Honda'nın Yeni Modelleri EICMA'da Görücüye Çıktı
Reklamlar
-
Getirmezler çünkü fuarlarda ısrarla talep ettim, hatta kaparo toplayın, talep edilen kadar getirin, para hazır dedim, sadece "HAYIR" dediler. 8-10 tane deneme için getirin, biri garanti benim dedim "HAYIR" dediler. Ardından X-ADV diye su aygırı kılıklı şeyi getirdiler. Benim tahminim Honda ve Yamaha centilmenlik anlaşması yaptı, 250cc altı Honda, 250cc üzeri Yamaha pay etti, diğerleri figüran. Bu ekonomik durumda getirse de alamam şimdi. İnazuma ile yola devam.
Reklamlar
-
Bayilerde yatan sıfır CB500F var mı bilmiyorum ama onun yerine aynı adet CB500X getirmiş olsalar tek bir tanesi kalmazdı eminim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Baktım şimdi; 10 tane ilan var (arka planda kaç motor var bilinmez, birden fazla renk fotosu koyan var...), fiyat da 36.900TL olmuş (CB500F), o parayı buna vermek yerine CB500X'e verecek daha çok adam bulunur; TRK 502 satmıyor mu, satıyor.
-
Adamlar 250cc üstü getirtmez tabiki heleki yeni euro4 lerde eski 250cc ler kısıtlamalardan ötürü oldu 300c.c oda ötv ye taklıyor..
250cc altı %8 ötv %18 kdv var.. 250cc üstünde %37 ötv %18 kdv var..kısaca %250 c.c üstü motorda %55 bir vergi ekleyin..
tabii firmalar tek vergileri hesaplamıyor o ülkedeki gelecek durumunu benzin fiyatları hatta yağ fiyatları bakım giderlerine kadar insanların tüketim eğlimlerine kadar hesaplayıp ona göre araçlar yolluyorlar.. bu arada gelecek durumu derken işte ekonomik durumlar öyle bir durumda insanların tüketimi kısması , akaryatkın zıplaması haliyle yüksek hacim motorların satışının durma noktasına gelmesi kısaca pek çok analiz yapıp ona göre yolluyorlar modelleri..
-
Mutlaka, detaylı bir analiz illâ ki var ama benim dediğim önceki dönemler için analizde iyi olmadıkları , 2019 (ve sonraki en az 2-3 yıl) için konuşmuyorum, görüntü kötü. Ama daha önce getirmiş olsalardı epeyice satarlardı. CB500F'i ABD fiyatına satabildiklerine göre aynı Taiwan fabrikasında üretilmiş CB500X'i de ABD fiyatına hayli hayli satabiliyor olurlardı. Varsın NC daha az satsın, totalde daha fazla müşterileri olurdu bence. (TRK örneğini ondan verdim; bugün TRK'dan 5.000TL fazla olsa dahi Honda alacak çok adam var - bundan önce de vardı.)
-
90 lılarda çok iyi modeller geliyordu 2000 lilerde bende katılırım çok gereksiz modelleri ithal ettiler bence türkiyede yoks atıcak modelleri ithal etmediler.. mesela ben hep halk işi düşünürüm dar gelirlinin gözünden bakmay çalışırım olaya.. mesela hondanun super cub ı var efsane bir motor türkiyeye gelse yok satar ama hiç getirtmediler..
Keza misal hondanın brezilya pazarı türkiye ile çok ortakdır tüketim değeri ama orda sattıkları modellerin hiç biri burda yoktur orda çok 150-250c.c çeşidi enduro tarzı, naked tarzı modeller satıyorlar burda hiç biri yok misal 2003-2005 arası cb twister yolladılar türkiyeye o motro yeni kasası hala brezilyada satışda.. türkiyeden çekdiler.. diğerlerininde var bu tip hataları kawa yamaha suzuki..
-
Bak o cub'lar gelebilir bundan sonra, birkaç sene önce aç adamlar diye dalga geçtiğimiz Yunan'larda (şimdi biz o kademeye geldik ya da eli kulağında) dünya adet var cub'lardan, görmediğim sokak yoktu bazı yerlerde. Ama orada motosiklet bayağı bayağı ulaşım aracı, amcalar teyzeler biniyor. Burada halen biraz keyif nesnesi olarak görülüyor. İki teker şeytan işi diye dolaşan adam çok.
