sanırım 150nk için söylenmiş
max 15000 olcakta onuda düşünüceksiniz.bu parayı çin motoruna vermek her babayiğidin harcı değil.sadece kadran ben çinden geldim diye bağırıyor.diğer herşey gayet güzel görünüyor ama görünüyor.
193 kg i durdurmak icin cift disk gerekiyor demek ki saka bir yana duzgun bir fiyat politikasi belirlenirse piyasayi alt ust eder
Motorun gelmesinden çok yedek parça gelmesi,kronik sorun olmaması ve servislerin tutumu önemli bence. Herşey olması gerektiği gibi olursa fiyatta uygun olursa çok satar.. Başka türlü malesef japonlarla yarışamaz bu cc de.
Bajaj dominar 400 den daha yakışıklı hele bir gelsinlerde görelim hangisi daha iyi yakıt ,performans vs. Yinede dominar 400 servis avantajı daha iyi geliyor cf motoya göre
Katılıyorum. MSX'ten sonra 250cc naked bakarken bu haber iyi oldu çünkü 250cc japonla aynı gelir fiyatı diye tahmin ediyorum. Kabul edelim ki bu modelin tasarımı, gücü ve özellikleri çin malı önyargısını biraz kırıyor. Baktım cf moto eski markaymış atv üretiyormuş ilkten belkide şüphe edilecek bir marka değildir bilmiyorum. Şekil mt-07 güç duke 390 tam benlik valla.
Çöp motor, hurdalığa bir yenisi daha eklendi.
Motosiklet benim gözümde sadece Japondur, Avrupa hatta Amerika bile hepsi hikayedir, En sağlam ve en fiyat performans motorları Japonlar üretir. Kore, Çin, hindistan, Taiwan.. vs hepsi çöp üretyorlar.
Bu ucubeye bineceğinize, 250 lik honda yada Yamahaya binin
satmaz fiyatı açıklandığında konuşulacaklar bunu alacağıma 2.el mt 07 alırım duk 390 dan bile pahalı olurmu çüş hemde çin 2 tane belki satılır.
Maxi scootera geçmezsem şayet bunla bajaj dominar arasındayım. Tabi fiyat belirleyici olacaktır. Birde TRK502 var, ki o sırf şekliyle bile ben fakirlere hitap etmiyorum diyor ama bi gelsinler bakalım.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Reyzing hastasıyım. Bu tip motorlar gram ilgimi çekmez özelliklerine bile bakmam. Zevk, tercih meselesi diyelim.
Ama bu motor gerçekten çok güzel ve donanımlı duruyor. Çok çok çok beğendim, ideal bir motosiklet gibi izlenim bıraktı. Yedek parça - servis - 2. el piyasası gibi etkenler söz konusu olmasa alınacak bir motosiklet olur diye düşünüyorum.
Gerçekten fena bişey olmuş.
Çinlilerdeki endüstriyel çeşitlilik almanlarda bile yok. Adamlarda misal 500 çeşit endüstri var herşeyi üretiyorlar. Çöp kalitede üretim yapacak olanın işine saygısı yoktur o zaman da ne bu kadar çeşit olur ne de müşteri bulabilirler.
İddalı bir model tasarımıda çok hoş olmuş. Önümüzdeki senelerde düşünebilirim.
Hızlı gitmeyin çok yakar
peki ne zaman geliyormuş? yada yurt dışı inceleme video su var mı? Türkiye ye geliyor dendiğinde göre dünyada bir yerlerde zaten satılılıyor algısı oluştu bende
Bu motorla stunt yapacak olanların arka dişliyi değişmelerine gerek yok. Baksanıza doğrudan stunt için dişli koymuş adamlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)