Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki’den Motobike İstanbul Fuarı Çıkarması!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Motosiklet dünyasının en tecrübeli markalarından Suzuki, 22-25 Şubat 2018 arasında İstanbul’da gerçekleştirilecek, Türkiye’nin en önemli motosiklet fuarı olan Motobike İstanbul’da bu yıl da heyecan verici yeniliklere sahne olacak. Suzuki V-Strom 250/ABS, Suzuki V-Strom 650/ABS, Suzuki GSX-S 125/ABS, GSX-S 750/ABS, Suzuki GSX-R 125/ABS ve Suzuki GSX-R 1000R/ABS modelleriyle teknik özellik, kalite, güç ve verimlilik anlamında rakiplerine göz dağı veren Suzuki, bu yıl da motosiklet tutkunlarının gözdesi olacak.

    Motosiklet dünyasının lider markalarından Suzuki, bu yıl da Türkiye’deki en önemli motosiklet organizasyonu olan Motobike İstanbul Fuarı’nda birbirinden önemli yeniliklere sahne olacak. 22-25 Şubat 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecek fuarda, kalite, teknik üstünlük, güç ve verimlilik anlamında rakiplerine karşı önemli üstünlükleri olan birçok Suzuki modeli, motosiklet tutkunlarının gözdesi olacak gibi görünüyor.

    Supersport sınıfının yeni üyesi GSX-R 125/ABS, aerodinamik gövdesi, LED farları, çok fonksiyonlu LCD gösterge tablosu, anahtarsız çalıştırma sistemi gibi birçok önemli teknolojik donanımla karşımıza çıkarken, sadece 134 kg olan ağırlığıyla da kolay kullanım özellikleri sunuyor. GSX-R serisinin en tepesinde bulunan GSX-R 1000R ABS modeli ise, benzeri görülmemiş güç ve performans karakteriyle dikkat çekiyor. 202 HP gücünde, 4 silindirli, 998 cc hacmindeki makineyle hayat bulan GSX-R 1000R, Hareket Takipli Çekiş Kontrol Sistemi sayesinde, sürekli olarak sürücünün yol ve pist koşullarını izleyerek, gücün yere sağlıklı bir şekilde aktarılmasını sağlarken, bu efsanevi gücü dizginleme görevini ise Brembo fren sistemi üstleniyor.

    Street sınıfında dengeleri değiştirecek devrim niteliğinde yeniliklerle gelen GSX-S serisi ise, özellikle GSX-S125 ve GSX-S750 modelleriyle motosiklet severlerin karşısına çıkıyor. Çok işlevli LCD gösterge tablosu, yeni nesil LED aydınlatmaları, hafif gövdesi, özenle üzerinde çalışılmış ses özellikleri ve yüksek performanslı fren sistemiyle güvenli ve konforlu sürüşler vaat ediyor.

    Herkesin büyük bir heyecanla beklediği ve Kasım 2017’de satışa sunulan V-Strom 250/ABS ile V-Strom 650/ABS modelleriyse, Dual Purpose sınıfını hareketlendiriyor. Suzuki’nin efsanevi çöl yarışçıları DR-Z ve DR-BIG modellerine ithafen seçilen özel sarı rengiyle karakteri hakkında ipuçları veren V-Strom 650, yeni far ve stop grubu, düşük devir yardımı sistemi, 20 litrelik deposu, üç kademeli ayarlanabilir ön camı ve 12V priz çıkışıyla her doğa ortamında sürücüsünün yanında oluyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    z250sl ve duke 200ü çiftleştirince bu çıkıyor.

  3. #3

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    peki fuarda burgman 400 abs yok mu?

  4. #4
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    İsterse 100 tane yeni model getirsinler. Hepsinin fiyatı saçma sapan olacağı için, satmayacak. Gereksiz olacak. Daha sokakta bi tane gsxr 125-250 görmedim. Ki çok fazla dolaşan biriyim. Kuşadası, aydın, nazilli, muğla. Daha sıfır. Göremedim.

    Ulan kâr etmeyiverin 2 sene. Firma değil misiniz siz kocaman? Piyasada bi mal otursun. Ns200 gibi yani.

    16 bin herşey dahil oluyosa, 17 ye sat o sene. Yamaha r25 i nası sattı bu kadar? Cbrler zaten peynir ekmek.

    Biz mi öğretelim aga bunları? Yok mu satış müdürü, pazarlama departmanı? Kim verecek 125 lik makinaya 20 bin üzeri para?