-
iş dönüp dolaşıp dediğime gelir türkiye 250-300c.c ülkesidir.. bu cc her işini fazla fazla görür.. taşırda götürürde gezdirirde yakıt ekonomiside sağlar bakımlrı genel giderleride parçasıda ekonmikdir gaz açmayı seviyorsan gazlatırda.. fazlası keyifinde lüksüdür artık.. hani kdv + ötv varya o tip işde ... fazlası artık o işin ötv sidir.. ödiyende bakar keyfine..
Gereklilikler tartışılır.. bana göre devletin yapması gereken madem euro4 ü tanıyor türkiye o zaman vergilendirme sisteminde artık 250c.c değil 300c.c yi baz almalıdır.. çünkü euro4 de eski 250c.c ler limitlerden ötürü emisyon kat falan 300c.c oldu..
yani eski euro3 bir 250cc lik motordan alabiliceğin gücü artık euro4 motorda 300c.c den alıyorsun..
o yüzden devletin bence artık vergilendirmede 300cc altı %8 ötv %18 - 300cc üstünde %37 ötv %18 kdv tarzında düzenlemesi lazım.
-
Motosiklet Eğitmeni
Kendi objektifimden CB500X
Tam kıvamında harika bir motor olmuş.
Fiyat etiketini de videoda vurguladım.
Tabi avrupa fiyatı ama honda Türkiye'de avrupadan daha ucuza motosiklet satıyor. Her modeli olmasa da bir çok modelinde fiyatlar gerçekten burdan ucuz.
Eğer Türkiye'de iyi bir fiyat uygularlarsa çok satar bu model.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
2019'da değişik (tft) gösterge paneli, panelin üstünde navigasyon telefon vs takacak bir aksesuar barı, çift çıkışlı egzos, 19" ön teker ve daha uzun çalışma yolu olan amortisörler var. Bu 2019 olamaz... (Veya ciddi bölgesel farklar var!?)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Sinyaller de LED 2019'da
-
Motosiklet Eğitmeni
Olabilir.
Ben dikkatsiz davranmış ve eski modeli çekmişte olabilirim.
Geçinmeye gönlüm olmayınca.
-
cb 500 f in sıfırı 36 bin .. buda 38-39 dan aşağı olmaz gelse .. düz işte 40 de ..
işte dediğim bu honda bu kasanın brezilyada 190cc liğini falan satıyor.. aynı kasa..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
cb 500 f in sıfırı 36 bin .. buda 38-39 dan aşağı olmaz gelse .. düz işte 40 de ..
işte dediğim bu honda bu kasanın brezilyada 190cc liğini falan satıyor.. aynı kasa..
Breilya'da Japonlar ayrı bir dünyada.Bi polis videosunda altlarında XRE300 görmüştüm çok hoşuma gitmişti.Buradaki polislerin kullanması gereken motor.
-
Liste fiyatları üzerinden bakarsak NC ile CB500F arasında %30 (12.400TL) fark var.
Bu kasanın 190'lığı alınmaz, onun yerine gider 250-300 scooter'ımı alır paşa paşa sürerim. (XRE 300 güzel ama bak, ona lafım olmaz.)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Liste fiyatları üzerinden bakarsak NC ile CB500F arasında %30 (12.400TL) fark var.
Bu kasanın 190'lığı alınmaz, onun yerine gider 250-300 scooter'ımı alır paşa paşa sürerim. (XRE 300 güzel ama bak, ona lafım olmaz.)
sen almassın bende almam ben yaşdan almam o ayrı ama peynir ekmek zeytin gibi satar türkiyede.. 190 lığı .. 300 lüğüde güzel satar .. bu ülkede cbf150 gibi bir motor peynir ekmek gibi satmışsa hondanın xre 190 lığı hayli hayli satar.
-
Moderatör
COQ adlı üyeden alıntı
Kendi objektifimden CB500X
Tam kıvamında harika bir motor olmuş.
Fiyat etiketini de videoda vurguladım.
Tabi avrupa fiyatı ama honda Türkiye'de avrupadan daha ucuza motosiklet satıyor. Her modeli olmasa da bir çok modelinde fiyatlar gerçekten burdan ucuz.
