CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
mt25 in bu motordan güçlü olmasına ne demeli
-
Çok yakışıklı görünüyor. İddialı bir modele benziyor. Sanırım Çin algısının üzerinde bir marka...
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
mt25 in bu motordan güçlü olmasına ne demeli
41 beygir demiş ama öyle bir durum varsa motor hacmi büyük olan daha tutarlı bir performansa sahip olacaktır. Maksimum güç ve tork devri düşük olur.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
41 beygir demiş ama öyle bir durum varsa motor hacmi büyük olan daha tutarlı bir performansa sahip olacaktır. Maksimum güç ve tork devri düşük olur.
41 beygir demiş ama max. güç 31 diyor
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
41 beygir demiş ama max. güç 31 diyor
31 kw demiş . o da yaklaşık 41.54 hp yapar.Ayrıca 35 Nm tork veriyor MT 22 Nm veriyodu yanlış hatırlamıyorsam.
-
PARDON.
26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.
Ben bu mt25 in özelliğini 36,5 kw olarak okumuşum
ama genede 2 silindir bir 400cc ye yetmez beygiri
-
-
Valla duz bir albenisi olmayan (en azindan bana gore) Japon (YBR/CBF) yerine her turlu. Cin CF 150 NK modeli alinir bence. Bu modeli de guzel duruyor. Uygun fiyatta gelirse eger ne ala.
-
06 Aralık 2016, 14:55
#10
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
PARDON.
26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.
Ben bu mt25 in özelliğini
36,5 kw olarak okumuşum
ama genede 2 silindir bir 400cc ye yetmez beygiri
Tork önemli tork.
-
06 Aralık 2016, 15:25
#11
Fiyat tahminlerini alalım
-
06 Aralık 2016, 15:31
#12
Piyasa arapsaçına dönecek böyle giderse.Giren girene bakalım işin içinden kimler çıkabilecek.
-
06 Aralık 2016, 15:40
#13
Şu motorla MT-25'i aynı cümle içinde kullanmayın. Arada uçurum bir performans farkı var. 650NK ABS 22000 TL. Bu kaç olur acaba ? Bajaj Dominar 400'e rakip olacak.
-
06 Aralık 2016, 16:16
#14
Ben ki yılların cruiser sevdalısıyım, Hem pulsar hem cf motor (şu 400 lük modellerinden sonra) beni naked e döndürüyor yavaş yavaş.Şeklen muhteşemler.
-
06 Aralık 2016, 16:29
#15
Dominar'dan daha güzel görünüyor, daha hoş ve güncel çizgileri var. Sevdim bunu da ama aklım TRK 502'de hala.
-
06 Aralık 2016, 17:59
#16
-
06 Aralık 2016, 18:18
#17
Bunu Nazilli'de bi abim test etti. Çok beğenmiş. Alacağını söyledi.
Ayrıca bende bugün bu motorun 150liğini test ettim. Malzeme kalitesi kötü değil. Ayrıca göstergesi evlere şenlik. Yok yok, vallahi yok yok yani.
Performansına bakamadım hiç. Sadece boşa geçme sıkıntisi vardı. Ters ön amörtisör falan vardi gayet hoşuma gitti benim.
Bide mod vardı. 150lik motorda. Tuhaf.
-
06 Aralık 2016, 18:23
#18
Motor gücü, değerler tip şekil şemal o biçim. Fakat o amortisörler, fren kaliperleri, şase geometrisinden kaynaklanan sürüş karakteri işte o beni korkutuyor bu tarz mallarda. Japona bindiğinde anlıyorsun bunu haa diyorsun ulan ne güzel kontra veriyor ani frende ip gibi duruyor felan.. İnşallah bunda da Çinlilerin kronik sorunları olmaz kullanıcısı memnun olur uygun fiyattan da satar ..(duke390 fiyatından en az %25 ucuz)
-
06 Aralık 2016, 18:54
#19
Bajaj dominatir ile aynı fiyat bandında olursa bu tercih edilir
-
06 Aralık 2016, 19:11
#20
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Bunu Nazilli'de bi abim test etti. Çok beğenmiş. Alacağını söyledi.
Ayrıca bende bugün bu motorun 150liğini test ettim. Malzeme kalitesi kötü değil. Ayrıca göstergesi evlere şenlik. Yok yok, vallahi yok yok yani.
Performansına bakamadım hiç. Sadece boşa geçme sıkıntisi vardı. Ters ön amörtisör falan vardi gayet hoşuma gitti benim.
Bide mod vardı. 150lik motorda. Tuhaf.
Fotoğraflardaki CF400 ters değil normal(klasik) ön amortisör var gözüküyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)