    Bmw olsanız hadi belki adam logoya statüye para verir. Suzukisiniz yani.bişi demiyom ben. Pazarlama departmanına adam arıyosanız şerefsizim 6 ay ücretsiz çalışırım. Naha da buraya yazıyom.

    Motosiklet sektöründe motosiklet kullanmayan müdürlerle olmaz bu işler. Sorsan adama vites nerde bilmez ama müdür. Olmuyor iste aga.
    frankestayn1 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dahası bunlara 20 küsür bin TL paralar verip iki sene sonra 17 -18'e satmaya çalışacak enayiler var. Neyse, bu sene dananın kuyruğunun kopacağı sene olacak. Japonlar'dan Honda hariç çöküş bekliyorum. Diğer markalar içerisinde de kendini kaybedip "Japon o paraya satarsa ben de buna satarım" diyenler dükkanı kapatacaklar. Başta Yamaha olmak üzere kullanıcının yanında olmayan, vergi bahanesiyle milleti söğüşlemeye kalkan, "biz elit firmayız parası olmayan gelmesin, almasın" diyen hiçbir firma kalmasın zaten.
    frankestayn1 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    arkadaslar yüksek fiyatlara laf söylüyoruz da avrupada da euro 4 motor fiyatları hiç farklı değil mesela yamaha xmax 125 bizde 20.000 tl almanya da 4.795 euro yani 22.000 tl .

    asıl sorun bizim alım gücümüz düşük problem burada .

    https://www.yamaha-motor.eu/de/products/scooters/sport/xmax125.aspx

  7. #7

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı Aydin1966 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yüksek fiyatlara laf söylüyoruz da avrupada da euro 4 motor fiyatları hiç farklı değil mesela yamaha xmax 125 bizde 20.000 tl almanya da 4.795 euro yani 22.000 tl .

    asıl sorun bizim alım gücümüz düşük problem burada .

    https://www.yamaha-motor.eu/de/produ...t/xmax125.aspx
    Almanya'da asgari ücret 1.498 euro yani asgari ücretle çalışan bir Alman bu motoru Almanya'da 3 ay gibi kısa bir sürede alabiliyor. Türkiye'de bu yıl yapılan süper zamla birlikte asgari ücret 1603 lira oldu, yani asgari ücretle çalışan bir Türk 16 ay gibi absürt bir sürede bu motoru ancak alabilir.

    Siz Almanya'daki fiyatı TL'ye çevirip Türkiye'deki fiyatı normalleştirmeye çalışmışsınız, durun birde şöyle yapalım, bizim süper zamlı asgari ücreti şimdiki kurdan yani 4.68'den euro'ya çevirelim, o da ne bizim asgari ücret euro cinsinden 342 euro ediyor. Şimdi Euro'ya çevrilmiş süper zamlı asgari ücret maaşımızla Almanya'daki fiyat üzerinden yani 4795 euro'dan bu motoru alabileceğimizi düşünelim, e 14 ay sürüyor. Arada 2 aylık bir fark oldu o da vergidir herhalde.

    Birileri bizim cebimizden bir şeyler çalıyor ama biz anlayamıyoruz, ya çok saftiriğiz ya da çok iyi niyetliyiz.

  8. #8
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsterse 100 tane yeni model getirsinler. Hepsinin fiyatı saçma sapan olacağı için, satmayacak. Gereksiz olacak. Daha sokakta bi tane gsxr 125-250 görmedim. Ki çok fazla dolaşan biriyim. Kuşadası, aydın, nazilli, muğla. Daha sıfır. Göremedim.

    Ulan kâr etmeyiverin 2 sene. Firma değil misiniz siz kocaman? Piyasada bi mal otursun. Ns200 gibi yani.

    16 bin herşey dahil oluyosa, 17 ye sat o sene. Yamaha r25 i nası sattı bu kadar? Cbrler zaten peynir ekmek.

    Biz mi öğretelim aga bunları? Yok mu satış müdürü, pazarlama departmanı? Kim verecek 125 lik makinaya 20 bin üzeri para?

    Bmw olsanız hadi belki adam logoya statüye para verir. Suzukisiniz yani.bişi demiyom ben. Pazarlama departmanına adam arıyosanız şerefsizim 6 ay ücretsiz çalışırım. Naha da buraya yazıyom.

