61 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    o fari tasarlayan japon muhendisle ile cay icmek isterim!
    ne derdi var dinleyip, sonrada iki cift laf etmek isterim.

    benim asil dusundugum sey; kendine has bir yer acmis olan ve ayni motor bloguna sahip olan Tracer 900/900 GT modellerinin sanirim MT-09 satislarini ilk yilda etkilememesi icin, 2021 yilinda da ayni tasarim ile satilacak olmasi.
    tracer 900 gt su guncellemeler ile gelseydi seneye ne guzel olurdu
    - elektronik suspansiyon
    - viraj abs
    - cift yönlu quick shifter yada olmusken otomatik vites

  3. #3
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    abi o nasıl bi kafa tasarımıdır. ilkokul çocuğu resim dersinde çizse daha iyi çizer. mt25'de de bunda da bezer kafa tasarımları kullanılmış. amaç maliyetten kısmak o kadar belli ki ama tasarım umrunda değil kimsenin tabi. eski kasanın fiyatını arttırır bu tasarım. böyle led koyacağına halojen far koy ama tasarım daha iyi olsun. harbiden bu yapan tasarımcı kör oldu kesin.

  4. #4
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o fari tasarlayan japon muhendisle ile cay icmek isterim!
    ne derdi var dinleyip, sonrada iki cift laf etmek isterim.

    benim asil dusundugum sey; kendine has bir yer acmis olan ve ayni motor bloguna sahip olan Tracer 900/900 GT modellerinin sanirim MT-09 satislarini ilk yilda etkilememesi icin, 2021 yilinda da ayni tasarim ile satilacak olmasi.
    tracer 900 gt su guncellemeler ile gelseydi seneye ne guzel olurdu
    - elektronik suspansiyon
    - viraj abs
    - cift yönlu quick shifter yada olmusken otomatik vites
    Keyif çayı içecekseniz ben de dahil olmak isterim size.

    Yamaha inatla, marka ve teknoloji eklemiyor motorlarına. Bir Triumph Speed Triple RS öyle mi mesela? Baştan aşağı kalite ve tekonoji kokan bir motosiklet. Brembo frenler, Öhlins ayarlanabilir amortisörler, Quick shifter, Tcs, elektronik gaz sabitleyici, 5 çeşit mod + custom mod, tek arka maşa, çelik fren hortumları, stok Arrow egzoz vs. var da var elin İngilizinde.
    UzunYolAdami bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    tek biz değil yabancılarda beğenmiyor resmen fiyasko tasarım olarak herkes far ve egzozla dalga geçyior :D

  6. #6
    Robinson_C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2019
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda CB 125 R
    Linç edile bilirim ama ben beğendim,
    Green Arrow bunu beğendi.

  7. #7
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    reddit'te gelen geçiriyo giden geçiriyo zaten

    https://www.reddit.com/r/FZ09/commen...n4x/2021_mt09/

  8. #8
    Umit1923 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2019
    Motosikleti
    Honda CBR 650 F - 2017
    Hayal kırıklığı, bir yandan da teselli sebebim oldu, zaten cok pahali olacagi icin zorlayacakti.

  9. #9
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    müthiş olmuş yav, neyini beğenmediniz ? darkness of japan işte. egsoz garip olmuş tabi ama

  10. #10
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Farı aynı zamanda barkod okuyucu olmuş :D

  11. #11

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keyif çayı içecekseniz ben de dahil olmak isterim size.

    Yamaha inatla, marka ve teknoloji eklemiyor motorlarına. Bir Triumph Speed Triple RS öyle mi mesela? Baştan aşağı kalite ve tekonoji kokan bir motosiklet. Brembo frenler, Öhlins ayarlanabilir amortisörler, Quick shifter, Tcs, elektronik gaz sabitleyici, 5 çeşit mod + custom mod, tek arka maşa, çelik fren hortumları, stok Arrow egzoz vs. var da var elin İngilizinde.
    mt serisinden bir iki degisik model deneme firsatim oldu, gercekten motor blogu isminin hakkini veriyor, her devirde muhtesem bir tork sunuyor.
    60-70km hizla takmissin 6. vitese fiti fiti gidiyorsun, birde hizlanman gerekti, 120-130km dahasi bana misin demiyor, ac gazi uza git. ama teknoloji eklemeye guncelleme yapmaya gelince, pazara hakim konumun geregi vw grup gibi, azar azar sunuyorlar.

    triump kullanmadim hic, blogunun methini cok duydum. showroom ve fuarda inceleme firsatim oldu, her modeli bariz sekilde cok kaliteli malzeme ve iscilikle uretilmis. aklimin bir yerinde rocket 3r modeli hep durur.

