Yamaha X-MAX 300 - 2017 model XMAX tanıtıldı
Reklamlar
-
Yamaha 2017 model XMAX 'in tanıtımını yaptı. Fotoğraf ve videoların yayınlandığı yeni modelde kullanılan motor 300cc hacminde
Hepimiz iş ve özel hayatımız arasında doğru bir denge kurmak isteriz. X-MAX 300 günlük hayatı daha kolay, daha sade ve daha keyifli hale getirme gücüne sahip.
Motosiklet tarzı çatallar ve yüksek jantlarla donatılan kompakt şasi, size çevik ve sportif yol tutuşunu birinci sınıf konforla sunarken, güçlü ve verimli yeni Blue Core, hafta içi işe veya hafta sonu gezmeye giderken ihtiyacınız olan performansı sağlar.
Saf MAX DNA'sı kullanılarak üretilen sportif gövde, dinamik bir görünüm sunar. 2 tam kapalı kask saklamaya uygun olan, geniş sele altı saklama bölmesine ve standart donanım olarak ABS ve Çekiş Kontrol Sistemine sahip X-MAX 300, size ihtiyacınız olanı vermek için üretildi: MAX eğlencesi ve MAX pratikliği
Detaylar
Saf TMAX DNA'sına sahip sportif ve dinamik tasarım
Performans ve ekonomi sağlayan Blue Core
Dengeyi artıran motosiklet tarzı çatallar
Güvenli sürüş için Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
Smart Key: anahtarsız kontak sistemi
Parlak ve şık LED ön ve arka lambalar
2 tam kapalı kask ve daha birçok eşyayı saklamak için geniş sele altı saklama alanı
Çok işlevli gösterge paneli ve anahtar kontrolü
Cihazlarınızı şarj etmek ve elektriğe bağlamak için 12 V soket
Sportif yol tutuşu ve denge sunan yüksek jantlar
Ön ve arkada disk frenleri, standart donanım olarak ABS
Yüksek kaliteli sele ve geniş sele altı saklama alanı
Teknik Özellikler
Motor
Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap
Motor hacmi 292cc
Çap x Strok 70,0 mm x 75,9 mm
Sıkıştırma oranı 10,9 : 1
Maksimum güç 20,6 kW @ 7.250 dev./dk.
Maksimum tork 29,0 Nm @ 5.750 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman V-Kayışı Otomatik
Şasi
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 110 mm
Arka süspansiyon Tek kol
Arka teker hareketi 79 mm
Ön fren Hidrolik tek disk, Ø 267 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm (ABS)
Ön lastik 120/70-15
Arka lastik 140/70-14
Boyutlar
Toplam uzunluk 2.185 mm
Toplam genişlik 775 mm
Toplam yükseklik 1.415 mm (adjustable screen 1,465mm)
Sele yüksekliği 795 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.540 mm
Minimum yerden yükseklik 135 mm
Islak ağırlık 179 kg
Yakıt tankı kapasitesi 13,0 litre
Reklamlar
-
Bu da neyi nesi kardeşim. Ulan 300 çıkarsan ne çıkarmasan ne? 500 600 de geleceh mi? Ya 700? Nolur 800 de gelsin. 900 de gelse fena olmaz hani.
X-Max 400 ün ayrıcalığı bu saatten sonra bitmiştir. Bak sen şimdi ikinci el piyasasına...
Bu arada ABS sadece arkada mı var? Önde yok sanki (Teknik Özellikler)?
-
hocam 200cc scooter için yeterli trafikten yavaş kalmasın kafi bence
-
bunun yerine 250 ye ekleselerdi o donanımları..
-
250cc bile şu an 15-16 bin tl
250cc üstüne uygulanan %38 lik extra vergi ile
20.000tl civarında bir fiyat bekliyor xmax 300'ü
40cc fark var, en azından 100cc gibi bir hacim farkı olsa, aradaki farka değse
Çok şık olmuş,özellikle anahtarsız kontak beni benden aldı.
400cc ye rakip olmasın diye sanırım gücü az tutmuşlar
Türkiye 'de satışa çıkar mı acaba.
