Super Soca Elektrikli Motosiklet Türkiye'ye Geliyor - 200 km Menzile Sahip
Reklamlar
-
motor
Maksimum Güç: 2,400 watt
Motor türü: Elektrikli tekerlek göbeği motor
İmalatçı : BOSCH
Motor kontrolü: alan odaklı vektör kontrolü (FOC)
Maks Tork: 120 Nm
Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında
boyutlar
Dingil mesafesi: 1,320 mm
Uzunluk: 1,889 mm
Genişlik: 702 mm
Yükseklik: 1,300 mm
Koltuk yüksekliği: 770 mm
Zemin boşluğu: 198 mm
Ön lastik: 70/100 - 17 inç
Arka lastik: 100/70 - 17 inç
Koltuklar: 2
Azami yük: yaklaşık 170 kg
piller
Maksimum Aralık: Pil başına 80 km (160 km ve 2 pil)
Pil Türü: Lityum İyon
Akü hücreleri: Panasonic / Samsung / LG
Gerilim: 60V
Kapasite: 26 Ah (pil başına)
Şarj süresi: yaklaşık 5 saat
Şarj cihazı: 230V
Özel özellikler
Aydınlatma: LED (ön, arka, dönüş sinyali)
Ekran: LCD
Radyo tuşu: 2 parça
Bluetooth: evet, 4.0
tek batarya(80km) ile satılıyo. acaba batarya kaç para
Reklamlar
-
Batarya fiyatından bahsetsinler biraz. Li-Ion akülerin belli bir ömrü var max 3 yıl gider kullanıma bağlı olarak 2 yılda da çöp olabilir. Sonra motorun 4 de biri kadar fiyat çıkmasın?
-
O paraya mis gibi ABSli NS200 almak varken niye bunu alalım? Motorunun gücü 2-3 beygir anca var anayola çıkamazsın. Menzil desen onlar 200 diyorsa 100 kilometreyi geçerse öp başına koy. Birkaç sene sonra binlerce lira akü masrafı...
-
'-' adlı üyeden alıntı
motor
Maksimum Güç: 2,400 watt
Motor türü: Elektrikli tekerlek göbeği motor
İmalatçı : BOSCH
Motor kontrolü: alan odaklı vektör kontrolü (FOC)
Maks Tork: 120 Nm
Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında
boyutlar
Dingil mesafesi: 1,320 mm
Uzunluk: 1,889 mm
Genişlik: 702 mm
Yükseklik: 1,300 mm
Koltuk yüksekliği: 770 mm
Zemin boşluğu: 198 mm
Ön lastik: 70/100 - 17 inç
Arka lastik: 100/70 - 17 inç
Koltuklar: 2
Azami yük: yaklaşık 170 kg
piller
Maksimum Aralık: Pil başına 80 km (160 km ve 2 pil)
Pil Türü: Lityum İyon
Akü hücreleri: Panasonic / Samsung / LG
Gerilim: 60V
Kapasite: 26 Ah (pil başına)
Şarj süresi: yaklaşık 5 saat
Şarj cihazı: 230V
Özel özellikler
Aydınlatma: LED (ön, arka, dönüş sinyali)
Ekran: LCD
Radyo tuşu: 2 parça
Bluetooth: evet, 4.0
tek batarya(80km) ile satılıyo. acaba batarya kaç para
Teknik bilgiler Türkçeye çevrilince biraz şişmiş görünüyor.
-
Kimse de torka takılmamış. 120 Nm yazmışlar, bir yanlışlık olmalı. Menzili yabancı sitede 40 mil diye yazılmış, çift batarya ile maksimum 80 mil gider. Hızının 45 km/saat olması da başka bir konu. Tipleri güzel ancak performans olarak kalburüstü scooter'ların gerisinde kalacaktır. Teknik özelliklerine göre fiyatı çok yüksek diyebilirim.
-
54RR adlı üyeden alıntı
Bildiğin piskilet bu
Koyarım 15 litre benzin, 200km sallana sallana giderim
200 km 15 litre mi ağam ben 60-70 liraya izmir yapıyorum
-
@Seko, Tork doğru olabilir ve elektrikli motorlarda kalkıştan hemen sonra bile maks. torku alabilirsin.
-
emremm adlı üyeden alıntı
Tork doğru olabilir ve elektrikli motorlarda kalkıştan hemen sonra bile maks. torku alabilirsin.
o zaman bu değer?
"Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında"
-
'-' adlı üyeden alıntı
o zaman bu değer?
"Azami Eğim: yaklaşık 15 ° açıldığında"
Güç düşüklüğünden, maks. güç 1950 Watt. Yani 2.6 HP., tork ne yapsın?
-
Yakıttan ziyade ben max hıza takıldım. Bu bisiklet bile sayılmaz yahu, birçok yarış bisikleti bundan hızlı gider.
28 mph nedir yaw şaka mı? 45km/h yapar. Hadi yol da hep yokuş aşağı olsun azcık da rüzgar itlese arkadan 60km/h yapsın diyelim.
