Rks Motor'dan Üç Yeni Model
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Rks Motor modellerine yenileri ekledi.
Cafe 152,Titanium 220,Winner 200 modelleri 2018'den itibaren satışa sunulacak.
Modellere kısaca bakmak gerekise;
Cafe 152
Cafe 152, retro tarzda motosiklet severler için iyi bir alternatif olabilir.
Yurt dışında Keeway 152 Cafe Racer olarak geçen model birçok ülkede satışa sunuluyor.
Motosiklet 150 cc.
Hava soğutmalı ve karbüratörlü.
Hava soğutmalı motor bloğu 4 Zamanlı, Tek Silindir, 2 Valf.
Motosiklet Maksimum gücünü 11.40 HP olarak 8500 rpm'de veriyor.
Maksimum torkunu ise 11.1 Nm olarak 6000 rpm'de sunuyor.
Motosiklete dair hız,devir,benzin göstergesi gibi ibareler dijital bir ekrandan sürücüye sunuluyor.
Ön fren disk,arka fren ise kampana.
Motosikletin boş ağırlığı ise 108 kg.
12 litrelik bir benzin deposu mevcut.
6,500 Tl'lik fiyatı ve tarzıyla iddiali olabilcek bir motosiklet.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Titanium 220
Titanium 220 modeline kısaca değinmek gerekirse;
200 cc'lik hava soğutmalı,tek silindirlik motor bloğuna sahip olan motosiklet maksimum gücünü 16.22 HP olarak 8500 rpm'de verirken,maksimum torkunu ise 6500 devirde 15,5 nm olarak veriyor.
Yakıt sistemi karbüratörlü olan modelin ön fren ve arka fren disk.
Boş ağırlığı 123 kg olan motosikletin depo hacmi ise 17 lt.
30 Mart'tan itibaren satışa sunulması beklenen modelin fiyatı ise 7,600 tl.
Tüm teknik özellikler ;
Winner 200
Küçük cc enduro kategorisi için alternatif olabilecek bir model olan winner 200 ise diğer bir yeni model.
200 cc'lik hava soğutmalı,tek silindirlik motor bloğuna sahip olan motosiklet maksimum gücünü 16.22 HP olarak 8500 rpm'de verirken,maksimum torkunu ise 6500 devirde 15,5 nm olarak veriyor.
Yan çanta ve ön cam aksesuarlar motosikletin üzerinde satışa sunuluyor.
Temel olarak basit ve sade bir mekanik yapıya sahip model 15 ocaktan itibaren 9786 tl satış fiyatı ile pazarda yerini aldı.
Reklamlar
-
BMW'den far çakmaya çalışmışlar ama biraz sıkıntılı durmuş sanki.
-
Winner çok hoş olmuş fiyatıda bence iddalı zaten rakibide yok.piyasada yer bulur kendine gibi.ön far bmw gslerin 90 modellerinden artanlara benziyor
-
winner güzel bi alternatif olmuş.
-
winner 300 veya 400 cc olsa piyasada kendine yer bulabilirdi
-
Alayı çöp. Heleki Winner. 2018 deyiz millet euro 4 abs ile uğraşıyor gelen makinada cg motoru var. Yazdıkları hp ise resmen milletle dalga geçiyorlar.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
Pulsarı satıp winner 200 alsam pişman olur muyum acaba? 127kg karbüratör ve abs olmaması biraz korkttu beni
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
özellikleri sitesinde yazan merak eden olursa
Silindir Hacmi: 199,7 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir, 2 Valf, 5 Vites
Maksimum Güç: 16.22 HP @ 8500 rpm
Maksimum Tork: 15.5 Nm @ 6500 rpm
Yakıt Sistemi: Karbüratör
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: C.D.I. Ateşleme
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ön / Arka Fren: Disk / Kampana
Ön Lastik: 80/100 – 21
Arka Lastik: 110/100 – 18
Dingil Mesafesi: 1330 mm.
Uzunluk: 2090 mm.
Genişlik: 830 mm.
Yükseklik: 1060 mm.
Boş Ağırlık: 123 kg.
Azami Yük: 285 kg.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 17 lt.
-
search16 adlı üyeden alıntı
Alayı çöp. Heleki Winner. 2018 deyiz millet euro 4 abs ile uğraşıyor gelen makinada cg motoru var. Yazdıkları hp ise resmen milletle dalga geçiyorlar.
suzuki de var istediğin özelliklerde enduromsu...var mı 25 k.
böyle başa böyle tarak....balansör vs idare ediyorsa bence güzel motor.Tabi elmalarla armutları kıyaslayıp hem o olsun hem bu olsun bir de 10 gayme olsun diyorsanız....
