2017 KTM DUKE modelleri tanıtıldı. Duke 390, Duke 250 ve Duke 200
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Ne kadar ekmek o kadar köfte yapmışlar resmen :D
-
admin adlı üyeden alıntı
KTM ufak hacimli Duke serisinin 390, 250 ve 200cc hacimdeki versiyonlarının 2017 modellerini Hindistan'da yapılan lansmanda tanıttı.
http://imageshack.com/a/img924/8796/cmOrCF.jpg
2017 KTM 390 Duke
Yeni KTM 390 Duke yenilenen gövde tasarımı ile KTM Super Duke R serisini ufak versiyonu haline gelmiş. Çift parçalı full led fara sahip modelde tamamen dijital TFT gösterge paneli kullanılmış. Modelde opsiyonel olarak alınabilecek Bluetooth sistem ile cep telefonu entegrasyonu sağlanabiliyor. 44 beygir güç üreten sıvı soğutmalı motoru 373.2cc hacminde. 149kg ağırlığında 390 Duke bir önceki selefinden 10 kg daha hafif.
http://imageshack.com/a/img924/3403/6OZFcc.jpg
2017 KTM 250 Duke
Yeni KTM 250 Duke modeli 390 ile benzerlik gösterse de tek parçalı farı, siyah jantları ile 390dan ayrılıyor. 250cc hacmindeki motoru ile ülkemizde vergi dilimi avantajından yararlanacak modelin fiyatının 390 a göre daha uygun olması bekleniyor. 248.8cc sıvı soğutmalı motoru 30 beygir gücünde ve Duke 200'den 5 beygir daha güçlü. 250 Duke'de renkli LCD göster paneli kullanılmış.
http://imageshack.com/a/img922/3862/sHO3JW.jpg
2017 KTM 200 Duke
2017 KTM 200 Duke tasarımı eski versiyonu ile aynı olmasına karşın modele yeni grafik tasarım eklenmiş ve 390'daki gibi turuncu jantlara sahip.
https://www.youtube.com/watch?v=l_zJHlxujAU
https://www.youtube.com/watch?v=ZMI-OBwjBh8
https://www.youtube.com/watch?v=j_hL_tZhHI0
Yeni Duke 390; ateş ediyor resmen namıssız...
-
250 dükün abssiz seçeneği olacak sanırım. Motor aynı, beygir aynı, gösterge aynı, kilo 4 kilo daha ağır. Olmamış bu.
-
ya kardeşim ergonomisi çok kötü pegler çok içerde birkaç oynamayla bu bağlantı yerleri biraz genişletilmeli..yania z geriye gelmeli..sele rahatsız..titreşim had safhada..Hint üretimi olduğu belli..Avusturya KTM markasına yakışmayan ürünler bunlar..Hindistanda üretileceğine Çinde üretilseydi keşke..Zenghsen tarzı bir firma daha kaliteli fason retim yapar...Hintliler bir türlü aşamadı bu vibrasyon işini..
-
KTM - Vibrasyon
Kulağa çok normal geliyor....
-
Yanlız yenisi 10kg hafif değil ağır.. Eskisi kuru 139kg...yeni kuru 149
Bluetooth da opsiyonel değil hepsinde var diye biliyorum 2017 390 ların.
yakıt deposu 11lt den 13.4lt ye çıkmış..
1,5 cm yükselmiş yerden.
Oturma yüksekliğide 3 cm artmış toplamda..
Ön disk 20mm büyümüş 320mm olmuş.
ABS değişmiş Bosch 9M+ iki kanallı 690 la viraj abs si dışında aynı. Alt modellerde duke 200 ve 125 9.1MB var
Ön süspansiyon 8mm azalmış..
Tork 35 den 37NM ye çıkmış max tork için devir 9000rpm beygir aynı halen..
Euro 4 uyumu için egzoz değişmiş.
FArlar led olmuş.(20 led varmış) Superduke tasarımı olmuş..
Ride-by-wire gaz kolu gelmiş
Ortam aydınlığına duyarlı ekran aydınlatması var..
Ayarlı fren ve debriyaj kolu..
Aynalar genişlemiş.
UV-dayanıklı boya
-
mete_han adlı üyeden alıntı
ya kardeşim ergonomisi çok kötü pegler çok içerde birkaç oynamayla bu bağlantı yerleri biraz genişletilmeli..yania z geriye gelmeli..sele rahatsız..titreşim had safhada..Hint üretimi olduğu belli..Avusturya KTM markasına yakışmayan ürünler bunlar..Hindistanda üretileceğine Çinde üretilseydi keşke..Zenghsen tarzı bir firma daha kaliteli fason retim yapar...Hintliler bir türlü aşamadı bu vibrasyon işini..
Onlarla alakası yok, KTM tasarlıyor bu motorları ve çok övündüğü yüksek BG'nin de bedeli bu işte. Tabi yeni kasayı sürmeden emin olamayız, belki bu sefer sürücüye daha az aksettiriyordur.
-
Vibrasgobun v si yok tek silindir ya bisiklet sürmeyen hemen abi vibrasgom yeaaafilan diyor bunlar benide korkuttular neredeyse başka bir şey alıyordum allahtan aldım ki sadece şaf ola beri geleymiş...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)