Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Suzuki V-Strom 250 DL250 Milan Motosiklet Fuarında Tanıtıldı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    5-6 litre yakar bu çok ağır ve güçsüz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Neden bu kadar çirkin bir far tasarımı ? Biraz anlatsana Suzuki..

  3. #23
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5-6 litre yakar bu çok ağır ve güçsüz
    Daha neler..

    İnazuma ile aynı ağırlıkta ve aynı motor bloğu, aynı şasi

    Tek fark kafa grenajı, egzost sistemi

    Son hız daha düşük olur fikrindeyim, yakıt ise 0,1-0,5 lt/100 km artabilir
    Kaskınıza taş değmesin, kuş pislemesin.

  4. #24
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    250'lik bir motordan 40 beygir çıkar mı? Çıkar. Ama o zaman motor ömrü ve işletim masrafları iki mislı düşer ve yükselir.

    Çok devir çevirip,çok güç üreten motorlar fast food gibidir.Uzun ömür beklemeyin.

    Bana sorarsanız,keyifli kullanım ve uzun ömür için tasarlanmış çok güzel bir makine.Haa,tipine bakarsanız o çok göreceli bir kavramdır.

  5. #25
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Ben beğendim
    halilom bunu beğendi.

  6. #26
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    inazuma f oncedende soylediğim gibi 1-2 sene moda olur sonra demode olup ulkemize getirmezler demiştim.şimdi aynı guce daha guzeli var ınazuma f yalan olacak

  7. #27

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne gömdünüz arkadaş, bence taş gibi makine, tasarımı da çok güzel.

    Makineden kalite akıyor be, Inazuma'nun pabucu dama atılır herhalde. Kıyas olarak F ve N modelinden çok iyi, Versy 300 modelinden de çok yakışıklı bence.

    Ula Suzuki yılların motor üreticisisin, yapsana bi 40 beygirlik çift silindirli bir blok. Getirecen malı 20bin sınırında satacan, bari bi zahmet
    millet aldığında tatmin etsin.

    Mal çok hoş olmuş bence yine söylüyorum. Ama işte Suzuki :( Tam sınıftaki saf çocuk la bu Suzuki.

    Honda gidip cbr500 serisine kallavi zam yapmasaydı, sağlam satardı bu sene bence.

    Bi çift silindir 600 alsam da bi daha bu foruma bu konu başlıklarına uğramasam ne güzel olur
    V-strom 250 CBR500'den 4kg hafif....Ne güzel.
    The Power of The Dreams.

  8. #28
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Uzun yol yapayım ,ama ekonomik olsun.Nispeten çok ağır, çok büyük olmasın .Japon olsun kaliteli olsun diyecekler için çok güzel bir seçenek daha. Bu sınıfta motorların çoğalması bize yarayacak.2017 rengarenk geçecek görünüyor.Şimdiden Eurasia Moto Bike Expo 23 – 26 Şubat 2017 yi heyecanla bekliyorum

  9. #29

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    V motor olaydı iyiydi. İnazumanın motoru olduğunu duyunca bitti gözümde. Crf rally hafifliği, tek silindir oluşuyla nispeten daha torklu oluşuyla ve fiyat olarak 1-1.5 ucuz olacağı (benim tahminim) vstromdan daha tercih edilesi bence.

    Gsxr 250 de inazumadan devşirme bi motorla geleceği söyleniyor.

    Suzuki yine yanlış sularda yüzüyo

  10. #30
    07dennis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2016
    fiyatı ne kadar acaba?

  11. #31
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    böyle bi makinaya 17 19 bin tl verceğinize gidip gerçekten bi karakteri olan motor alın
    transalp mesala
    660 x/r

  12. #32
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    2017 model gezi motorları fiyatları

    KTM DUKE 200 (25 beygir) sıfırı 13900tl
    İNAZUMA (kampanya fiyat) 15.900tl
    Mondial EVO (nakit pazarlıklı) 9.500 ile 12.000tl arası
    bajaj pulsar gezi motoru 11.000TL
    yamaha MT 250cc 15.900tl
    regal raptor SPT 350cc(ENDURO) 12.000tl

    BUNLAR kendini kanıtlamış motorlar olduğu halde fiyatları makul sayılabilir.. PİYASAYA ÇIKACAK OLAN JAPON EDUROLAR pazarda yer sahibi olmak istiyorlarsa fiyatları asla 18bin tl bandını aşmamalı ama görüyorum ki honda 250 rally advanture bile 21.250tl fiyata ulaşmış cok fazla kawasaki versy 250cc enduro 28bin tl bu ne abi astronomik rakamlar.. 250ccnin alıcı kitlesi memur ve orta gelirli vatandaştır..
    bence japon firmaların web sitelerinden fiyatı düşük tutmaları konusunda şikayet ve öneri yazmalıyız tepki göstermeliyiz ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

