Biz sadece görücüyüz. Alıcı değiliz.
Memleketçe "Bir arkadaşa bakıp çıkacağım"cığız.
Biz sadece görücüyüz. Alıcı değiliz.
Memleketçe "Bir arkadaşa bakıp çıkacağım"cığız.
Honda'nın naked modellerinde beygir daha az oluyor ama tork daha fazla oluyor ve erken devirde geliyor. Bir de gaz yarı açıkken daha stabil ve uslu oluyor motor.
Spor modellerde güç daha fazla ama o güce ulaşmak için redline'a yakın kullanmak gerekiyor. Şehir içi kullanılan bir motosikletin en çok vakit geçireceği devir aralığında ise baygın, ölü ve düzensiz motor.
Kullanınca "iyi ki böyle yapmış Honda" diyorsunuz.
Cb500f'ler hayal kırıklığı bana kalırsa tasarım anlamında :(
Cb650r çok can yakacak ve en önemlileri de Cbr500r inanılmaz güzel duruyor abilerini aratmıyor, hani bir Yamaha r serisinde ki küçüldükçe zayıflayan kalite algısı yok görseller ve 2 renkte şahane duruyor.
Orta segment-düşük cc seveleri de hem fiyatı hem de performansı açısından çok kalp çalacak gibi duruyor, şu an inanılmaz yükseldim
CBR 650 de %8 lik bir güç artışı olmuş. 600RR arka tekerde 105 HP veriyordu Dyno da
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Yanlış okudunuz heralde. Dün lansmanı canlı izledim. CBR650R - CBR500R bamşaka iki motosikletten bahsediyorsunuz.(!)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
Her zaman ki gibi,
Honda kullanıcı dostu motosikletler üretmeye devam ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
CB500 Rebel var. Bizde satılmıyor.
Bende izledim ve görsel de aynı geldi bana, benim mi gözler bozuldu acaba tribe girdim şu an
Zaten Amerika pazarında hepsinin Cruiser üretimleri devam ediyor. 2018 VT750 incelemesi gördüm geçen gün
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
R25 motosikleti R3' ün 50 cc küçüp hali motorun üst kapağı farklı. Onun dışına bire bir aynı motosiklet. CBR650 nasıl CBR500 olarak geliyor onu sordum.
Biri 2 silindir 47 HP motor diğer 4 silindir 95 HP. Farklı motor blokları, farklı ağırlık, farklı yürür aksam, farklı lastik ölçüleri. 50m uzaktan bir birbirine benzeyebilir. Ama şöyle bir cüsse ve sınıf farkı var. CBR500R leopar ise CBR650F kaplan. CBR500R zaten her yerde CBR500R orada 500 burada 650 amerikada 700 değil. Sadece Japonya' da 400 lük üretiliyor. Anlaştık mı ?
CBR650R
Inline 4 silindir makine ( Bunun getirdiği genilşlik )
Showa Ön takım, radyal bağlı Nissin frenler, 180 arka lastik.
Clip On gidon aşağı alınmış spor sürüş için. ( 600RR gibi )
CBR500R
Inline 2 silindir makine ( Bunun getirdiği incelik )
NC750 den gelen Ön takım, eksenel bağlı frenler ( önde tek disk ) , 160 arka lastik.
Clip On gidon yukarda daha dik oturmak için.
Bunla gözle görünen çok temel farklar.
cb500x çok güzel duruyor. Bence cb500f ,NC serisine göre daha yakışıklı bir yapıya sahip.
Vergi avantajına rağmen 500 serisi ,NCye kıyasla nasıl rağbet görmüyor şaşıyorum.
500r daha yakışıklı ama
CB650R tam dedeme göre. emekli işi.
şu getirtmezler olayıda bir tuhaf..
adamlar getirtse alan yok hala şu anda ellerinde 2016-2017 sandık motorları satmaya çalışıyorlar galeriler bayiler.. getirtmeseler bize gelmez zaten bize yollamazlar deniyor yollasalar alan yok ..
kesin gelse hemen alırım diyen arkadaşlarda motor geldimi satışa çıkdımı ses seda kesiliyor "kim demiş gelirse alırım diye benmi demişim aloo köprüye giriyorum abi sesin kesliyor aloo" )
Ben en çok adamlara üzülüyorum öylede müşteri mutlu edemiyorlar böylede
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)