-
Hiçbirisi çöp değil, kötü motorlar da değiller ancak Winner 200 kesinlikle 9800 TL etmez. Başka konuda yazmıştım, bunları sanırım Shineray üretiyor ve aynısının enjeksiyonlu, ters amortisörlü 250 cc olanı da var. Shineray X-Trail 250 diye geçiyor. Sen o motoru getirsen peynir ekmek gibi satacaksın ama nedense getirmiyorsun veya getiremiyorsun (Euro 4, ABS mevzusundan olabilir) bari getirdiğine adam gibi bir fiyat koy. Şimdi getirdiklerini takip edin, iki sene sonra da bu fiyatta kalacaklar. Aynı kafasızlığı Spada firması Anton 200'de yaptı, şimdi üretimini durduruyor. Bu mator da satılmadığından heba olup gidecek. 6400 TL'lik Lifan X-Plore 200M'den tek üstünlüğü daha rahat olan selesi. 8000 TL deselerdi müthiş giderdi.
-
Bunda bir gariplik var! Shineray'ın sitesine girdim. winner 200 kasasının aynısı orada 150 cc (XY150GY-9A) olarak geçiyor. 200 cc lik ise hem bu kasayla alakası yok hem de tork ve hp değerleri bundan farklı. Aklıma şu geldi: küba muhtemelen shineray'dan aldığı 150 cc'lik kasaya 200 cc'lik motor taktı. Bir de anlamadığım 2018 'de euro4 normundaki motorlar satılmayacakmıydı? 2017 nisandan sonra euro3 ithalatı yasaklanmıştı diye biliyordum. Acaba kuba motor sadece 150 cc'lik motorun kasasını ithal edip ona elindeki 16 bg gücündeki karbüratörlü 200 cc'lik motorları mı taktı?
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
Ya ben bu firmaları anlamıyorum. Ulan koskoca firmada “pazar araştırmacısı” gibi bi kadroda mı yok? Neye göre sipariş ediyosunuz bu motorları. Winner 200 değil 250 yapsana aga. Rx3 yedi ekmegini bu piyasanin cidden. Afiyet olsun. Akıllı hareket ettiler.
-
Enduro falan deyince heyecan yapmıştım winner için, fakat çok tipsiz ayrıca teknolojisi de geri. Bunun fiyatına bakınca merak ettiğim bir model olan benelli bn251 in fiyatı konusunda da hevesim kaçtı. O da tahminen 16 dan aşağı gelmez. Hani bunlar ülkede fabrika açmıştı, ucuz olacaktı diğerlerinden?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
[QUOTE=Mamba09;4277097]Ya ben bu firmaları anlamıyorum. Ulan koskoca firmada “pazar araştırmacısı” gibi bi kadroda mı yok? Neye göre sipariş ediyosunuz bu motorları. Winner 200 değil 250 yapsana aga. Rx3 yedi ekmegini bu piyasanin cidden. Afiyet olsun. Akıllı hareket ettiler.[/QUOT
kesinlikle katılıyorum, sıkıntı nerede biliyor musun, motosiklet markalarının (ülke temsilcileri) başında motosikletçi değil, beyaz eşyacı olması.
-
Beş para etmez firma ! Şöyleki facebook da sponsorlu bağlantısına yorum yaptım biraz tatlı sert eleştiri yaptım yıl olmuş 2018 kampana fren ne gibisinden birkaç eksi yönlerini yazdım cevap yok hatta olumsuz eleştiri yapan kimseye cevap yapmamışlar eleştirimde markayı gömmek için falanda değil winner modeli biraz daha geliştirilmiş olsaymış cidden düşüne bilirdim neyse olumsuz hiç bir kişeye cevap yazmamışlar ama onun dışında fiyat nekar,ne zaman gelecek, test aracınız varmı vs gibi yorumların altına ilginizden dolayı teşekkürler zılgıtlarını yazmışlar buradan ne anladım yarın öbür gün motoru alsam arıza yada herhangi bir sorun yaşaşam karşımda kocaman bir sessizlik olacağı fantaziye gerek varmı..
-
Karbüratör biraz iddialı olmuş.Yasal durumu nasıl halletmişler anlayamadım.Euro kaç oldu şimdi peki .
cafe racer hoş görünüyormuş...