Eğer Türkiye'de iyi bir fiyat uygularlarsa çok satar bu model.
Ben bu motoru değil, 129 Lira aylık taksitlerle böyle bir motor alabiliyorlar olabilme ihtimalini sevdim.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
logaritma adlı üyeden alıntı
sen almassın bende almam ben yaşdan almam o ayrı ama peynir ekmek zeytin gibi satar türkiyede.. 190 lığı .. 300 lüğüde güzel satar .. bu ülkede cbf150 gibi bir motor peynir ekmek gibi satmışsa hondanın xre 190 lığı hayli hayli satar.
XRE 190 diye bir model varsa elbette satar, hafif hava soğutmalı, her yola gelir bir alet (XRE 300'le benzerdir varsayımıyla yazdım...), neden satmasın?
Ben CB500X'in yapısında bir 190'dan bahsediyorum. (Siz 190 dediğinizde daha muhabbetin içinde XRE diye bir model yoktu, keza XRE ile CB500X arasında ikisinin de motosiklet olması dışında uzaktan yakından bir alaka yok hani?)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
XRE 190 diye bir model varsa elbette satar, hafif hava soğutmalı, her yola gelir bir alet (XRE 300'le benzerdir varsayımıyla yazdım...), neden satmasın?
Ben CB500X'in yapısında bir 190'dan bahsediyorum. (Siz 190 dediğinizde daha muhabbetin içinde XRE diye bir model yoktu, keza XRE ile CB500X arasında ikisinin de motosiklet olması dışında uzaktan yakından bir alaka yok hani?)
ben karıştırdım hondanın brezilya sitesinde var... xre ile bu cb500 x çok benziyor birbirine ikisindede gaga var sele yapısı aynı bakarsınız sitesinde var.. motosa tıklayın açılan menüden trail i seçin.. başka güzel modellerde var tam türkiyelik..
https://www.honda.com.br/motos/
-
Biri gerçek bir dual sport (tel jant uzun amortisör yolu ve 24cm yerden yükseklik) diğeri temelde - "arada abartmadan toprak yola çıkarım gerekirse" diyen - asfalt makinesi, mini sport tourer. Evet 2019'da 19" jant geldi ama alaşım ve motor ağır, düşük cc'de de çift silindir de takdir ederseniz dual sport için çok uygun değil. Büyük cc'de de ağır oluyor. Ben karşılaştıramıyorum bunları.
Amma we lakin anafikirde anlaşıyoruz; Honda bunları Türkiye'ye getirse peynir ekmek gibi satar.
-
banro adlı üyeden alıntı
Getirmezler çünkü fuarlarda ısrarla talep ettim, hatta kaparo toplayın, talep edilen kadar getirin, para hazır dedim, sadece "HAYIR" dediler. 8-10 tane deneme için getirin, biri garanti benim dedim "HAYIR" dediler.
Olay motosiklet getirmekle kalmıyor ama. Honda olarak getirdiği ürüne en az on sene yedek parça sağlamak zorunda. Duruma göre teknik servise eğitim vermek zorunda. Yani Honda standartlarını her ürününe uygulamak durumunda.
Öyle olunca 8-10 tane motosikleti Honda olsanız siz de getirmezsiniz. Mantıksız çünkü.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Olay motosiklet getirmekle kalmıyor ama. Honda olarak getirdiği ürüne en az on sene yedek parça sağlamak zorunda. Duruma göre teknik servise eğitim vermek zorunda. Yani Honda standartlarını her ürününe uygulamak durumunda.
Öyle olunca 8-10 tane motosikleti Honda olsanız siz de getirmezsiniz. Mantıksız çünkü.
Doğrudur, bununla birlikte bu 500cc platformu zaten Türkiye'de var. CBR500R ve CB500F ile birlikte hepsinin motoru aynı, hatta bunların sinyali maneti ve 2019'a kadar gösterge paneli başka pek çok motorla ortak. 2019'a beklemem hatta 2020'ye bile, ama ekonomi yeni dengesini kurunca NC değil artık bu (veya daha kötü senaryoda logaritma'nın dediği modeller) gelecektir, yeni dengede eskisi kadar "zengin" olmayacağız...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)