300 motor icin tantana yapmaya degmez..ya ktm gibi blok piston dagilsaydi...
Hasmet neler cekti cocuk,anlatsa aglarsin :( cok uzucu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
Kusura bakma,honda kullanan adami barzo diye yaftalaman hos olmadi..
İsiniz gucunuz prestij,bu kadar kasmayin valla hic gerek yok.
Ducati diavel kullanan bir adam gordugumde yemin ederim ki aklimdan gecen tek birsey oluyor;
Bu kadar cirkin motora nasil biniyorlar..
Sen beni Ducati/Korlas musterisi ciksleriyle Triumph manyaklariyla karistirdin. Ben motor abazasiyim bro paramin yettigi her iki tekere binerim sevdigimi de tutarim. Arabaya param kalmaz benim.
Mondial 150 HSden gelme adamim kader kiymet bilirim. Bak profilimde 2006 uyeyim yaziyor. iste o 2006da mondial 150 forumlarindaydim. Hic bana sekil sukulcu yakistirmasi yapamazsin.
Fanboy oldugun icin sana karsi cevap yazmak mantiksiz, ancak soru makul oldugu icin genele hitaben yaziyorum:
"Ohlins ve Brembo" = "iyi motosiklet"
Boyle bir sey yok. Eger olsaydi, her uretici bunlari takip yuksek fiyata satardi. Tam tersine, Ohlins ve Brembo gibi pahali parcalar kullanmak risklidir... Cunku motosiklet araba fiyatina gelir, hatta gecer... Sonucta zevk makinasi bunlar.
Cunku olay sadece pahali parca kullanmakla bitmiyor. Cok iyi calisilmasi ve adapte edilmesi gerekiyor... Profesyonellerin defalarca, saatlerce, gunlerce pist ve yol testleri yapmasi demek. Motosikletin basarili olacagindan adam gibi emin olmadiktan sonra girisilecek yatirim degil. Koleksiyonluk limitli ozel uretim makinalar degil bunlar. Piyasada muadilleriyle rekabet etmek zorunda olan, eger basarili olamazsa milyonlarca dolar zarar demek olan yatirimlar bunlar.
Cunku bu tip bir motosiklete, donanimli ve otomatik sanzimanli bir Civic parasini gomup alan insanlar, verdigi paranin karsiliginda ne alacagini hesap edip, muadilleriyle karsilastirip, test surusu yapip, ona gore karar verip aliyor. Fanboy olmak beles Ama kazandigin paradan saglam bir miktari iki tekere bosalmak, akillica karar vermeyi gerektiriyor.
Hasmet,ben honda fanboy olabilirim belki.Peki yazilip cizilen sacma sapan seylere cevap vermiyim mi ?
300 motosiklet icin tantana yapan sizsiniz,kaldi ki bir allahin kulu magdur olmamis,yolda kalmamis.
https://motorbikewriter.com/ducati-r...v4-fifth-time/
Al bari sen cevir sunu, ben cevirirsem inandirici olmaz belki..amator musunuz nesiniz anlamadim gitti..
Ne ilgisi var,ilk mesajimda dedim zaten recall her marka modelde olabilir diye ama millet anlamiyor ki..
S1000rr recall dedigim de ise 50000 motorda yakit pompasi problemi,450 motorda yag sizintisi,2020 model 340 adet motorda ise krank problemi nedeniyle recall olmuss..bunlar bir kismi,daha da olabilir.
Eee iste basta bunu dedim zaten ama iflah olmax honda hater lari oldugunuzdan burdan vurmaya calistiniz..
Bunlari soyleyince de ben fanboy oluyorum.
Ne istersen yaz Hırbocum. Keyfine göre istediğin marka hakkında herhangi bir sebepten ötürü atıp tutabilirsin. Hiç sorun değil. Hiç bir motosiklet firmasında hissem yok.
Ama "siz" nedir bilmiyorum. Şahsen kendi adıma kendi düşüncelerimi yazıyorum. Kimsenin yazdığının altına mühür de vurmuyorum.
O fiyata satmaz... Burada $28,500... Hatta o bile yüksek, çünkü Panigale $28400'ten başlıyor...
Bu arada motoGP teknolojisi olayı biraz traş bence. Her şeyden önce Honda'nın da Ducati'nin de motoGP motosikletleri V4. Panigale V4. Ama CBR1000RR sıralı 4? illa ki teknoloji transferi olmuştur, ama piyasa ürünü ile yarış motosikleti arasındaki fark Ducati'de daha az sanki...
Suzuki ve yamaha motogp de kullandiklari gibi inline 4 kullaniyor,ducati de motogp de kullandigi gibi v4 kullanmiss..lan honda yine uckagit yaptin kandirdin beni,neyseki hasmet gibi adamlar bize gercekleri gosteriyor...
Hasmet, belki dedigin gibi pazarlama hilesidir,motorun elde edecegi basarilara bakacagiz artik.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)