-
Cafe 152 çok hoş duruyor daa o karbüratör nedir hacı ?
Kaç para ulan bir enjeksiyon,kaç para !!
-
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bunda bir gariplik var! Shineray'ın sitesine girdim. winner 200 kasasının aynısı orada 150 cc (XY150GY-9A) olarak geçiyor. 200 cc lik ise hem bu kasayla alakası yok hem de tork ve hp değerleri bundan farklı. Aklıma şu geldi: küba muhtemelen shineray'dan aldığı 150 cc'lik kasaya 200 cc'lik motor taktı. Bir de anlamadığım 2018 'de euro4 normundaki motorlar satılmayacakmıydı? 2017 nisandan sonra euro3 ithalatı yasaklanmıştı diye biliyordum. Acaba kuba motor sadece 150 cc'lik motorun kasasını ithal edip ona elindeki 16 bg gücündeki karbüratörlü 200 cc'lik motorları mı taktı?
Shineray X-trail 200 diye yazınca birkaç Rusça sitede çıkıyor ama oradakiler çantasız. Onlar çantayı 250'liklere takmışlar. Sadece Ukrayna'da var sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Ya ben bu firmaları anlamıyorum. Ulan koskoca firmada “pazar araştırmacısı” gibi bi kadroda mı yok? Neye göre sipariş ediyosunuz bu motorları. Winner 200 değil 250 yapsana aga. Rx3 yedi ekmegini bu piyasanin cidden. Afiyet olsun. Akıllı hareket ettiler.[/QUOT
kesinlikle katılıyorum, sıkıntı nerede biliyor musun, motosiklet markalarının (ülke temsilcileri) başında motosikletçi değil, beyaz eşyacı olması.
Aynen öyle. Kendileri motorcu olsalar asla bu modelleri bu fiyattan getirmeye karar vermezler, piyasadan biraz haberleri olurdu. Hep aynı hikaye, doğru fiyattan 1000 motor satacağına yanlış fiyattan 10 motor sat.
-
Tasarım olarak yenilikçi bir düşünce yok. Eski, demode tasarım yapmışlar. Nasıl bir anlayışları var anlamadım. Zaten daralan bir çinli pazarı var bir de bu çirkin modellerle satış yapamazlar.
-
Benelli Türkiye web sitesini de RKS'nin altına almışlar... Bunların marka yönetimini kim yapıyor ya ...
-
gibigibi1985 adlı üyeden alıntı
suzuki de var istediğin özelliklerde enduromsu...var mı 25 k.
böyle başa böyle tarak....balansör vs idare ediyorsa bence güzel motor.Tabi elmalarla armutları kıyaslayıp hem o olsun hem bu olsun bir de 10 gayme olsun diyorsanız....
Ne kadar para okadar köfte. Sence bu paraya bu köfte tat verirmi. 9800 e cg motorlu arka kampana karbüratörlü sözde 16 hp makina. Aldanmayın yan çantalara görünüşe. Rks tamam kötü firma değil fakat paranın karşılığını veren makina mı getirmiş onun kıyaslaması bu. Bundan önce kadırga vardı kd 250 gy. Hemde uygun fiyatlıydı. Tutunamadı gitti. yani kardeşim olay senin dediğin elma armut kıyaslaması değil mal = para kıyaslaması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bunda bir gariplik var! Shineray'ın sitesine girdim. winner 200 kasasının aynısı orada 150 cc (XY150GY-9A) olarak geçiyor. 200 cc lik ise hem bu kasayla alakası yok hem de tork ve hp değerleri bundan farklı. Aklıma şu geldi: küba muhtemelen shineray'dan aldığı 150 cc'lik kasaya 200 cc'lik motor taktı. Bir de anlamadığım 2018 'de euro4 normundaki motorlar satılmayacakmıydı? 2017 nisandan sonra euro3 ithalatı yasaklanmıştı diye biliyordum. Acaba kuba motor sadece 150 cc'lik motorun kasasını ithal edip ona elindeki 16 bg gücündeki karbüratörlü 200 cc'lik motorları mı taktı?
Dediğiniz gibi kuba elinde kalan eski nesil motorları bu kasaya koymuş gibi görünüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Motorun üretici sitesine girip baktım da orda bile üzerindeki motor üstten egzantrikli. Bize kuba cg yi yapıştırıp kakalamış.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
Bu arada Kadırga'nın motoru parasına göre süper makinaydı. Bugün onu Kuba veya Mondial getirse hiç düşünmem alırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)