    Motosiklet sektöründe motosiklet kullanmayan müdürlerle olmaz bu işler. Sorsan adama vites nerde bilmez ama müdür. Olmuyor iste aga.
    Kuşadası'nda var 1 tane 250 .

  9. #9
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Kafa kısmı yırtıcı olaymış iyiymiş

  10. #10

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı VECİHİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya'da asgari ücret 1.498 euro yani asgari ücretle çalışan bir Alman bu motoru Almanya'da 3 ay gibi kısa bir sürede alabiliyor. Türkiye'de bu yıl yapılan süper zamla birlikte asgari ücret 1603 lira oldu, yani asgari ücretle çalışan bir Türk 16 ay gibi absürt bir sürede bu motoru ancak alabilir.

    Siz Almanya'daki fiyatı TL'ye çevirip Türkiye'deki fiyatı normalleştirmeye çalışmışsınız, durun birde şöyle yapalım, bizim süper zamlı asgari ücreti şimdiki kurdan yani 4.68'den euro'ya çevirelim, o da ne bizim asgari ücret euro cinsinden 342 euro ediyor. Şimdi Euro'ya çevrilmiş süper zamlı asgari ücret maaşımızla Almanya'daki fiyat üzerinden yani 4795 euro'dan bu motoru alabileceğimizi düşünelim, e 14 ay sürüyor. Arada 2 aylık bir fark oldu o da vergidir herhalde.

    Birileri bizim cebimizden bir şeyler çalıyor ama biz anlayamıyoruz, ya çok saftiriğiz ya da çok iyi niyetliyiz.
    Bakın arkadasım orada şöyle yazmışım '' asıl sorun bizim alım gücümüz düşük problem burada''
    ona bakarsanız sizin dediğiniz şekilde kıyaslama yapmadım. yüksek lisansını almanya da yapmış biri olarak ne kadar ücretle neyi aldıgınızıda bilirim.kıyaslamada bilinmesi gereken nokta sizin dediğiniz gibi değil. sonuçta bu motor buraya gelirkende TL olarak üretilip gelmiyor. EURO üzerinden faturalandırılıp geliyor .. bunu da unutmayın..

  11. #11

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı Aydin1966 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın arkadasım orada şöyle yazmışım '' asıl sorun bizim alım gücümüz düşük problem burada''
    ona bakarsanız sizin dediğiniz şekilde kıyaslama yapmadım. yüksek lisansını almanya da yapmış biri olarak ne kadar ücretle neyi aldıgınızıda bilirim.kıyaslamada bilinmesi gereken nokta sizin dediğiniz gibi değil. sonuçta bu motor buraya gelirkende TL olarak üretilip gelmiyor. EURO üzerinden faturalandırılıp geliyor .. bunu da unutmayın..
    Bakın şöyle bir cümle kurdunuz "avrupada da euro 4 motor fiyatları hiç farklı değil mesela yamaha xmax 125 bizde 20.000 tl almanya da 4.795 euro yani 22.000 tl" bende bu cümleye açıklık getirdim. Dedim ki Avrupa'da fiyatlar çok farklı çünkü Avrupalılar Türk lirası bazında ücret kazanmıyorlar o yüzden iki ülke arasında fiyat kıyaslaması yapılması o şekilde değil, bu şekilde yapılır diyerek gayet açık bir örnek verdim.
    Alım gücümüzün düşük olduğu kısmına katılıyorum, zaten bunun aksini iddia edenin ya aklından zoru vardır ya da zengindir. Belirtmek istediğim asıl nokta, paramızın çoğu Avrupa ülkesi para birimi karşısında çok değersiz olduğuydu.
    Son olarak tekrarlıyayım Avrupa'da bu motorlar ucuz bizde pahalı çünkü paramız değersiz.
    Aydin1966 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Son olarak tekrarlıyayım Avrupa'da bu motorlar ucuz bizde pahalı çünkü paramız değersiz.[/QUOTE]

    son cümlenizle hem fikirdeyim . onların kazanclarına göre alım güçleri yüksek , bizim kazanclarımıza göre bu motorlar pahalı...

  13. #13
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    alım gücümüz düşük evet beyler durum bu bunun bizde farkındayız
    bu konuda hemfikiriz fakat biz ne yapabiliriz
    birazda bunu düşünelim
    yani durumdan vazife çıkaralım

  14. #14
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    tam motosiklet camiası genişlerken yeni kanlar gelirken bu işler hiç iyi olmadı doğrusu.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)