Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda X-ADV Adventure Milan Motosiklet Fuarında Tanıtıldı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Honda'nın çılgınca scooterlar üretmekle ilgili uzunca bir tarihi var. Bu tarihin günümüze yansıması ise sanırım bu modelle oluyor. X-ADV.

    Honda'ya göre offroad deneyimi için yükseltilerek ve tasarım sertleştirilerek hazırlanmış olan model bozuk zemin için uygun hale getirilmiş fakat o 17 ve 15 inçlik lastikler ile yol dışında pekte yumuşak tepkiler alınacağa benzemiyor.

    820mm lik bu selenin altında tam 21 litrelik bir taşıma kapasitesine sahip bir bölme bulunuyor. Elciklerin yüksekliği ise 910mm olarak ayarlanmış. Bu ölçülere bakıldığında garip bir enduro scooter tarzı oturuş pozisyonu hayal ediliyor. 5 kademeli ayarlanabilir ön cam, Afrika twin tarzı elcik korumaları ve Rally tarzı bir enstrüman paneli model üzerinde yer alıyor. Modele ayrıca Akıllı anahtar ismi verilen sistemde konulmuş. Bu sayede anahtarı cebinizden çıkarmanıza gerek kalmadan sürüşe başlanabiliyor.

    X-ADV Honda'nın Dual Clutch Şanzuman sistemine, çift radial ABS fren sistemine, ve LED aydınlatmalara sahip. Ayrıca sürüş modları sayesinde vites geçişleri manuel olarak da ayarlanabiliyor.

    NC tarzı 745cc lik paralel twin blok ile 53.6 hp güç üretim oranına ulaşılmış. Motosikletin ağırlığı ise tam olarak 238 kg.





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu ağırlığa bu güç töbe töbe

  3. #3

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ağırlığa bu güç töbe töbe
    arazide gidecek...Pistte değil....200bg olması gerekmiyor-demi???....
    The Power of The Dreams.

  4. #4

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    bir an paraşütü selenin altına koyacak sandım.

  5. #5
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Bu nasıl reklam filmi yahu!
    Motor mu satıyorsunuz aşk filmi mi çekiyorsunuz,
    Bari gecenin sonunu görseydik.
    Bende bu kadar çılgın bir motor görünce
    Hoplamalı zıplamalı bir reklam filmi zannettim ,
    Gerçi 240kg ile nereye zıplar oda ayrı konu.

  6. #6

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    seyrettiğim en dangalak reklam filmleri arasında ilk üçe kesin girer.inşallah motorda filmi gibi değildir.

  7. #7
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arazide gidecek...Pistte değil....200bg olması gerekmiyor-demi???....
    agırlık olarak tenere 180 kg o bile ağır kalıyor arazide (giderken değil yan yattığı zaman yanında kimse yoksa?)
    ha yola çıkınca da gitmez
    yani bune perhiz bu ne lahana turşusu
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  8. #8

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agırlık olarak tenere 180 kg o bile ağır kalıyor arazide (giderken değil yan yattığı zaman yanında kimse yoksa?)
    ha yola çıkınca da gitmez
    yani bune perhiz bu ne lahana turşusu
    Tenere 180 kilo ama 48bg...bu ondan güçlü (7bg)...dual purpose makine için yeter-artar bile...
    The Power of The Dreams.

  9. #9
    saeros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Daha ehliyeti alıyoruz:D
    300 KG Deatlift yapıyorum:D 8 yıllık powerliftg sporu ile uğraşıyorum.Benim gibi iri kıyım :D biri bile zorlanır kaldırırken maksat ne acaba.Ama görseli cezbetmiyor değil.

  10. #10
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Sırf motoru adam akıllı göreyim diye eski sevgilimi aklıma getirdiler

  11. #11
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    scooter desen benzemiyor motosiklet desen benzemiyor nebicim bişey adamlar yaparken sarhoşmuydu acaba

  12. #12
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tenere 180 kilo ama 48bg...bu ondan güçlü (7bg)...dual purpose makine için yeter-artar bile...
    bende 660 tenere var bundan tek farkı güçsüz olması sana göre
    ama tenere 5 vites daha torklu
    ön teker çapı bundan 4 inç daha büyük
    bu demek oluyorki bu motor yumruk büyüklüğünde kayalarda tıkanıp kalırken tenere ön teker çap avantajı ile toz dumana katar
    ve 58 kg daha hafif
    yani 7 hp güçlü olması aslında pek bi poka yaramaz bu ağırlıkla
    ha 180 kg 60 hp olsa gene çok yanlış bi seçim olur adv bi motosiklet altı pek alçak...
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #13

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    güzel motor tam istanbul yollarına göre

  14. #14
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    vespa reklamımı yoksa hondanın adv reklamımı anlayamadım gitti. her neyse bu reklam filmi ile alakalı memnuniyetsizliğimde.

    arkadaş adv falan diyorsun 1 karış alt yüksekliğin var 15-17 inç lastik falan koyuyorsun ula bu motor sadece stabilize olmayan yolda mı gidecek o zaman neden adı adv çok değişik bir kafa yaşıyor bu honda...

    tenere ile kıyaslayan bir arkadaş var o çok daha ayrı bir kafa yaşıyor onu hiç anlayamadım.
    Serpico bunu beğendi.

  15. #15
    Serpico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    07
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Advanture adının karşılığını vermeyecek gibi bir görüntü var reklamı izleyince... A.T. reklamı beklemiyoruz ama Adv. ismi nereden geliyor. Amaç ve karşılığı nedir diye düşündüm ama test etmeden pek anlaşılabilecek bir motosiklet gibi durmuyor. Kardeşi İntegra 35000nin üstünde bir fiyattan satılırken 750cc NCX Adv ise farklı donanımlarla bile bu fiyatın altında satılırken bu makinenin her ikisinden de yüksek bir fiyata satışa çıkacağını öngörüyorum. Böyle bir durumda ölü doğan bebek muamelesi görebilir.
    Aslında tam da bizim ülkemiz gibi yolları bozuk ülkeler için yapılmış M.Scooter olarak değerlendirmek gerekiyor.
    Altın kural, Her malın bir alıcısı vardır.İstanbuldaki motosiklet fuarında bir şeyler daha da netleşir. Bekleyip göreceğiz.
    İNSANOĞLUNUN İCAT ETTİĞİ EN GÜZEL ŞEY MOTORSİKLETTİR...........

  16. #16
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Fiyatını açıkladılar mı arkadaşlar? Fuara gidemedim.

  17. #17

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    Alıntı osiosborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatını açıkladılar mı arkadaşlar? Fuara gidemedim.
    aea canlı yayında sorduydu; tam fiyatı belli değil, ama 50'bin bandında olacak demişlerdi.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    İşin komiği, bir videoda Honda yetkilisi bayilerden talep olduğunu söyledi. Hadi atıyorsunuz da bari yenilir yutulur cinsten olsun. 50 bin TL 'lik scooterı hangi bayi niye talep etsin ? Satsa satsa on tane satacak, onu da ne istediğini bilmez zengin birisi alıp bununla işe gidip gelecek.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)