O hızda adamı ezerler tavuk gibi. Yakıt derdi olan aynı paraya pcx 125 alır efendi efendi sürer, ölü doğmuş bir proje bu...
Asıl bomba kısmı ise bunu ithal eden firma. Daha küçük cc benzinli motorlarına adam gibi servis hizmeti veremeyen marka kalmış birde elektrikli motor ithal edip elektrikli motora servis hizmeti mi verecek yani? Çok ilginç
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
200 km 15 litre mi ağam ben 60-70 liraya izmir yapıyorum
4 tane 250cc motorla git bakalım izmir'e 60-70 liraya gidebilecen mi?
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
Pil lityummuş, bu güzel. Düzgün dizayn edildiyse motorun ömrü boyunca dayanır, değişim istemez(*).
Gel gelelim motosiklet görünümlü bisiklet bu. Menzil 200 değil 60km. Azami hız da komik. Niye ucuz olduğu da pil kapasitesinde saklı.
60v x 26 ah = 1.5Kwh.
Zero'nun extra takılabilen aksesuar pili 3.6 KWh. Kendi pili 14.4KWh. Yani neredeyse 10 kat büyük pili var aletin. Menzili 330 km, ve 160Km/s hız yapabiliyor. Fiyatı da ona göre tabi. Ama en azından adam gibi motosiklet. Herhangi bir 600cc-750cc yi zorlayacak bir makina...
Velhasıl ucuz elektrikli motosiklet hâlâ yok...
(*)Zero şirketi, yarım milyon km sonra pilinin kapasitesinin %80'e düştüğünü yazmış. Tabi bunun için pili sonuna kadar bitirmiyorlar, ve tıka basa şarj etmiyorlar. Öyle olunca da uzun sure dayanıyor pil.
-
her türlü öperler.cazip değil.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Kimse de torka takılmamış. 120 Nm yazmışlar, bir yanlışlık olmalı. Menzili yabancı sitede 40 mil diye yazılmış, çift batarya ile maksimum 80 mil gider. Hızının 45 km/saat olması da başka bir konu. Tipleri güzel ancak performans olarak kalburüstü scooter'ların gerisinde kalacaktır. Teknik özelliklerine göre fiyatı çok yüksek diyebilirim.
motor torku çok mühim değil, mühim olan tekerleğe verilen tork;
Şu resimdeki gibi faulhaber motor (modeli bilmiyorum) kendisine uygun olan redüktör ile beraber 32nm tork verebiliyor. Yani benim motosikletimden daha fazla tork üretiyor. Peki ya devir, max 300-350rpm...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Ah be şu tesla bir girmedi elektrikli motor işine. Aslında motosiklet doğasına çok uygun elektrikli motorlar.
Titreşimsiz, hızlı, torklu, hacim ve ağırlık olarak ufak, uzun ömürlü , gayet pürüssüz güç aktarma gibi avantajları var elektrikli motorların.
Tek sıkıntı elektriği verimli depolayacak piller. Teknoloji yeterli seviyede olmadığından pil maaliyetleri de halen yüksek.
Yüksek kapasiteli pillerle donatılıp menzil artırılırsa, işte o gün elektrikli motorların devri başlar.
Bakalım kaç yıl sonra bu özelliklerde hesaplı bir canavarla tanışacağız, beklemedeyim.
-
Markanın Türkçe telaffuzu biraz manidar
-
Ben pil konusunda Toshiba'dan umutluydum.
Yaklaşık on sene önce kısa sürede şarj olan (kapasitörler gibi) ve lityum piller kadar hafif olacak bir teknoloji geliştiriyoruz demişlerdi.
Yalan oldu, belki de zamanı gelmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
Markada yanlış yazılmış, SOCA değil SOCO.
-
Ya görüntüsü çok hoş niye takıldınız performansına.
-
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Ah be şu tesla bir girmedi elektrikli motor işine. Aslında motosiklet doğasına çok uygun elektrikli motorlar.
Zero, motosiklet dünyasının Tesla'sı sayılır. Pazar da küçük zaten. Motosiklet çok güzel, ama pahalı işte. Uygun bir fiyata ikinci elini yakalasam affetmeyeceğim.
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
motor torku çok mühim değil, mühim olan tekerleğe verilen tork;
https://i.hizliresim.com/D7ylpo.png
Şu resimdeki gibi faulhaber motor (modeli bilmiyorum) kendisine uygun olan redüktör ile beraber 32nm tork verebiliyor. Yani benim motosikletimden daha fazla tork üretiyor. Peki ya devir, max 300-350rpm...
İyi de bunun motoru tekerlekte zaten ve içinde dişli olduğunu da hiç sanmıyorum. Elektrik motorlarını çok bilmem ama 2400 W gücünde bir motor 120 Nm Tork veremez. Benim aklım almıyor, yanlış anladığım bir şeyler var herhalde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)