  12. #12
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Aslında ön farı hariç geri kalanı güzel. Motor daha bir çıplak hal almış. Şase tasarımı değişmiş, motor bloğunun konumu öne doğru daha yatık hale gelmiş ya da şase inceldiği ve kırpıldığı için gözüme öyle gözüktü.
    Ayarlı manetler gelmiş. Arka maşada da ufak dokunuşlar var. Süspansiyon ve frenleri hiç ellememişler gibi duruyor. Keşke şu motora adam akıllı süspansiyon ve fren gelse. Çünkü frenler tırt. Süspansiyon eh işte. Yamaha makyaj yapıp duruyor. Motorun yürüyenine hiç yatırım yok. 2018 MT-09 Kullanıcısı olarak beğendim ama bu motorun en büyük eksikliği fren ve süspansiyonu ellememişler.
    Birde arka çamurluktaki konjektörü Yamaha abi yana almış.
    https://hizliresim.com/CSimCM
    Bloktaki CP3 yazısı gitmiş yerine Yamaha yazısı gelmiş. Aslında motosikletin baştan aşağı her yerine el değdirmişler büyük bir emek var ama bu dokunuşlar görüntüden ibaret sanırım. Arka maşa uzayacak ve motor bloğu CC olarak artacak deniyordu. Onun dışında her şey aynı sanırsam. Tahminim Arka maşa uzadığı için kaster açıları değişmiştir. Bu da motosikletin sürüş karakteristiğine etki edecektir. Yine de üstündeki eh işte süspansiyonlarla çokta bir şey değişeceğini düşünmüyorum.

  13. #13

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    resmen içine etmişler motorun. normalde naked motor sevmem ama mt07 çok hoşuma gidiyordu. 09 un kafa tasarımı çok iyiydi bence ama bu tek kelime ile rezalet. beğenen çıkacaktır tabi ;) ama rezalet

  14. #14
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi o nasıl bi kafa tasarımıdır. ilkokul çocuğu resim dersinde çizse daha iyi çizer. mt25'de de bunda da bezer kafa tasarımları kullanılmış. amaç maliyetten kısmak o kadar belli ki ama tasarım umrunda değil kimsenin tabi. eski kasanın fiyatını arttırır bu tasarım. böyle led koyacağına halojen far koy ama tasarım daha iyi olsun. harbiden bu yapan tasarımcı kör oldu kesin.
    Ve üstelik bu çirkinliğe ülkemizde en az 140-150 bin birim para verilecek...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek biz değil yabancılarda beğenmiyor resmen fiyasko tasarım olarak herkes far ve egzozla dalga geçyior :D
    Far ve egzoz kısmını ben de beğenmedim. MT-09'un o agresifliğini resmen 125'lik motormuş gibi yapmışlar. Heybeti kalmamış garibin.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  15. #15
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    farı ve egzost çıkışını beğenmedim.
    far malum
    egzost büzük gibi kalmış.
    geri kalan kısma lafım yok

    edit: ön far zayıf bi insan yüzü silüeti gibi bu arada

  16. #16
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Yamahaya kayyum atanmış galiba
    Smlgndz, UzunYolAdami ve Ezio41 bunu beğendiler.

  17. #17
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Robinson_C adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Linç edile bilirim ama ben beğendim,
    Zevkler ve renkler tartışılmaz hocam. Motor blok olarak güzel zaten ama var ve egzoz olayı hiç olmamış bana göre
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  18. #18

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    yani resimlerin tamamen montaj olduğunu düşünmeyi geçtim mantık kapasitem kabul etmiyor.o yüzden şaka olduğunu varsayıyorum.bu resimlerdeki motoru hediye etseler binmem öyle diyim

    'düzeltme' araştırdım direk bu fotolar çıkıyor baya baya bu motoru tanıtmış adamlar.şaka değilmiş gerçekten MT09 neredennnn nereye gelmiş.hayatımda gördüğüm en çirkin motorlardan 2020 mt25 bunun yanında baya bi yakışıklıymış onu anladım.allah kimseye 2021 mt07 yi göstermesin nasıl gelecek kim bilir.artık ümidim 2021 tracer900 sanırım bu motor gerçekten yakışıklı olucak tracer700e bakıp öyle söyleyebiliyorum

  19. #19
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Umit1923 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayal kırıklığı, bir yandan da teselli sebebim oldu, zaten cok pahali olacagi icin zorlayacakti.
    Bu ekonomik koşullar ile almamız imkansız zaten hocam. Ben XJ6'yı satmazsam ömürlük devam edeceğim 4 silindirli garibanım ile.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  20. #20
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    yok yok kesin photoshoptur bu. Biri bunun şaka olduğunu söylesin

    Hani şakaysa bile hiç komik değil, bu ne böyle tövbe bismillah...

    Japonlar bence üzerimizde deney yapıyor dostlar! Bence herşey şirket içi bir iddiayla başladı. Bloğu bu kadar iyi bir makine en çirkin görünümle bile yok satar, yok efendim satamaz, yok efendim satar, satamaz... derkeen bu makine ortaya çıktı.

    Ve japonlar sinsi sinsi kenardan bizleri izliyorlar, iddianın sonucu ne olacak diye.

    Bence bu tasarım için en mantıklı açıklama bu.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)