Avrupa ülkelerinde 250cc ve altı motorların otoyola çıkamaması sebebi ile cc yükseltmesi yapılmış
olabilir,
250cc' yi üretimden kaldırıp burdan yürüyecekler sanırım
3.dünya ülkelerine de 250cc ye devam
-
21-22000TL civarı olur bu kadar özellik ve ÖTV'yle fiyatı. Pek tutmaz diye düşünüyoum.
Renkler Nmax'a benzemiş.
-
Yamaha yine yaptı yapıcağını da.Türkiye ye getirmezler bence
-
Sürekli aynı hacim ve fiyat muhabbetleri forumda dönüp duruyor. Basiretsiz distribütörler bir araya gelip devletten 250 cc için olan %8 ÖTV sınırını 300 cc'ye kadar çıkarmasını istemeliler. Aksi halde bütün dünya 300 cc'ye geçerken biz uzaktan seyredeceğiz.
-
-
-
Forza karşısında ezilebilir bu model muhtemelen 2-3 bin pahalı olacak. Sanki anlaşmışlar gibi forza 250 lik getirecek bu sene Bu yıl Hondanın yılı olabilir.
-
Gücü ve torku daha fazla olan KYMCO Downtown 300'ün fiyatı 18 bin. XCITING400 21 binden satılıyor. Fiyat belirleme konusunda Yamaha'ya Allah kolaylık versin.
-
Arkadaşlar,bilmem haberiniz var mı? Hükümet yeni bir çalışma yapıyor.Yakın zamanda 300 cc altının otoyollara çıkması yasaklanacak.
Altını çiziyorum.Demedi demeyin.Yoksa Yamaha bindiği dalı kesmez.Bunu bir kenara not edin lütfen.
-
TR'ye bi ihtimal 250'lik versiyonu gelir..
-
essegesse adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,bilmem haberiniz var mı? Hükümet yeni bir çalışma yapıyor.Yakın zamanda 300 cc altının otoyollara çıkması yasaklanacak.
Altını çiziyorum.Demedi demeyin.Yoksa Yamaha bindiği dalı kesmez.Bunu bir kenara not edin lütfen.
Saçma ülkedeki motosikletlerin çoğu 250 cc altı.
-
nası gelmicek ? yamahanın normal sitesine girin bakın bi bakalım ybr nin üzerinde ne var
-
tipini çok beğendim ama güç ve tork sıkıntılı
-
Bence cok guzel olmus bende 5 ay oncesine kadar momo desing vardi satmistim bunu gordum yeniden bir heyecan basti malum yeni yasaya gore 300 cc alti otobanlara giremicek 250 cc ler oldu artk iron max 17 kusurdan satilirken bunun 20 den asagi olcagini hic ama hic dusunmuyorum.Bronz rengi guzel olmus ben alirsam bronz olabilir veya momo yu beklerim yine.
Bilen var mi arkadaslar momo desing ne kadar bir sure sonra cikiyor yeni modelde ?
-
fıratnazik adlı üyeden alıntı
Bence cok guzel olmus bende 5 ay oncesine kadar momo desing vardi satmistim bunu gordum yeniden bir heyecan basti malum yeni yasaya gore 300 cc alti otobanlara giremicek 250 cc ler oldu artk iron max 17 kusurdan satilirken bunun 20 den asagi olcagini hic ama hic dusunmuyorum.Bronz rengi guzel olmus ben alirsam bronz olabilir veya momo yu beklerim yine.
Bilen var mi arkadaslar momo desing ne kadar bir sure sonra cikiyor yeni modelde ?
Momo devri bitti. Onun yerine artık iron max var.
-
Yahu arkadaşlar;Bilende bilmeyende sallamış...Motosiklet ten anladıkları bile keza şüpheli,yok bu yıl Honda'nın yılı olucakmış yok downtowndan Torku eksikmiş,gibi söylentisi serzenişler bırakın bu işleri kötü dediğiniz motor Blue çörek sistemi ve hafifletilmiş gövdesiyle 400 ün peşinden gider.İnsanları yanıltmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
Blue Core bu sistem n max de kullanılıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)