    Türkiye'de 250cc Enduro da ciddi bir beklenti bir potansiyel var Mondial Evo Bu açık gösterdi ancak insanlar Japon markalarına yönelmek istiyor fakat 250 sisi'nin alıcı kitlesi memur ve alt gelir grubu olduğu için fiyatların kesinlikle düşük tutulması gerek Örneğin Honda 250 Rally ilk açıklanan fiyatı 18500 TL ile bir potansiyel yakalamıştı fakat şu anda fiyatı 20.000 bandının üzerine çıkarttı Dolayısıyla alıcı kitle kulüplerde ve forumlarda alma fikrinden vazgeçtiler Çünkü mantık nakit Mondial Evo you hala 12000 TL ye almak varken neden 250 sissy bir motora 20.000 TL üzerinde para verelim mantığı oldu 250cc Enduro alacak kitlenin 250 sesi tercih etmesindeki tek hasep benzin ve yakıt sarfiyatı fiyatı olduğu göz önünde bulundurulursa kalkıp 20.000 TL nin üzerinde bir rakam vermeleri mümkün dahil değildir Bu anlamda bir kulüp üyesi olarak senelerdir motorsiklet takipcisi ve Forumcusu olarak söylüyorum Suzuki 250 sisi V Strom motorundan bu açı ciddi anlamda doldurması bekleniyor Hatta alıcı kitle Honda Rally markası 20.000 TL nin üzerine çıktığı için şu anda tamamen Suzuki V Strom 250 motorunun fiyatı açıklanan kadar motorsiklet almamayı tercih ediyor bu açık sizin kapatmamız bekleniliyor Eğer bu işi tek elinizde bulundurmak istiyorsanız ki 250 sissy alıcı kitlesi bütün Çin mallarını çadırları da göz önünde bulundurursak Türkiye'nin en büyük pazarını oluşturuyor Eğer bu pazara uygun fiyatlarla hakim olabilirsiniz bütün Türkiye piyasası Nettek elinizde bulundurabilirsiniz motorlu ucuz satın ncak yüzlerce satılan motorun servisinden Kazancınız sizi İhya edecektir ve markanızı çığ gibi büyüyecektir bu anlamda gerçekten dönüm noktasında sınız Bu bir motosiklet markası için reform olabilir Şu anda kutlama yapmak istiyorsanız fiyat olarak V Strom 250 250 Enduro da asla 19500 rakamını geçmemiz lazım hatta 18 500 TL gibi bir rakam verebilirsiniz ciddi başarılar elde edersiniz heleki 17000 TL olabilirse bütün Piyasayı Hilal çemberine sil alabilirsiniz Unutmayın ki Türkiye'de bu kadar çok Çin malı 250cc Chopper bulunmasının tek sebebi insanların Enduro alabilecek paralarının olmayışı ve seyahat etmek istemeleridir Burada eğer büyük düşünebilirsiniz pazarlama anlamında tabi Kar payına düşük tutarak bütün çakırcı kitlesine ki bu Türkiye'de çok büyük bir kitle bütün bu kitleyi kendinize çekebilirsiniz bu söylediğim tüm bilgiler 10 senelik Forum takipçisi , motosiklet gezgini bilim sanat takipçisi ki bizzat bilim ve sanat merkezlerinde çalışıyorum yılların kulüp üyesi ve en az sadece gezi motorları klasmanında 7 ayrı Çin malı motosiklet iki tane enduro Çin malı motosiklet kullanmış birisi olarak sizlere aktarıyorum .

    Arkadaşlar bu hazır yazıyı kopyalayıp markalara gönderin tepkimizi gösterelim

  13. #33

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yazıyı cep telefonundan mı yazdınız ? Bu yazı bana gelse ilk iki satırını okuyunca silerim gider. Firmaları ciddi bir konuda uyarmak için yazılmış bir yazı içerisinde sadece bir adet virgül ve en sonra bir nokta dışında noktalama işareti bulunmuyor.

    Japon firmalarının bu sene hırstan gözleri dönmüş durumda. Kur artışı, vergiler, hepsi şu anda bahane. V-Strom 250'nin fiyatı da en az GSX-250 kadar (21950 TL) olacaktır bunu bir kenara yazın. İşin çözümü mesaj yazmak değil, satın almamaktır. Ralli modelini satın alan arkadaşların çoğunun tuzu kuru olduğundan, 250 cc'miş 20 bin TL'miş umurlarında bile değil. O yüzden de bu firmalar zam üzerine zam yapmaya devam ediyorlar. Almayacaksınız, sürünecekler, oturup izleyeceksiniz, bu kadar basit. Bunlar burasının Avrupa olmadığını ve bizim de maaşlarımızı Avro ile almadığımızı anlayana kadar Japonlardan motor almayacaksınız.

    Benim bu yazdığıma "olmaz öyle şey" diyenler çıkacaktır ama zaten şu anda kimsenin Versys 300, YS125, Xmax 300, Xciting 350, V-strom 250, GSXR 250 hatta sıfır YBR 125 falan alacağı yok. Stoklardaki 2016 modeller tükenip Euro4'e uygun 2017 modeller geldikten sonra, fiyatı mantıklı iki üç model dışında doğru dürüst motor satılacağını bile sanmıyorum. Millet bilinçli tepki göstermese bile özellikle düşük cc'lerde atmaya çalıştıkları kazıktan dolayı hepsini güzel bir tokat bekliyor.

    Büyük cc'lerdeki fiyatlar ise daha gerçekçi. Onlar sahiden kur artışı yüzünden bu seviyelere geldiler.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)