Modifiye revolution motor. Balansörlü, su soğutmalı, 60 derece V2. 145 beygir.
Zincir aktarmalı. Harley için bir ilk
Modifiye revolution motor. Balansörlü, su soğutmalı, 60 derece V2. 145 beygir.
Zincir aktarmalı. Harley için bir ilk
Zincir lobisi .....
aga bana mı oyle gelıyor yoksa modern olmak ıcın yapılan bu yeni tasarımlar mı çöp
İkincisi. Adamlar az biraz bilimkurgu izleseler çok faha güzel modern tasarım üretebilirler.
80'lerde çevrilen dandik bilim kurgulardaki gibi bir tasarım olmuş.
üstüne africa twin giydrilmiş harley daha yakışıklı duruyor.
tasarım işinden az çok anladığım için diyorum ki. tasarım çok iyi.
Harbiden yahu... Negatif yorumlara şaşırdım. Belki de firmanın dizayn dili ve çizgisine aşina olmamanın sonucu.
Şahsen görünüşü gayet başarılı ve karakterli buldum. Hem modern, hem klasik. Her haliyle "ben Harley'im" diyen bir motosiklet. O kadar kolay ki başkasına benzemek.
Yapması gerekeni yapmış Harley. Eğer motosikletin geri kalanı da dizaynı kadar iyiyse BMW'yi rahatsız etmeye başlar...
Bu arada far da Harley'in son zamanlarda kullandığı far dizaynının daha da futuristik bir versiyonu.
Alt motorun tasarımı efsane olmuş otur karşısına izle
Motosiklette karakter dizaynı zor iş... Görünce "aha bu motosiklet şu marka" dedirtmek hiç kolay değil.
Üzerine logo/marka koymasalar ve bunu kim üretti deseler Harley yapmış olabilir derdim.
BMW ve Mercedes'i 1 kilometre uzaktan tanımamızı sağlayan tasarım detayları gibi, bu motosiklet de Harley'in tasarımını bariz andırıyor.
Ben beğendim.
Tasarım olarak bu sınıfta yukarıdaki yerine her seferinde Moto Guzzi V85 TT'yi tercih ederim... Bu Harley değişik bir şey olmuş, bana çok alınır gelmedi; çok ağır olsa gerek... Yine de thinking outside of the box için HD'ı takdir ederiz...
Farlar alışılmışın dışında ama güzel bir görünümü var bu işler zevk meselesi 2+2=4 eder olmadığı için tartışmak biraz garip :D
Rahmetlinin deyişiyle "Tasarım, akraba evliliği"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)